-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги їдалень
Завершена
1 930 609.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 660.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 660.00 UAH
Період оскарження:
03.01.2020 15:34 - 16.01.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження рішення Замовника
Номер:
11b7d2743fa64a1eb3467817813ce428
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-03-001216-a.c2
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Скарга:
Відповідно до частин 3 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно частини 3 статті 8 Закону Антимонопольний комітет України в особі постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виступає органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.04.2015 року № 6-рп (далі – Орган оскарження). Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 23.03.2016 року №291, встановлено плату за подання скарги в розмірі - 5 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг, та 15 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі робіт.
Плата до Органу оскарження внесена згідно поданого до складу даної Скарги платіжного доручення.
Частиною 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі – Закон) встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.».
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР № 6" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР № 6" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015:55510000-8 Послуги їдалень згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2020-01-03-001216-a за адресою www.prozorro.gov.ua.
У процедурі закупівлі приймали участь наступні учасники:
1 ТОВ «АЛЬЯНС ФУД» 1 520 652,00 грн.
мінімум
2 ФОП "БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 1 520 700,00 грн.
3 ФОП «Сичевська О.В.» 1 570 666,80 грн.
4 Товариство з обмеженою відповідальністю «Гарант-2010» 1 640 384,40 грн.
5 ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» 1 730 000,00 грн.
6 ТОВ «Фірма АРТ-СИНТЕЗ» 1 930 609,00 грн.
21.01.2020 року о 12 год. 35 хв. був завершений аукціон торгів.
У відповідності до частини 4 статті 28 Закону «Після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції».
Системою електронних закупівель «Prozorro» було поставлено тендерну пропозицію ТОВ «Альянс Фуд» на розгляд Замовнику для прийняття рішення.
Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі), а саме: «недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Більш того, вимогами до тендерної документації, що передбачені в частині 3 розділу V встановлено:
«Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації».
Така ж умова розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі передбачена положеннями статті 30 Закону.
Отже, встановлення Замовником вимог за тендерною документацією та їх наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно частини 1 статті 30 Закону.
Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альянс Фуд», тендерний комітет випадково або ж умисно не звернув увагу на невиконання учасником ТОВ «Альянс Фуд» вимог, що передбачені тендерною документацією. Це в свою чергу призвело до незаконного прийняття рішення про визначення його переможцем торгів, згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій № 17 від 22.01.2020р., що оприлюднений в системі електронних закупівель «Prozorro» 22.01.2020 року о 16 год. 13 хв.
Не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Альянс Фуд» з підстав невиконання вимог тендерної документації та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення ТОВ «Альянс Фуд» переможцем закупівлі, призвело до порушення наших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, що спотворює здорову конкуренцію між учасниками та ставить під сумнів законність можливого укладання договору про закупівлю.
З метою підтвердження невиконання вимог ТОВ «Альянс Фуд» за тендерною документацією інформуємо про відсутність наступних документів, а саме:
I. ПО-ПЕРШЕ, згідно п.1 Додатку № 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» до Тендерної документації, учасник зобов’язаний надати в складі тендерної пропозиції «довідку щодо наявності складських приміщень для зберігання товару, що використовується під час надання послуг, які є предметом закупівлі та наявність матеріально-технічної бази (в т.ч. транспортних засобів) у кількості необхідній для надання послуг, з указанням адреси складських приміщень та державних реєстраційних номерів транспортних засобів (Зразок № 1)
Зразок № 1
ДОВІДКА
ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ*»
№,
п/п Найменування обладнання та матеріально-технічної бази Кількість Власне, орендоване або інший спосіб залучення Для орендованого або іншого способу залучення
дата закінчення договору
».
Однак, учасником ТОВ «Альянс Фуд» у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказана не достатня кількість обладнання, необхідного для виконання договору про закупівлю. В якості обладнання зазначені лише глибокі тарілки у кількості 80 шт., та мілкі тарілки у кількості 120 шт.
Таким чином, вважаємо, що цього обладнання не достатньо для виконання договору про закупівлю, оскільки також, необхідно для надання послуг використовувати і кухонний інвентар, і відповідне електронне обладнання, каструлі та ін. (сканкопія додівки додається).
II. ПО-ДРУГЕ, згідно п.1 Додатку № 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» до Тендерної документації, учасник зобов’язаний надати в складі тендерної пропозиції «копію чинного договору оренди з актом приймання-передачі або договору про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про надання послуг з перевезення продовольчих товарів, або договорів про співпрацю. Договори мають бути зі строком дії не менше ніж до 31.12.2020 року, а також, копії технічних паспортів на власний чи орендований автотранспорт».
Так, учасником ТОВ «Альянс Фуд» у складі тендерної пропозиції наданий договір «Про перевезення вантажу та експедирування» № 23/08/19 від 23.08.2019р., в кому дані не відповідають даним, зазначеним в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу ГАЗ 3302, державний реєстраційний номер АЕ 9596 ІА, а саме, вказаний договір укладений з Федоненко Ігорем Сергійовичем, а у свідоцтві про реєстрацію вказаного транспортного засобу зазначено іншого власника авто – Федоненко Євгенію Вікторівну (сканкопія договору та свідоцтва про реєстрацію авто додається).
III. ПО-ТРЕТЄ, згідно п.1 Додатку № 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» до Тендерної документації, учасник зобов’язаний надати в складі тендерної пропозиції «копію рішення про державну реєстрацію потужності на транспортування (оригінал або копія) (виданий на ім’я учасника торгів або власника автотранспорту, яким документально підтверджено користується учасник закупівлі)».
Так, учасником ТОВ «Альянс Фуд» у складі тендерної пропозиції надано:
- копію рішення про державну реєстрацію потужності на транспортування № r-UA-04-23-2401 від 23 липня 2018 року виданого на Фізичну особу-підприємця Федоненко Ігоря Сергійовича;
- копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу за номером 9596 ІА власником якого є Федоненко Євгенія Вікторівна;
Таким чином, згідно вимог тендерної документації, рішення про державну реєстрацію потужності на транспортування повинно бути видано або на ім’я учасника торгів (ТОВ «Альянс Фуд») або власника автотранспорту згідно свідоцтва про державну реєстрацію авто (Федоненко Євгенію Вікторівну), що суперечить наданому учасником торгів ТОВ «Альянс Фуд» у складі тендерної пропозиції рішенню про державну реєстрацію потужності на транспортування № r-UA-04-23-2401 від 23 липня 2018 року (сканкопія рішення про потужність додається).
IV. ПО-ЧЕТВЕРТЕ, згідно п.1 Додатку № 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» до Тендерної документації, учасник зобов’язаний надати в складі тендерної пропозиції «довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід роботи загальний та на займаній посаді для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії, дати останнього проходження курсів гігієнічного навчання (в кількості: кухар – не менше 2-х осіб, кухонний робітник – не менше 2-х осіб (враховуючи доставку гарячого харчування до їдальні дошкільного відділення) або особи, які виконують такі функції, комірник, прибиральниця-посудомийка). Обов’язково наявність в штаті Учасника технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції. (Зразок № 2).
На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає інформаційну довідку, складену в довільній формі, що містить наступну інформацію: загальна чисельність персоналу; посада, ПІБ, досвід роботи загальний та на займаній посаді. До довідки додати копії особистих медичних книжок (за формою 1-ОМК) з результатами медичного огляду водія (експедитора) (обов’язково), вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі (обов’язково) дійсні на час проведення процедури закупівлі.
Накази про прийняття на роботу або трудові угоди (контракти, договори) на усіх вказаних у довідці працівників
Зразок № 2
ДОВІДКА
ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ,
ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД*
№/
п/п Посада ПІБ Стаж роботи,
(років) (загальний/
на займаній посаді) Освіта
(вища, середня, інше) Наявність трудової книжки з записом про працевлаштованість у Виконавця / трудовий договір Наявність медичної книжки з датою допуску до роботи (вказати дату останнього медогляду та флюорографіі)
».
