• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний (батон), куліч пасхальний

Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям міститься в Додатку 2; Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься в Додатку 3

Торги не відбулися

697 856.76 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 489.28 UAH
Період оскарження: 27.12.2019 10:49 - 09.01.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Медична книжка дезінфектора

Номер: d27b9b632db54be28d4cb40e84d4280d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-27-000499-b.b4
Назва: Медична книжка дезінфектора
Вимога:
Відповідно до п.1.2 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копія особистої медичної книжки особи суб’єкта господарювання (дезінфектора). Відповідно до статті 21 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" та Постанови Кабінету Міністрів України № 559 від від 23 травня 2001 р. «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» обов'язкові медичні огляди з видачею особистих медичних книжок проводяться для працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, проводяться за рахунок роботодавців у порядку, встановленому законодавством. Слід зазначити, що до вищезазначеного Переліку не включені деякі професії, у тому числі «дезінфектори». Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки, дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Просимо виключити вимогу про надання копії особистої медичної книжки особи суб’єкта господарювання (дезінфектора).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 1 постанови Кабінету Міністрів № 559 від 23 травня 2001 р. «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів» наявні такі професії, що відносяться до професій «дезінфектор»: - персонал, який миє обладнання, готує мийні засоби та дезінфекційні розчини; - працівники, що мають доступ до миття обладнання, посуду, інвентарю (бригади з обслуговування підприємств для проведення прибирання, миття та дезінфекційних робіт), і працівники, що тимчасово залучаються до роботи на харчових об’єктах. Отже, учаснику необхідно надати особисту медичну книжку особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Надання акту складеного уповноваженим органом

Номер: d3e08fb05d4b4431bc19687878f9124a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-27-000499-b.b2
Назва: Надання акту складеного уповноваженим органом
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до Тендерної документації відповідно до оголошення UA-2019-12-27-000499-b для процедури закупівлі ДК 021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби та виключити з пункту 1.3.2. Додатку 2 до тендерної документації «документи на підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям» вимогу щодо надання копії акту складеного уповноваженим органом за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню продуктів харчування. Вимога щодо надання згаданого Акту є дискримінаційною та не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Надання учасником будь-яких Актів перевірок Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає, оскільки в даному випадку мова йде про встановлення дискримінаційних вимог та обмеження конкуренції у вигляді обов’язку надати певний документ. Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також, Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутній перелік умов, які можуть вважатися дискримінаційними, необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди. Відповідно до рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). У потенційного учасника процедури закупівлі у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», як планові так і позапланові заходи державного нагляду (контролю) з боку уповноваженого органу в 2019 році не проводились через відсутність потреби та підстав. На сьогоднішній день, юридичні підстави для проведення планового чи позапланового заходів державного нагляду (контролю) у учасника з боку уповноваженого органу також відсутні. Разом з тим, проведення будь-якого позапланового заходу, в тому числі і на виконання вимог даної конкретної тендерної документації потребуватиме значного часу, що в свою чергу, унеможливить участь учасника в процедурі закупівлі відповідно до оголошення № UA-2019-12-27-000499-b на закупівлю ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житньо-пшеничний; хліб пшеничний (батон) ; куліч пасхальний). Отже, встановлення вимоги про надання копії акту складеного уповноваженим органом за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню продуктів харчування є порушенням принципів статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», частини 3 статті 5 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на вищевикладене, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», з метою недопущення порушень принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недопущення дискримінації ПРОСИМО: 1. Виключити з переліку кваліфікаційних вимог тендерної документації відповідно до оголошення № UA-2019-12-27-000499-b на закупівлю ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житньо-пшеничний; хліб пшеничний (батон) ; куліч пасхальний) вимогу щодо надання копії акту складеного уповноваженим органом за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню продуктів харчування. як дискримінаційну та таку, що не передбачена вимогами Закону. 2. Внести зміни до тендерної документації Замовника на закупівлю ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житньо-пшеничний; хліб пшеничний (батон) ; куліч пасхальний)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно Наказу Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин від 08.08.2019 № 447 та до пункту 1 частини першої статті 6 та частини сьомої статті 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» учасник закупівлі надає акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. У разі відсутності даного документу за причиною не проведення через відсутність потреби та підстав необхідно надати довідку довільної форми.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

уточнення до пункту 1.3.2

Номер: 13cffa0315224aeeb89c8b1a62204969
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-27-000499-b.b1
Назва: уточнення до пункту 1.3.2
Вимога:
Згідно п.1.3.2 Додатоку 2 до тендерної документації "На підтвердження дотримання вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 р. № 5781-91 щодо періодичної дезінсекції та дератизації складських приміщень надається копії актів виконаних робіт або інші документи з дезінсекції та дератизації складських приміщень, зазначених у інформаційній довідці про потужності, датовані 2019 роком". Необхідно надати акти виконаних робіт на увесь рік або за за 4-й квартал 2019 року. Уточніть інформацію у тендерній документіції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учаснику необхідно надати копії актів виконаних робіт щодо періодичної дезінсекції та дератизації складських приміщень або інші документи з дезінсекції та дератизації складських приміщень, зазначених у інформаційній довідці про потужності, датовані 4 кварталом 2019 року.
Статус вимоги: Задоволено