• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування контрольних приладів пожежної і охоронної сигналізації

Завершена

37 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 372.00 UAH
Період оскарження: 02.01.2020 11:50 - 03.01.2020 12:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: a2fe0c4dc33c43e2a53b5d376be0ad0d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-02-000080-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога ТОВ «РОМСОН» приймало участь у процедурі закупівлі   UA-2020-01-02-000080-b ID:4e18d5cc03c24950bead94eed3c1d5b2 на   Послуги з ремонту і технічного обслуговування контрольних приладів пожежної і охоронної сигналізації відповідно до документації. Музеєм гетьманства проведена необ’єктивна оцінка пропозиції учасника ТОВ «РОМСОН» та прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «РОМСОН» без законодавчих на те підстав. Згідно Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата- №1 від 09.01.2020р. причиною відхилення було вказано, що кошторисна документація учасника не відповідає вимогам оголошення Замовника, а саме: В Локальному кошторисі № 2-1-2 на Технічне обслуговування контрольних приладів: - в п. 7 кількість шлейфів за рік – 12 шт. В ППК "Тірас-16П" задіяно 8 шлейфів. Повинно обслуговуватись за рік – 8-1=7х12=84 шлейфа. Не обслуговується 72 шлейфа; - в п. 9 кількість шлейфів за рік – 24 шт. В двох приладах «Оріон 16» задіяно 19 шлейфів. Повинно обслуговуватись за рік – 19-2=17х12=204 шлейфа. Не обслуговується 180 шлейфів; - в п. 16 кількість шлейфів за рік – 4 шт. Повинно обслуговуватись за рік – 8-1=7х12=84:3=28 шлейфів. Не обслуговується 24 шлейфа; - в п. 18 кількість шлейфів за рік – 8 шт. Повинно обслуговуватись за рік – 19-2=17х12=204:3=68 шлейфів. Не обслуговується 60 шлейфів.. Проте в тендерній документації Замовником не надано жодної інформації про кількість задіяних шлейфів та/або проектної документації. Вважаємо, якщо Замовник чітко знає кількість шлейфів які мають обслуговуватись, то він повинен був це обов’язково вказати в свєму оголошенні. Процедура навмисно була проведена у скорочені терміни для лобіювання інтересів конкретної організації. В пропозиції ТОВ «РОМСОН» було враховано вартість технічного обслуговування ППК "Тірас-16П" та двох приладів «Оріон 16» вцілому за прилад, тому що на кожному з цих приладів може буто задіяно до 16 шлейфів. Учасника ПП «Комета» було обрано переможцем процедури безпідставним, необґрунтованим та такими, що не відповідає чинному законодавству України. ТОВ «РОМСОН» уважно розглянувши документи пропозиції ПП «Комета», помітило невідповідність пропозиції вимогам замовника. Зокрема, в документації ПП ««Комета» жодна з копій документів які вимагав Замовник не надано в належно оформленому вигляді. Посвідчення документа керівником підприємства, установи, організації здійснюється відповідно до вимог Національного стандарту України «Вимоги до оформлювання документів» ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55. Вважаємо, що дії комітету Замовника є незаконними, містять корупційну складову, носять дискримінаційний характер по відношенню до учасників. Беззаперечним є факт лобіювання членами комітету з конкурсних торгів інтересів цих учасників, поверхневе вивчення, поданих ними пропозицій конкурсних торгів, внаслідок чого порушені основні принципи здійснення державних закупівель, передбачені ст. 3 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі зазначеного та керуючись Законом України.  ПРОСИМО (ВИМАГАЄМО): ТОВ «РОМСОН» вимагає анулювати рішення про обрання переможця процедури та забезпечити законний та об’єктивний розгляд процедури.  Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель, як: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запопігання корупційним діям та зловживанням.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1.В документації на закупівлю надано інформацію про прилади, які повинні обслуговуватись. Якщо ТОВ «РОМСОН» було щось не зрозуміло, потрібно було задавати питання, для цього існує «період уточнень». Якщо питань не було, значить інформації в документації на закупівлю для ТОВ «РОМСОН» було достатньо для розрахунку кошторисів. 2. Як вказано в протоколі про відхилення пропозиції Кандидата, згідно кошторису ТОВ «РОМСОН» за рік планує обслуговувати 48 шлейфів на контрольних приладах пожежної і охоронної сигналізації, повинно обслуговуватись за рік 384 шлейфи на контрольних приладах. ТОВ «РОМСОН» пропонує Замовнику обслуговувати два відсотки від необхідної кількості шлейфів на контрольних приладах. Така Пропозиція не відповідає вимогам оголошення і не може бути прийнята Замовником. 3.Терміни процедури закупівлі визначає не Замовник, а правила закупівель. Терміни виконання робіт ні як не можуть лобіювати окремого учасника – вони однакові для всіх учасників Закупівлі. 4. В п.6 документації «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» не вимагається завіряти копії документів. Документи надані ПП «Комета» відповідають вимогам оголошення про проведення закупівлі. На підставі вище вказаного Ваша вимога не задовольняється.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 12f7f72c3b4c466382c4c9b4449b2798
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-02-000080-b.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога ТОВ «РОМСОН» приймало участь у процедурі закупівлі   UA-2020-01-02-000080-b ID:4e18d5cc03c24950bead94eed3c1d5b2 на   Послуги з ремонту і технічного обслуговування контрольних приладів пожежної і охоронної сигналізації відповідно до документації. Музеєм гетьманства проведена необ’єктивна оцінка пропозиції учасника ТОВ «РОМСОН» та прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «РОМСОН» без законодавчих на те підстав. Згідно Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата- №1 від 09.01.2020р. причиною відхилення було вказано, що кошторисна документація учасника не відповідає вимогам оголошення Замовника, а саме: В Локальному кошторисі № 2-1-2 на Технічне обслуговування контрольних приладів: - в п. 7 кількість шлейфів за рік – 12 шт. В ППК "Тірас-16П" задіяно 8 шлейфів. Повинно обслуговуватись за рік – 8-1=7х12=84 шлейфа. Не обслуговується 72 шлейфа; - в п. 9 кількість шлейфів за рік – 24 шт. В двох приладах «Оріон 16» задіяно 19 шлейфів. Повинно обслуговуватись за рік – 19-2=17х12=204 шлейфа. Не обслуговується 180 шлейфів; - в п. 16 кількість шлейфів за рік – 4 шт. Повинно обслуговуватись за рік – 8-1=7х12=84:3=28 шлейфів. Не обслуговується 24 шлейфа; - в п. 18 кількість шлейфів за рік – 8 шт. Повинно обслуговуватись за рік – 19-2=17х12=204:3=68 шлейфів. Не обслуговується 60 шлейфів.. Проте в тендерній документації Замовником не надано жодної інформації про кількість задіяних шлейфів та/або проектної документації. Вважаємо, якщо Замовник чітко знає кількість шлейфів які мають обслуговуватись, то він повинен був це обов’язково вказати в свєму оголошенні. Процедура навмисно була проведена у скорочені терміни для лобіювання інтересів конкретної організації. В пропозиції ТОВ «РОМСОН» було враховано вартість технічного обслуговування ППК "Тірас-16П" та двох приладів «Оріон 16» вцілому за прилад, тому що на кожному з цих приладів може буто задіяно до 16 шлейфів. Учасника ПП «Комета» було обрано переможцем процедури безпідставним, необґрунтованим та такими, що не відповідає чинному законодавству України. ТОВ «РОМСОН» уважно розглянувши документи пропозиції ПП «Комета», помітило невідповідність пропозиції вимогам замовника. Зокрема, в документації ПП ««Комета» жодна з копій документів які вимагав Замовник не надано в належно оформленому вигляді. Посвідчення документа керівником підприємства, установи, організації здійснюється відповідно до вимог Національного стандарту України «Вимоги до оформлювання документів» ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55. Вважаємо, що дії комітету Замовника є незаконними, містять корупційну складову, носять дискримінаційний характер по відношенню до учасників. Беззаперечним є факт лобіювання членами комітету з конкурсних торгів інтересів цих учасників, поверхневе вивчення, поданих ними пропозицій конкурсних торгів, внаслідок чого порушені основні принципи здійснення державних закупівель, передбачені ст. 3 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі зазначеного та керуючись Законом України.  ПРОСИМО (ВИМАГАЄМО): ТОВ «РОМСОН» вимагає анулювати рішення про обрання переможця процедури та забезпечити законний та об’єктивний розгляд процедури.  Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель, як: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запопігання корупційним діям та зловживанням.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1.В документації на закупівлю надано інформацію про прилади, які повинні обслуговуватись. Якщо ТОВ «РОМСОН» було щось не зрозуміло, потрібно було задавати питання, для цього існує «період уточнень». Якщо питань не було, значить інформації в документації на закупівлю для ТОВ «РОМСОН» було достатньо для розрахунку кошторисів. 2. Як вказано в протоколі про відхилення пропозиції Кандидата, згідно кошторису ТОВ «РОМСОН» за рік планує обслуговувати 48 шлейфів на контрольних приладах пожежної і охоронної сигналізації, повинно обслуговуватись за рік 384 шлейфи на контрольних приладах. ТОВ «РОМСОН» пропонує Замовнику обслуговувати два відсотки від необхідної кількості шлейфів на контрольних приладах. Така Пропозиція не відповідає вимогам оголошення і не може бути прийнята Замовником. 3.Терміни процедури закупівлі визначає не Замовник, а правила закупівель. Терміни виконання робіт ні як не можуть лобіювати окремого учасника – вони однакові для всіх учасників Закупівлі. 4. В п.6 документації «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» не вимагається завіряти копії документів. Документи надані ПП «Комета» відповідають вимогам оголошення про проведення закупівлі. На підставі вище вказаного Ваша вимога не задовольняється.
Статус вимоги: Відхилено