Так, учасником ТОВ «Альянс Фуд» у складі тендерної пропозиції надано дві довідки про працівників у яких не зазначені дати проходження останнього медичного огляду та флюорографії, дати останнього проходження курсів гігієнічного навчання водіїв Завізіона С.В. та Федоненко І.С.
Крім цього, на вказаних працівників, учасником ТОВ «Альянс Фуд» не надано наказів про прийняття на роботу або трудових угод (контрактів, договорів) (сканкопія довідки та наказів додається).
V. ПО-П’ЯТЕ, згідно п.1 Додатку № 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» до Тендерної документації, учасник зобов’язаний надати в складі тендерної пропозиції «копію договору або договорів на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень дійсний до 31.12.2020р. з установами, які мають право на проведення таких робіт, завірену печаткою Учасника (за наявності) та акт виконаних робіт/наданих послуг за друге півріччя 2019 року до цього договору/договорів».
Так, учасником ТОВ «Альянс Фуд» у складі тендерної пропозиції надано договір на проведення дезінсекції, дератизації та дезінфекції від 01.08.2019р. та акт наданих послуг лише за вересень місяць 2019р., а за серпень, жовтень, листопад, грудень місяці не надано (сканкопія договору з актом додається).
Таким чином, вважаємо, що ТОВ «Альянс Фуд» не виконані умови тендерної Документації, щодо не надання зазначених вище документів та надання з порушенням оформлення, які згідно вимог тендерної документації Замовника повинні бути надані ТОВ «Альянс Фуд».
Наступними за ціною були тендерні пропозиції - ФОП "БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"; ФОП «Сичевська О.В.»; Товариство з обмеженою відповідальністю «Гарант-2010», які також, не відповідають умовам тендерної документації.
Враховуючи описані вище недоліки, вважаємо, що замовником торгів грубо порушено порядок проведення процедури закупівлі та наші права на об’єктивний неупереджений розгляд та оцінку тендерних пропозицій, що передбачено принципами здійснення закупівель в статті 3 Закону.
За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів.
Отже, Замовник розширивши свої повноваження та не до кінця проаналізувавши надані документи, незаконно прийняв рішення про визначення переможця ТОВ «Альянс Фуд».
Стверджуємо, про те, що ми беззаперечно виконали всі вимоги тендерної документації та статті 16 Закону.
Тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважен
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА АМКУ НРЦ 6.PDF 30.01.2020 15:27
- 1) протокол переможець 17.PDF 30.01.2020 15:27
- 2) довідка про МТБ АЛЬЯНС.pdf 30.01.2020 15:27
- 3) Договір перевезення Федоненко(АЛЬЯНС)2021.PDF 30.01.2020 15:27
- 4) техпасп 9596.PDF 30.01.2020 15:27
- 5) Реєстрація потужності Федоненко.PDF 30.01.2020 15:27
- 6) дов працівники-3-9.pdf 30.01.2020 15:27
- 8) ДОГОВІР ДЕЗСНАБ-АЛЬЯНС(2020).PDF 30.01.2020 15:27
- 7) накази персонал.pdf 30.01.2020 15:27
- 9) ДОДАТОК 2 ДО ТД.docx 30.01.2020 15:27
- ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.PDF 30.01.2020 15:27
- Рішення від 03.02.2020 № 2012.pdf 03.02.2020 17:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.02.2020 №3015 .pdf 18.02.2020 15:18
- рішення від 17.02.2020 №3015 .pdf 20.02.2020 17:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.01.2020 15:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.02.2020 17:33
Вимога
Вирішена
Вимога замовнику
Номер:
c7a9582bd84f44c9875cb8d2daab3327
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-03-001216-a.b1
Назва:
Вимога замовнику
Вимога:
Вимога міститься у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 09.01.2020 20:28
- Протокол №7.PDF 10.01.2020 11:23
Дата подачі:
09.01.2020 20:28
Вирішення:
Вимогу задовільнено.
Статус вимоги:
Задоволено