-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
технічні вимоги до товару згідно Додатку №2
Завершена
142 455.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 424.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 424.00 UAH
Період оскарження:
03.01.2020 16:19 - 08.01.2020 16:20
Вимога
Залишено без розгляду
Не відповідність вимогам тендерної документації.
Номер:
cf890304772947b18500d8e554d42fcf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-03-000526-c.c1
Назва:
Не відповідність вимогам тендерної документації.
Вимога:
Шановний Замовник.
Просимо Вас звернути увагу на недотримання вимог тендерної документації у частині підготовки документації участниками "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ", ТОВ Скрепка.
Відповідно до п.4.2 тендерної документації Участники повинні надати слідуючі документи:
Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори щодо постачання товарів, аналогічних до предмету цієї закупівлі. Довідка може бути складена у довільній формі із зазначенням найменування замовників згідно таких договорів, найменування товарів, строків (або терміну) їх виконання. Додатково необхідно додати копії зазначених договорів в кількості не менш ніж три, з усіма додатками до них (копії видаткових накладних) та позитивні відгуки від замовників з обов’язковим зазначення дати та номеру договору та інформацією про належне виконання цих договорів.
Участник ТОВ ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" у довідці про виконання аналогічних договорів не вказав строк виконання .Окрім цього у пропозиції відсутній Додаток №3 тендерної документації.
Участник ТОВ Скрепка у довідці про виконання аналогічних договорів не вказав строк виконання. У листах відгуках відсутня інформація з датою виконання та номеру договору.
Керуючись ст.28 Закону України про публічні закупівлі просимо Вас дискваліфікувати пропозиції участників ТОВ ТВК УКРПРОМПОСТАЧ та ТОВ Скрепка як такі що не відповідають вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.01.2020 12:21
Вирішення:
надання відповіді на вимогу
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
15.01.2020 10:51
Підтвердження вирішення:
Пунктом 4 оголошення про проведення закупівлі товару «Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)» (код за ДК 021:2015 – 30190000-7) вказані вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Дійсно, серед кваліфікаційних вимог вказано, що учасник має надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, яка може бути складена у довільній формі із зазначенням найменування замовників згідно таких договорів, найменування товарів, строків (або терміну) їх виконання. Додатково необхідно додати копії зазначених договорів в кількості не менш ніж три, з усіма додатками до них (копії видаткових накладних) та позитивні відгуки від замовників з обов’язковим зазначення дати та номеру договору та інформацією про належне виконання цих договорів.
На виконання зазначених вимог учасником ТОВ «СКРЄПКА» надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (вих. № 8 від 10.01.2020 р.), в якій йдеться про договори, укладені з Вінницьким обласним краєзнавчим музеєм, Департаментом соціальної політики Вінницької міської ради та Військовою частиною А0549.
Довідка містить інформацію про предмет договорів, їх ціну та строк дії, а також ідентифікатор закупівлі, за результатами якої такий договір було укладено.
Перевірка здійснювалася шляхом співставлення інформації, зазначеної в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (вих. № 8 від 10.01.2020 р.), з інформацією, що є у листах-відгуках, копіях договорів та видаткових накладних, а також в системі «Прозорро» по відповідних закупівлях (ідентифікатори закупівель №№ UA-2019-11-22-003168-b, UA-2019-03-18-001817-c, UA -2018-02-23-002446-c).
Щодо інформації про строк виконання договору, то слід зауважити наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 631 Цивільного кодексу України строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.
Отже, строк виконання договору і є строком його дії.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі, Департамент житлового господарства Вінницької міської ради відхиляє пропозицію учасника в тому випадку, якщо вона не містить всіх документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Оскільки подана ТОВ «СКРЄПКА» пропозиція містить всі документи, що вимагалися замовником, а зазначена в них інформація відповідає дійсності, а також виходячи з принципів максимальної економії та ефективності при здійсненні закупівель, Департамент житлового господарства Вінницької міської ради не має правових підстав для відхилення пропозиції даного учасника.
Виходячи з вище наведених фактів тендерним комітетом прийнято рішення, що Вимога ТОВ «БРАВО-ПАП» є безпідставною та задоволенню не підлягає.