• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби для логляду за малюками

Засоби для догляду за малюками (Підгузки для дорослих НК 024:2019 - 11239 ; Підгузки дитячі НК 024:2019 - 35008 )

Завершена

399 999.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 08.01.2020 14:02 - 19.01.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА На дії Замовника

Номер: 2ef37ea970684546aebae899957cce1f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-08-000895-c.c3
Назва: СКАРГА На дії Замовника
Скарга:
Предметом закупівлі було - 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками, що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Учасника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника (протокол засідання тендерного комітету Білоцерківського дитячого будинку – інтернату щодо розгляду питання про відхилення пропозиції переможця Відкритих торгів, на закупівлю Засоби для догляду за малюками (ДК021:2015:33750000-2) на 2020 рік. № 16 від 05.02.2020. Ми не можемо погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Компанія "Євро Технології", зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №16 від 05.02.2020 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" зазначене у протоколі № 18 від 11.02.2020 року.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.03.2020 21:10
Дата виконання рішення Замовником: 12.03.2020 10:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконання рішення АМКУ № 4176 -р/пк-пз від 04.03.2020 року
Автор: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Бурова Оксана Володимирівна +380961815819 EvrotechCo@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Оскарження на рішення Замовника щодо кваліфікації учасника.

Номер: 7be60bad939d4f0a96fda762b3d2c27f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-08-000895-c.c1
Назва: Оскарження на рішення Замовника щодо кваліфікації учасника.
Вимога:
За результатами розгляду пропозицій Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозицій Учасника (протокол розгляду тендерних пропозицій № 16 від 05.02.2020 р. Підставою для відхилення зазначено наступне – «під час тестування памперсів,, що були запропоновані нашим представником памперс не видержав навантаження і розірвався. Крім того, встановлена невідповідність назви предмета закупівлі та сертифікатом відповідності якості. В зв’язку з виявленими розбіжностями в тендерній документації та за результатами тестування пропозицію було відхилено». Ми не можемо погодитися з такими рішеннями та вважаємо дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Стосовно підстав неправомірного відхилення, повідомляємо наступне: 1. Щодо тестування зразків. Ст. 30 Закону та п. 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД. чітко визначені підстави відхилення (вичерпний перелік) тендерних пропозицій Учасників: «тендерна пропозиція відхиляться замовником у разі якщо: - учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; - переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації;». В протоколі розгляду тендерних пропозицій № 16 від 05.02.2020, причина відхилення зазначена, що Учасник надав неякісні зразки памперсів. Оскільки тестування зразків не відноситься до переліку причин відхилення, тому це і не може бути підставою для винесення такого рішення, яке зазначене у протоколі № 16 від 05.02.2020, а саме, відхилення у зв'язку з наданням неякісних зразків. Отже, враховуючи вищезазначене, замовник неправомірно прийняв рішення щодо відхилення тендерних пропозицій ТОВ "Компанія "Євро Технології" у зв'язку з наданням неякісних зразків. Взагалі, влаштоване Вами ШОУ «по вивченню зразків» без нашої присутності, прямо свідчить про наявність корупційних дій с боку адміністрації закладу, оскільки вся наша продукція якісна, сертифікована і повністю відповідає заявленим технічним характеристикам. Крім того, наша компанія має великій досвід у цій сфері з наявними позитивними відгуками від багатьох організацій та закладів. 2 Щодо встановлена невідповідність назви предмета закупівлі та назви підгузників, зазначених в сертифікаті відповідності якості. Вимогами ТД зазначено, що учасник повинен надати: завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно з вимогами технічного регламенту, або сертифікат відповідності медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту при поставці товару або або завірену копію Свідоцтва про державну реєстрацію медичного виробу, що свідчить про наявності медичного виробу в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення. На виконання цієї вимоги нами було надано 2 документи : сертифікат якості ( з розбіжністю в назві однієї букви, що є формальною помилкою) та декларація відповідності. Разом з цим, учасник повинен надати хоч один із перелічених вище документів. Тобто, на підтвердження цієї вимоги у учасника є декларація відповідності, в якому назва підгузків повністю співпадає. Отже, причина щодо виявлення розбіжностей в тендерній документації не може бути відхиленням нашої пропозиції. Оскільки на підтвердження цієї вимоги учасник надав ще один документ декларацію відповідності. У разі ігнорування звернення ми змушені будемо заблокувати процедуру, направивши скаргу в АМКУ та відправити листи вищестоячій організації і наступним контролюючим та правоохоронним органам: Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4., Департамент стратегічних розслідувань Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10. , Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, ретельно розглянувши Вашу скаргу, інформуємо, що 1. Ваша тендерна пропозиція була відхилена згідно п.1, пп.4, ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». Причини невідповідності зазначені в протоколі засідання тендерного комітету №16 від 05.02.2020р. 2. Згідно вимог у п.1 Додатку 2 до тендерної документації «На підтвердження Учасник повинен надати: а) завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно з вимогами технічного регламенту, або сертифікат відповідності медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту при поставці товару або б) завірену копію Свідоцтва про державну реєстрацію медичного виробу, що свідчить про наявності медичного виробу в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення.» На виконання цієї вимоги вами ,Учасником ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" у складі тендерної пропозиції були надані два документа «Декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів №1 від 17.12.2018р. на Підгузники для дорослих EVA optima hospital» та «Лист пояснення сертифікації», в якому ви зазначає, що Підгузники для дорослих не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні. Документ «Сертифікат відповідності якості OPTIMAL hospital - Підгузки Дихаючі - super plus», на який Ви посилаєтесь, не є Сертифікатом відповідності медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту при поставці товару, який видається уповноваженим органом з сертифікації. Для порівняння Ви можете проаналізувати Сертифікат відповідності на підгузки дитячі, наданий у складі вашої пропозиції. Згідно вимог п.3 Додатку 2 до ТД «Учасник повинен надати заповнену таблицю відповідності товару медико-технічним вимогам наведеним в Додатку 2 до тендерної документації, з посиланням на сторінки або пункти, розділи тощо . На підтвердження відповідності технічних параметрів товарів, яке ним пропонується, медико-технічним вимогам тендерної документації, надати офіційну інформацію від виробника (інструкції паспорта, каталог, тощо ) (українською або російською мовами), в яких міститься ця інформація» На виконання цієї вимоги Вами була надана «Таблиця відповідності», в якій є посилання на стор.1-2 «Сертифікат відповідності якості OPTIMAL hospital - Підгузки Дихаючі - super plus». Цей документ виданий виробником, та містить офіційну інформацію щодо технічних характеристик продукції (виробник, назва продукції, розміри, поглинання та інші характеристики), в якому зазначена інша назва підгузників, ніж ті що ви запропонували. Отже наданий документ не є підтвердженням відповідності запропонованої продукції медико-технічним вимогам тендерної проппозиції. Згідно п. 1.2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиці», тобто ті помилки, що допущені в документації, яку підготував безпосередньо учасник (довідки, листи-пояснення тощо). В даному випадку, вивчивши вашу вимогу, помилка була допущена в офіційному документі, який наданий безпосередньо виробником продукції. Згідно п.1.8. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скарга (Невідповідності Асхор трейд)

Номер: 4bd9257172a248d68add8b58f631b3a5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-08-000895-c.a2
Назва: Скарга (Невідповідності Асхор трейд)
Вимога:
24.01.2020 року у КУ "Білоцерківський дитячий будинок - інтернат" відбулись відкриті торги згідно оголошення UA-2020-01-08-000895-c. Після розгляду пропозицій усіх учасників, учасника ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" 05.02.2020 року було дискваліфіковано. 11.02.2020 року тендерним комітетом КУ "Білоцерківський дитячий будинок - інтернат" було визначено переможцем торгів компанію ТОВ "АСХОР ТРЕЙД", хоча існують підстави для відхилення пропозиції цього учасника. Так, згідно документу «Генеральна довіреність» на стор.4 файлу «Відповідність технічним вимогам», усі документи повинні оформлятися на ТОВ «БІ-ТРЕЙДИНГ», а у складі пропозиції, на стор. 9 файлу «Відповідність технічним вимогам» наданий документ «Декларація про відповідність» за 08.06.2017р. на ТОВ «Драйлок текнолоджиз», тобто цей документ не є дійсним. Це також стосується документу, наданого на стор. 11-12 «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи», який також виданий на ТОВ «Драйлок текнолоджиз». Тобто, деякі документи оформлені невідповідно, і враховуючі пп.1.8. п.1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції є порушенням, що веде за собою дискваліфікацію учасника. Додатково звертаємо увагу, що у тендерній документації вимагалось надавати продукцію, яка відноситься до категорії «медичні вироби». Учасник торгів ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" запропонував звичайні дитячі підгузники Happy Bella Junior exffa (54.шт) 16+ кг р.6, які не відносяться до категорії «медичні вироби». Відповідно до вищевказаної інформації ви повинні відхилити пропозицію ТОВ "АСХОР ТРЕЙД".
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, ретельно розглянувши Вашу скаргу, інформуємо, що 1. Документ «Генеральна довіреність №3 від 03 квітня 2019 року», в якому зазначено, що сертифікати відповідності, декларації про відповідність, висновки, дозволи, листи та інші документи, що видаються уповноваженими організаціями, слід оформляти на ТОВ «БІ-ТРЕЙДИНГ», датований та підписаний сторонами 03 квітня 2019 року. Тобто вищезазначені документи, які будуть оформлюватися з 03 квітня 2019 року, повинні оформлюватися на ТОВ «БІ-ТРЕЙДИНГ». Надані у складі тендерної пропозиція учасника ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» Декларація про відповідность на «Підгузники для дорослих Dailee» реєстраційний №UA.TR.061.D.01586-17 від 08 червня 2017р. та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-03/17729 від 27.04.2015р. оформлені та видані до 03 квітня 2019 року, тобто до початку дії «Генеральної довіреності №3 від 03 квітня 2019 року». На дату подання пропозиції ці документи є чинними та підтверджують якість запропонованої продукції. Сертифікат відповідності на підгузники для дорослих «Dailee» №UA.PS.001247-19 від 03 липня 2019 року виданий на ТОВ «БІ-ТРЕЙДИНГ», тобто у період дії «Генеральної довіреності №3 від 03 квітня 2019 року». 2. Щодо не відношення запропонованих дитячих підгузників Happy Bella Junior extra (54 шт) 16+ кг р.6 до категорії «медичні вироби» повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» наданий документ Декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013 р. за №753 на вироби сечопоглинальні для дітей з товарним знаком «HAPPY» та «SENI» (підгузники та пелюшки), який підтверджує відповідності запропонованої продукції «Підгузники для дітей HAPPY BELLA BABY Junior extra (54 шт) 16+ кг р.6» вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів.
Статус вимоги: Відхилено