• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вершкове масло

Вершкове масло ( вершкове масло вагове жирністю 72,5 % , вершкове масло в пачках по 0,2 кг жирністю 72,5 %

Завершена

267 309.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 336.55 UAH
Період оскарження: 08.01.2020 16:40 - 19.01.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Неправомірне визначення переможцем ФОП Мазаратій Н.І.

Номер: 2f1990553f1f4b9c8ac4bf86c7e22cd8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-08-001593-c.b4
Назва: Неправомірне визначення переможцем ФОП Мазаратій Н.І.
Скарга:
Неправомірне визначення переможцем ФОП Мазаратій Н.І., адже пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації, що детально викладено у скарзі,що додається
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.02.2020 16:36
Автор: ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ", Ігор Герасименко +380442292408, +380675099902 0672348985@ukr.net
Вимога
Без відповіді

Не відповідність оданої пропозиції умовам тендерної документації

Номер: 988cb6683c9e452e8ecbb8eb48c3b468
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-08-001593-c.b3
Назва: Не відповідність оданої пропозиції умовам тендерної документації
Вимога:
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. Не відповідає умовам тендерної документації, а саме: 1) Згідно п.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав «- довідка від учасника про санітарний стан на кожний транспортний засіб, яким буде здійснюватися поставка товару» Учасник не надав довідку від про санітарний стан на КОЖНИЙ транспортний засіб, яким буде здійснюватися поставка товару. У складі тендерної пропозиції учасника наявна довідка у якій зазначена загальна інформація без виокремлення по кожному транспортному засобу, що не відповідає умовам тендерної документації, а це означає, що пропозиція такого учаснка повинна бути відхилена згідно п.4 ст 30 Закону України «Про публічні закупівлі»(надалі закону) 2) Згідно п.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав «- довідка з інформацією щодо виконання учасниками аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі в 2018-2019 роках: ДК 021:2015 (CPV) - 15530000- 2 «Вершкове масло » ( вершкове масло вагове жирністю 72,5%, вершкове масло в пачках по 0,2 кг жирністю 72,5%) (назви та адреси контрагента, реквізитів контактних осіб контрагента за формою таблиці 1, підтверджених скан-копіями оригіналів договору(ів). Додатково до договору потрібно надати підтверджуючі документи їх виконання (відгуки від контрагента про виконання договору (скан-копія оригінала) або наявність оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель звіту про виконання договору* (завірена скан-копія)).» Учасником НЕ НАДАНА довідка про наявність аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі в 2018-2019 роках: ДК 021:2015 (CPV) - 15530000- 2 «Вершкове масло », а також підтверджених скан-копіями оригіналів договору(ів) укладених у 2018-2019 роках та підтверджуючі документи їх виконання (відгуки від контрагента про виконання договору (скан-копія оригінала) або наявність оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель звіту про виконання договору* (завірена скан-копія)), що не відповідає умовам тендерної документації. Учасником надана довідка із зазначенням у ній аналогічного договору виконаного у 2017 році, а також інщі документи на договір укладений та виконаний у 2017 році, що не відповідає умовам тендерної документації. 3) Згідно п. 4 додатку 3 до тендерної документації замовник вимагав надати «6. Гарантійний лист щодо проведення Учасником (за власні кошти) на вимогу Замовника лабораторних досліджень поставленої продукції на відповідність органолептичних, фізико-хімічних показників тощо» Учасник надав гарантійний лист щодо проведення Учасником (за власні кошти) на вимогу Замовника лабораторних досліджень поставленої продукції на відповідність органолептичних, фізико-хімічних показників, що не відповідає умовам тендерної документації, адже Замовником передбачено можливість робити й інші дослідження(це було зумовлено продовженням «ТОЩО»), а учасник гарантував можливість проведення за власні кошти лише на відповідність органолептичних, фізико-хімічних показників. Таким чином учасник не надав відповідного гарантійного листа, що свідчить про невідповідність пропозиції Учасника тендерній документації та така пропозиція повинна бути відхилена згідно п.4 ст 30 Закону. 4) Згідно п. 7 додатку 3 до тендерної документації замовник вимагав надати «7. Скан-копії оригіналів актів виконаних робіт на проведення санітарної обробки/дезінфекції автотранспорту та дезінфекції (дератизації) приміщень/будівлі/складу за передостанній квартал до кінцевого строку подання пропозиції учасника.» Учасником не було надано жодного документу актів виконаних робіт на проведення санітарної обробки/дезінфекції автотранспорту та дезінфекції (дератизації) приміщень/будівлі/складу за передостанній квартал до кінцевого строку подання пропозиції, що не відповідає умовам тендерної документації та така пропозиція повинна бути відхилена згідно п.4 ст 30 Закону.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відхилено

Видалити дискримінаційну вимогу

Номер: b8cc3dd828a7499a86a4bc2a4b47b42a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-08-001593-c.c2
Назва: Видалити дискримінаційну вимогу
Вимога:
Просимо видалити вимоги, що є дискримінаційними відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» « 1. Копія експлуатаційного дозволу на виробництво предмету закупівлі (виробник) та на зберігання/реалізацію харчових продуктів тваринного походження (виробник). Підстава: ЗАКОН УКРАЇНИ Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів. ст. 23)."2. Для Виробника: копію документу, що підтверджує своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки, що перебуває в експлуатації Виробника. (згідно узгодженого з ДП «Укрметтестстандарт» графіка проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки на 2019-2020 роки)"» Ця вимога дискримінує нас, як можливого учасника та інших можливих постачальників, які не є виробником, проте може надати конкурентну ціну та виконати якісну поставку. Надання повірки вимірювальної техніки на 2019-2020 роки виробника та Копія експлуатаційного дозволу на виробництво предмету закупівлі (виробник) та на зберігання/реалізацію харчових продуктів тваринного походження (виробник). виходить за рамки договірних відносин між постачальником(виробником) та ймовірним учасником. Отже ця вимога не дає можливості нам прийняти участь у закупівлі, як і іншим учасникам, які не є виробниками. На підставі вищевикладеного вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу що є дискримінаційною та суперечить статті 3 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Документи, які зазначені в пунктах 1 , 2 Додатку 3 стосуються лише постачальників- виробників, що і зазначено в дужках.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Видалити дискримінаційні вимоги, що суперечить чинному законодавству

Номер: 736b27a2dc6b4e9c8009a4e57108e5a4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-08-001593-c.c1
Назва: Видалити дискримінаційні вимоги, що суперечить чинному законодавству
Вимога:
Шановний замовник. Просимо вас видалити вимогу, що суперечить законодавству, а саме "2) сертифікати відповідності (для продукції, яка підлягає обов'язковій сертифікації); 3) висновок санітарно-епідеміологічної експертизи;" Згідно листа Держсанепідслужба від 18.09.2015 р. № 02.02/871-1 нагадала: із 20 вересня 2015 року дія Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. № 4004-XII не поширюється на харчові продукти, окрім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Крім того, чинною редакцією Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР не передбачені повноваження Держсанепідслужби з надання експлуатаційних дозволів, сертифікатів відповідності та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи харчових продуктів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана вимога відхиляється замовником в зв'язку з тим, що при закупівлі даного предмету закупівлі враховувались норми п.4.4 " Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах " , затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров'я України 17.04.2006 N 298/227, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 5 травня 2006 р.за N 523/12397 : "4.4. Продукти харчування та продовольча сировина приймаються комірником завгоспом), кухарем дошкільного навчального закладу або особою, яка визначена наказом керівника, відповідальною за приймання продуктів, із залученням медпрацівника (склад комісії з бракеражу продуктів харчування і продовольчої сировини затверджується керівником закладу). Оцінка якості продуктів харчування і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією. Вони повинні прийматися лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів та мати позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи..."
Статус вимоги: Відхилено