-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Безалкогольні напої
Безалкогольні напої Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Торги відмінено
588 604.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
28.12.2019 15:58 - 10.01.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Зміна умов закупівлі
Номер:
97e35e740777473e928d3ca4c6d751dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-28-001590-c.a1
Назва:
Зміна умов закупівлі
Вимога:
Добрий день!
У 1992 році Кока-Кола відкрила представництво в Україні, одразу ж після того, як країна здобула незалежність.
Кока-Кола була однією з перших міжнародних компаній, які інвестували в Україну.
Компанія відкрила свій перший завод з виробництва безалкогольних напоїв в Україні у місті Львів у 1994 році. У 1998 році "Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед" розпочала виробництво на новозбудованому заводі поблизу міста Бровари в Київській області.
Наша компанія вже більше 27 років виготовляє якісні безалкогольні напої та реалізує їх в Україні та Молдові
В даний момент ми займаємося пошуком нових партнерів для реалізації нашої продукції, і нещодавно було створено відділ для участі в публічних закупівлях в системі PROZORRO
Ми як виробник гарантуємо повний асортимент якісної продукції, найкращу ціну, вчасне постачання продукції, холодильне обладнання.
28.12.2019 було зареєстровано Вами закупівлю 15980000-1 – безалкогольні напої
(Безалкогольні напої) на Prozorro UA-2019-12-28-001590-c в кількості 56100 штук (10 найменувань), більша частина продукція компанії Кока-Кола (7 найменувань).
Три найменування (Безалкогольний напій «Pepsi Cola» (0,5 л) п/ет, Безалкогольний напій «Pepsi Cola» (1 л) п/ет, Шаянська 0,5 л скло негаз.) компанія Кока-Кола не виробляє даний вид продукції, чим унеможливлює приймати участь в закупівлі, цим самим замовником встановлені дискримінаційні критерії, що звужують коло конкуренції.
Просимо змінити умови тендерної документації, а саме виключити або сформувати додатково лот на закупівлю згідно Додатку 1 на наступний асортимент: Безалкогольний напій «Pepsi Cola» (0,5 л) п/ет -3000 штук
Безалкогольний напій «Pepsi Cola» (1 л) п/ет-3000 штук
Шаянська 0,5 л скло негаз.)-100 штук
З повагою
"Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед"
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога НУБІП.pdf 02.01.2020 11:50
Дата подачі:
02.01.2020 11:20
Вирішення:
Шановний учаснику!
Асортимент продукції наведеної у ДОДАТКУ №1 тендерної документації на закупівлю 15980000-1 — Безалкогольні напої (Безалкогольні напої) відображає органоліптичні показники та смакові якості, що користуються найбільшим попитом серед студентів НУБіП України. Враховуючи вищезазначене та відповідно до п. 3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. дана специфікація містить вираз «або еквівалент».
Варто зазначити, що Порядок визначення предмету закупівлі, затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України №454 від 17.03.2016 р. не встановлює імперативної норми для Замовника стосовно необхідності визначення Замовником окремих частин закупівлі (лотів).
На ринку України безалкогольні напої виробляються та постачаються різними виробниками, постачальниками та різних торгівельних марок. Враховуючи передбачену умовами тендерної документації на закупівлю 15980000-1 — Безалкогольні напої (15980000-1 — Безалкогольні напої) можливість надання еквівалентів до наведеної у ДОДАТКУ №1 продукції за органоліптичними, смаковими та якісними показниками, зі збереженням різноманітності асортименту та його кількості, Замовником жодних порушень допущено не було.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
03.01.2020 14:03
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику!
Асортимент продукції наведеної у ДОДАТКУ №1 тендерної документації на закупівлю 15980000-1 — Безалкогольні напої (Безалкогольні напої) відображає органоліптичні показники та смакові якості, що користуються найбільшим попитом серед студентів НУБіП України. Враховуючи вищезазначене та відповідно до п. 3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. дана специфікація містить вираз «або еквівалент».
Варто зазначити, що Порядок визначення предмету закупівлі, затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України №454 від 17.03.2016 р. не встановлює імперативної норми для Замовника стосовно необхідності визначення Замовником окремих частин закупівлі (лотів).
На ринку України безалкогольні напої виробляються та постачаються різними виробниками, постачальниками та різних торгівельних марок. Враховуючи передбачену умовами тендерної документації на закупівлю 15980000-1 — Безалкогольні напої (15980000-1 — Безалкогольні напої) можливість надання еквівалентів до наведеної у ДОДАТКУ №1 продукції за органоліптичними, смаковими та якісними показниками, зі збереженням різноманітності асортименту та його кількості, Замовником жодних порушень допущено не було.