-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги (Послуги з охорони будівель ДП «Національна опера України» та прилеглої до них території).
ДК021-2015: 79710000 - 4 Охоронні послуги
Завершена
4 139 825.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 700.00 UAH
Період оскарження:
28.12.2019 11:39 - 24.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо рішення про дискваліфікацію
Номер:
6c42edd9923e490fa53bd692f22d9394
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-28-000204-a.c3
Назва:
щодо рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Відповідно до вимог п. 11 Додатку №2 тендерної документації учасник надає лист- згоду на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», щодо всіх осіб персональні данні яких надаються у складі тендерної пропозиції.
У вимозі про надання інформації мова чітко велась про лист щодо осіб (зокрема визначений в однині) який відповідно контексту розділу 3 сприйнятий нами як узагальнюючий документ, вимоги про надання листів від осіб не передбачалось. На підставі чого вихідним № 6 від 20.01.2020 року ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА «ЕЛІТ» подано лист згоду .
Членами тендерного комітету була здійснення перевірка тендерної пропозиції учасника: ТОВ «Охоронна фірма «Еліт»", під час якої було встановлено що у системі електронних закупівель замовник не бачить: - Відповідно до вимог п. 11 Додатку №2 тендерної документації учасник надає листа - згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», щодо всіх осіб персональні данні яких надаються у складі тендерної пропозиції. ● Відсутні листи - згоди на обробку персональних даних, щодо всіх осіб персональні данні яких надаються у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене вище, вважаємо дискваліфікацію передчасною та необґрунтованою оскільки вимога про передачу листів-згод безпосередньо від осіб дані яких містяться в тендерній пропозиції не передбачалась і була визначена лише в протоколі розгляду, та просимо скасувати рішення про дискваліфікацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.02.2020 00:05
Вирішення:
Відповідно до вимог п. 11 Додатку №2 тендерної документації учасник надає листа - згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», щодо всіх осіб персональні дані яких надаються у складі тендерної пропозиції.
Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Згідно ст.2 цього Закону 2297 персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно лист-згода повинна подаватися , щодо всіх осіб персональні дані якої надаються в складі тендерної пропозиції.
Таким чином за для дотримання вимог законодавства, Учасник ТОВ «Охоронна фірма «Еліт» повинен був надати лист- згоду , щодо всіх осіб персональні дані яких надаються у складі тендерної пропозиції"
Членами тендерного комітету була здійснення перевірка тендерної пропозиції учасника: ТОВ «Охоронна фірма «Еліт»", під час якої було встановлено, що Учасник не надав лист –згоду на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», а саме дані осіб подаються з дозволу зазначених осіб, які власноруч підписують відповідний лист-згоду на обробку персональних даних.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до тендерної документації.
Номер:
a933751cf33642f298473ba4b3357c41
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-28-000204-a.b2
Назва:
Внесення змін до тендерної документації.
Вимога:
Відповідно до умов ТД передбачено наданя завіреної учасником кольорової сканованої копії паспорту (для всіх учасників),або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами.
Просимо внести зміни до ТД, оскільки завірити скановану кольорову копію, яка в свою чергу передбачає копію з оригінала, технічно не можливо здійснити, оскільки учасник не має такої технічної можливості та правових підстав проставляти будь-які відмітки в оригіналі документи. Тому необхідно передбачити можливість надання копії паспорта завірену учасником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.01.2020 11:58
Вирішення:
Відповідно до умов ТД передбачено наданя завіреної учасником кольорової сканованої копії паспорту (для всіх учасників),або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами. Ця умова передбачена для того, що б Замовник був впевнений у оригінальності завіреного документу (а не копія з копії, факсиміле та ін.) Замовник рекомендує такий алгоритм: 1. Копіювання оригінального документу у чорно-білому або кольоровому вигляді в залежності від можливостей Учасника; 2. Проставлення на чорно білій або кольоровій копії документу печатки Учасника у кольоровому вигляді, кольорової відмітки "згідно з оригіналом" механічно або прописом від руки, підпис уповноваженої особи; 3. Сканування вже завірених чорно білих (з кольоровими печатками) або кольорових копій у кольоровому вигляді.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
щодо строку надання послуг
Номер:
4fca3f84c2da4214b2cea7928b6ac314
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-28-000204-a.a1
Назва:
щодо строку надання послуг
Вимога:
Доброго дня! Тендерною документацією передбачено строк надання послуг охорони "З дати підписання договору по 31 грудня 2020 року." Зважаючи на визначений час розкриття тендерних пропозицій, договір не може бути підписано переможцем торгів і замовником раніше середини березня поточного року. Однак у пункті 18 Додатку 2 до ТД зазначено: "18. До ціни тендерної пропозиції надаються:
18.1. Розрахунок однієї години праці охоронника з урахуванням усіх обов'язкових витрат (платежів) на період: з 01січня по 31 грудня 2020 року.
18.2. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (з ПДВ та без ПДВ) на період: з 01січня по 31 грудня 2020 року.
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині розрахунку вартості, а саме зазначити коректний період початку надання послуг охорони.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.01.2020 11:43
Вирішення:
Закон «Про публічні закупівлі» визначає строки для проведення, публікації, оприлюднення та інших дій Замовника пов’язаних із проведення публічних закупівель. Кожен строк має як найменший проміжок часу так і граничний термін здійснення тої чи іншої дії.
Електронний майданчик автоматично визначає дату початку аукціону використовуючи граничний (максимальний) термін здійснення тої чи іншої дії Замовником та перебіг того чи іншого етапу закупівлі.
Відповідно до ст. 27 регламентує у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Для даного виду закупівлі (відкриті торги із публікацією англійською мовою) електронний майданчик визначив датою подання пропозицій - 28.01.2020 р.
Таким чином 28.01.2020 р. Замовник буде визначати відповідність Учасників кваліфікаційним критеріям.
Орієнтовною датою початку аукціону автоматично визначено - 04.03.2020 р. Це граничний (максимальний) термін, до якого Замовник може перевіряти відповідність Учасників кваліфікаційним критеріям, та допускати їх до аукціону. Замовник має право перевіряти відповідність Учасників кваліфікаційним критеріям, та допускати їх до аукціону як на протязі одного дня, так і до граничного терміну (в залежності від складності предмету закупівлі та інших причин).
Зважаючи на вищезазначене Замовник не має технічної можливості визначити конкретну дату з якої буде заключено Договір, почнеться надання послуг та відбудуться розрахунки вартості цих послуг. Проведення публічних закупівель планується на календарний рік (відповідно до річного плану), тому розрахунки повинні бути зроблені 01.01.2020 р. по 31.12.2020 р.
Статус вимоги:
Не задоволено