• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Забезпечення збереження (охорони) об’єкту незавершеного будівництва (парк ім. ак. В.Я. Клімова в Шевченківському районі м. Запоріжжя) (оплата послуг сторонніх фахівців з охорони)

Завершена

619 032.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 096.00 UAH
Період оскарження: 02.01.2020 18:03 - 19.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга на визначення переможця

Номер: c1e50f292f0a4af29617ef87d9c09068
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-02-000353-b.c3
Назва: Скарга на визначення переможця
Вимога:
На підставі ст 30 ЗУ "Про публічні закупівлі", оскаржуємо визначення переможцем даної закупівлі ПП "Охоронна агенція "Січ безпека".Тендерна документація ПП "Охоронна агенція "Січ безпека" не відповідає кваліфікаційним критеріям, які визначені Замовником у тендерній документації, а саме: -У довідці про метеріально-технічну базу, переможець вказує 4 автомобіля, які використовуються на підставі договору оренди від 01.04.2019, що пролонгується на кожен квартал (підтверджуючих документів не має), далі у документах лише три автомобіля. -гарантійний лист, про те, що транспорт реагування, знаходяться на території Запоріької області та буде залучений для надання послуг по охороні парку Клімова наданий не від власників даного транспорту ( згідно Цивільного кодексу України лише власники можуть розпоряджатися своїм майном та ст 1 ЗУ "Про охоронну діяльність" говорить, що транспорт реагування-це транспортних засіб, що знаходиться у власності субєкта охоронної діяльності) Одже на підставі вищевикладеного просимо Вас переглянути результати визначення переможця даної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено перелік вимог з якими Учасник закупівлі може звернутися до замовника після розгляду пропозицій учасників, а саме: - На підставі ч. 3 ст. 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. - На підставі ч. 1 ст. 32 Закону - учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Учасник ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ"МУСТАНГ" в своїй скарзі вимагає переглянути результати визначення переможця даної закупівлі. З огляду на зміст та вимоги скарги, Замовник вважає, що дана скарга подана з порушеннями Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, скарга подана від Учасника, тендерна пропозиція якого не розглядалась. Щодо надання додаткової інформації по суті скарги, тендерний комітет повідомляє наступне. Згідно з ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до п. 5 Тендерної документації (далі - Документація) та статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює кваліфікаційні критерії, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Згідно з даною Документацією учасник подає документи та інформацію, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, що містить інформацію про наявність в учасника транспорту реагування, для забезпечення негайного виїзду посиленого персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони, згідно форми. Гарантійний лист учасника на фірмовому бланку (у разі наявності), яким учасник гарантує Замовнику, що на весь час виконання договору транспорт, який буде залучено для виконання умов договору (зазначений у довідці наданій на виконання п. 2.), знаходитиметься на території м. Запоріжжя. Довідку в довільній формі щодо забезпечення охоронників спеціальними засобами відповідно до Переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності. Документація не містить вимоги щодо необхідності: - надання договорів оренди або підтверджуючих документів; - надання гарантійного листа саме від власника даного транспорту про те, що на весь час виконання договору транспорт, який буде залучено для виконання умов договору (зазначений у довідці наданій на виконання п. 2.), знаходитиметься на території м. Запоріжжя. Слід зауважити, що відповідно до ст. 759 Цивільного кодексу України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Враховуючи викладене, скарга ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ"МУСТАНГ" не підлягає задоволенню
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо встановлення дискримінаційних вимог

Номер: eee87fa4361f46bc83001d3e94dd4038
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-02-000353-b.c2
Назва: Щодо встановлення дискримінаційних вимог
Вимога:
Тендерною документацією Замовника встановлено вимогу щодо надання підтвердження виконання аналогічного договору: 1. Довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання договору з охорони парків або скверів. із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви, адреси, коду за ЄДРПОУ замовника; та прізвища, ім’я, по батькові, номеру телефону контактної особи замовника, якому здійснювалось надання послуг та фактичного стану виконання договору. Та визначено, які саме договори вважаються аналогічними: «Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду з охорони парків або скверів.» Проте, маємо зауважити, що Технічні вимоги, що викладені у Додатку 2 до ТД, не містять будь яких особливих вимог до організації заходів охорони на об’єкті незавершеного будівництва (парк ім. ак. В.Я. Клімова в Шевченківському районі м. Запоріжжя), які б значно відрізнялись від заходів охорони, що застосовуються на інших об’єктах, мається на увазі не парках та скверах, але мають аналогічність саме у організації заходів охорони та функціональних обов’язків працівників охорони, наприклад, збереження майна замовника, контролювання вивозу та виносу матеріальних цінностей, патрулювання території, термінового реагування на протиправні дії, забезпечення дотримання правил пожежної безпеки, заповнення журналу чергування та інших аналогічних вимог щодо вимог, встановлених у Додатку 2. На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця, має дискримінаційний підхід до учасників торгів та суттєво скорочує кількість учасників в тендерній закупівлі, що є порушенням таких принципів здійснення закупівлі, як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників, а також частини 3 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищенаведене, вимагаємо виключити вимогу щодо визначення аналогічного договору, як договору, що підтверджує досвід з охорони парків або скверів та визначити аналогічним договором договір про надання послуг охорони (класифікація за ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: cd0d19059bb14728b2d70b7e6b0e8f56
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-02-000353-b.a1
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог 02 січня 2020 року Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Шевченківському району було оголошено відкриті торги та опубліковано тендерну документацію на закупівлю: 79710000-4 - Охоронні послуги (забезпечення збереження (охорони) об’єкту незавершеного будівництва (парк ім. ак. В.Я. Клімова в Шевченківському районі м. Запоріжжя). Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-02-000353-b. Ознайомившись з тендерною документацією, нами виявлено порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель шляхом встановлення дискримінаційних вимог до учасників, що сприяють зниженню добросовісної конкуренції та обмежують коло учасників. Так, у пункті 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником встановлені кваліфікаційні критерії до учасників. Одним з таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження даного критерію учасники мають надати, у тому числі, довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання договору з охорони парків або скверів, із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви, адреси, коду за ЄДРПОУ замовника; та прізвища, ім’я, по батькові, номеру телефону контактної особи замовника, якому здійснювалось надання послуг та фактичного стану виконання договору. Вважаємо, що вимога щодо досвіду виконання договору з охорони парків або скверів є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівель, визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Основним нормативним документом, який регламентує охоронну діяльність, є Закон України «Про охоронну діяльність». Цим законом передбачено, що суб’єкти охоронної діяльності здійснюють таку діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. Така ліцензія діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Учасники можуть мати великий досвід охорони інших різноманітних об’єктів, у тому числі як будівель, так і територій, а також мати у своєму штаті кваліфікованих спеціалістів з багаторічним перевіреним досвідом. Проте, замовник, всупереч діючому законодавству, включив до вимог тендерної документації дискримінаційні вимоги, що призводять до штучного обмеження кола потенційних учасників процедури закупівлі. Недискримінація учасників – це один із основних принципів здійснення закупівель. Закон України «Про публічні закупівлі» сприяє вільній конкуренції серед учасників, тому його норми забороняють дискримінацію учасників. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Документації в цій частині. На підставі викладеного, вимагаємо прибрати з тендерної документації торгів дискримінаційні вимоги щодо досвіду виконання договору з охорони парків або скверів. В іншому випадку ми будемо змушені направити відповідні запити у контролюючі органи, для перевірки законності вимог виставлених замовником закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено