-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Крупа рисова фасована 1/1,0 кг, борошно пшеничне в/г фасоване 1/25,0 кг – 1/50 кг, крупа гречана фасована 1/1,0 кг, крупа вівсяна (пластівці) фасована 1/1,0 кг, крупа ячмінна ячна фасована 1/1,0 кг, крупа ячмінна перлова фасована 1/1,0 кг, крупа пшенична (артек) фасована 1/1,0 кг, крупа пшоно шліфоване фасована 1/1,0 кг
Завершена
1 090 495.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 452.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 452.48 UAH
Період оскарження:
07.01.2020 23:02 - 19.01.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на дії Замовника
Номер:
a36c2bcf4cf34efbb7085f0e17702e98
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-07-000005-a.c1
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
вих. № 108-ю
Від 06.02.2020
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя
Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУД ПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 41505858)
Адреса: 53070, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Широке, вул. Зоотехнічна, 2
електронна пошта: 41505858@ukr.net
телефон 067-558-86-77
Замовник:
Відділ освіти виконкому Покровської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142282)
Адреса: 50014, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2,
тел.: 380671331746; e-mail: jovtnvo@ukr.net
Інформація про закупівлю
ID: 7ee2c802fa6b455486406d338ed13aa0 Ідентифікатор закупівліUA-2020-01-07-000005-a
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –
29.01.2020 року
Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ
СКАРГА
на дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-07-000005-a. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУД ПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 41505858) (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (ТД) подало тендерну пропозицію
Предметом закупівлі було, - код за ДК 021:2015 - 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупа рисова фасована 1/1,0 кг, борошно пшеничне в/г фасоване 1/25,0 кг – 1/50 кг, крупа гречана фасована 1/1,0 кг, крупа вівсяна (пластівці) фасована 1/1,0 кг, крупа ячмінна ячна фасована 1/1,0 кг, крупа ячмінна перлова фасована 1/1,0 кг, крупа пшенична (артек) фасована 1/1,0 кг, крупа пшоно шліфоване фасована 1/1,0 кг), що зазначено у оголошенні та ТД.
До участі у закупівлі ( UA-2020-01-07-000005-a ) було подано пропозиції від наступних учасників:
1. ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА" Код в ЄДРПОУ / ІПН 1537103489
2. ТОВ ФУД ПОСТАЧ Код в ЄДРПОУ / ІПН 41505858
3. ФОП "Афонін Владислав Володимирович"Код в ЄДРПОУ / ІПН 2524211331
За результатами аукціону мінімальну цінову пропозицію надав Учасник ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА" Код в ЄДРПОУ / ІПН 1537103489 цінова пропозиція якого є 858`000.00 грн. За результатами розгляду пропозиції ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА" Код в ЄДРПОУ / ІПН 1537103489 Замовником було прийнято рішення про визнання переможцем проведеної закупівлі ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА" Код в ЄДРПОУ / ІПН 1537103489 (надалі Учасник) згідно з (ПРОТОКОЛ рішення Замовника від 28.01.2020 ) та було опубліковано повідомлення про намір укласти договір 29.01.2020 року.
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Після огляду завантажених документів ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА" Код в ЄДРПОУ / ІПН 1537103489 нашим підприємством було виявлено грубі порушення допущенні вище зазначеним Учасником, які було проігноровано Замовником та не взято до уваги при акцептуванні даного Учасника, тому наше підприємство змушене звертатись із даною скаргою.
Порушення з боку Замовника при акцептуванні ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА" Код в ЄДРПОУ / ІПН 1537103489 заключаються в слідуючому:
1) Згідно вимог тендерної документації в Додатку 3 до ТД Замовником прописано,
1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію: "наявність обладнання та матеріально-технічної бази" учасники надають в складі тендерної пропозиції наступні документи:
документ, що посвідчує право власності на виробничі потужності та/або складські приміщення і транспортні засоби для перевезення продуктів харчування, або документ (дійсний на дату розкриття) що підтверджує право використання зазначеного майна;
документальне підтвердження відповідності складських приміщень та транспортних засобів учасника (або тих що використовуються учасником) вимогам чинного законодавства (сканований оригінал акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю, який виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби із обов'язковим зазначенням в Акті відомостей про потужності учасника (складські, виробничі (за наявності) приміщення і транспортні засоби*) та про їх відповідність вимогам:
до запровадження процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (для виробничих та складських приміщень);
до операторів ринку (загальним) – щодо наявності реєстрації потужності (для всіх потужностей) та експлуатаційного дозволу (для потужностей призначених для виробництва/зберігання/транспортування продуктів тваринного походження);
гігієнічним вимогам до потужностей, на яких здійснюється виробництво та/або обіг харчових продуктів;
гігієнічним вимогам до транспортних засобів;
гігієнічним вимогам до обладнання та інвентарю, з якими контактують харчові продукти;
до гігієни персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами;
гігієнічним вимогам до харчових продуктів (п.3 - п.6 ч1 ст.49 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів");
вимогам до операторів ринку, які реалізують харчові продукти (відповідно до предмету закупівлі).
* Учасниками можуть надаватись як окремі акти на окремі приміщення та/або транспортні засоби так і єдиний акт що містить інформацію про відповідність і приміщень і транспортних засобів. Акт має бути виданий не раніше ніж за 90 днів до дати оголошення. Акт має містити відмітку (інформацію) про відсутність порушень (відсутність відомостей про виявлені порушення у відповідному розділі Акту).
Однак учасник "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА" Код в ЄДРПОУ / ІПН 1537103489 надано в своїй пропозиції акт 5248/28-19 04.12.2019 який виданий не на саму ФОП ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА а на ФОП Мірошниченко Еліну Валеріївну (орендодавця та власника авто) так в даному акті вказаний на 2 сторінці номер реєстрації потужності не ФОП ЧУПРИНСЬКОЇ ВАЛЕНТИНИ ІВАНІВНИ, а відповідно ФОП Мірошниченко Е.В. r-UA-04-26-833 від 26.12.2016, а це суперечить вимогам ТД.
Також, у вимогах до акту прописано що в акті має бути інформація щодо гігієни персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами Учасник надає інформацію в довідці про працівників №3 від 21.01.2020 року щодо 4 осіб (при цьому 3 які працюють безпосередньо в Учасника ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА"та 1 на Орендодавця авто ФОП Мірошниченко Е.В) однак в Акті №5227/28-19 від 04.12.2019 який надає Учасник вказано про працівників які працюють 9 осіб (а не 3 чи 4)
А отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2) Відповідно до Додатку 3 ТД Учасник має надати довідку учасника щодо відповідності стану і типу наданих транспортних засобів умовам щодо перевезення товару, який є предметом закупівлі та документальне підтвердження зазначеної інформації:
довідка про санітарну обробку транспортного засобу/транспортних засобів, яка має містити не менше двох відміток про проведену санітарну обробку відповідно до встановленої санітарними нормами періодичності обробок;
інформація про обладнання транспортного засобу/транспортних засобів холодильною установкою, терморегулятором, приладом для вимірювання температури в місці перевезення продукції (для швидкопсувної продукції та продукції що потребує дотримання температурних умов під час транспортування).
Учасник в свою чергу надає довідку № 2 від 21.01.2020 дана довідка не скріплена печаткою (хоча в ТД прописано а саме в п. 4 ДОДАТОК 1: ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ТА ВИМОГИ ЩОДО ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Усі документи, які створюються учасником, мають бути розміщені на фірмових бланках (за наявності) та містити такі обов'язкові реквізити, як дата створення, вихідний номер документу, особистий підпис учасника (керівника/представника/уповноваженої особи учасника), відбиток печатки (за наявності). Підписання документів тендерної пропозиції допускається як шляхом проставляння особистого підпису учасника на паперовому документі з подальшим скануванням оригіналу документу в повнокольоровому режимі, так і шляхом проставляння на документі кваліфікованого електронного підпису учасника (керівника/представника/уповноваженої особи учасника)).
Однак, дана довідка не скріплена печаткою Учасника
А отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
3) Згідно вимог ТД в Додатку 3 до ТД Замовником прописано, Учасник має надати довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру (реєстраційного номеру облікової картки платника податків) – для фізичних осіб-підприємців; паспорт громадянина України /сторінки 1-6 та сторінка з адресою місця реєстрації/ - для фізичних осіб-підприємців (якщо паспорт видано у формі ID-картки - надаються копії обох сторінок картки та документ з відомостями про реєстрацію);
Однак, Учасником надано копію паспорту учасника - фізичної особи-підприємця в обсязі, що не відповідає вимогам тендерної документації (відсутні сторінки 4-6).
А отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
4) керуючись ДОДАТОК 5: ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Харчовий продукт, який є предметом закупівлі, має бути виготовлений відповідно до вимог чинних державних стандартів або технічних умов, що використовуються в Україні. Учасником в складі тендерної пропозиції має бути надано достовірну інформацію про ДСТУ або ТУ тощо, відповідно до яких виготовляється запропонований ним товар.
Якість товару повинна відповідати діючим стандартам в Україні, нормам дитячого харчування.
Учасник в складі пропозиції надає заповнену таблицю:
Найменування товару Кількість товару вимоги замовника найменування та опис товару, пропонованого учасником*
Крупа рисова фасована 1/1,0 кг
9340 кг Зерна цілі, не пожовтілі, рівного відтінку.
Борошно пшеничне в/г фасоване 1/25,0 кг – 1/50 кг
14950 кг Відрізняється білим кольором з легким кремовим відтінком. Розмір частинок в основному 30-40 мкм.
Крупа гречана фасована 1/1,0 кг
9450 кг Колір має бути світло-коричневим, з легким кремовим відтінком. Занадто темні зерна говорять про більш тривалу термічну обробку.
Без колотих, битих зерен або домішок (це вірні ознаки продукту низької якості).
Крупа вівсяна (пластівці) фасована 1/1,0 кг
3990 кг Колір якісних пластівців — сірувато жовтий. У них легко вгадуються спресовані зерна.
Крупа ячмінна ячна фасована 1/1,0 кг
5400 кг Крупинки повинні бути приблизно однакового розміру і кольору.
Без сірих, синіх і яскраво-білих плям – це цвіль, яка завдає великої шкоди продуктам і людині.
Вони повинні легко пересипається і бути абсолютно сухими.
Упаковка ціла, чиста, без слідів пошкодження і плям.
Крупа ячмінна перлова фасована 1/1,0 кг
1915 кг Колір зерен залежить від шліфування: чим більше — тим світліше крупа і тим швидше вона вариться.
Без домішок і грудочок. Темні зерна свідчать про низьку якість продукту.
Крупа пшенична (Артек) фасована 1/1,0 кг
6070 кг Без домішок, однорідного кольору і розміру
Крупа пшоно шліфоване фасована 1/1,0 кг
5060 кг Головна прикмета якісного пшона — його яскраво-жовтий колір і матовість. Таким зерно стає, коли його шліфують. Якщо ж пшоно блискуче, то його використовують для корму. Як гарнір така крупа буде гірчити.
У зернах не повинно бути ніяких жучків і домішок (зіпсованих ядер).
*Заповнюється учасником (копіювання вимог замовника в якості опису товару не допускається, учасник має навести власний опис).
Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» «Про дитяче харчування», спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», від 15.08.2006 р. №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», від 01.06.2005 № 242/329.
Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО).
Учасник надає в складі пропозиції довідку №12 від 21.01.2020 року в якій заповнив таблицю та вказує в таблиці на борошно ГОСТУ 46.004-99
Однак, з 1 січня 2019 року більшість радянських ГОСТів втратили чинність. Це зумовлено програмою діяльності Кабінету Міністрів України. Згідно з нею, у 2015 році ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ»), яке виконує функції Нацоргану стандартизації, були видані відповідні накази про скасування ГОСТів із втратою чинності протягом 2016-2018 років та з повною відмовою від них, починаючи з 1 січня 2019 року. З переліком радянських стандартів, які наразі залишаються чинними, можна ознайомитися на офіційному сайті ДП «УкрНДНЦ»( https://bit.ly/2S5uDae)
Так ГОСТУ 46.004-99 на борошно станом на дату подання пропозиції вже не є чинним, а отже пропозиція Учасника не відповідає вимогам ТД, так як запропонований товар згідно вимог Замовника в ТД має відповідати ДСТУ, ТУ, тощо. А на борошно Учасник вказує неіснуючий вже та не чинний ГОСТ.
Крім того, в додатку 1 до ТД прописано в п 10.
Зазначення учасником в гарантійному листі про відповідність товару вимогам ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ, або вказівка на це в декларації виробника/якісному посвідченні має відповідати чинним стандартам та технічним умовам. На разі відсутності зазначених учасником ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ у відкритому доступі на інформаційних ресурсах мережі Інтернет (http://www.dnaop.com та інші) замовник має право перевірити чинність зазначених стандартів шляхом направлення учаснику відповідної вимоги в електронному вигляді на електронну адресу, зазначену в тендерній пропозиції. Учасник зобов’язаний на вимогу замовника протягом одного робочого дня з моменту направлення вимоги надати замовнику скановану копію відповідних ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ. Ненадання вказаних в даному пункті приміток документів чи надання їх з порушенням зазначеного строку є підставою для відхиленні поданої тендерної пропозиції.
А отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5) керуючись додатком 8 до ТД Учаснику необхідно надати заповнений проект договору для наглядного прикладу надаємо витяг з даного проекту договору а саме останню сторінку
12.8. Дострокове розірвання даного Договору за ініціативою Постачальника можливе виключно з обов’язковим попередженням про таке Замовника не менше, ніж за місяць до розірвання Договору з обґрунтуванням причин такого розірвання.
12.9. Істотні умови Договору можуть бути змінені у випадках, передбачених цим Договором та Законом України "Про публічні закупівлі", а саме у разі:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, в порядку, встановленому розділом 3 Договору;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, за наявності документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, пропорційно до розміру таких змін;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі".
12.10. Жодна із Сторін не має права передавати свої права та обов’язки за цим договором іншій стороні без письмової на те згоди іншої Сторони.
12.11. Згідно вимог Закону України "Про захист персональних даних" Замовник та Постачальник дають згоду на використання (обробку) Замовником та Постачальником їх персональних даних (у випадках передбачених Законом) в рамках реалізації цього договору.
13. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
13.1. Цей договір складено у трьох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу з моменту підписання.
13.2. Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від виконання зобов’язань, що виникли в період його дії, але не були виконані Сторонами в повному обсязі.
13.3. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31.12.2020 року.
13.4. Дію Договору може бути продовжено на умовах, визначених Законом України "Про публічні закупівлі" на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
14. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ І БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН
Замовник:
Постачальник:
(заповнити реквізити учасника закупівлі: найменування, код ЄДРПОУ/ДРФО, адреса, ел. адреса, телефон, рахунок, банк, керівник/підписант)
СПЕЦИФІКАЦІЯ
до договору №_____ від __________________
Предмет закупівлі Перелік товару Од. вим Сума, грн. Ціна за один. Кіль-кість всього
ДК 021:2015 – _____________
РАЗОМ:
в т.ч. ПДВ
* заповнюється Замовником
УЧАСНИК:
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (за наявності).
"____" ___________20___ року
УВАГА! Проект договору подається в складі тендерної пропозиції в заповненому вигляді, підписаний учасником та засвідчений відбитком печатки (за наявності).
Підписуючи даний документ в складі тендерної пропозиції Учасник надає згоду з істотними умовами договору в запропонованій редакції. За наявності зауважень чи заперечень щодо запропонованого договору (як за формою так і за змістом) учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати обґрунтований протокол розбіжностей до договору.
За результатами розгляду протоколу розбіжностей Замовник приймає рішення про узгодження його в цілому чи будь-якій частині або про відхилення запропонованих змін до договору. У випадку незгоди переможця з результатами розгляду протоколу розбіжностей (неузгодження замовником запропонованих змін), замовник відхиляє пропозицію такого переможця як такого, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Як видно в кінці заповненого проекту договору має бути
УЧАСНИК:
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (за наявності).
"____" ___________20___ року
Тобто, Учасник не вказує дату заповненого проекту договору.
А отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
На підставі всього вище викладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА" адже його пропозиція не відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного прийняття пропозиції ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА" і, як наслідок, Замовником було незаконно акцептовано його пропозицію, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Розглянути тендерну пропозицію учасника ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА"
4. Зобов’язати ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ скасувати ПРОТОКОЛ рішення Замовника від 28.01.2020 та відповідно повідомлення про намір укласти договір 29.01.2020 року.
5. Зобов’язати ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ відхилити тендерну пропозицію ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА"
6. Зобов’язати ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ перейти до кваліфікації наступних учасників.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
З повагою
Директор ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» __________ Сенін М.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії замовника 07.02.2020 17:07
- платіжне доручення 07.02.2020 17:08
- Рішення від 11.02.2020 №2551 + Лист Замовнику.pdf 11.02.2020 21:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2020 №3710.pdf 27.02.2020 15:30
- Рішення від 26.02.2020 №3710.pdf 02.03.2020 20:50
- АМКУ на скаргу UA-2020-01-07-000005-a.pdf 24.02.2020 11:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.02.2020 17:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.03.2020 20:50