• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко та вершки

Учасник повинен бути зареєстрований в системі НАССР. Для укладення договору потрібно надати копії установчих документів

Торги відмінено

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 03.01.2020 14:18 - 21.01.2020 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду

СКАРГА

Номер: be2ff56292d94782a937a02e1fd26faa
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-03-000309-c.a6
Назва: СКАРГА
Скарга:
03.01.2020 року Відділ освіти виконавчого комітету Березанської міської ради(надалі – Замовник) відповідно до вимог Закону України відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» на веб-порталі Уповноваженого органу оголошено процедуру відкриті торги «Код ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки (надалі – Процедура закупівлі»), номер оголошення UA-2020-01-03-000309-c. 27.01.2020 року відбувся аукціон за даної процедурою, участь прийняли 4 учасника: 1. Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 2. ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 3. ТОВ "Гармонія Кременчук" 4. ФОП "ГЛУШКО ГАЛИНА МИХАЙЛІВНА" Протоколом №44 засідання тендерного комітету відділу освіти виконавчого комітету Березанської міської ради визначили переможцем відкритих торгів ФОП Глушко Галину Михайлівну ,ми не погоджуємося із рішенням тендерного комітету. По-перше Відповідно до додатку 3 тендерної документації (технічні та якісні характеристики предмета закупівлі) Учасник мав надати Протокол випробувань за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки (вміст токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів ) на продукцію, що є предметом закупівлі; ФОП Глушко надає у складі тендерної пропозиції експертний висновок №005066 п/19 від 11 грудня 2019 року на молоко 2,5% ТМ «Гармонія» на мікробіологічні дослідження а також протокол випробувань №002039 п/19від11 грудня2019 року на молоко коров’яче пастеризоване 3,2% також на мікробіологічні дослідження, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОСКІЛЬКИ ПОТРІБНО БУЛО НАДАТИ ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ НЕ ТІЛЬКИ НА МІКРОБІОЛОГІЧНІ ПОКАЗНИКИ А ЩЕ ПОТРІБНО БУЛО НАДАТИ П ротокол випробувань за органолептичними, фізико-хімічними, та показниками безпеки (вміст токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів ) на продукцію, що є предметом закупівлі. Предметом закупівлі - було Молоко пастеризоване жирністю 3,2%. Отже, учасник не підтвердив дану вимогу тендерної документації. По-друге Відповідно до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації учасник мав надати Довідку на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника у формі, наведеній нижче, що містить інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів. Замовниками згідно таких договорів можуть бути як фізичні так і юридичні особи різних форм власності. Довідка про досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі Найменування та код ЄРДПОУ контрагента(Замовник), його адреса і телефон Предмет договору Дата та номер укладання договору Відомості про виконання договору або причини його розірвання В довідці про виконання аналогічного договору вимагалося вказати код ЄДРПОУ Замовника, ФОП Глушко дану інформацію не зазначила. Отже, учасник- переможець ФОП Глушко не виконала одну із вимог Замовника. Отже, з урахуванням усього вищевикладеного, тендерна пропозиція ФОП Глушко Галини Михайлівни є такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації та повинна була бути відхилена Замовником в установленому законом порядку. Замовник в свою чергу дискримінує нас як учасника та обмежує наші права заданою процедурою закупівлі. Відповідно до принципів здійснення закупівель закупівля має бути здійсненна на принципах недискримінація учасників та об’єктивний та неупереджений оцінки тендерних пропозицій. Зважаючи на зазначене, відповідно до статті 30 Закону, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Глушко Галина Михайлівна у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки, та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам, встановлених тендерною документацією та Закону України «Про публічні закупівлі» Додатки: 1. Платіжне доручення у сумі 5000,00 гривень за подання скарги з відміткою про зарахування коштів в дохід бюджет.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Автор: Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна, Випущенко Людмила Миколаївна 380992750488 vypushchenko@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Порушення в сфері публічних закупівель

Номер: cb3ecec62e3d46d7a175ed7bad170a40
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-03-000309-c.b5
Назва: Порушення в сфері публічних закупівель
Скарга:
Детальніше в додатках.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.03.2020 20:06
Дата виконання рішення Замовником: 05.03.2020 08:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Антимонопольного Комітету України у сфері публічних закупівель виконано
Автор: ФОП "ГЛУШКО ГАЛИНА МИХАЙЛІВНА", Галина Глушко +380953272437 galina20021952@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Порушення в сфері публічних закупівель

Номер: 5bbc22b34ffd40c6afabd80894e04393
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-03-000309-c.b4
Назва: Порушення в сфері публічних закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику! Вкотре просимо Вас не ігнорувати чинне законодавство та не порушувати його. Згідно вимог тендерної документації, а саме відповідно до пункту 7 дод.3 кожен учасник повинен надати декларацію виробника на товар ТА декларацію постачальника про відповідність, складену відповідно до вимог в ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Обидва документи повинні бути надані у складі тендерної пропозиції. Наявність одного це невідповідність вимогам тендерної документації. Для кращого розуміння Вами серйозності даного питання надаємо подібне рішення АМКУ та скаргу, де учасник був відхилений за відсутність такого документу а Замовник зобов'язаний виконати таке рішення. Окрім цього, надаємо в додатку ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, в якому містяться вимоги до декларації постачальника та надаємо приклад такої декларації (ми надавали її у складі нашої тендерної пропозиції). Просимо Вас об'єктивно оцінювати ситуацію та НЕ ПОРУШУВАТИ ЗАКОН!! Декларація постачальника це не просто якась бумажка, а нормативно-технічниq документ, складений відповідно до національного державного стандарту України, який ви просто ігноруєте.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Повідомляємо, що учасник ФОП Мазаратій Н.І. виконав всі вимоги Замовника, які були встановлені в тендерній документації, в тому числі було надано декларацію виробника на запропоновану продукцію, файл який містить вказаний документ називається «якість».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Порушення в сфері публічних закупівель

Номер: 40a3649d69b240eeba3d8a2f92b10876
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-03-000309-c.a3
Назва: Порушення в сфері публічних закупівель
Вимога:
Шановний замовнику! Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до вимог тендерної документації надання учасником процедури закупівлі декларації постачальника є обов'язковим. Гарантійний лист надається ж лише тоді, коли така декларація діє до кінця року постачання та аж ніяким чином не заміняє її надання. Просимо відхилити Переможця або ж в іншому випадку нами буде подана скарга до АМКУ в зв'язку з порушенням наших прав.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Детальніше в прикріпленому додатку на вимогу про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Порушення в сфері публічних закупівель

Номер: 9e076fd9f1694138b6af26ba90fde9dd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-03-000309-c.a2
Назва: Порушення в сфері публічних закупівель
Вимога:
Детальніше в додатку
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Детальніше в прикріпленому додатку на вимогу про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

порушення законодавства у сфері державних закупівель

Номер: d8bd16dccbfd4d3199299c5693e2e566
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-03-000309-c.b1
Назва: порушення законодавства у сфері державних закупівель
Вимога:
порушення законодавства у сфері державних закупівель
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Щодо першого питання повідомляємо, що учасником ФОП Мазаратій Н.І. було надано 2 (два) файли у розширенні «rar», тобто всі документи міститься у наданих учасником архівах. Для перегляду наданих документів які містяться у архівах потрібно скачати архівні файли та розархівувати. Жодних накладень паролів чи інших засобів, які обмежують доступ до перегляду наданих документів, учасник не застосовував, а тому пропозиція відповідає вимогам замовника. Щодо другого питання накладення електронно-цифрового підпису, пояснюємо, що кінцевою даною подання пропозиції є 25.01.2020 14:22. Учасником було подано пропозицію 24.01.2020 року та накладено електронно-цифровий підпис, тобто до кінцевого строку подання пропозицій. Дана інформація оприлюднена на сайті прозоро. Тому учасник виконав вимоги замовника у повному обсязі
Статус вимоги: Задоволено