-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Оброблені фрукти та овочі
Адреса постачання-навчальні заклади біляївської міської ради
Завершена
311 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 116.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 116.00 UAH
Період оскарження:
09.01.2020 09:09 - 23.01.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції
Номер:
fcf4528cd86d4b3e9976709aba21e0fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-09-000073-c.b2
Назва:
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
Україна, Київ 03035, вул. Урицького, 45
тел. (044) 251-62-62; канцелярія: (044) 251-62-40
e-mail: mail@amc.gov.ua
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
Приватне підприємство «ПРОВІАНТ СЕРВІС»
65029, м. Одеса, Приморський район,
вул. Новосельського, буд. 1
ЄДРПОУ 43179154
тел. (048) 723-62-29
ЗАМОВНИК:
Управління освіти Біляївської міської ради
код 40203901
67600, Одеська область,
м. Біляївка, вул.Костіна, 9
т. не відомо
СКАРГА
на рішення Замовника щодо відхилення пропозиції та визнання такою, що не відповідає кваліфікаційним вимогам
Управління освіти Біляївської міської ради (надалі – Замовник) на офіційному загальнодержавному веб-порталі з питань публічних закупівель було оприлюднено інформацію щодо проведення процедури відкритих конкурсних торгів, а саме: - Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-09-000073-c. - Код предмету закупівлі: ДК 021:2015: 15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі.
У відкритих торгах прийняли участь:
1. ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС», остаточна пропозиція 244999,00 грн.
2. ФОП Шевченко Марян Анатолійович, остаточна пропозиція 278600,00 грн.
3. ФОП Михайлова Олена Василівна, остаточна пропозиція 245000,00 грн.
4. ФОП Поліщук Станіслав Леонідович, остаточна пропозиція 244990,00
За результатами проведеного аукціону пропозиція ФОП Поліщук Станіслав Леонідович була визнана найбільш економічно вигідною. Пізніше, в зв’язку із невідповідністю тендерної пропозиції ФОП Поліщук Станіслав Леонідович вимогам документації, пропозиція останнього була відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до абз.2 ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Після оцінки наступної тендерної пропозиції (пропозиції ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС») 29.01.2020 року Замовником оприлюднено протокол №15 від 29.01.2020р., яким ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС» було визнано переможцем процедури закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Пізніше 14.02.2020 року, при розгляді отриманої вимоги тендерний комітет Замовника скасував своє рішення про визнання переможцем ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС», та визнав пропозицію даного учасника такою, що не відповідає кваліфікаційним вимогам та має бути відхилена на підставі п.1 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». (протокол засідання тендерного комітету №24 від 14.02.2020 року).
Вважаємо рішення Замовника таким, що не відповідає встановленим ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам щодо оцінки пропозицій учасників тендерних процедур, є неправомірним, та таким, що не доведено належним чином.
Так, в якості підстави для відхилення пропозиції ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС» Замовник зазначив:
«В ході опрацювання вимоги та повторного перегляду тендерної документації ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС» встановлено, що Договір на санітарну обробку транспортних №61/САН від 19.08.2019 року завантажений не повністю. Пункт 1.2. даного Договору передбачає наявність Додатку 1, в якому зазначено перелік транспортних засобів, які приймаються до проведення дезінфекції. Отже учасник надав договір не в повному обсязі, а вимогу тендерної документації не виконано».
Висновок Замовника є безпідставним, та таким що не відповідає дійсності з наступних підстав.
а) Відповідно до умов договору №61/САН від 19.08.2019 року Додаток№1 не є невід’ємною частиною договору. В жодному пункті Договору на санітарну обробку транспортних №61/САН від 19.08.2019 року не зазначено про те, що Додаток №1 є його невід’ємною частиною. Висновок Замовника про те, що ненадання даного додатку прирівнюється до ненадання договору не повністю, зроблений безпідставно та не обґрунтовано.
б) Замовником до цієї ситуації не вірно зіставлене «правило невід’ємних додатків», недостатньо вивчена нормативна база. За практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), «правило невід’ємних додатків» полягає в тому, що якщо учасник у складі тендерної пропозиції завантажив документ, який має додатки, що є невід’ємними частинами цього документа, але при цьому такі додатки або хоча б один з них не завантажено, то Колегія це сприймає як ненадання самого документа. В даному випадку, оскільки Додаток №1 до Договору на санітарну обробку транспортних №61/САН від 19.08.2019 року, не є його невід’ємною частиною, відповідно надання договору без додатків не може бути підставою для відхилення пропозиції ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС». (Правило «невід’ємних додатків»: покрокова інструкція для застосування», Радник в сфері-державних-закупівель. № 10 (85) за жовтень 2018 року, стор. 40–42.)
