• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

79710000-4 - Охоронні послуги (охорона будівлі)

Завершена

273 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 737.00 UAH
Період оскарження: 08.01.2020 14:44 - 19.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Про невідповідність пропозиції Фізичної особи-підприємця Савка В.І. умовам тендерної документації.

Номер: e4c545fc07414fa69037d58dc894cc31
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-08-000197-b.a1
Назва: Про невідповідність пропозиції Фізичної особи-підприємця Савка В.І. умовам тендерної документації.
Вимога:
Тендерному комітету Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії" Закарпатської обласної ради ВИМОГА 24.01.2020 о 15:25 год. Комунальним некомерційним підприємством "Закарпатський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії" Закарпатської обласної ради проведено аукціон з закупівлі охоронних послуг (охорона будівлі) (79710000-4) (ДК 021:2015), ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-08-000197-b. За результатами аукціону переможцем торгів (за найбільш економічно вигідною пропозицією) стала Фізична особа-підприємець Савка Василь Іванович. 27.01.2020 13:00 год. Комунальним некомерційним підприємством "Закарпатський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії" Закарпатської обласної ради на веб-порталі уповноваженого органу розміщено повідомлення про намір укласти договір з ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ САВКА ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ. Шановний тендерний комітет! Повідомляємо про невідповідність пропозиції Фізичної особи-підприємця Савка В.І. умовам тендерної документації, зокрема: 1. В нижче перелічених документах пропозиції ФОП Савка В.І. є посилання на закупівлю з ідентифікатором UA -2018-12-13-000602-b, також згадані документи не адресовані Комунальному некомерційному підприємству "Закарпатський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії" Закарпатської обласної ради, а іншій юридичній особі, що знаходиться в стані припинення - Закарпатський обласний клінічний кардіологічний диспансер, (код ЄДРПОУ 26464748), а саме: - Гарантійний лист; - Довідка про наявність автомобільного транспорту; - Довідка про виконання аналогічного договору; - Довідка про застосування заходів довкілля; - Довідка про наявність працівників; - Гарантійний лист про дотримання законодавства; - Калькуляція вартості послуг; - Довідка ст. 17 ЗУ; - Довідка ст. 50 ЗУ «Про захист економічної конкуренції»; - Довідка про відповідність у технічному завданні. Вищезазначені документи, не можуть рахуватися належними документами, що відповідають умовам тендерної документації у цій закупівлі з ідентифікатором UA-2020-01-08-000197-b, замовником якого являється Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії" Закарпатської обласної ради, код ЄДРПОУ 26464748. Наводимо приклад по «ГАРАНТІЙНОМУ ЛИСТУ»: В гарантійному листі ФОП Савка В.І. зазначається: Фізична особа-підприємець Савка В.І. як Учасник відкритих торгів по наданню охоронних послуг (охорона будівлі) (797100004) (ДК 021:2015) – Замовник: Закарпатський обласний клінічний кардіологічний диспансер, за адресою: 88014, Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Тімірязева, 15А (ідентифікатор закупівлі UA -2018-12-13-000602-b) даним гарантійним листом підтверджує, що до ціни пропозиції не включаються витрати, які учасник поніс при підготовці пропозиції та проведені процедури закупівлі, учасник самостійно несе усі витрати, пов'язані з підготовкою та поданням його пропозиції, і не може вимагати від Замовника їх повернення чи включення цих витрат до вартості послуг, які будуть ним запропоновані. Зверніть увагу, що даним гарантійним листом ФОП Савка В.І. чітко зазначив гарантійні зобов’язання щодо конкретної закупівлі з ідентифікатором UA -2018-12-13-000602-b, торги якої вже проведено в січні 2019 році, зовсім на інших умовах. Дані гарантійні зобов’язання ніяк не можуть бути розповсюджені на інші закупівлі (в т.ч. на закупівлю з ідентифікатором UA-2020-01-08-000197-b), оскільки вони конкретизовані під конкретну закупівлю з ідентифікатором UA -2018-12-13-000602-b. Також просимо звернути увагу, що ФОП Савка В.І. в гарантійному листі зазначає Замовника як – «Закарпатський обласний клінічний кардіологічний диспансер». Згідно інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, юридична особа - Закарпатський обласний клінічний кардіологічний диспансер, (код ЄДРПОУ 26464748), знаходиться в стані припинення (Дата запису: 10.10.2019; Номер запису: 13241120014003077). Тобто, ФОП Савка В.