-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
44310000-6 – Вироби з дроту
Завершена
7 410 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
27.12.2019 13:54 - 24.01.2020 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
5ff28dbe74f84efe840eca2ad93cf0bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-27-001436-b.b2
Назва:
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
ТОВ «СОФТЕР» -вважає, що окремі положення тендерної документації, що розміщена Замовником в електронній системі закупівель, грубо порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника щодо участі у цій процедурі закупівлі.
Згідно п. 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення UA-2019-12-27-001436-b.pdf 23.01.2020 21:34
- Скарга UA-2019-12-27-001436-b.pdf 23.01.2020 21:34
- Рішення від 28.01.2020 №1652.pdf 28.01.2020 17:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.02.2020 №2620.pdf 13.02.2020 20:11
- Рішення від 12.02.2020 №2620.pdf 17.02.2020 18:21
- Відповідь на запит про надання інформації Херсонобленерго вироби з дроту.doc 07.02.2020 11:22
- Відповідь на запит про надання інформації Херсонобленерго.PDF 07.02.2020 11:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.01.2020 21:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.02.2020 18:21
Вимога
Відхилено
Вимога на дискримінаційні умови тендерної закупівлі
Номер:
932c26844cb147cd8864e620d4143d0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-27-001436-b.b1
Назва:
Вимога на дискримінаційні умови тендерної закупівлі
Вимога:
Наше підприємство вважає, що окремі положення тендерної документації, що розміщена Замовником в електронній системі закупівель, грубо порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно п. 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до умов Додатку № 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» до тендерної документації Замовником зазначено 38 найменувань продукції об’єднаних в один лот. Асортимент товару (38 найменувань) налічує значні об’єми номенклатури різнопланового призначення, а саме: ГНУЧКИЙ ЗАЗЕМЛЮЮЧИЙ ПРОВІДНИК ДЛЯ ЕТЛ, ДРІТ ДЛЯ ЗВАРЮВАННЯ, ЕЛЕКТРОД ЗВАРЮВАЛЬНИЙ, ТРОС СТАЛЬНИЙ , ПРОВІД А (АС).
Вважаємо таке об'єднання Замовником продукції різних видів у один лот є порушенням вимог законодавства про публічні закупівлі, яке створює дискримінаційні умови для потенційних учасників, в тому числі і скаржника. Виходячи з наступного, здійснивши таке поєднання різних видів продукції в одному лоті замовник порушив вимоги п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, згідно якого Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті І Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом / Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник у порушення зазначених вимог визначив предмет закупівлі тільки до третьої цифри.
Поєднавши в один лот кабельно-провідникову продукцію, дріт зварювальний, електроди, а також трос сталевий оцинкований, які є зовсім іншим видом продукції, Замовник суттєво обмежив конкуренцію у цій закупівлі, оскільки прийняти участь у цій процедурі зможуть тільки ті учасники, які зможуть поставити весь перелік продукції, в той час, як інші потенційні учасники, в тому числі і скаржник, які мають досвід постачання кабельно-провідникової продукції та могли б запропонувати кабельно-провідникову продукцію за більш привабливою ціною, не мають можливості прийняти участь у закупівлі, чим порушується принцип недискримінації учасників та принцип максимальної економії та ефективності.
З метою приведення тендерної документації до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо за необхідне зобов’язати Замовника структурувати номенклатуру закупівлі на окремі ЛОТи, а саме:
ЛОТ 1 – позиції 1-18;
ЛОТ 2 – позиції 19-38;
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.01.2020 17:36
Вирішення:
Предмет закупівлі визначено у відповідності до вимог пункту 1 Розділу ІІ "Визначення предмета закупівлі товарів і послуг" Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 №454, згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" за показником четвертої цифри основного словника: 44310000-6 - Вироби з дроту.
Відповідно до структури Єдиного закупівельного словника цей клас товарів включає зокрема наступні категорії:
44311000-3 - металеві троси;
44315200-3 - зварювальні матеріали;
44318000-2 - електричні проводи.
Згідно листа-роз’яснення Мінекономрозвитку України від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 - визначення окремих часток предмету закупівлі (лотів) в рамках єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно і є правом, а не обов’язком Замовника.
Відповідно до закону України, замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В даному випадку, поділ предмета закупівлі не був передбачений.
При оголошенні даної закупівлі замовник керувався дотриманням принципів визначених частиною 1 ст.3 Закону, зокрема максимальної економії та ефективності та недискримінації учасників.
Однією з найважливіших підстав нелотової торгівлі є доцільність придбання продукції у надійного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати щодо транспортування, підхід до цінової політики, логістичні операції тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок.
Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час, виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Зокрема, тендерною документацією передбачено надання еквівалентів продукції. Проте, технічні характеристики запропонованого еквіваленту мають бути не гіршими.
Беручи до уваги усе вище викладене, предмет закупівлі визначений з дотриманням вимог Закону, та, дотримуючись принципів здійснення закупівель визначених статтею третьою Закону, враховуючи при цьому, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та створення конкурентного середовища, керуючись при цьому частиною сьомою статті 2 Закону, яка забороняє умисний поділ предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено