-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби
Завершена
13 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 65.00 UAH
Період оскарження:
08.01.2020 14:47 - 09.01.2020 14:52
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо відповіді Хабарника
Номер:
c8f0cdb50e1847c7b32adeb4ab763ff9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-08-000179-a.a2
Назва:
Щодо відповіді Хабарника
Вимога:
Враховуючи протизаконну корупційну позицію Замовника-хабарника, небажання економити бюджетені кошти, остервеніле бажання роздерібанити бюджетні кошти країни, ми направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.01.2020 09:37
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
8ff9ef0b3ba04203926178c52b54dd1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-08-000179-a.a1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Чергова корупційна закупівля цього замовника-хабарника. за нашою інформацією, головна медична сестра та головний лікар цієї установи вимагають від постачальників 40% хабаря. По-перше, ми не пропонували засіб Вернедор Плюс, як зазначено в протоколі. Хто вам писав цій протокол відхилення - "свій" постачальник? По-друге, щодо нерозгляду еквівалентів. Ви б ще написали, що не тільки не розглядаєте еквівленти, але й забороняєте участь в торгах всім Учасникам, окрім "свого" улюбленого! На якій такій Законній підставі, хабарнику, не розглядаєте еквіваленти? Так бажаєте отримати хабар? В Наказі №10 ДП Прозорро, який регулює допорогові закупівлі жодного слова не сказано, що замовники можуть не розгялдати еквіваленти, адже це значно звужує коло Учасників і є дискримінаційним підходом до них. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.01.2020 17:35
Вирішення:
Замовником під час підготовки інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель відповідно до потреб нашого закладу було встановлено відповідні технічні та якісні вимоги до товару, які добре себе зарекомендували, а тому Замовник хоче отримати якісну продукцію із зазначеними технічними та якісними вимогами. Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10, не передбачено обов’язку зазначати Замовником в документації еквіваленту товару чи не зазначати.
У нашому закладі згідно нормативних документів проводиться знезараження питної води та стічних вод з інфекційного відділення деззасобом «Бланідас-300» з подальшим відбором проб лабораторним центром на хімічні та мікробіологічні показники. В запропонованому деззасобі «Саніліт СТ» відсутній етап знезараження даних об’єктів. Користуючись запронованим деззасобом, ми зобов’язані шукати інші методи знезараження, що є для нас невигідно як по сасу, так і по фінансах.
Крім того, пунктом 4 Інструкції встановлено, що фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз’яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі, так й щодо окремого лоту, тобто у ТОВ «ФОРТУНАТ» як учасника було право, як і в інших учасників, звернутися з вимогою щодо внесення змін в Інформацію (оголошення) до 09 січня 2020 14:52, однак ТОВ «ФОРТУНАТ» проігнорував таке право, а тому прийнявши участь у цій закупівлі учасник автоматично погодився на умови закупівлі, в тому числі і на технічні вимоги до товару, де в пункті 3.2. інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель чітко прописано, що «аналоги та еквіваленти не пропонувати», оскількиЗамовник має право самостійно встановлювати у закупівлі технічні та якісні вимоги до засобів.
Учасник надав в складі своєї пропозиції зовсім інші засоби: Еконорм РП, Еконорм Актив, Еконорм Плюс, Саніліт СТ та Вернедор-Преміум (який помилково був зазначений замовником у Рішенні про відхилення пропозиції, як Вернедор-Плюс), які не відповідають Технічним та якісним вимогам закупівлі, що зазначені в інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад та втручанням в господарську діяльність задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб. Окремо звертаємо Вашу увагу на необхідність в дотриманні професійної етичної поведінки при діловій переписці та не застосовувати тиск на установу, зловживаючи правами учасника закупівель!
Тож, Ваша вимога підлягає відхиленню, оскільки є безпідставною та надуманою, а також такою, яка здійснює тиск на Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні