• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

код 09130000-9 за ДК 021:2015 «Нафта і дистиляти» (бензин та дизельне паливо)

бензин та дизельне паливо

Торги не відбулися

82 434 770.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 28.12.2019 11:34 - 23.01.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 35f234bd4b3e4669bc99bca228da6590
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-28-000624-b.c1
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до вимог п. 4.8 тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати копію ліцензії на оптову та роздрібну торгівлю пальним. Згідно технічних вимог Замовника, Учасник відкритих торгів повинен забезпечити наявність АЗС в (автозаправочних станцій) в населених пунктах Житомирської області, де базуються структурні підрозділи (райони електричних мереж) АТ «Житомиробленерго». Таким чином, відпуск палива замовнику здійснюватиметься через розгалужену мережу автозаправних станцій на території Житомирської області. Тобто, для виконання встановлених технічних вимог, учаснику необхідно залучити щонайменше 27 автозаправних станцій, власниками/орендарями/користувачами яких, зазвичай, є різні юридичні особи. Отже, ліцензія на роздрібну торгівлю буде видана не учаснику процедури закупівлі, а безпосередньому власнику/користувачу АЗС. За таких обставин, потенційні учасники процедури закупівлі, які є операторами мереж АЗС або використовують певні автозаправні станції на підставі партнерських договорів не мають можливості надати Ліцензію на роздрібну торгівлю пальним, яка буде видана безпосередньо Учаснику. Враховуючи те, що відпуск палива замовнику здійснюватиметься у значних об’ємах, то доцільним є надання ліцензії саме на оптову торгівлю. Згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо, що вимога Замовника щодо надання у складі пропозиції Ліцензії на роздрібну торгівлю порушує основні принципи здійснення закупівель, а тому вбачаємо за необхідне її з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Вимога Замовника щодо необхідності надання у складі пропозиції Ліцензії на оптову та роздрібну торгівлю ні яким чином НЕ порушує основні принципи здійснення закупівель, оскільки по-перше, це законодавчно регламентовано, по-друге, АТ "Житомиробленерго" має в наявності 24 структурних підрозділи, які розташовані у різних територіальних межах Житомирської області і для яких необхідний роздрібний продаж нафтопродуктів через мережу АЗС на території Житомирської області. Крім того, наявність у Учасника (постачальника) ліцензії на роздрібну торгівлю пальним дозволяє Замовнику уникнути ризиків у майбутніх договірних відносинах.
Статус вимоги: Відхилено