-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Яйця курячі столові штамповані 1 категорії
Торги відмінено
846 480.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 232.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 232.40 UAH
Період оскарження:
07.01.2020 23:13 - 21.01.2020 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
скарга на дії Замовника
Номер:
ded37e7338864c259d25603268870d77
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-07-000006-b.a2
Назва:
скарга на дії Замовника
Скарга:
вих. № 109-ю
Від 07.02.2020
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя
Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУД ПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 41505858)
Адреса: 53070, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Широке, вул. Зоотехнічна, 2
електронна пошта: 41505858@ukr.net
телефон 067-558-86-77
Замовник:
Відділ освіти виконкому Покровської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142282)
Адреса: 50014, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2,
тел.: 380671331746; e-mail: jovtnvo@ukr.net
Інформація про закупівлю
ID: 248f335e8a8e470f9e01659c865f75fb Ідентифікатор закупівліUA-2020-01-07-000006-b
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –
03.02.2020 року
Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ
СКАРГА
на дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-07-000006-b. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУД ПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 41505858) (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (ТД) подало тендерну пропозицію
Предметом закупівлі було, - код за ДК 021:2015 - 03140000-4 – Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйця курячі столові штамповані 1 категорії), що зазначено у оголошенні та ТД.
До участі у закупівлі (UA-2020-01-07-000006-b) було подано пропозиції від наступних учасників:
1. ТОВ ФУД ПОСТАЧ Код в ЄДРПОУ / ІПН 41505858
2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128
3. Приватне підприємство "ЛЕСЯ" Код в ЄДРПОУ / ІПН 244344992524211331
За результатами аукціону мінімальну цінову пропозицію надав Учасник Приватне підприємство "ЛЕСЯ" Код в ЄДРПОУ / ІПН 244344992524211331 (однак даного Учасника було дискваліфікавоно 03.02.2020 року) насупною ціновою пропозицією є ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 цінова пропозиція якого є 581`249.60 грн. За результатами розгляду пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 Замовником було прийнято рішення про визнання переможцем проведеної закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 (надалі Учасник) згідно з (ПРОТОКОЛ рішення Замовника від 03.02.2020 ) та відповідно було опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Після огляду завантажених документів ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 нашим підприємством було виявлено грубі порушення допущенні вище зазначеним Учасником, які було проігноровано Замовником та не взято до уваги при акцептуванні даного Учасника, тому наше підприємство змушене звертатись із даною скаргою.
Додатково повідомляємо, що нами було опубліковано скаргу на ім’я Замовника https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-07-000006-b, однак Замовник не відреагував на невідповідність Учасника вимогам ТД, тому ми змушені звертатись до компетентного органу оскарження.
Порушення з боку Замовника при акцептуванні ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 заключаються в слідуючому:
1) ДОДАТОК 3: ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ТД прописано
1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію: "наявність обладнання та матеріально-технічної бази" учасники надають в складі тендерної пропозиції наступні документи:
копії сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якістю. Вимоги" (або ДСТУ ISO 9001:2015) та ДСТУ ISО 22000:2007 "Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга" (ISО 22000:2005, IDT), виданих на ім'я учасника, із зазначенням видів діяльності учасника "зберігання, транспортування, торгівля" (для учасників які використовують послуги перевізників допускається надання відповідних сертифікатів на ім'я учасника без виду діяльності "транспортування" одночасно з наданням сертифікатів виданих на ім'я перевізника (на вид діяльності транспортування);
Однак учасник " ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 не надає даного документу копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якістю. Вимоги" (або ДСТУ ISO 9001:2015) в складі своєї пропозиції взагалі. Тобто, дана вимога ТД Учасником не була дотримана.
А отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи із посилання в Протоколі яким було акцептовано Учасника, що це формальна помилка, то з цим твердженням не можна аж ніяк погодитись бо це не формальна помилка, чи описка, а конкретно відсутність документа, який безпосередньо відноситься до важливого критерію який підтверджує якість та безпечність предмету закупівлі.
А отже, Учасник не законно акцептований.
2) Згідно вимог ТД в Додатку 3 до ТД Замовником прописано, що Учасник має надати
копії сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якістю. Вимоги" (або ДСТУ ISO 9001:2015) та ДСТУ ISО 22000:2007 "Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга" (ISО 22000:2005, IDT), виданих на ім'я учасника, із зазначенням видів діяльності учасника "зберігання, транспортування, торгівля" (для учасників які використовують послуги перевізників допускається надання відповідних сертифікатів на ім'я учасника без виду діяльності "транспортування" одночасно з наданням сертифікатів виданих на ім'я перевізника (на вид діяльності транспортування);
розширений витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості про учасника;
баланс, звіт про фінансові результати за останній звітний період з відміткою органу Державної фіскальної служби або електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом (для товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю);
Однак, Учасником надано не копію сертифікату та ДСТУ ISО 22000:2007 "Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга" (ISО 22000:2005, IDT), а оригінал.
І навпаки, де вимагалось оригінали документів розширеного витягу, балансу – то в цьому випадку Учасник надає завірені копії даних документів а не оригінали.
А отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
3) керуючись Додатком 3 до ТД Учасник має надати документ, що посвідчує право власності на виробничі потужності та/або складські приміщення і транспортні засоби для перевезення продуктів харчування, або документ (дійсний на дату розкриття) що підтверджує право використання зазначеного майна.
Однак, Учасникк в складі своєї пропозиції надає чомусь документ про реєстрацію права власності на нерухоме майно завірений ФОП Ангілейко А.В.
ФОП Ангілейко А.В. не має відношення до даної закупівлі, а тому не зрозуміло, як Учасник пов’язує даний документ із підтвердженням використання приміщення.
4) Учасник має надати в своїй пропозиції керуючись вимогами ТД –
ДОДАТОК 5: ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Харчовий продукт, який є предметом закупівлі, має бути виготовлений відповідно до вимог чинних державних стандартів або технічних умов, що використовуються в Україні. Учасником в складі тендерної пропозиції має бути надано достовірну інформацію про ДСТУ або ТУ тощо, відповідно до яких виготовляється запропонований ним товар.
Якість товару повинна відповідати діючим стандартам в Україні, нормам дитячого харчування.
Учасник в складі пропозиції надає заповнену таблицю:
Найменування товару Кількість товару вимоги замовника найменування та опис товару, пропонованого учасником*
Яйця курячі столові штамповані 1 категорії
35270 дес (ДСТУ 5028:2008)
Шкаралупа чиста, непошкоджена, без видимих змін структури, без слідів крові чи посліду. Дозволено поодинокі цятки, плями або смуги від транспортерної стрічки площею не більше ніж 1/8 поверхні.
Білок чистий, щільний, світлий, прозорий, без сторонніх включень.
Жовток ледь видимий під час овоскопування, контури не окреслені, займає центральне або злегка зміщене положення, може злегка рухатися під час обертання яйця, без кров’яних плям або смужок.
Запах вмісту яйця природний, без стороннього затхлого чи гнилісного запаху.
*Заповнюється учасником (копіювання вимог замовника в якості опису товару не допускається, учасник має навести власний опис).
Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» «Про дитяче харчування», спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», від 15.08.2006 р. №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», від 01.06.2005 № 242/329.
Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО).
Учасники процедури закупівлі окрім заповненої таблиці повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником:
1. копія договору учасника (або виробника) з акредитованою лабораторією (що діє станом на дату подання пропозиції) (учасники, які мають власні лабораторії (для учасників - виробників продукції), надають відповідну довідку за підписом керівника учасника або уповноваженої особи учасника, про створення та діяльність служби лабораторного контролю);
2. експертні висновки на товар, який пропонується до постачання, видані акредитованою лабораторією Держпродспоживслужби (видані не раніше, ніж за один місяць до дати оголошення);
3. гарантійний лист із зобов'язанням після укладання договору про закупівлю (у разі визнання учасника переможцем торгів) надавати документи, які засвідчують якість товару, відповідно до специфікації предмету закупівлі, на кожну партію товару в кожен заклад освіти окремо;
4. гарантійний лист із зобов'язанням після укладання договору про закупівлю (у разі визнання учасника переможцем торгів) провести контрольні дослідження товару в акредитованій лабораторії Держпродспоживслужби з наданням замовнику відповідних експертних висновків протягом 30 днів з дати укладання договору та в подальшому на вимогу замовника (у разі необхідності) (дослідження проводяться з метою визначення епідеміологічної та токсикологічної небезпечності продуктів (мікробного обсіменіння, забруднення пестицидами, іншими токсикантами, амбарними шкідниками, пліснявою), щодо молочних продуктів - додатково перевіряється хімічний склад на наявність рослинних домішок);
5. гарантійний лист щодо взяття на себе зобов'язань (на разі укладання договору) протягом перших 30 днів з моменту укладання договору надати цінову довідку (інформаційну довідку про середні ціни на товар, що є предметом закупівлі по місту Кривому Рогу), видану Криворізьким представництвом торгово-промислової палати).
Учасник же надає в складі пропозиції технічну характеристику №214 від 2201.2020 року в якій заповнив таблицю однак не вказав в ній ДСТУ, ТУ, тощо. А отже, не виконав вимогу ТД прописану Замовником.
Крім того, в додатку 1 до ТД прописано в п 10.
Зазначення учасником в гарантійному листі про відповідність товару вимогам ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ, або вказівка на це в декларації виробника/якісному посвідченні має відповідати чинним стандартам та технічним умовам. На разі відсутності зазначених учасником ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ у відкритому доступі на інформаційних ресурсах мережі Інтернет (http://www.dnaop.com та інші) замовник має право перевірити чинність зазначених стандартів шляхом направлення учаснику відповідної вимоги в електронному вигляді на електронну адресу, зазначену в тендерній пропозиції. Учасник зобов’язаний на вимогу замовника протягом одного робочого дня з моменту направлення вимоги надати замовнику скановану копію відповідних ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ. Ненадання вказаних в даному пункті приміток документів чи надання їх з порушенням зазначеного строку є підставою для відхиленні поданої тендерної пропозиції.
А отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5) керуючись додатком 8 до ТД Учаснику необхідно надати заповнений проект договору для наглядного прикладу надаємо витяг з даного проекту договору а саме останню сторінку
12.8. Дострокове розірвання даного Договору за ініціативою Постачальника можливе виключно з обов’язковим попередженням про таке Замовника не менше, ніж за місяць до розірвання Договору з обґрунтуванням причин такого розірвання.
12.9. Істотні умови Договору можуть бути змінені у випадках, передбачених цим Договором та Законом України "Про публічні закупівлі", а саме у разі:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, в порядку, встановленому розділом 3 Договору;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, за наявності документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, пропорційно до розміру таких змін;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі".
12.10. Жодна із Сторін не має права передавати свої права та обов’язки за цим договором іншій стороні без письмової на те згоди іншої Сторони.
12.11. Згідно вимог Закону України "Про захист персональних даних" Замовник та Постачальник дають згоду на використання (обробку) Замовником та Постачальником їх персональних даних (у випадках передбачених Законом) в рамках реалізації цього договору.
13. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
13.1. Цей договір складено у трьох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу з моменту підписання.
13.2. Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від виконання зобов’язань, що виникли в період його дії, але не були виконані Сторонами в повному обсязі.
13.3. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31.12.2020 року.
13.4. Дію Договору може бути продовжено на умовах, визначених Законом України "Про публічні закупівлі" на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
14. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ І БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН
Замовник:
Постачальник:
(заповнити реквізити учасника закупівлі: найменування, код ЄДРПОУ/ДРФО, адреса, ел. адреса, телефон, рахунок, банк, керівник/підписант)
СПЕЦИФІКАЦІЯ
до договору №_____ від __________________
Предмет закупівлі Перелік товару Од. вим Сума, грн. Ціна за один. Кіль-кість всього
ДК 021:2015 – _____________
РАЗОМ:
в т.ч. ПДВ
* заповнюється Замовником
УЧАСНИК:
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (за наявності).
"____" ___________20___ року
УВАГА! Проект договору подається в складі тендерної пропозиції в заповненому вигляді, підписаний учасником та засвідчений відбитком печатки (за наявності).
Підписуючи даний документ в складі тендерної пропозиції Учасник надає згоду з істотними умовами договору в запропонованій редакції. За наявності зауважень чи заперечень щодо запропонованого договору (як за формою так і за змістом) учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати обґрунтований протокол розбіжностей до договору.
За результатами розгляду протоколу розбіжностей Замовник приймає рішення про узгодження його в цілому чи будь-якій частині або про відхилення запропонованих змін до договору. У випадку незгоди переможця з результатами розгляду протоколу розбіжностей (неузгодження замовником запропонованих змін), замовник відхиляє пропозицію такого переможця як такого, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Як видно в кінці заповненого проекту договору мають бути заповнені реквізити
Постачальник:
(заповнити реквізити учасника закупівлі: найменування, код ЄДРПОУ/ДРФО, адреса, ел. адреса, телефон, рахунок, банк, керівник/підписант)
Однак, Учасник не вказує телефон при заповненні проекту договору.
А отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
На підставі всього вище викладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 адже його пропозиція не відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного прийняття пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 і, як наслідок, Замовником було незаконно акцептовано його пропозицію, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Розглянути тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128
4. Зобов’язати ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ скасувати ПРОТОКОЛ рішення Замовника від 03.02.2020 та відповідно повідомлення про намір укласти договір 03.02.2020 року.
5. Зобов’язати ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ відхилити тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128
6. Зобов’язати ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ перейти до кваліфікації наступних учасників.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
З повагою
Директор ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» __________ Сенін М.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії замовника 10.02.2020 16:03
- платіжне доручення 10.02.2020 16:03
- рішення від 13.02.2020 № 2757 + лист Замовнику.pdf 13.02.2020 18:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.02.2020 № 3871.pdf 02.03.2020 17:02
- рішення від 28.02.2020 № 3871.pdf 04.03.2020 19:58
- АМКУ на скаргу UA-2020-01-07-000006-b.docx.pdf 25.02.2020 18:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.02.2020 16:07
Дата прийняття рішення по скарзі:
04.03.2020 19:58
Вимога
Є відповідь
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
d7ec146ce7834e959120aa9748c1cfec
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-07-000006-b.a1
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Вимога:
03 лютого 2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено протокол з наміром акцептувати пропозицію та укласти договір з ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМТВОМ «АЛВІС КР», як таку , що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам Замовника на закупівлю UA-2020-01-07-000006-b «Яйця курячі столові штамповані 1 категорії»
Згідно з вимогами тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію: "наявність обладнання та матеріально-технічної бази" Учасник у складі тендерної пропозиції зокрема мав надати копії сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якістю. Вимоги" (або ДСТУ ISO 9001:2015), дана вимога Учасником не була дотримана, однак Замовником було прийнято рішення віднесення даної помилки до формальних (несуттєвих) з урахуванням того, що дана помилка є єдиною. Однак слід зазначити , що дана помилка не є єдиною, оскільки ПП «АЛВІС КР» також порушено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції достовірної інформації про ДСТУ або ТУ, тощо, відповідно до яких виготовляється запропонований ним товар. У складі тендерної пропозиції дана інформація відсутня, як і відсутнє в технічній характеристиці посилання про відповідність товару вимогам ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ, або вказівка на це в декларації виробника/якісному посвідченні, що має відповідати чинним стандартам та технічним умовам.
Тож, Протокол визнання переможця через систему електронних закупівель «Прозоро» Відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради від 03.02.2020 року слід вважати не законним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» як Учасника .
Учасником ПП «АЛВІС КР» не було виконано всі кваліфікаційні вимоги, які вимагались від Замовника на закупівлю.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З урахуванням вище викладеного, вимагаємо скасувати Протокол від
03.02.2020 року щодо акцептування пропозиції ПП «АЛВІС КР» та прийняти нове рішення, яким, у разі достатньої кваліфікації, акцептувати нашу пропозицію та підписати з нами Договір на закупівлю або ж надати обґрунтовані пояснення щодо дискваліфікації Учасника.
В інакшому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до відповідного контролюючого органу.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА 04.02.2020 11:03
Дата подачі:
04.02.2020 11:03
Вирішення:
Замовник за результатами розгляду вимоги ТОВ ФУД ПОСТАЧ на рішення щодо визнання учасника ПП "Алвіс КР" переможцем закупівлі повідомляє про відсутність підстав для задоволення вимоги.
Роз'яснюємо про підстави прийняття рішення щодо відхилення поданої вимоги.
Додатком 5 до тендерної документації від учасників вимагалось на виконання технічного завдання надати достовірну інформацію про ДСТУ або ТУ тощо, відповідно до яких виготовляється запропонований ним товар. Вимог про включення до тендерної пропозиції "посилання на відповідність товару вимогам ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ, або вказівки на це в декларації виробника/якісному посвідченні, що має відповідати чинним стандартам та технічним умовам" тендерна документація не містить.
В додатку 1 до тендерної документації (інформаційний) дійсно є застереження про те, що "Зазначення учасником в гарантійному листі про відповідність товару вимогам ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ, або вказівка на це в декларації виробника/якісному посвідченні має відповідати чинним стандартам та технічним умовам.", проте дане застереження не створює для учасників жодних правових наслідків у разі не зазначення такої інформації в гарантійному листі. Всі учасники даної закупівлі мали однакову можливість при виконанні технічного завдання зазначити інформацію про державні стандарти, технічні умови, за якими виготовляється продукція, або просто навести опис пропонованих продуктів без зазначення інформації про конкретний державний стандарт або технічні умови, за якими продукт виготовляється. Також тендерна документація не містить застережень щодо можливості відхилення замовником поданих пропозицій у випадку відсутності інформації про ДСТУ або ТУ на пропоновані продукти.
Виходячи зі змісту тендерної документації та фактично включених до неї вимог, висновки заявника щодо порушення учасником ПП «АЛВІС КР» вимог тендерної документації у вигляді ненадання (не зазначення) інформації про ДСТУ або ТУ за якими виготовляється товар, є хибними та такими, що не можуть бути прийняті до уваги при розгляді поданих пропозицій.
Ненадання учасником ПП «АЛВІС КР» копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якістю. Вимоги" (або ДСТУ ISO 9001:2015) було розглянуто замовником при кваліфікації учасників, по даній помилці прийнято рішення про віднесення її до формальної (несуттєвої), про що зазначено в рішенні уповноваженої особи.
Статус вимоги:
Відхилено