-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі школи з прибудовою та ганками КЗ «Станично - Луганська ЗОШ №1 I-III ступенів Станично -Луганського району Луганської області» за адресою: смт. Станиця Луганська, кв. Молодіжний, буд.19
Торги не відбулися
43 080 135.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 30 000.00 UAH
Період оскарження:
30.12.2019 14:50 - 12.01.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження визначення переможця
Номер:
807c62704ca74d588913971a95fdde15
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-30-000058-a.b3
Назва:
Оскарження визначення переможця
Скарга:
Оскарження визначення переможця щодо закупівлі Капітальний ремонт будівлі школи з прибудовою та ганками КЗ «Станично - Луганська ЗОШ №1 I-III ступенів Станично -Луганського району Луганської області» за адресою: смт. Станиця Луганська, кв. Молодіжний, буд.19
Пов'язані документи:
Учасник
- експертний звіт.pdf 24.01.2020 16:34
- Скарга.pdf 24.01.2020 16:34
- Платіжне доручення № 89.pdf 24.01.2020 16:34
- Платіжне доручення № 89.pdf 24.01.2020 16:34
- Додатковi_пояснення_(Правова_позицiя_ЩОДО_ВIДХИЛЕННЯ_iз_ПРАКТИКОЮ_Органу_оскарження).pdf 13.02.2020 10:53
- Експертний звіт з додатками.pdf 13.02.2020 10:53
- Додатковi_пояснення_(Правова_позицiя_ЩОДО_ВИЗНАЧЕННЯ_ПЕРЕМОЖЦЯ_з_практикою).pdf 13.02.2020 10:53
- 2020-02-14 - Додаткові пояснення до другого засідання.pdf 14.02.2020 15:27
- рішення від 28.01.2020 № 1644 + лист Замовнику .pdf 28.01.2020 17:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.02.2020 № 2921.pdf 17.02.2020 15:53
- рішення від 14.02.2020 № 2921.pdf 19.02.2020 22:29
- Пояснення по суті Скарги 06.02.2020 16:05
- Пояснення по суті Скарги (з можливістю копіювання) 06.02.2020 16:05
- Пояснення на питання задані в ході засідання 13.02.2020 14.02.2020 12:38
- Протокол 19.03.2020 17:25
- Протокол 19.03.2020 17:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.01.2020 16:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.02.2020 22:30
Дата виконання рішення Замовником:
19.03.2020 17:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
ba17827b6df14ab4b4adbe0f1759c2a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-30-000058-a.a2
Назва:
Скарга
Вимога:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 22.01.2020 17:07
- Протокол 27.01.2020 17:36
Дата подачі:
22.01.2020 17:07
Вирішення:
Відповідь на Скаргу № 1 від 22.01.2020р.
Вашим підприємством подано скаргу (вих. № 1 від 22.01.2020) (далі –Скарга) стосовно закупівлі UA-2019-12-30-000058-a - «Капітальний ремонт будівлі школи з прибудовою та ганками КЗ «Станично - Луганська ЗОШ №1 І-ІИ ступенів Станично -Луганського району Луганської області» за адресою: смт. Станиця Луганська, кв. Молодіжний, буд.19».
Відповідно до Протоколу тендерного комітету № 77 від 20.01.2020 року, пропозиції ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" (код ЄДРПОУ 40097158) по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі школи з прибудовою та ганками КЗ «Станично - Луганська ЗОШ №1 I-III ступенів Станично -Луганського району Луганської області» за адресою: смт. Станиця Луганська, кв. Молодіжний, буд.19» із сумою 27950000,00 грн. з ПДВ не відповідає умовам документації тендерних торгів, зокрема:
Учасником не дотримано вимоги тендерної документації, а саме вимог п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Так учасником всупереч вимог п.6.3 ДСТУ –Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», у ціні своєї пропозиції (договірній ціні) враховано кошторисний прибуток у розмірі 16,1грн./люд.год, замість належного до врахування розміру 6,8 грн./люд.год. (п.6 таблиці Е.1, Додатку Е до ДСТУ –Н Б Д.1.1-3:2013), отже, тендерна пропозиція підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
В своїй Вимозі до Тендерного комітету (вих. № 1 від 21.01.2020), ви погоджуєтесь, що Вами допущено вищеназвану помилку, на підтвердження цього Ви надаєте виправлену договірну ціну. Однак, Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не передбачає можливість вносити зміни в тендерні пропозиції, відповідно до ч. 5 ст. 25 Закону, учасник має право внести зміни в тендерну пропозицію лише до закінчення строку її подання.
Виходячи з наведеного, Рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" (код ЄДРПОУ 40097158) по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі школи з прибудовою та ганками КЗ «Станично - Луганська ЗОШ №1 I-III ступенів Станично -Луганського району Луганської області» за адресою: смт. Станиця Луганська, кв. Молодіжний, буд.19» із сумою 27950000,00 грн. з ПДВ було винесено у відповідності до вимог Закону.
Також у скарзі ви вказуєте на порушення, які на вашу думку були допущені при складанні тендерної пропозиції ФОП Галушка Віталій Вікторович по закупівлі UA-2019-12-30-000058-a, однак ваші твердження є необґрунтованими та такими що не відповідають дійсності.
Стосовно пропозиції ФОП Галушка Віталій Вікторович повідомляємо наступне:
Зауваження 1.
«Відповідно умов тендерної документації розділ Інструкція з підготовки тендерної
пропозиції п. 1 Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації.
- Однак, звертаємо увагу, що Учасником ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ не надано в складі своєї тендерної пропозиції Розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури них витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації.»
Відповідь. Твердження щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Галушка В.В. вимогам тендерної документації, є необґрунтованими та суперечать нормам законодавства України з ціноутворення.
Так, в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що учасник у складі пропозиції надає підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни. Всі витрати, які включені ФОП Галушка В.В. до тендерної пропозиції розрахунками підтверджено. Адміністративні витрати та І і ІІІ блок загальновиробничих витрат, для підтвердження яких необхідний «розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації» учасником до відшкодування не пред’являлись (показники дорівнюють нулю.), тому в учасника не має самого предмету обґрунтування.
Основні положення з визначення загальновиробничих та адміністративних витрат у вартості будівництва ( у тому числі капітальний ремонт) викладено у Національному стандарті України «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» ( ДСТУ-Н Б Д.1.1-2013). Зазначений нормативний документ не містить вимоги, щодо включення учасником до договірної ціни витрат, які за бухгалтерським обліком фізичної особі підприємця відсутні і не можуть бути підтверджені розрахунково-аналітичним методом.
Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ.
Зауваження 2.
«Відповідно умов тендерної документації розділ Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону п.2 Учасник надає довідку: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт відповідно до технічного завдання цієї тендерної документації, за формою згідно Додатку 2.
Однак, згідно наданої Учасником ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ довідки №13 від 15.01.2020р. серед кваліфікованих працівників відсутній інженер-кошторисник (проектант), який має кваліфікований сертифікат та право проводити обрахунки кошторисної частини проекту, згідно відомостей технічного завдання і дефектного акту».
Відповідь. Відповідно до додатку 2 до документації тендерних торгів довідка «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відображає спроможність або не спроможність виконання будівельно-монтажних робіт підрядною організацією і повинна відображати усі спеціальності та професії необхідні для виконання робіт передбачених кошторисом учасника конкурсних торгів. Тому, довідка № 13 від 15.01.2020р. ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ не повинна включати в себе перелік фахівців та спеціалістів які беруть участь у підготовці тендерної пропозиції. Ваше посилання на необхідність наявності у штаті ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ інженера-кошторисника (проектанта), який має кваліфікований сертифікат та право проводити обрахунки кошторисної частини проекту, згідно відомостей технічного завдання і дефектного акту є необґрунтованим, адже, предметом закупівлі UA-2019-12-30-000058-a є виконання будівельних робіт, а не виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації, для виготовлення якої необхідний сертифікований спеціаліст. Крім того зазначаємо, що будівельні роботи, які будуть виконуватися ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ, будуть виконуватись відповідно до проектно-кошторисної документації яка вже розроблена, затверджена замовником та на підставі якої було підготовлено тендерне завдання.
Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ.
Зауваження 3.
«Відповідно умов тендерної документації розділ Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону п. З Учасник надає довідку: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, за формою згідно Додатку 3 з наданням копій актів виконаних робіт КБ-2В по зазначеним договорам або копію Декларації про готовність об 'скта до експлуатації (1-ІІ І категорія складності) чи Сертифікат (IV-Vкатегорія складності).