І. надає гарантійні зобов’язання не Комунальному некомерційному підприємству "Закарпатський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії" Закарпатської обласної ради, код ЄДРПОУ 26464748, а юридичній особі, що вже припинена (Закарпатський обласний клінічний кардіологічний диспансер, (код ЄДРПОУ 26464748). Крім цього, слід припустити, що даний документ (гарантійний лист) створений на початку 2019 року при проведені закупівлі з ідентифікатором UA -2018-12-13-000602-b,оскільки не містить дати створення. Рахуємо, що ФОП Савка В.І. не надав у цій закупівлі гарантії Комунальному некомерційному підприємству "Закарпатський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії" Закарпатської обласної ради, код ЄДРПОУ 26464748, що до ціни пропозиції не включаються витрати, які учасник поніс при підготовці пропозиції та проведені процедури закупівлі, учасник самостійно несе усі витрати, пов'язані з підготовкою та поданням його пропозиції, і не може вимагати від Замовника їх повернення чи включення цих витрат до вартості послуг, які будуть ним запропоновані. В тендерній документації Комунального некомерційного підприємства "Закарпатський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії" Закарпатської обласної ради Комунального некомерційного підприємства "Закарпатський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії" Закарпатської обласної ради зазначається, що в разі якщо Учасником допущено формальні (несуттєві) помилки це не призводить до відхилення його пропозиції. Формальними(несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. Однак, перераховані нами невідповідності не взяті до уваги тендерним комітетом, що містяться у вище перелічених документах ФОП Савка В.І., які не відносяться не до технічних помилок, не до описок. Таким чином, встановлений нами юридичний факт свідчить про наступне: 1. Вище перелічені документи підготовлені до закупівлі Замовником якого являється юридична особа, що перебуває в стані припинення, а саме: Закарпатський обласний клінічний кардіологічний диспансер, (код ЄДРПОУ 26464748); 2. Вище перелічені документи підготовлені до закупівлі з ідентифікатором UA -2018-12-13-000602-b, переможцем якої була Фізична особа-підприємць Савка В.І., дата підписання договору: 07.02.2019. Рахуємо, що тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства "Закарпатський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії" Закарпатської обласної ради було поспішно прийнято рішення щодо визначення кваліфікації переможця ФОП Савка В.І., та банально проігноровано вищезазначені невідповідності тендерній документації. Дана обставина прямо вказує на упереджене ставлення Тендерного комітету Замовника до ТОВ «Агенство безпеки СБМ» та на порушення Замовником норм Закону України «Про публічні закупівлі». Можемо припустити, що Замовник не помічає вищезазначені невідповідності в тендерній документації ФОП Савка В.І. у зв’язку з тим, що ФОП Савка В.І. погодився сплатити юридичний супровід процедури закупівлі у розмірі 5000,00 грн. (П’ять тисяч грн. 00 коп.), у разі акцепту його пропозиції, тоді як ТОВ «Агенство безпеки СБМ» не погоджується з оплатою. Згідно ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принципи здійснення закупівель: недискримінація учасників і об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Беручи до уваги вищезазначене рахуємо, що тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства "Закарпатський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії" Закарпатської обласної ради зобов’язаний негайно відхилити тендерну пропозицію ФОП Савка В.І. на підставі п. 4, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на вищевикладене, ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти до уваги вимогу ТОВ «Агенство безпеки СБМ» від 28.01.2020; 2. Усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та відхилити тендерну пропозицію в електронній системі закупівель Фізичної особи-підприємця Савка Василя Івановича (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-08-000197-b), на підставі п. 4, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»; 3. Акцептувати наступну найбільш економічно вигідну пропозицію наступному учаснику торгів. Директор _______________ А.А. Васильєв
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимогу не зодоволено з підстав зазначених у рішенні тендерного комітету № 10 від 31.01.2020року.
Статус вимоги: Не задоволено