-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (ФКУ АКС «PKU Nutri 3 Energe», ФКУ АКС «PKU Nutri 3 Concentrated», ФКУ «Р-АМ 2»)
Виділені кошти рішенням Сєвєродонецької міської ради №4459 від 23.12.2019
Торги відмінено
381 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 606.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 606.00 UAH
Період оскарження:
08.01.2020 15:31 - 19.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Замовником порушено вимоги методичних рекомендацій планування та розрахунку потреби у продуктах спеціального харчування для лікування хворих на фенілкетонурію
Номер:
8a0cbd5c296f4292b6d6e8e86093ddd0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-08-001260-c.c2
Назва:
Замовником порушено вимоги методичних рекомендацій планування та розрахунку потреби у продуктах спеціального харчування для лікування хворих на фенілкетонурію
Вимога:
Проаналізувавши тендерну документацію про закупівлю звертаємо увагу що Замовником порушено вимоги методичних рекомендацій планування та розрахунку потреби у продуктах спеціального харчування для лікування хворих на фенілкетонурію згідно Наказу МОЗ України 25.09.2013 № 829 зі змінами. Згідно Методрекомендацій МОЗУ визначено критерії підбору спеціальних продуктів лікувального харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію. Просимо внести зміни в оголошення та викласти його у відповідності до Наказу МОЗ України 25.09.2013 № 829, а саме:
Продукт № 1 в ТД:
Одиниці виміру – грами білка
Кількість – 6428,80 грам білка
1. Вміст білка (в еквіваленті) у 100 грамах сухого продукту не більше – 35,4 грам
2. Призначений для осіб від 9 років та дорослих, включаючи вагітних жінок хворих на ФКУ.
3. Набір амінокислот (кількість) в суміші – найвищий.
4.Вміст суми незамінних та напівзамінних амінокислот (г) в 100 г білка - оптимальний, що адаптований до вікової категорії хворого.
5.Вуглеводний комплекс забезпечено за рахунок моносахаридів та полісахаридів при мінімальному вмісті сахарози.
6.Присутність фенілаланіну допускається - згідно нормативів.
7. Вміст суми амінокислот, які вміщують сірку (метіонін та цистеїн), в 100 г білка - оптимальний, що адаптований до вікової категорії хворого.
8. Вміст тирозину (г) в 100 г білка - оптимальний, що адаптований до вікової категорії хворого.
9. Наявність в суміші необхідних мінеральних речовин, мікроелементів і вітамінів у збалансованій кількості.
10. Найменша вартість забезпечення хворого одним грамом білка при закупівлі даного продукту, враховуючи відсотковий вміст білка в продукті (умовна вартість 1 г білка продукту).
11. Продукт повинен бути вироблений з дотриманням умов належного виробництва та бути безпечним для використання.
Продукт № 2 в ТД:
Одиниці виміру – грами білка
Кількість – 12600,00 грам білка
1. Вміст білка (в еквіваленті) у 100 грамах сухого продукту не більше – 70 грам..
2. Призначений для осіб від 8 років та дорослих хворих на ФКУ.
3. Набір амінокислот (кількість) в суміші – найвищий.
4.Вміст суми незамінних та напівзамінних амінокислот (г) в 100 г білка - оптимальний, що адаптований до вікової категорії хворого.
5.Вуглеводний комплекс забезпечено за рахунок моносахаридів та полісахаридів при мінімальному вмісті сахарози.
6.Присутність фенілаланіну допускається - згідно нормативів.
7. Вміст суми амінокислот, які вміщують сірку (метіонін та цистеїн), в 100 г білка - оптимальний, що адаптований до вікової категорії хворого.
8. Вміст тирозину (г) в 100 г білка - оптимальний, що адаптований до вікової категорії хворого.
9. Наявність в суміші необхідних мінеральних речовин, мікроелементів і вітамінів у збалансованій кількості.
10. Найменша вартість забезпечення хворого одним грамом білка при закупівлі даного продукту, враховуючи відсотковий вміст білка в продукті (умовна вартість 1 г білка продукту).
11. Продукт повинен бути вироблений з дотриманням умов належного виробництва та бути безпечним для використання.
