• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код за НКМВ 024:2019: 48125 Рулон марлевий, нестерильний, 58234 Стрічка ватяна, 34655 Марля, неткана, 35177 Маска хірургічна, одноразового застосування, 60964 Індикатор температури, 61578 Ручка-скарифікатор автоматична, одноразового використання, 44990 Лейкопластир до поверхневих ран, 47173 Припудрені, оглядові/ процедурні рукавички з латексу гевеї нестерильні, 13472 Скарифікатор, 47237 Серветка для очищення шкіри, 17701 Набір для внутрішньовенного введення з голкою з бічним отвором, 35397 Термометр капілярний для вимірювання температури тіла пацієнта, ртутний, 30221 Реагент швидкого тестування на глюкозу, 42461 Депрессор язика, оглядовий, 47017 Шприц загального призначення, разового застосування, 35390 Шприц для промивання

Джерело фінансування: кошти Національної служби здоров’я України. Закупівля здійснюється для забезпечення потреби виробами медичними.

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
Період оскарження: 04.01.2020 18:56 - 16.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення пропозиції!

Номер: b609aff6e073408397797b7c3afd6b2d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-04-000064-a.c1
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції!
Вимога:
Фірма «Волиньфарм» у формі товариства з обмеженою відповідальністю приймала участь у відкритих торгах, що проводились в процедурі закупівлі за ідентифікатором системи Prozorro UA-2020-01-04-000064-a , що проводились Комунальним некомерційним підприємством «Городоцький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Городоцької районної ради Львівської області на предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали. У протоколі розгляду тендерних пропозицій №3 від 27.01.2020 р. пропозицію Фірми «Волиньфарм» у формі товариства з обмеженою відповідальністю було відхилено. Причинами відхилення вказано недотримання форми тендерної пропозиції згідно Додатку 1 та вказання невірної позиції товару у гарантійному листі від виробника. У Додатку 1 тендерної документації даної закупівлі досить нечітко викладені вимоги щодо оформлення. У рядку «загальна вартість товару» після знаку «*» було вказано: «учасник зазначає найменування товару та кількість згідно Додатку 5 Тендерної документації. Ціна зазначається без або з ПДВ». Нами було вказано загальну вартість товару, а також зазначено шо ця сума є з ПДВ. Вимога: «учасник зазначає найменування товару та кількість згідно Додатку 5 Тендерної документації» є неповною, а отже не до кінця зрозумілою. В Додатку 1 не було специфікації, яку учаснику необхідно було заповнити. А вимога «учасник зазначає найменування товару та кількість згідно Додатку 5 Тендерної документації» зовсім не дає зрозуміти, що дану дію потрібно було вчинити. Але у примітці до даного додатку чітко вказано, що учасники повинні дотримуватись встановленої форми та внесення в форму «Тендерна пропозиція» будь-яких змін неприпустимо. Фірма «Волиньфарм» у формі товариства з обмеженою відповідальністю повністю виконала всі вимоги Додатку 1 та не порушила форми «Цінова пропозиція». Виходячи з цього, причина недотримання форми тендерної пропозиції є недостовірною та такою, що не відповідає дійсності. Так, дійсно у гарантійному листі №9 від 17.01.2020 року ТзОВ «Алексфарм» зазначено позицію: «Шприц ін’єкційний 2-х компонентний одноразовий стерильний "ALEXPHARM" 5 мл Luer Slip з голкою, 22G (0,7x40 мм)» на відміну від тієї, що вимагалась у додатку 5 Шприц 2 компонентний, ін’єкційний одноразового використання, Луєр, 5 мл. з голкою 0,70 * 35. ТзОВ «Алексфарм» допустило описку, надаючи цей гарантійний лист. У зв’язку з браком часу, ми не встигли отримати новий гарантійний лист по даній позиції. Але у пункті 3 Додатку 5 даної тендерної документації вказано, що даний лист авторизація повинен бути про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане згідно оголошення на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі Prozorro. У гарантійному листі №9 від 17.01.2020 року ТзОВ «Алексфарм» уповноважує Фірму «Волиньфарм» у формі товариства з обмеженою відповідальністю брати учать у даних торгах та підтверджує можливість своєчасного постачання продукції, що є предметом закупівлі даних торгів, у кількості і якості, та в терміни, що визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією ТзОВ Фірми «Волиньфарм». Отже, лист авторизація, якій був наданий ТзОВ Фірмі «Волиньфарм» є таким, що абсолютно відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не було зазначено вимоги, щоб у даному листі була відповідна технічна специфікація. Зазначення причини відхилення тендерної пропозиції, наведеної вище, є неналежним, безпідстаним та неправомірним. Фірма «Волиньфарм» у формі товариства з обмеженою відповідальністю вважає, що були відсутні реальні та достатні причини для відхилення нашої пропозиції та, що дане відхилення являється таким, що порушує чинне законодавство України. Даним рішенням, тендерний комітет порушив принципи здійснення публічних закупівель, а саме принцип максимальної економії та ефективності, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Пропозиція Фірми «Волиньфарм» у формі товариства з обмеженою відповідальністю становить 189 555,00 грн, а ціна пропозиції учасника, якого за результатами аукціону визначена найнижчою та якого визнано переможцем, ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ становить 325 000,00 грн, що є більше на 135445,00 грн. Дані 135445,00 грн могли бути заощадженні і залишитись на балансі Комунального некомерційного підприємства «Городоцький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Городоцької районної ради Львівської області та бути витрачені на більш необхідні речі, ніж прибуток ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ. Є необхідним зазначити, що рішення про відхилення пропозиції Фірми «Волиньфарм» у формі товариства з обмеженою відповідальністю порушує принцип ефективності та результативності, що вказаний у статті 7 Бюджетного кодексу України. Даний принцип означає, що при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання публічних послуг при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів. У статті 119 Бюджетного кодексу України чітко визначене поняття нецільового використання бюджетних коштів. Нецільовим використанням бюджетних коштів є їх витрачання на цілі, що не відповідають бюджетним призначенням, встановленим законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет). У рішеннях Городоцької районної ради відсутнє таке бюджетне призначення, як прибуток ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ. Згідно статті 116 Бюджетного кодексу України нецільове використання бюджетних коштів є порушенням бюджетного законодавства. За дане порушення, відповідно до статті 117 Бюджетного кодексу України, можуть застосовуватись наступні заходи: зупинення операцій з бюджетними коштами, призупинення бюджетних асигнувань, зменшення бюджетних асигнувань. Фірма «Волиньфарм» у формі товариства з обмеженою відповідальністю вимагає скасувати рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, вказане у протоколі розгляду тендерних пропозицій №3 від 27.01.2020 р., оскільки були відсутні підстави та норми закону для прийняття даного рішення і воно є таким, що в значній мірі порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та Бюджетний кодекс України. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку , або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами. Також, у випадку відмови, лист схожого змісту буде відправлений Голові Городоцької районної ради, Начальнику управління охорони здоров’я Львівської області, Голові Рахункової палати України, Начальнику Західного офісу Державної аудиторської служби України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику. Тендерний комітет розглянув Вашу скаргу і повідомляє вам наступне. Згідно вимоги Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо оформлення документу «Тендерна Пропозиція», а саме: необхідно вказати загальну вартість товару після та зазначити найменування товару та кількість згідно Додатку 5 Тендерної документації. Ціна зазначається без або з ПДВ. Ви цієї вимоги не дотримались та надати документ з назвою «Тендерна Пропозиція» без інформації, яка вимагалась. Також, вами не був наданий гарантійний (авторизаційний) лист, про змогу поставити товар згідно вимог Замовника, що додатково підтверджено у Вашій скарзі: «Так, дійсно у гарантійному листі №9 від 17.01.2020 року ТзОВ «Алексфарм» зазначено позицію: «Шприц ін’єкційний 2-х компонентний одноразовий стерильний "ALEXPHARM" 5 мл Luer Slip з голкою, 22G (0,7x40 мм)» на відміну від тієї, що вимагалась у додатку 5 Шприц 2 компонентний, ін’єкційний одноразового використання, Луєр, 5 мл. з голкою 0,70 * 35. ТзОВ «Алексфарм» допустило описку, надаючи цей гарантійний лист. У зв’язку з браком часу, ми не встигли отримати новий гарантійний лист по даній позиції.». Інформуємо Вас, що відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тобто тендерна пропозиція будь-якого з учасників має містити ПОВНУ інформацію, згідно вимог тендерної документації. Враховуючи все вище викладене вважаємо, що у нас відсутні правові підстави для обрання вашої організації переможцем відкритих торгів. Отже, тендерний комітет діяв в межах чинного законодавства та правомірно відхилив вашу тендерну пропозицію.
Статус вимоги: Не задоволено