-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування і поточний ремонт комп'ютерного обладнання та офісної техніки
Торги відмінено
5 798.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 57.98 UAH
мін. крок: 1% або 57.98 UAH
Період оскарження:
02.01.2020 15:19 - 08.01.2020 15:23
Вимога
Є відповідь
Неправомінре визнання переможця
Номер:
dd5ecb871aef4288a0f516e3a0d82c42
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-02-000779-c.c1
Назва:
Неправомінре визнання переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! ФОП Ващук Світлана Олександрівна було порушено вимоги Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозоро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі а саме Учасник на момент проведення аукціону не надав сертифікатів відповідності матеріалів та не підтвердив досвід в області роботи по заправці та відновленню картриджів в т.ч. аналогічного масштабу. Ці вимоги Замовник вказав в своєму технічному завданні, а значить вони є обов’язковими для всіх учасників закупівлі.
Враховуючі вище зазначене, вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Ващук Світлана Олександрівна як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям технічного завдання
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.01.2020 12:57
Вирішення:
Тендерним комітетом прийнято рішення про відміну процедури по допороговій закупівлі: "Технічне обслуговування і поточний ремонт комп'ютерного обладнання та офісної техніки", Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, (ID UA-2020-01-02-000779-c) з метою коригуванням технічних умов закупівлі та якісних характеристик послуги більш конкретно та прозорро.
З повагою,
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Без відповіді
Визначення переможця
Номер:
e90410386fc44f6992ea18603921541b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-02-000779-c.b2
Назва:
Визначення переможця
Вимога:
ФОП Ващук С.О. приймала участь в закупівлі UA-2020-01-02-000779-c, за результатами аукціону моя пропозиція більш вигідна за ціною, Замовник своїм рішенням визнав мене переможцем.
Зважаючи, що листування щодо публічних закупівель повинне здійснюватися через електронну систему закупівель, скористаюся формою «подання вимоги /скарги» для дачі пояснень щодо скарги учасника аукціону ФОП Смоляний В.М., який вимагає відхилити мою пропозицію (тим самим визначити переможцем аукціону його).
На момент проведення аукціону в складі пропозиції ФОП Ващук С.О. були подані документи згідно вимог Замовника, в тому числі:
лист Вих. 7 від 10.01.2020р. де зазначено, що при виконанні послуг технічного обслуговування та ремонту офісної техніки, послуг заправки та відновлення картриджів використовуються витратні матеріали та запчастини (в тому числі тонер, фотобарабани), які згідно з переліком продукції, зазначеної у Наказі Держспоживстандарту України від 01.02.05р. № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» (із змінами), не підлягають обов’язковій сертифікації. Було гарантовано, що при виконанні послуг всі матеріали та запчастини придбаються і використовуються згідно чинного законодавства.
Також було надано лист Довідка Вих. 11 від 10.01.2020р., де підтверджувалось наявність обладнання та матеріально-технічної бази, працівників та виконання аналогічних послуг за договорами (Інших документів з цього приводу замовник не вимагав).
Ствердження ФОП Смоляного В.М., що документи не були надані на момент проведення аукціону невірне. До того ж він продовжує ігнорувати той факт, що сертифікація витратних матеріалів не є обов’язковою згідно законодавства України та навіть наполягає на обмеженні конкуренції з цього приводу, впливає на замовника.
В документі Вих. 10 від 10.01.2020р. КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ ФОП Ващук С.О. заначено «Вивчивши всі вимоги Замовника, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору. … Ознайомившись з технічними вимогами та вимогами щодо кількості та термінів надання послуг, що виконуються, ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити Замовника послугами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлений замовником термін». Саме Договір має юридичну силу, ФОП Ващук С.О. надав згоду підписати Договір та взяти відповідальність по виконанню зобов'язань згідно законодавства України. Сума договору 4690,00 грн., що трохи більше розміру мінімальної заробітної плати за місяць, вважаю що це не потребує якихось додаткових забезпечень чи гарантій, ніж були заявлені.
Нагадую, що всі учасники закупівель повинні дотримуватися принципів –добросовісна конкуренція, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
Вважаю, що всі необхідні документи до закупівлі ФОП Ващук С.О. подані своєчасно, дії Замовника по визначенню переможцем пропозиції що найбільш вигідна за ціною, вірні.
З повагою, ФОП Ващук С.О.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.01.2020 23:17