-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6 Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Рокитнівського району Рівненської області
Послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6 Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Рокитнівського району Рівненської області
Торги відмінено
45 117 058.38
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 451 170.58 UAH
мін. крок: 1% або 451 170.58 UAH
Період оскарження:
27.12.2019 13:24 - 21.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії замовника
Номер:
f1cb3f797c4f4543a01b442d09083ef7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-27-001290-b.b4
Назва:
Скарга на дії замовника
Скарга:
Оскаржується неправомірне рішення Замовника щодо допущення до аукціону учасника ФОП "Басич Людмила Володимирівна".
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- рішення від 23.04.2020 № 7739 + лист Замовнику.pdf 23.04.2020 19:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2020 № 9152.pdf 13.05.2020 16:49
- рішення від 12.05.2020 № 9152.pdf 15.05.2020 22:44
- відповідь на АКУ 19.05.2020.doc 19.05.2020 15:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.04.2020 16:22
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.04.2020 19:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.05.2020 22:44
Дата виконання рішення Замовником:
19.05.2020 15:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Намір скасувати закупівлю за рішенням АМКУ
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
c4b14862f8114ad3a34c0b445d032f08
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-27-001290-b.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга щодо рішення Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Cкарга.pdf 22.03.2020 16:26
- Платіжне доручення.pdf 22.03.2020 16:26
- Платіж. доручення з відміт..pdf 22.03.2020 22:25
- рішення від 25.03.2020 № 5662 + лист Замовнику.pdf 25.03.2020 20:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.04.2020 № 6742.pdf 09.04.2020 16:38
- рішення від 08.04.2020 № 6742.pdf 13.04.2020 22:05
- Тендерний комітет 13.doc 14.04.2020 16:15
- в-дь антим..doc 14.04.2020 16:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.03.2020 16:26
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.03.2020 20:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.04.2020 22:06
Дата виконання рішення Замовником:
14.04.2020 16:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управління соціального захисту населення Рокитнівської РДА повідомляє про дії на виконання рішення № 6742-р/пк-пз від 08.04.2020 Постійно діючої адміністративної колегієї Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Причини дискваліфікації
Номер:
62a00d9541f1433b8d089b5f12dd7321
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-27-001290-b.b2
Назва:
Причини дискваліфікації
Вимога:
Прохання надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ФОП Басич Л.В. умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- 003.jpg 17.03.2020 15:54
Дата подачі:
17.03.2020 15:54
Вирішення:
Інформуємо, що відповідно до вимог тендерної документації, а саме абзацу першого п.п. 2.1. пункту 3 «Кваліфікаційні критерії до учасників» Розділу ІІІ, Учасникам необхідно подати:
- інформацію у довільній формі про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей, які є достатніми для надання послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Рокитнівського району, Рівненської області (оригінал довідки Учасника), та належним чином засвідчені копії документів, які підтверджують право володіння/користування Учасника вказаними ним об’єктами матеріально-технічної бази.
В складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Басич Л.В. міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 03.02.2020 № 51, в якій зазначено, що у власності ФОП Басич Л.В. наявні, зокрема, холодильні шафи, холодильні камери та холодильники побутові.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції ФОП Басич Л.В. відсутні копії документів на підтвердження права власності Учасника на вказані у довідці холодильні шафи, холодильні камери та холодильники побутові, що суперечить вимогам Документації у цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга стосовно порушень, шо містяться у тендерній документації Замовника
Номер:
6f0ff095a92745c6ac4c0bb6a4b83df1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-27-001290-b.b1
Назва:
Скарга стосовно порушень, шо містяться у тендерній документації Замовника
Скарга:
Статтею 3 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч. 3 ст. 5 Закону).
Ознайомившись із тендерною документацією Замовника, затвердженою рішенням тендерного комітету (протокол №3 від 17 січня 2019 року) Скаржник вважає, що тендерна документація Замовника містить вимоги, які суперечать чинному законодавству України, зокрема ст.17 Закону та порушують його права та законні інтереси.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан-копія платіжного доручення 23.01.2020 16:46
- скарга 23.01.2020 16:46
- уточнення до скарги 04.02.2020 12:37
- рішення від 27.01.2020 № 1546 + лист Замовнику.pdf 27.01.2020 16:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.02.2020 № 2404.pdf 10.02.2020 17:13
- рішення від 07.02.2020 № 2404.pdf 12.02.2020 20:13
- повідомлення.pdf 29.01.2020 12:07
- відповідь на скаргу (тендер).doc 03.02.2020 15:49
- відповідь на скаргу (тендер).doc 13.02.2020 15:16
- відповідь 17.02.2020.doc 17.02.2020 14:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.01.2020 16:48
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.01.2020 16:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.02.2020 20:13
Дата виконання рішення Замовником:
17.02.2020 14:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесення змін до ТД