• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція адміністративного будинку під централізоване надання адміністративних послуг з використанням енергозберігаючих технологій Рудівської сільської ради за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20 (коригування)» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)

Торги не відбулися

2 253 583.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 535.83 UAH
Період оскарження: 08.01.2020 16:51 - 20.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на Рішення Замовника

Номер: 07521c970a9345d1a95655129ef14ce0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-08-001642-c.b2
Назва: Вимога на Рішення Замовника
Вимога:
Приватне підприємство «Петров і К» вимагає скасування рішення тендерного комітету за протоколом №18 від 10 лютого 2019р. щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Петров і К». Відповідь на попередню Вимогу не містить обгрунтувань визначених порушень. Витяг з тендерної документації встановлює вимоги : - копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними. (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються учасником). За яким нормативним актом грунтувалося Рішення про невідповідність? ( Учасником у складі документів тендерної пропозиції не було надано копію дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт , вказаних в технічному завданні.) Вважаємо рішення необгрунтованим та таке, що підлягає скасування. Витяг з тендерної документації встановлює вимоги: Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. Чим керувався тендерний комітет визначивши самостійно дати загального досвіду 21.01.2018р. та 21.10.2019р.? Маючі додаткову інформацію про підприємсво в складі тендерної пропозиції та існування відкритих джерел (наприклад, https://prozorro.gov.ua/), які відображають загальний досвід. Вважаємо рішення необгрунтованим та таке, що підлягає скасування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Рудівської сільської ради Сватівського району Луганської області (надалі – тендерний комітет) повідомляє про наступне: Рішенням тендерного комітету №18 від «10» лютого 2020 року було встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство "Петров і К" вимогам тендерної документації на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція адміністративного будинку під централізоване надання адміністративних послуг з використанням енергозберігаючих технологій Рудівської сільської ради за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20 (коригування)» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-08-001642-c та відхилити тендерну пропозицію учасника Приватне підприємство "Петров і К" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема з наступних підстав:  Учасником у складі документів тендерної пропозиції не було надано копію дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт , вказаних в технічному завданні.  На виконання вимог пп. 5.3.1. п. 5 розділу 3 тендерної документації Учасником було надано інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 документації (файл «Довідка аналогічних договорів.pdf»), проте зазначена довідка містить інформацію про загальний досвід роботи Учасника менше 4 років, а саме: 21.01.2018р. та 21.10.2019р., що не відповідає змісту вимоги пункту 5.3. розділу 3 тендерної документації - Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. Додатково учасником було надано довідку у довільній формі про загальний досвід роботи Учасника з 2015 року по 2019 року, проте зазначена довідка не відповідає вимогам тендерної документації в частині форми надання інформації згідно Додатку 7 документації та відсутня інформація, що вимагається змістом встановленої форми, зокрема: Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт; Дата та предмет укладення договору; Вартість договору, грн.; ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника. Таким чином, учасником не було підтверджено наявність загального досвіду роботи Учасника не менше 4 років. Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які є суттєвим порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону. Крім того, повідомляємо, що змістом частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» Рудівська сільська рада Сватівського району Луганської області повідомляє, що розгляд тендерних пропозицій було проведено у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та в першу чергу із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 цього Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення Замовника

Номер: 67a16b3160924afdb766f4186bb468e7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-08-001642-c.c1
Назва: Вимога на рішення Замовника
Вимога:
Приватне підприємство «Петров і К» вимагає скасування рішення тендерного комітету за протоколом №18 від 10 лютого 2019р. щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Петров і К» (Лист-вимога додається)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Рудівської сільської ради Сватівського району Луганської області (надалі – тендерний комітет) повідомляє про наступне: Рішенням тендерного комітету №18 від «10» лютого 2020 року було встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство "Петров і К" вимогам тендерної документації на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція адміністративного будинку під централізоване надання адміністративних послуг з використанням енергозберігаючих технологій Рудівської сільської ради за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20 (коригування)» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-08-001642-c та відхилити тендерну пропозицію учасника Приватне підприємство "Петров і К" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема з наступних підстав:  Учасником у складі документів тендерної пропозиції не було надано копію дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт , вказаних в технічному завданні.  На виконання вимог пп. 5.3.1. п. 5 розділу 3 тендерної документації Учасником було надано інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 документації (файл «Довідка аналогічних договорів.pdf»), проте зазначена довідка містить інформацію про загальний досвід роботи Учасника менше 4 років, а саме: 21.01.2018р. та 21.10.2019р., що не відповідає змісту вимоги пункту 5.3. розділу 3 тендерної документації - Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. Додатково учасником було надано довідку у довільній формі про загальний досвід роботи Учасника з 2015 року по 2019 року, проте зазначена довідка не відповідає вимогам тендерної документації в частині форми надання інформації згідно Додатку 7 документації та відсутня інформація, що вимагається змістом встановленої форми, зокрема: Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт; Дата та предмет укладення договору; Вартість договору, грн.; ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника. Таким чином, учасником не було підтверджено наявність загального досвіду роботи Учасника не менше 4 років. Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які є суттєвим порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону. Крім того, повідомляємо, що змістом частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» Рудівська сільська рада Сватівського району Луганської області повідомляє, що розгляд тендерних пропозицій було проведено у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та в першу чергу із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 цього Закону.
Статус вимоги: Відхилено