-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп'ютери
Закупівля персональних комп'ютерів (18шт).
Завершена
135 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 350.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 350.00 UAH
Період оскарження:
02.01.2020 11:10 - 09.01.2020 15:00
Вимога
Відхилено
Відхилення переможця
Номер:
b3b420dbac5a4e03abccd6cdfc6d1ac2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-02-000067-a.b2
Назва:
Відхилення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику, ми цінуємо ваше прискіпливе ставлення до оформлення тендерних пропозицій та сподіваємось на об'єктивну та неупереджену оцінку усіх учасників, тому звертаємось до Вас з вимогою щодо дискваліфікації тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “АЙСІТІ ГРУП”, якого Ви, не дивлячись на численні невідповідності його тендерної пропозиції вимогам Вашої тендерної документації, мабуть випадково, визнали переможцем торгів UA-2020-01-02-000067-a (згідно із Протоколом засідання тендерного комітету №27-01-2020 від 23.01.2020 року).
Зважаючи на викладене вище, відповідно до п. 6.4. тендерної документації (оголошення), у разі невиконання учасником технічних (якісних) вимог до товару та/або вимог до кваліфікації учасників (в тому числі недотримання способу їх підтвердження) його пропозиція буде відхилена замовником, вимагаємо скасувати Протоколом засідання тендерного комітету №27-01-2020 від 23.01.2020 року та відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “АЙСІТІ ГРУП” як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Повний текст у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга ВП1.pdf 24.01.2020 11:42
Дата подачі:
24.01.2020 11:42
Вирішення:
КП «Волинський обласний перинатальний центр» у відповідь на амбітну та неуважну вимогу учасника ТОВ «МВКОМ», у тендерній закупівлі «Персональні комп'ютери», номер UA-2020-01-02-000067-a, надає наступну інформацію:
ТОВ «АЙСІТІ ГРУП» надали пропозицію окремими файлами, оскільки розмір одного файлу, який містить усі потрібні довідки, перевищував розмір документу, який є можливість завантажити у систему прозоро (перевищував 45Мб), тому документацію було розбито на окремі, логічні, частини для зручності пошуку інформації. Саме так вказано в інструкції до подачі документів у системі «прозоро». Так як такий спосіб подачі документації не змінює змісту тендерної пропозиції, просимо вважати дану похибку як не суттєву.
ТОВ «АЙСІТІ ГРУП» не подали оновленої пропозиції, оскільки під час аукціону не було змінено вартість тендерної пропозиції.
Гарантійний лист, виробник надає згідно свого шаблону. Інформація, щодо терміну гарантії зазначена у документах «Довідка про стан товару та гарантійні терміни.pdf» та «Наявність Сервісного центру.pdf» і складає 36 місяців.
ТОВ «АЙСІТІ ГРУП» надав довідку під назвою: «наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf» в якій і зазначено наявність працівника «інженера комп’ютерних систем». Даний вид сервісного обслуговування не потребує додаткової сертифікації. Повноваження на сервісне обслуговування запропонованих ПК підтверджується договором 1907/1 про надання послуг з діагностики, ремонту та сервісного обслуговування техніки.
ТОВ «АЙСІТІ ГРУП» надав довідки «Довідка про стан товару та гарантійні терміни.pdf» та «Сертифікати якості та відповідності.pdf» в яких підтверджено якість товару (також підтвердження якості і відповідності товару зазначено у файлі «тендерна пропозиція.pdf»), у файлі «3 Відповідність технічним вимогам предмету закупівлі.pdf» на сторінці №4 зазначено умови поставки товару, у довідці «Наявність Сервісного центру.pdf» зазначено умови гарантійного обслуговування, зокрема і безкоштовний виїзд фахівця за адресою замовника в разі звернення Замовника.
Сервісний центр ТОВ «АЙСІТІ ГРУП» функціонує уже більше п’яти років, і здійснює сервісне обслуговування усього реалізованого ним товару. Також ТОВ «АСІТІ ГРУП» здійсню гарантійне обслуговування персональних комп’ютерів EXPERT PC, що підтверджується договором 1907/1 наданим у тендерній пропозиції. Проте на момент подання документів термін дії договору закінчився, а оригінал нового, актуального договору від 2 січня 2020 року, ще не було доставлено кур’єрськими службами.
Враховуючи вище викладене КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ відхиляє вимогу учасника ТОВ «МВКОМ» у закупівлі №UA-2020-01-02-000067-a, як безпідставну.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Безпідставна дискваліфікація
Номер:
355c60692b6447e3925efa0fbfa91d93
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-02-000067-a.c1
Назва:
Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Текст вимоги додається.
Вимагаємо скасувати Протокол засідання тендерного комітету комунального підприємства “Волинський обласний перинатальний центр” Волинської обласної ради №24-01-2020 від 22.01.2020 року та визнати ТОВ “МВКОМ” переможцем даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга ВП.pdf 22.01.2020 12:30
Дата подачі:
22.01.2020 12:30
Вирішення:
Щодо зауважень, ТОВ "МВКОМ":
І. Саме на даному сайті Замовником і було знайдено інформацію, щодо товщини металу корпусу 0,4мм, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації, проте, учасник повинен був надати потрібну інформацію згідно тендерної документації згідно п. 1, додатку 2, «Відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником Товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською, або російською мовами), в якому міститься ця інформація, з наданням копії документів».
Також, у вашій вимозі упущено, що учасник не вказав модель блоку живлення, що не дає змоги перевірити відповідність технічним вимогам
ІІ. учасником ТОВ "МВКОМ" було вказано сервісний центр, відмінний від сервісного центру учасника, без надання підтверджуючих документів (копії договору). Таким чином, учасник має можливість вказати будь який сервісний центр у м. Луцьк, а це не гарантує обслуговування запропонованого вами товару. Дані умови прописані у абзаці 5, розділу «Умови гарантійного обслуговування:» Додатку 2: "У випадку, коли Учасник є виробником ПК, а запропонований ним сервісний центр в м. Луцьк не є Учасником, потрібно надати підтверджуючий документ, даний сервісний центр буде здійснювати гарантійне обслуговування подано у пропозиції Учасника ПК.". Будь ласка, детальніше ознайомлюйтеся із тендерною документацією. Дана вимога сформована, оскільки в практиці були ситуації відмови в гарантійному обслугованні.
ІІІ У пункті третьому зазначалося: «із виїздом фахівця до місця розташування устаткування у Замовника за кошти Учасника.», Учасником, на сторінці 52 описна лише друга частина, без гарантування виїзду фахівця. Саме тому у тендерній документації звучать і наступні умови поставки товару «Учасник повинен забезпечити поставку товару, підключення (монтаж) та перевірки працездатності товару за адресою Замовника». З досвіду, учасники після поставки товару перестають виконувати решту зобов’язань, які, в свою чергу, призводять до зайвих витрат і гальмуванню робочого процесу, саме тому, Замовником прописані всі ці ключові моменти.
Дані пункти є ключовими та прописані у тендерній документації, тому тендерний комітет не може вважати їх як несуттєві.
Статус вимоги:
Відхилено