• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт із заміни вікон у дошкільних навчальних закладах м. Дніпра

Торги не відбулися

1 723 776.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 618.88 UAH
Період оскарження: 28.12.2019 11:59 - 13.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради щодо відхилення пропозиції учасника ПП "НИКС-П"

Номер: fabade0fe39e460ca432ba5b05049020
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-28-000509-c.a1
Назва: Оскарження рішення Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради щодо відхилення пропозиції учасника ПП "НИКС-П"
Вимога:
ПП «НИКС-П» за закупівлею «Поточний ремонт із заміни вікон у дошкільних навчальних закладах м. Дніпра (Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)» UA-2019-12-28-000509-c надало найбільш економічно вигідну пропозицію але було відхилено Замовником. ПП «НИКС-П» оскаржує рішення Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради аргументуючи це наступним: 1. Замовником визначено причиною відхилення пропозиції ПП «НИКС-П» надання довідок «без зазначення вихідного номеру/дати». В той же час Замовником зазначено, що учасник надав «довідку № 17 від 17.01.2020р.», тобто прямо зазначено, що в довідці наявні вихідний номер та дата. Також, звертаємо увагу, що на кожній довідці та гарантійному листі Учасника, які вимагалися Замовником в Тендерній документації, наявні вихідні номери та дата складання. Таким чином, вважаємо вищезазначену підставу для відхилення пропозиції Учасника ПП «НИКС-П» необґрунтованою та неправомірною.Замовником визначено причиною відхилення пропозиції ПП «НИКС-П» залучення субпідрядника. Замовником була висунута вимога в зазначенні учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В тендерній пропозиції Учасника було зазначено, що ПП «НИКС-П» не планує залучати субпідрядників до виконання робіт. Відповідно до п.17 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «Вінтера-Вікна» не є субпідрядником ПП «НИКС-П», оскільки ТОВ «Вінтера-Вікна» не долучається до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а є виробником та постачальником металопластикових конструкцій для ПП «НИКС-П». Таким чином, вважаємо вищезазначену підставу для відхилення пропозиції Учасника ПП «НИКС-П» необґрунтованою та неправомірною. 2. Замовником визначено причиною відхилення пропозиції ПП «НИКС-П» відсутність у довідці щодо наявності працівників, що плануються до залучення для виконання робіт, «зазначення П.І.Б., освіти і спеціальності, стажу роботи по спеціальності, (роки)». Повідомляємо, що Учасник ПП «НИКС-П» надав скановані оригінали трудових договорів між ПП «НІКС-П» та працівниками, що планується до залучення до виконання робіт, посвідчення робітників з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій та посвідчення про перевірку знань з охорони праці при роботі з електрифікованим та пневматичним інструментом, пресовим обладнанням та ножицями, а також під час робіт на висоті. Таким чином, Учасник надав усю необхідну інформацію, що підтверджує кваліфікаційний рівень персоналу ПП «НИКС-П», необхідний для виконання робіт за даною закупівлею. 3. Замовником визначено причиною відхилення пропозиції ПП «НИКС-П» «обов’язкова наявність у штаті Учасника інженера з охорони праці та не менше 10 (десяти) працівників робочих спеціальностей (зокрема, але не виключно, не менше двох вантажників та не менше п’яти монтажників)». Дана вимога є дискримінаційною та прямо порушує норми та принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Стаття 22, ч.4 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників», Стаття 5, ч.3 «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», Стаття 3, ч.1 «Закупівлі здійснюються за такими принципами: Добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням». 4. Замовником визначено причиною відхилення пропозиції ПП «НИКС-П» відсутність в тендерній пропозиції Учасника копії відомостей з ЄДРПОУ (Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ). Повідомляємо, що в складі тендерної пропозиції було надано документ з назвою «3.4. Відомості з ЄДРПОУ» з відповідними даними в ньому. Відповідно до п. 2 наказу Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5 "Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" виписки, витяги та довідки в паперовій та електронній формах відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», мають однакову юридичну силу, автентичність цього документу може бути перевірена на сайті Міністерства юстиції України за адресою: https://usr.minjust.gov.ua/. Таким чином, вбачаємо упередженість Замовника щодо Учасника ПП «НИКС-П» та необґрунтованість вищезазначеної підстави для відхилення тендерної пропозиції. 5. Замовником визначено причиною відхилення пропозиції ПП «НИКС-П» відсутність «документів/розрахунків (загальна договірна ціна, локальний кошторис (окремо на кожний навчальний заклад) , відомість ресурсів до локальних кошторисів (окремо на кожний навчальний заклад), розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів, загальновиробничі та адміністративні витрати)». Повідомляємо про те, що Замовник свідомо унеможливив надання вищезазначеної кошторисної документації, не зазначивши розміри кожної конструкції в Дефектних актах, за якими мала бути складена кошторисна документація. Учасник надав в своїй тендерній пропозиції гарантійний лист з зобов’язанням надання усіх розрахунків у разі визнання його переможцем. Оскільки Учасник надав найбільш економічно вигідну пропозицію та зобов’язується виконати усі умови договору та усі роботи, що зазначені в дефектних актах Замовника, вважаємо вищезазначену підставу для відхилення пропозиції Учасника ПП «НИКС-П» неправомірною та упередженою. 6. Замовником визначено причиною відхилення пропозиції ПП «НИКС-П» відсутність акту огляду кожного об’єкту для уточнення об’єму робіт та замірів, для розрахунків та подання своєї цінової пропозиції. Оскільки в Тендерній документації була наявна уся необхідна інформація для визначення вартості тендерної пропозиції, а також наявне зобов’язання Учасника відвідати об’єкти технічним фахівцем учасника перед початком робіт у вигляді Гарантійного листа, вважаємо неправомірною дану причину відхилення тендерної пропозиції ПП «НИКС-П». Крім того вбачаємо дискримінацію у даній вимозі, оскільки вона прямо порушує право учасників, що територіально знаходяться за межами Дніпропетровської області, на участь в даній закупівлі. А саме, порушуються вимоги положення ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Стаття 22, ч.4 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників», Стаття 5, ч.3 «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», Стаття 3, ч.1 «Закупівлі здійснюються за такими принципами: Добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням» 7. Замовником визначено причиною відхилення пропозиції ПП «НИКС-П» відсутність кваліфікованого електронного цифрового підпису для ідентифікації та перевірки повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі. Оскільки відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» накладання кваліфікованого електронного цифрового підпису для учасників закупівель не є обов’язковою вимогою участі в закупівлі, то на підтвердження повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі та його ідентифікації Учасником надається уся необхідна інформація - паспортні дані уповноваженого на підписання договорів ПП «НИКС-П» - директора Оболонкова Ігоря Миколайовича, наказ про призначення уповноваженої особи, штатний розклад ПП «НИКС-П». Крім того, у відкритих джерелах державних органів наявна інформація про підприємство ПП «НИКС-П» та його посадову особу. Таким чином, вважаємо дану вимогу не суттєвою та такою, що не чинить впливу на обґрунтованість відхилення тендерної пропозиції ПП «НИКС-П». ЩЕ РАЗ ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ НА ТЕ, ЩО ЗА УМОВИ НАДАННЯ ОДНАКОВИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, ТАКИХ ЯК, ПРОФІЛЬНА СИСТЕМА, СКЛОПАКЕТ, ФУРНІТУРА, ТОЩО ПП «НИКС-П» НАДАВ НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНУ ПРОПОЗИЦІЮ, ІЗ ЗНАЧНО НИЖЧОЮ ЦІНОЮ В ПОРІВНЯННІ З КОНКУРЕНТАМИ. У ЗВ’ЯЗКУ З ЦИМ ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА №15 ВІД 23.01.2020 Р., А ТАКОЖ ВИЗНАТИ ПП «НИКС-П» ТАКИМ, ЩО ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: у відповідь на вимогу повідомляємо наступне.
Статус вимоги: Не задоволено