-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Фарби (Емаль)
Дана закупівля здійснюється у відповідності до https://prozorro.gov.ua/plan/ UA-P-2019-12-19-003451-c згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування: кошти Товариства.
Торги відмінено
11 145 961.16
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 111 459.61 UAH
мін. крок: 1% або 111 459.61 UAH
Період оскарження:
27.12.2019 11:52 - 26.02.2020 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
оскарження рішення Замовника
Номер:
ba648a737bd8401dabf30b880f3170fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-27-000237-c.b6
Назва:
оскарження рішення Замовника
Скарга:
оскарження рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг ЄДРПОУ.pdf 28.03.2020 15:42
- Відомості ЄДРПОУ.pdf 28.03.2020 15:42
- Наказ, протоколи про призначення.pdf 28.03.2020 15:43
- Платіжне доручення №1875 від 13.03.20.pdf 28.03.2020 15:43
- UA-2019-12-27-000237-c (оскарження результату).pdf 28.03.2020 15:43
- рішення від 01.04.2020 № 6222.pdf 01.04.2020 22:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2020 № 7366.pdf 17.04.2020 15:52
- рішення від 16.04.2020 № 7366.pdf 22.04.2020 22:47
- 168 Заперечення_UA-2019-12-27-000237-c.b6_Торгівельна столиця.docx 06.04.2020 23:23
- 168 Заперечення_UA-2019-12-27-000237-c.b6_ТОВ_ТС.pdf 06.04.2020 23:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.03.2020 15:43
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2020 22:16
Дата прийняття рішення по скарзі:
22.04.2020 22:48
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
d75bdc0ff597402ea884c1536711d486
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-27-000237-c.b7
Назва:
Скарга
Скарга:
на рішення Замовника щодо відхилення тендерної документації та визначення відповідності учасника публічних закупівель вимогам тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Висновок ДСЕЕ.pdf 28.03.2020 16:23
- ГОСТ Метод определения времени и степени высыхания.pdf 28.03.2020 16:23
- Оплата ГТС.pdf 28.03.2020 16:23
- Скарга ГТС.pdf 28.03.2020 16:23
- Форма протоколу розгляду тендерних пропозицій.pdf 28.03.2020 16:23
- рішення від 01.04.2020 № 6221.pdf 01.04.2020 22:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2020 № 7367.pdf 17.04.2020 15:55
- рішення від 16.04.2020 № 7367.pdf 22.04.2020 22:44
- 168 Заперечення_UA-2019-12-27-000237-c.b7_ТОВ_Сіопласт.docx 06.04.2020 23:27
- 168 Заперечення_UA-2019-12-27-000237-c.b7_ТОВ_Сіопласт.pdf 06.04.2020 23:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.03.2020 16:23
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2020 22:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.04.2020 22:45
Задовільнена:
Так
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга
Номер:
9f0a5017488a4b089969d0e9005371a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-27-000237-c.c5
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга по суті викладена у файлі: "Скарга ОГС.pdf"
Пов'язані документи:
Учасник
- 1478.pdf 25.03.2020 22:53
- Скарга ОГС.pdf 25.03.2020 22:53
- Повноваження.pdf 25.03.2020 22:53
- Виписка ЄДР.pdf 25.03.2020 22:53
- Клопотання від 1304.pdf 13.04.2020 10:57
- Заперечення на пояснення замовника.pdf 13.04.2020 10:59
- Рішення від 27.03.2020 № 5917+ лист Замовнику.pdf 30.03.2020 14:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.04.2020 № 7160.pdf 15.04.2020 14:51
- рішення від 14.04.2020 № 7160.pdf 17.04.2020 20:30
- 168 Заперечення_UA-2019-12-27-000237-c.c5_ТОВ_Міконт.pdf 05.04.2020 14:16
- 168 Заперечення_UA-2019-12-27-000237-c.c5_ТОВ_Міконт.docx 06.04.2020 23:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.03.2020 22:54
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.03.2020 14:17
Дата прийняття рішення по скарзі:
17.04.2020 20:30
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Скарга до Замовника
Номер:
b7edee397efe4bee978fb5ab03fb9aec
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-27-000237-c.b3
Назва:
Скарга до Замовника
Вимога:
Просимо скасувати рішення про допущення ТОВ "Торгівельна столиця" до аукціону у зв'язку з невідповідністю пропозиції ТОВ "Торгівельна столиця" вимогам тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до Замовника 25.03.2020 10:49
Дата подачі:
25.03.2020 10:49
Вирішення:
Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачена можливість самостійного скасуввання замовником рішення тендерного комітету.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
03d44dd4fff14c8fb17e3d1af18a88f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-27-000237-c.a2
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації з додатками у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг ЄДРПОУ 24.01.2020.pdf 27.01.2020 16:52
- Етикетка грунт-емаль Maxima.jpg 27.01.2020 16:52
- Доверенность Мєльнік 2020.pdf 27.01.2020 16:52
- Наказ на переведеня Мєльнік.pdf 27.01.2020 16:52
- Платіжне доручення.pdf 27.01.2020 16:52
- Наказ на директора (зі змінами).pdf 27.01.2020 16:52
- Статут 2019.pdf 27.01.2020 16:52
- Скарга.pdf 27.01.2020 16:52
- Скан-копія платіжного доручення 27.01.2020 16:52
- рішення від 30.01.2020 № 1897 + лист Замовнику.pdf 30.01.2020 18:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.02.2020 № 2889.pdf 17.02.2020 16:00
- рішення від 14.02.2020 № 2889.pdf 19.02.2020 21:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.01.2020 16:52
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.01.2020 18:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.02.2020 21:19
Дата виконання рішення Замовником:
21.02.2020 12:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Для виконання рішення Постійно діючої Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівеель (№ 2889-р/пк-пз від 14.02.2020 р.) внесено зміни до тендерної документації на закупівлю "Фарби (Емаль)" (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-12-27-000237-c):
- Викладено тендерну документацію в новій редакції (додається).
- Викладено Додаток IІІ до тендерної документації в новій редакції (додається).
Вимога
Відхилено
Стосовно підтвердження позитивного досвіду використання
Номер:
8e876486b980494c8c33c263f887aee9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-27-000237-c.b1
Назва:
Стосовно підтвердження позитивного досвіду використання
Вимога:
Доброго дня!
Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що захисне лакофарбове покриття, яке є предметом закупівлі повинно мати позитивний досвід використання, а саме виконувати захисні функції протягом не менше 3 років з моменту нанесення захисного лакофарбового покриття.
При цьому Додатком 2 передбачено, що на підтвердження вказаної вимоги Учасник повинен надати скан-копію з оригіналу/копії листа виробника Фарби (дистриб’ютора) з зазначенням переліку об’єктів (не менше двох) з обов’язковим вказанням актуальних контактних даних (адреса, контактний телефон) об’єктів, для отримання інформації про досвід експлуатації захисного лакофарбового покриття (яке складається з запропонованої Фарби) загальною товщиною сухої плівки не менше 100 мкм.
Враховуючи вказані вимоги Учасники для участі у процедурі закупівлі можуть запропонувати виключно Фарбу, що виготовляється та присутня на ринку більш ніж 3 роки.
Разом з тим така вимога є дискримінаційною по відношенню до Учасників, які хочуть запропонувати для участі Фарбу, що відповідає всім вимогам Замовника, проте виготовляється (присутня на ринку) менш ніж 3 роки, адже такі Учасники не зможуть підтвердити позитивний досвід використання запропонованої продукції протягом не менше 3-х років саме у визначений Замовником спосіб. Враховуючи, що Фарба виготовляється менше 3-х років об’єкти, які пофарбовані нею більше вказаного строку просто не можуть існувати.
Звертаємо увагу, що є й інші способи підтвердження виробниками строку експлуатації готового лакофарбового покриття в атмосферних умовах. Так вказану характеристику можна підтвердити за допомогою випробувань у везерометрі - кліматичній камері для моделювання атмосферних умов (температура, волога, сонячне випромінювання, конденсат, тощо). Саме везерометри застосовується виробниками для дослідження поведінки матеріалів і виробів в природних погодних умовах експлуатації, а також визначення очікуваного строку експлуатації готового покриття, зокрема й на етапі розроблення продукту.
Таким чином, обмеження способу підтвердження Учасниками позитивного досвіду експлуатації захисного лакофарбового покриття, яке складатиметься з запропонованої Учасниками Фарби, виключно наданням листа виробника з зазначенням не менше 2-х об’єктів з досвідом експлуатації захисного лакофарбового покриття не менше 3 років є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі, адже встановлює вимоги, що не є обов’язковими згідно законодавства проте унеможливлюють їх участь у процедури закупівлі через неможливість їх виконання.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також їх права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути вказані порушення шляхом внесення змін до тендерної документації стосовно розширення способів підтвердження позитивного досвіду використання, а саме можливості виконання захисних функцій протягом не менше 3 років з моменту нанесення захисного лакофарбового покриття, яке є предметом закупівлі.
У разі не внесення Замовником відповідних змін будемо змушені звертитись до Антимонопольного комітету України.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.01.2020 09:17
Вирішення:
В ч. 2 ст. 15 ГК України зазначено, що застосування стандартів, кодексів усталеної практики чи їх окремих положень є обов'язковим для суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів чи кодексів усталеної практики установлено нормативно-правовими актами. Аналогічна вимога викладена в ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію».
В нормативно-правовому акті НПАОП 60.3-1.01-10 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів» в п. 1.1 розділу І зазначено «Дія цих Правил поширюється на суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з експлуатацією, ремонтом та реконструкцією об’єктів магістральних газопроводів …».
В п. 3 розділу Х НПАОП 60.3-1.01-10 зазначено «Тип та конструкція захисних покриттів, що застосовуються на магістральних трубопроводах, визначаються відповідно до вимог ДСТУ 4219-2003 «Трубопроводи сталеві магістральні. Загальні вимоги до захисту від корозії».
В п. 6.1.7.5 ДСТУ 4219 зазначено «Вибір лакофарбових покриттів проводять згідно з ДСТУ ISO 12944-5 …».
Тендерною документацією передбачена закупівля Фарби, тип якої відповідає ДСТУ ISO 12944-5 та яка буде використовуватись для локального ремонту захисного лакофарбового покриття металевих комунікацій (повітряні переходи магістральних газопроводів, надземні комунікації газорозподільних станцій, надземні комунікації компресорних станцій тощо) об’єктів газотранспортної системи України, які відносяться до об’єктів підвищеної небезпеки.
Вважаємо за необхідне використовувати на об’єктах підвищеної небезпеки матеріали, технології, вироби та обладнання, які мають позитивний досвід використання, зокрема, захисне лакофарбове покриття (яке складається з фарби, що є предметом закупівлі), що має позитивний досвід використання (виконує захисні функції протягом не менше 3 років з моменту нанесення захисного лакофарбового покриття).
Щодо пропозиції застосовувати результати випробувань у везерометрі - кліматичній камері повідомляємо наступне.
ТОВ «Оператор ГТС України» використовує в своїй діяльності чинну нормативну документацію. В п. 4.1 ДСТУ ISO 12944-6 зазначено наступне «However, results from artificial ageing tests shall be used with caution. It shall be clearly understood that artificial ageing will not necessarily have the same effect as natural exposure. Many factors have an influence on the progress of degradation and, in the laboratory it is not possible to accelerate all of them in the proper way. It is therefore difficult to make a reliable ranking of paint systems of very different compositions from artificial ageing tests in the laboratory. This can sometimes lead to efficient protective paint systems being rejected because they cannot pass these tests. It is recommended that natural-exposure trials always be undertaken so that, in the long term, such anomalies can be resolved».
В зв’язку з чим був вибраний варіант, який стосується саме позитивного досвіду використання в практичних умовах, а не результати випробувань на штучне старіння в лабораторних умовах (в тому числі у везерометрах).
Щодо терміну не менше 3 років повідомляємо наступне.
Практичний досвід застосування захисних лакофарбових покриттів (які складаються з фарби, що є предметом закупівлі) товщиною не менше 100 мкм, які нанесенні на поверхні підготовлені до ступеня не гірше St 2 згідно з ДСТУ ISO 8501-1, свідчить про те, що термін (протягом якого зазначені захисні лакофарбові покриття виконують захисні функції) складає не менше 3 років, а за умови нанесення на поверхні підготовлені до ступеня не гірше Sa 2 ½ згідно з ДСТУ ISO 8501-1 може складати більше 7 років. В зв’язку з чим був вибраний термін саме не менше 3 років.
В зв’язку з вищенаведеним та враховуючи, те що на ринку є велика кількість виробників Фарби, що є предметом закупівлі, не вважаємо дискримінаційною вимогу щодо позитивного досвіду використання (виконувати захисні функції протягом не менше 3 років з моменту нанесення захисного лакофарбового покриття) захисного лакофарбового покриття.
Статус вимоги:
Відхилено