Однак, надані Учасником ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ КБЗа та КБ2в, в якості підтвердження виконання аналогічних договорів так як реквізити документів незаповнені (дата підписання актів) згідно п. 4.1 (ДСТУ 4163-2003)».
Відповідь. Відповідно до умов тендерної документації, Учасник у складі пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, за формою згідно Додатку 3 з наданням копій актів виконаних робіт КБ-2В по зазначеним договорам або копію Декларації про готовність об’єкта до експлуатації (I-III категорія складності) чи Сертифікат (IV-V категорія складності).
Учасником ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ ця вимога була повністю виконана, їм було надано копію Декларації про готовність до експлуатації об’єкту: «Будівництво Троїцької амбулаторії загальної практики сімейної медицини» та копії Довідок за формами КБ-2в та КБ-3 по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі центральної амбулаторії загальної практики сімейної медицини в смт Білокуракине».
Ваша посилання на те, що у Довідках формами КБ-2в та КБ-3 по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі центральної амбулаторії загальної практики сімейної медицини в смт Білокуракине» відсутні дати їх підписання, не може слугувати підтвердженням того що зазначені роботи не були виконані, адже названі акти скріплені підписами та печатками замовника та Генпідрядника - ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ.
Зауваження 4.
«Надана в складі тендерної пропозиції Ліцензія Учасника ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ №31-Л від 26 липня 2017 р. не відповідає вимогам виконання робіт по закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі школи з прибудовою та ганками КЗ «Станично - Луганська ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів Станично -Луганського району Луганської області» за адресою: смт. Станиця Луганська, кв. Молодіжний, будЛ9».
В Додатку до Ліцензії №31-Л від 26 липня 2017 р. - перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, які може виконувати ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ не містить всіх видів робіт, які вимагаються Замовником в Відомостях обсягів робіт (Додаток 5 Технічне завдання) з «Капітальний ремонт будівлі школи з прибудовою та ганками КЗ «Станично - Луганська ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів Станично -Луганського району Луганської області» за адресою: смт. Станиця Луганська, кв. Молодіжний, буд.19», а саме:
- Вентиляція і кондиціювання повітря
- Водопостачання
- Каналізація
- Електропостачання, електроосвітлення, Електропостачання, електрообладнання і електроосвітлення
- Водопроводу та каналізації
Іншої спеціальної Ліцензії (Дозволу) ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ в складі пропозиції не надає.
Крім того, ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ в своїй пропозиції надає лист-довідку № 20 від 15.01.2020 р., яка містить інформацію про залучення субпідрядника до виконання робіт та повідомляє, що не буде залучати субпідрядників до виконання робіт «Капітальний ремонт будівлі школи з прибудовою та ганками КЗ «Станично - Луганська ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів Станично -Луганського району Луганської областю за адресою: смт. Станиця Луганська, кв. Молодіжний, буд.19».
Виходячи з вищевказаного, ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ не має права виконувати роботи, які вимагаються Замовником в Відомостях обсягів робіт (Додаток 5 Технічне завдання) з «Капітальний ремонт будівлі школи з прибудовою та ганками КЗ «Станично - Луганська ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів Станично -Луганського району Луганської області» за адресою: смт. Станиця Луганська, кв. Молодіжний, буд.19», а Замовник ігнорує вказані порушення ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ та обирає його переможцем закупівлі.
Відповідь. Відповідно до п. 7 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, яка затверджена Протоколом тендерного комітету № 74 від 26.12.2019 року, учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або повідомляє про незалучення субпідрядних організацій.
Враховуючи перелічені вами види робіт, їх відсоток є меншим 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, отже вони цілком можуть бути виконані субпідрядними організаціями, про які, ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ у складі тендерної пропозиції не був зобов’язаний повідомляти.
Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ.
Зауваження 5.
«У Учасника ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ в складі договірної ціни не враховані адміністративні витрати згідно Зміни № 2 до ДСТУ-Н Б Д. 1.1-3:2013».
Відповідь. Твердження щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Галушка В.В. вимогам тендерної документації, є необґрунтованими та суперечать нормам законодавства України з ціноутворення.
Так, в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що учасник у складі пропозиції надає підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни. Всі витрати, які включені ФОП Галушка В.В. до тендерної пропозиції розрахунками підтверджено. Адміністративні витрати та І і ІІІ блок загальновиробничих витрат, для підтвердження яких необхідний «розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації» учасником до відшкодування не пред’являлись (показники дорівнюють нулю.), тому в учасника не має самого предмету обґрунтування.
Основні положення з визначення загальновиробничих та адміністративних витрат у вартості будівництва ( у тому числі капітальний ремонт) викладено у Національному стандарті України «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» ( ДСТУ-Н Б Д.1.1-2013). Зазначений нормативний документ не містить вимоги, щодо включення учасником до договірної ціни витрат, які за бухгалтерським обліком фізичної особі підприємця відсутні і не можуть бути підтверджені розрахунково-аналітичним методом.
Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ.
Зауваження 6.
«Учасником ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ не надано План фінансування будівництва (Додаток 3) п.13.9 Договору підряду».
Відповідь. Відповідно до Тендерної документації, яка затверджена Протоколом тендерного комітету № 74 від 26.12.2019 року, надання учасником тендерних торгів у складі тендерної пропозиції Плану фінансування будівництва не передбачається, оскільки, відповідно до п. 3.7 Наказу Мінрегіону від 13 січня 2009 року № 2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» він складається Замовником будівництва.
Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ.
Зауваження 7.
«Договірна ціна Учасника ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ підготовлена в супереч ДСТУ 4163-2003 (склав-перевірив без ПІП)».
Відповідь. Ваше твердження не відповідає дійсності та вимогам нормативних документів у будівництві, зокрема: відповідно до Додатку С до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Форма № 9 (форма договірної ціни) не передбачає проставляння підписів склав-перевірив.
Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ.
Зауваження 8.
«У Учасника ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ повністю відсутній розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат 1,3 блоку школи, що тягне за собою порушення ДСТУ-НБ Д. 1.1 -3:2013».
Відповідь. Твердження щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Галушка В.В. вимогам тендерної документації, є необґрунтованими та суперечать нормам законодавства України з ціноутворення.
Так, в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що учасник у складі пропозиції надає підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни. Всі витрати, які включені ФОП Галушка В.В. до тендерної пропозиції розрахунками підтверджено. Адміністративні витрати та І і ІІІ блок загальновиробничих витрат, для підтвердження яких необхідний «розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації» учасником до відшкодування не пред’являлись (показники дорівнюють нулю.), тому в учасника не має самого предмету обґрунтування.
Основні положення з визначення загальновиробничих та адміністративних витрат у вартості будівництва ( у тому числі капітальний ремонт) викладено у Національному стандарті України «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» ( ДСТУ-Н Б Д.1.1-2013). Зазначений нормативний документ не містить вимоги, щодо включення учасником до договірної ціни витрат, які за бухгалтерським обліком фізичної особі підприємця відсутні і не можуть бути підтверджені розрахунково-аналітичним методом.
Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ.
Таким чином, з огляду на наведене, тендерний комітет Департаменту будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування не має правових підстав для скасування Протоколів тендерного комітету № 77 від 20.01.2020 р., № 78 від 21.01.2020 р. та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «БГ «БУДРЕГІОН».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення, оформленого протоколом №77 від 20.01.2020р
Номер:
e57d05500ef2463f85f70a869b271cca
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-30-000058-a.a1
Назва:
Вимога про скасування рішення, оформленого протоколом №77 від 20.01.2020р
Вимога:
Вимога про скасування рішення, оформленого протоколом №77 від 20.01.2020р
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога СШ №1.pdf 21.01.2020 18:28
- ДЦ.rar 21.01.2020 18:28
Дата подачі:
21.01.2020 18:28
Вирішення:
Відповідь на вимогу про скасування рішення, оформленого протоколом
№77 від20.01.2020р.
Вашим підприємством подано вимогу (вих. № 1 від 21.01.2020) (далі –Вимога) стосовно закупівліUA-2019-12-30-000058-a - «Капітальний ремонт будівлі школи з прибудовою та ганками КЗ «Станично - Луганська ЗОШ №1 І-ІИ ступенів Станично -Луганського району Луганської області» за адресою: смт. Станиця Луганська, кв. Молодіжний, буд.19», зокрема щодо скасування Протоколу тендерного комітету № 77 від 20.01.2020 року (далі – Протокол).
Відповідно до Протоколу, пропозиції ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" (код ЄДРПОУ 40097158)по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі школи з прибудовою та ганками КЗ «Станично - Луганська ЗОШ №1 I-III ступенів Станично -Луганського району Луганської області» за адресою: смт. Станиця Луганська, кв. Молодіжний, буд.19» із сумою 27950000,00грн. з ПДВ не відповідає умовам документації тендерних торгів, зокрема:
Учасником не дотримано вимоги тендерної документації, а саме вимог п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Так учасником всупереч вимог п.6.3 ДСТУ –Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», у ціні своєї пропозиції (договірній ціні) враховано кошторисний прибуток у розмірі 16,1грн./люд.год, замість належного до врахування розміру 6,8 грн./люд.год. (п.6 таблиці Е.1, Додатку Е до ДСТУ –Н Б Д.1.1-3:2013), отже, тендернапропозиціяпідлягаєвідхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, а саме: тендернапропозиціяне відповідаєумовамтендерноїдокументації.
В своїй Вимозі, ви погоджуєтесь, що Вами допущено вищеназвану помилку, на підтвердження цього Ви надаєте виправлену договірну ціну. Однак, Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не передбачає можливість вносити зміни в тендерні пропозиції, відповідно до ч. 5 ст. 25 Закону, учасник має право внести зміни в тендерну пропозицію лише до закінчення строку її подання.
Виходячи з наведеного, Рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" (код ЄДРПОУ 40097158)по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі школи з прибудовою та ганками КЗ «Станично - Луганська ЗОШ №1 I-III ступенів Станично -Луганського району Луганської області» за адресою: смт. Станиця Луганська, кв. Молодіжний, буд.19» із сумою 27950000,00грн. з ПДВ було винесено у відповідності до вимог Закону, тому підстав для скасування Протоколу не вбачається.
Що стосується інформації про невідповідність тендерної пропозиції ФОП Галушка Віталій Вікторович та ПП «Строй-Клуб Плюс» по закупівліUA-2019-12-30-000058-a повідомляємо наступне.
1. Пропозиція ПП «Строй-Клуб Плюс»тендерним комітетом не розглядалась, оскільки ціна його пропозиції була більшою ніж пропозиція переможця торгів.
2. Стосовно пропозиції ФОП Галушка Віталій Вікторович повідомляємо наступне:
2.1. Зауваження 1. «Відповідно умов тендерної документації розділ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації.Учасником ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ не надано Розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації».
Відповідь.Твердження щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Галушка В.В. вимогам тендерної документації, є необґрунтованими та суперечать нормам законодавства України з ціноутворення.
Так, в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що учасник у складі пропозиції надає підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни. Всі витрати, які включені ФОП Галушка В.В. до тендерної пропозиції розрахунками підтверджено. Адміністративні витрати та І і ІІІ блок загальновиробничих витрат, для підтвердження яких необхідний «розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації» учасником до відшкодування не пред’являлись (показники дорівнюють нулю.), тому в учасника не має самого предмету обґрунтування.
Основні положення з визначення загальновиробничих та адміністративних витрат у вартості будівництва ( у тому числі капітальний ремонт) викладено у Національному стандарті України «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» ( ДСТУ-Н Б Д.1.1-2013). Зазначений нормативний документ не містить вимоги, щодо включення учасником до договірної ціни витрат, які за бухгалтерським обліком фізичної особі підприємця відсутні і не можуть бути підтверджені розрахунково-аналітичним методом.
Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ.
2.2. Зауваження 2.«Відповідно умов тендерної документації розділ Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону п.2Учасник надає довідку: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт відповідно до технічного завдання цієї тендерної документації, за формою згідно Додатку 2.
Згідно наданої Учасником ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ довідки № 13 від 15.01.2020р. серед кваліфікованих працівників відсутній інженер-кошторисник (проектант), який має кваліфікований сертифікат та право проводити обрахунки кошторисної частини проекту, згідно відомостей технічного завдання і дефектного акту.
Відповідь.Відповідно до додатку 2 до документації тендерних торгів довідка «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»відображає спроможність або не спроможність виконання будівельно-монтажних робіт підрядною організацією і повинна відображати усі спеціальності та професії необхідні для виконання робіт передбачених кошторисом учасника конкурсних торгів.Тому, довідка № 13 від 15.01.2020р.ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ не повинна включати в себе перелік фахівців та спеціалістів які беруть участь у підготовці тендерної пропозиції. Ваше посилання на необхідність наявності у штаті ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧінженера-кошторисника (проектанта), який має кваліфікований сертифікат та право проводити обрахунки кошторисної частини проекту, згідно відомостей технічного завдання і дефектного актує необґрунтованим, адже, предметом закупівлі UA-2019-12-30-000058-a є виконання будівельних робіт, а не виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації, для виготовлення якої необхідний сертифікований спеціаліст. Крім того зазначаємо, що будівельні роботи, які будуть виконуватися ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ, будуть виконуватись відповідно до проектно-кошторисної документації яка вже розроблена, затверджена замовником та на підставі якої було підготовлено тендерне завдання.
Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ.
2.3. Зауваження 3.«Відповідно умов тендерної документації розділ Кваліфікаційні критеріїдо учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону п. З Учасник надає довідку: наявність документально підтвердженого досвідувиконання аналогічних договорів, за формою згідно Додатку 3 з наданням копій актів виконаних робіт КБ-2В по зазначеним договорам або копію Декларації про готовність об’єкта до експлуатації (1-111 категорія складності) чи Сертифікат (IV- V категорія складності). Надані ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ КБЗа та КБ2в, як підтвердження виконання аналогічних договорів не можуть розглядатися Замовником так як реквізити документів незаповнені (дата підписання актів) згідно п. 4.1 (ДСТУ 4163).
Відповідь.Відповідно до умов тендерної документації, Учасник у складі пропозиції повинен надати документищодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, за формою згідно Додатку 3 з наданням копій актів виконаних робіт КБ-2В по зазначеним договорам або копію Декларації про готовність об’єкта до експлуатації (I-III категорія складності) чи Сертифікат (IV-V категорія складності).
Учасником ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ ця вимога була повністю виконана, їм було надано копію Декларації про готовність до експлуатації об’єкту: «Будівництво Троїцької амбулаторії загальної практики сімейної медицини» та копії Довідок за формами КБ-2в та КБ-3 по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі центральної амбулаторії загальної практики сімейної медицини в смт Білокуракине».
Ваша посилання на те, що у Довідкахформами КБ-2в та КБ-3 по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі центральної амбулаторії загальної практики сімейної медицини в смт Білокуракине» відсутні дати їх підписання, не може слугувати підтвердженням того що зазначені роботи не були виконані, адже названі акти скріплені підписами та печатками замовника та Генпідрядника - ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ.
2.4. Зауваження4.«Ліцензія Учасника ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ №31-Л від 26 липня 2017 р. не відповідає вимогам виконання робіт по закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі школи з прибудовою та ганками КЗ «Станично - Луганська ЗОНІ №1 І-ІІІ ступенів Станично-Луганського району Луганської області» за адресою: смт. Станиця Луганська, кв. Молодіжний, буд. 19».
Відповідь. Виходячи з даного зауваження незрозуміло, яку саме невідповідність ви маєте на увазі. Ліцензія ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ №31-Л від 26 липня 2017 р. відображена на офіційному сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України, як така що не втратила чинність.
Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ.
2.5. Зауваження6.«У Учасника ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ в складі договірної ціни не враховані адміністративні витрати згідно Зміни № 2 до ДСТУ-Н Б ДЛ .1-3:2013».
Відповідь. Твердження щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Галушка В.В. вимогам тендерної документації, є необґрунтованими та суперечать нормам законодавства України з ціноутворення.
Так, в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що учасник у складі пропозиції надає підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни. Всі витрати, які включені ФОП Галушка В.В. до тендерної пропозиції розрахунками підтверджено. Адміністративні витрати та І і ІІІ блок загальновиробничих витрат, для підтвердження яких необхідний «розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації» учасником до відшкодування не пред’являлись (показники дорівнюють нулю.), тому в учасника не має самого предмету обґрунтування.
Основні положення з визначення загальновиробничих та адміністративних витрат у вартості будівництва ( у тому числі капітальний ремонт) викладено у Національному стандарті України «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» ( ДСТУ-Н Б Д.1.1-2013). Зазначений нормативний документ не містить вимоги, щодо включення учасником до договірної ціни витрат, які за бухгалтерським обліком фізичної особі підприємця відсутні і не можуть бути підтверджені розрахунково-аналітичним методом.
Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ.
Таким чином, з огляду на наведене, тендерний комітет Департаменту будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування не має правових підстав для скасування Протоколу тендерного комітету № 77 від 20.01.2020 р. та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «БГ «БУДРЕГІОН».
Статус вимоги:
Не задоволено