в) Точне формулювання Замовником даного кваліфікаційного критерію в тендерній документації: «Копія договору на санітарну обробку автотранспорту, дійсну на термін виконання договору постачання.» Оскільки учасником процедури закупівлі ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції наданий Договір на санітарну обробку транспортних №61/САН від 19.08.2019 року, який сам по собі не має невід’ємних частин, а також надані відповідні довідки про дату та строк санітарної обробки конкретних транспортних засобів, то вимога щодо надання необхідних документів для відповідності пропозиції зазначеному кваліфікаційному критерію виконана учасником в повному обсязі.
На підставі вищенаведеного, рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС» та визнання її такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, вважаємо незаконним, та таким, що має бути скасоване.
У відповідності до абз.2 ч.2 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
На підставі вищенаведеного, у відповідності до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Управління освіти Біляївської міської ради скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС» та визнання її такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям (UA-2020-01-09-000073-c).
ДОДАТКИ:
1. Копія квитанції про внесення плати за подання скарги до органу оскарження;
2. Копія договору на санітарну обробку транспортних засобів №61/САН від 19.08.2019 року.
Директор ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС» Тарасюк Т.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- квитанція про внесення плати 18.02.2020 14:37
- копія договору 18.02.2020 14:37
- Скарга на рішення Замовника 18.02.2020 14:37
- рішення від 20.02.2020 № 3262 + лист замовнику.pdf 20.02.2020 19:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.03.2020 № 4503.pdf 11.03.2020 17:53
- рішення від 10.03.2020 № 4503.pdf 13.03.2020 21:00
- Відповідь-пояснення для АМКУ.pdf 03.03.2020 08:35
- Протокол №32.pdf 02.04.2020 15:12
- Протокол №32.pdf 02.04.2020 15:14
- Протокол №32.pdf 02.04.2020 15:17
- Протокол №32.pdf 02.04.2020 15:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.02.2020 14:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.03.2020 21:00
Дата виконання рішення Замовником:
02.04.2020 15:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ВИРІШИЛИ:
1. Виконати Рішення Антимонопольного комітету №4503-р/пк-пз від 10.03.2020 на скаргу приватного підприємства "ПРОВІАНТ СЕРВІС" від 18.02.2020 № UA-2020-01-09-000073-c.b2.
1.1. Скасувати рішення про визнання Учасника ФОП Шевченко М.А. переможцем торгів закупівлі – ДК 021:2015: 15330000-0 — «Оброблені фрукти та овочі».
1.2. Визнати переможцем торгів на закупівлю предмету за кодом ДК 021:2015 15330000-0 — «Оброблені фрукти та овочі» Учасника ПП "ПРОВІАНТ СЕРВІС".
1. Укласти договір з Учасником ПП "ПРОВІАНТ СЕРВІС" про закупівлю товару за ДК 021:2015 код 15330000-0 — «Оброблені фрукти та овочі».
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
81496acfd4cb4c1793b6abf665d79aa0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-09-000073-c.b1
Назва:
Скарга
Вимога:
Скарга
ФОП Шевченко М.А.
Учасником процедури закупівлі, що визнаний переможцем, ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС» в складі документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, Договір на санітарну обробку транспортних засобів №61/САН від 19.08.19р. завантажений не повністю. А саме, в пункті 1.2 даного Договору зазначається, що перелік транспортних засобів, які приймаються до проведення дезінфекції, зазначений в Додатку 1. Даний документ, який є невід’ємною частиною Договору, Учасником не завантажений, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, які вимагаються Замовником в п.1.6 тендерної документації. Звертаємося до Замовника з проханням переглянути більш уважно документацію, подану ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції, та у разі підтвердження даного порушення переглянути своє рішення про визнання переможцем торгів на закупівлю предмету за кодом ДК 021:2015 15330000-0 - «Оброблені фрукти ти овочі» Учасника ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №24.pdf 14.02.2020 16:23
Дата подачі:
10.02.2020 15:15
Вирішення:
Задовольнити вимогу ФОП Шевченко М.А., та скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі «Оброблені фрукти та овочі" учасника ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС» згідно статті 30 п.1 та статті 16 Закону,
Статус вимоги:
Задоволено