Продукт № 3 в ТД:
Одиниці виміру – грами білка
Кількість – 7500,00 грам білка
1. Вміст білка (в еквіваленті) у 100 грамах сухого продукту не менше – 75 грам. (найвищий)
2. Призначений для дітей від 4 до 12 років, хворих на ФКУ.
3. Набір амінокислот (кількість) в суміші – найвищий.
4.Вміст суми незамінних та напівзамінних амінокислот (г) в 100 г білка - оптимальний, що адаптований до вікової категорії хворого.
5.Вуглеводний комплекс забезпечено за рахунок моносахаридів та полісахаридів при мінімальному вмісті сахарози.
6.Присутність фенілаланіну допускається - згідно нормативів.
7. Вміст суми амінокислот, які вміщують сірку (метіонін та цистеїн), в 100 г білка - оптимальний, що адаптований до вікової категорії хворого.
8. Вміст тирозину (г) в 100 г білка - оптимальний, що адаптований до вікової категорії хворого.
9. Наявність в суміші необхідних мінеральних речовин, мікроелементів і вітамінів у збалансованій кількості.
10. Найменша вартість забезпечення хворого одним грамом білка при закупівлі даного продукту, враховуючи відсотковий вміст білка в продукті (умовна вартість 1 г білка продукту).
11. Продукт повинен бути вироблений з дотриманням умов належного виробництва та бути безпечним для використання.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2020-01-09 11_20_33.556377.zip 09.01.2020 11:33
Дата подачі:
09.01.2020 11:33
Вирішення:
Доброго дня, Шановний учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу Замовником було прийнято рішення відмінити дану процедуру закупівлі у зв’язку з необхідністю внесення змін та уточнень у Тендерну документацію, а саме медико-технічні характеристики товару.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Дискримінація учасників
Номер:
56bf2efab7c34ad799b372ecd5a08f14
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-08-001260-c.c1
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можуть бути передбачені в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів). Ретельно проаналізувавши розміщену тендерну документацію, нами встановлено дискримінаційні положення документації (саме в Лоті №1), які суперечать чинному законодавству щодо публічних закупівель, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення законних прав інших Учасників брати участь у даних торгах згідно встановленого Законом України «Про публічні закупівлі» порядку їх проведення. Просимо Вас, внести зміни в тендерну документацію конкурсних торгів, так як медико-технічні вимоги до товару, що є предметом закупівлі вочевидь виписані в спосіб, який призводить до обмеження конкуренції і призводить до дискримінації потенційних учасників процедури публічної закупівлі, а саме внести зміни в Тендерну документацію та розділити предмет закупівлі на лоти за принципом 1 позиція/найменування – 1 лот
(Внести зміни до Лоту №1).
В іншому випадку залишаємо за собою право оскарження процедури
в Антимонопольному комітеті України.
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2020-01-09 11_20_33.556377.zip 09.01.2020 11:23
Дата подачі:
09.01.2020 11:23
Вирішення:
Доброго дня, Шановний учаснику!
Щодо обґрунтування необхідності розділення предмета закупівлі на лоти за принципом 1 позиці/найменування – 1 лот, Замовник керувався рекомендаціями з висновком КНП «Міжобласний спеціалізований медико-технічний центр - центр рідкісних (органних) захворювань» лікаря-генетика «Міжобласного спеціалізованого медико-генетичного центру – центру рідкісних (орфанних) захворювань», виданого хворій дитині, яка потребує спеціального лікувального харчування. Використання двох сумішей одночасно показує високу ефективність лікування (рівень феніланіну крові) та лабораторної оцінки нутрітивного статусу. Отже, один препарат доповнює інший і їх розрахунки по потребі робляться стосовно рекомендацій лікаря-генетика.
Щодо визначення предмета закупівлі, Замовник діяв у відповідності до пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, де зазначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про Публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (далі Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Розбивка предмету закупівлі на лоти є правом, але не обов’язком замовника згідно до вищезазначеного Порядку.
Таким чином, об'єднання двох продуктів в один лот є обґрунтованим, виходячи з об'єктивних потреб пацієнта, та не є порушенням у розумінні Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено