• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

хліб житньо-пшеничний, батон в/г

Торги відмінено

3 196 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 28.12.2019 10:20 - 11.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога згідно ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Номер: 1af4ff0bd63441d19182f6f717c42ef0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-28-000337-b.a2
Назва: Вимога згідно ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога:
ТОВ «Хлібодар» є учасником процедури відкритих торгів щодо закупівлі UA-2019-12-28-000337-b код ДК 021-2015 (CPV) -15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби- 108684,0 кг. (Хліб житньо-пшеничний –35211,0 кг, батон в/г -73473,0 кг), далі по тексту – закупівля UA-2019-12-28-000337-b. Згідно з протоколом Тендерного комітету Управління освіти ВК РМР від 21.01.2020 року № 23, вирішено дискваліфікувати пропозицію ТОВ «Хлібодар» подану на вказану вище закупівлю. Як вбачається із даного протоколу, таке рішення прийняте у зв’язку із тим, що під час розгляду документів ТОВ «Хлібодар» тендерним комітетом з’ясовано невідповідність поданої пропозиції вимогам тендерної документації. При цьому, тендерний комітет не вказує в чому полягає невідповідність пропозиції товариства умовам тендерної документації. 23.01.2019 року ТОВ «Хлібодар» звернулося до Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради із вимогою в порядку ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ТОВ «Хлібодар» умовам тендерної документації щодо закупівлі UA-2019-12-28-000337-b. 24.01.2019 року Управлінням освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради опубліковано відповідь, якою нас повідомлено, про те, що пропозиція товариства була відхилена у зв’язку із відсутністю підтверджуючих документів санітарно-епідеміологічного обстеження автотранспорту, що видані у 2019 році. Так, відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації закупівлі UA-2019-12-28-000337-b одним із документів, що підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» є акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта (автотранспорту), що виданий у 2019 році. На виконання даної вимоги Товариством надано акт № 432 від 12.12.2019 року складений Рівненським міським управлінням ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області за результатами проведення позапланового заходу інспектування стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (файл Тендерної документації: «1.1.6 Акт санітарно-епідеміологічного обстеження цеху.pdf») та роз’яснення щодо акту санітарно епідеміологічного обстеження об’єкта (автотранспорту) вих. № 13-01-2020/1.1.4 від 13.01.2020 року (файл Тендерної документації: «1.1.4 Роз_снення щодо обстеження автотранспорту.pdf»). На даний момент, законом, який визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї є Закон України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі по тексту Закон № 771/97-ВР). Правові та організаційні засади державного контролю, що здійснюється з метою перевірки дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти визначаються Законом України від 18.05.2017 № 2042-VIII «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» (далі по тексту Закон № 2042-VIII). Відповідно до п. 9 частини першої статті 1 Закону № 2042-VIII, державний контроль - діяльність компетентного органу, його територіальних органів, державних інспекторів, державних ветеринарних інспекторів, помічників державного ветеринарного інспектора та уповноважених осіб, що здійснюється з метою перевірки відповідності діяльності операторів ринку вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров'я та благополуччя тварин, а також усунення наслідків невідповідності та притягнення до відповідальності за порушення відповідних вимог. На виконання Закону № 2042-VIII Міністерством аграрної політики та продовольства України затверджено форму акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин (Наказ Мінагрополітики від 08.08.2019 № 447). Таким чином, наданий Товариством акт № 432 від 12.12.2019 року, що був складений органом державного контролю – Рівненським міським управлінням ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області відповідно до вимог Закону № 2042-VIII та за формою встановленою Наказом Мінагрополітики від 08.08.2019 № 447 є документом, який, у встановленому законодавством порядку, підтверджує те, що потужності ТОВ «Хлібодар», що знаходяться за адресою: м. Рівне, вул. Біла, 35, в т.ч. і транспортні засоби товариства, відповідають встановленим санітарно-гігієнічним вимогам. Додатково, обставини щодо відповідності транспортних засобів товариства санітарно-гігієнічним вимогам підтверджуються Договором про надання послуг профілактичної дезінфекції автотранспорту № 01/902 від 10.12.2019 р. (файл: «1.1.3.0. Договір на дезінфекцію автотранспорту.pdf») та актом здачі-приймання послу профілактичної дезінфекції № 01/9540 від 11.12.2019 р. (файл: «1.1.3.1 Акт про дезинфекцію ТЗ Хлібодар»). Відповідно до ч. 4 статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Вважаємо рішення Тендерного комітету Управління освіти ВК РМР про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Хлібодар» недостатньо аргументованим та таким, що суперечить принципам здійснення закупівель, які наведені у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме принципам добросовісної конкуренції, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до ч. 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Керуючись частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «Хлібодар» умовам тендерної документації щодо закупівлі UA-2019-12-28-000337-b. ТОВ «Хлібодар» залишає за собою право оскаржити рішення тендерного комітету Управління освіти Виконавчого комітету Рівненської міської ради, що викладене у протоколі № 23 від 21.01.2020 року, у порядку передбаченому ст. 18 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Протокол про дискваліфікацію буде відмінено та пропозицію ТОВ Хлібодар буде переглянуто
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога згідно ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Номер: 07b4859291f146a5a9e4290d07da7edd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-28-000337-b.b1
Назва: Вимога згідно ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога:
ТОВ «Хлібодар» є учасником процедури відкритих торгів щодо закупівлі UA-2019-12-28-000337-b код ДК 021-2015 (CPV) -15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби- 108684,0 кг. (Хліб житньо - пшеничний –35211,0 кг, батон в/г -73473,0 кг). Згідно з протоколом Тендерного комітету Управління освіти ВК РМР від 21.01.2020 року № 23, вирішено дискваліфікувати пропозицію ТОВ «Хлібодар» подану на вказану вище закупівлю. Як вбачається із даного протоколу, таке рішення прийняте у зв’язку із тим, що під час розгляду документів ТОВ «Хлібодар» тендерним комітетом з’ясовано невідповідність поданої пропозиції вимогам тендерної документації. При цьому, тендерний комітет не вказує в чому полягає невідповідність пропозиції товариства умовам тендерної документації. Вважаємо рішення Тендерного комітету Управління освіти ВК РМР про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Хлібодар» недостатньо аргументованим та таким, що суперечить принципам здійснення закупівель, які наведені у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно до ч. 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Керуючись частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «Хлібодар» умовам тендерної документації щодо закупівлі UA-2019-12-28-000337-b.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Пропозиція ТОВ «Хлібодар» була відхилена в зв’язку із невідповідністю кваліфікаційним вимогам, передбаченим додатком 3 тендерної документації, а саме: відсутні підтверджуючі документи санітарно - епідеміологічного обстеження автотранспорту, що видані у 2019 році. Відповідно до пункту 3 розділу 5 тендерної документації пропозиція учасника була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено