-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт дорожніх знаків
Торги не відбулися
993 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 969.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 969.00 UAH
Період оскарження:
26.12.2019 16:24 - 16.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
3e4c719ebe224177938cfe475b83158e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-001400-c.a4
Назва:
Вимога
Вимога:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга-Вимога 31.01.2020 11:22
- Вимога.docx 31.01.2020 11:22
Дата подачі:
31.01.2020 11:22
Вирішення:
Ознайомившись із Вашою вимогою, номер ID: UA-2019-12-26-001400-c.a4 повідомляємо наступне:
1. Вами у складі тендерної пропозиції надано документ «Гарантійний лист про дотримання вимог санкційного законодавства», яким Ви підтверджуєте дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України із зазначенням переліку законодавчих актів. Натомість, відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації Ви мали надати довідку в довільній формі щодо незастосування до Учасника персональних економічних санкцій передбачених Законом України «Про санкції» та Указом Президента від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Щодо невідповідності назви вищезазначеного документа, звертаємо увагу на те, що у протоколі № 16/2 від 27.01.2020 року зауваження щодо назви документа відсутні і це не є підставою для відхилення.
2. У складі тендерної пропозиції Ви надали документ «Довідка про дотримання вимог технічного завдання», в якій зазначили: «Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВДОРПОСТАЧ» в особі директора, Василенка А.М., який діє на підставі Статуту, зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації з публічної закупівлі «Поточний ремонт дорожніх знаків (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)» (UA-2019-12-26-001400-c)», в якій також міститься інформація про види і обсяги послуг, які ТОВ «КИЇВДОРПОСТАЧ» пропонує надати. Разом з тим, у даній довідці про дотримання вимог технічного завдання не відображено обсяги за класифікацією дорожніх знаків, а також відсутня інформація про місце надання послуг, термін надання послуг, гарантійний термін, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Щодо документу «Технічне завдання», про який Ви наголошуєте у вимозі, хочемо зауважити, що даний документ є копією технічного завдання Замовника (Додаток1). Крім того, даний документ не вимагався тендерною документацією.
3. У наданій Вами довідці № 12/01-8 від 12.01.2020 року про наявність працівників, що мають знання та досвід, необхідні для виконання умов закупівлі міститься інформація про посаду, прізвище, ім’я та по-батькові, освіту, досвід роботи за фахом та на зайнятій посаді працівників. Тендерною документацією вимагалось надання довідки в довільній формі про наявність працівників, яка містить інформацію про освіту (вища, середня, тощо) та досвід (вказати загальний стаж роботи та стаж роботи працівників у Учасника),тобто, вимагалося зазначення інформації щодо загального стажу/досвіду роботи, а не за фахом, адже працівник протягом свого трудового стажу може займати різні посади, працювати за будь-якою спеціальністю, а не лише за фахом, а також стажу роботи на підприємстві учасника загалом, а не на конкретній займаній посаді.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не може задовольнити Вашу вимогу номер ID: UA-2019-12-26-001400-c.a4, адже це суперечить пункту 1 статті 30 Закону і взагалі є порушенням закону «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
fa879304d691482a8fe89d015eee489b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-001400-c.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
За результатами оцінки тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВДОРПОСТАЧ» ( надалі – Скаржник), поданої у закупівлі UA-2019-12-26-001400-c тендерним комітетом Департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради (надалі – Замовник) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оформлене протоколом № 16/2 27 січня 2020 року.
Скаржник вважає дане рішення безпідставним, незаконним та таким, що прийняте з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується наступним.
1. Відповідно до вимог тендерної документації з даної закупівлі (надалі – ТД),учасники повинні бьули надати у складі документів своїх тендерних пропозицій довідку в довільній формі щодо незастосування до Учасника персональних економічних санкцій передбачених Законом України «Про санкції» та Указом Президента від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Звертаємо увагу на те, що дана довідка, відповідно до вимог ТД Замовника, мала бути складена в довільній формі та містити інформацію про незастосування до учасника санкційного законодавства. Іншими словами, форма довідки, тобто її оформлення як листа або як інформаційної довідки або іншого документу, визначалася учасниками самостійно, в той час як інформація про незастосування до учасника санкцій.
На виконання даної вимоги Скаржник у складі документів своєї тендерної пропозиції надав таку довідку, склавши її у формі гарантійного листа, в абзаці 2 якого було зазначено, цитуємо: «Крім того, ТОВ «КИЇВДОРПОСТАЧ» в особі директора, Василенка А.М., який діє на підставі Статуту, даним листом гарантує те, що ТОВ «КИЇВДОРПОСТАЧ», засновники ТОВ «КИЇВДОРПОСТАЧ» та його посадові особи не підпадають під дію Закону України «Про санкції» та інших норм чинного санкційного законодавства України і до них не застосовуються передбачені вказаними нормами чинного законодавства України обмежувіальні заходи». Кінець цитати.
Отже, інформація про незастосування до Учасника персональних економічних санкцій Скаржником була надана в абз. 2 гарантійного листа від 12.01.2020 № 2/01-2, що означає виконання ним вимоги ТД, про яку йде мова.
Таким висновок Замовника про відсутність в наданому Скаржником гарантійному листі від 12.01.2020 1№ 2/01-2 інформації про незастосування до скаржника обмежень, встановлених зазначеними в ТД нормами законодавства України, є таким, що не відповідає дійсності.
Щодо невідповідності назви наданого Скаржником документа, а саме надання гарантійного листа, а не довідки, то звертаємо увагу Замовника на те, що він встановив вимогу щодо довільної форми складення такої довідки. Тобто ТД не встановлювалася вимога щодо складення такої довідки у формі листа або інформаційної довідки або таблиці чи т.і. Головною вимогою до даного документа ТД визначила надання інформації про незастосування до учасника санкцій.
Скаржник надав Замовнику довідку в формі гарантійного листа і в даній довідці зазначив витребувану Замовником інформацію
Таким чином, посилаючись на вказану вище обставину як на підставу для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, Замовник фактично підтвердив те, що члени тендерного комітету Замовника буквально не розглядали (не читали) наданий Скаржником гарантійний лист про який йде мова.
Це дає підстави говорити про упереджене ставлення членів тендерного комітету Замовника до Скаржника, а також на порушення Замовником вимог ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушення ними самої процедури проведення відкритих торгів.
Додатково звертаємо увагу Замовника на те, що відповідно до п. 1 розділу 3 ТД зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі, якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: учасник надає документ, який містить невірну (неповну) назву, яка встановлена вимогами тендерної документації – замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення) являється формальною помилкою.
Наданий Скаржником гарантійний лист про дотримання санкційного законодавства, про який йде мова вище, повністю підпадає під ознаки формальної (несуттєвої) помилки.
І небажання Замовника визнати надання Скаржником нгарантійного листа замість довідки лише підтверджує упереджене ставлення до Скаржника та відсутність об’єктивності під час проведення даної закупівлі.
2. Як на одну з підстав для відхилення тендерної пропозиції Скаржника Замовник вказує у своєму протолі невідповідність наданої Скаржником довідки про відповідність пропозиції учасника технічному завданню Замовника додатку 1 до Тендерної документації. Дане твердження Замовника є абсолютно безпідставним та хибним, оскільки наданий Скаржником документ під назвою «Технічне завдання» є абсолютно та повністю ідентичною доатку 1 до Тендерної документації. Зміст та форма наданого Скаржником Технічного завдання є абсолютно ідентичними додатку 1 до ТД.
Констатуючи невідповідність наданої Скаржником довідки додатку 1 до ТД, Замовник тим самим фактично підтверджує своє упереджене ставлення до Скаржника та відсутність об’єктивної оцінки його тендерної пропозиції.
Відхилення тендерної пропозиції Скаржника через вказану вище підставу є протизаконним та таким, що дає підстави говорити про наявність корупційної складової в діяльності членів тендерного комітету Замовника під час проведення даних торгів.
3. Замовник у своєму протоколі як на підставу для відхилення тендерної пропозиції Скаржника посилається на те, що Скаржник не надав інформацію про стаж роботи працівників та стаж роботи на займаній посаді, а надав, натомість, інформацію про досвід роботи працівників взагалі та досвід їх роботи на займаній посаді. Таким чином, на думку Замовника, Скаржником не було виконано вимогу пункту 2 розділу 5 тендерної документації.
Відповідно до положень Закону України «Про пенсійне забезпечення» стаж роботи – це документально підтверджений період офіційної трудової діяльності особи
.Водночас досвід роботи – це період, протягом якого особа займала певну посаду та та/або здійснювала певний вид трудової діяльності.
Відповідно до ст 24 Кодексу законів про працю України встановлено, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника.
Таким чином, з огляду на положення ст. 24 КЗпП України, досвід роботи не може бути отриманий особою без офіційного працевлаштування, так само як і стаж.
З огляду на вказані вище нормативно-правові акти, досвід роботи та стаж роботи є ідентичними поняттями, і інформація про досвід роботи є фактично інформацією про стаж роботи.
Ідентичність даних понять підтверджується і самим Замовником, а саме в п.2 розділу 5 ТД Замовник встановлив вимогу про надання учасниками довідки в довільній формі про наявність працівників, яка містить інформацію про освіту (вища, середня, тощо) та досвід (вказати загальний стаж роботи та стаж роботи працівників у Учасника)».
Надана Скаржником довідка про наявність працівників, що мають необхідні знання та досвід, містить інформацію про загальний досвід роботи працівників та досвід роботи на займаній посаді.
Тендерною документацією Замовника, наголошуємо, встановлена вимога надання учасниками довідки, яка містить інформацію про досвід роботи, а отже, приймаючи до уваги ідентичність понять стажу та досвіду роботу, встановлену нормами чинного законодавства України, надана Скаржником довідка в повній мірі відповідає умовами Тендерної документації.
Відсутність в довідці слова «стаж» не може розцінюватись як ненадання Скаржником інформації про стаж роботи його працівників, оскільки Замовником встановлена довільна форма складання такої довідки, і, крім того, інформація про досвід роботи працівників є водночас, і інформацією про стаж роботи, що підтверджується вказаними вище положеннями норм чинного законодавства України.
Враховуючи вищевикладене, з огляду на наявність у наданій Скаржником довідці інформації про досвід роботи працівників, надання якої вимагалося п. 2 розділу 5 ТД, висновок про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника вимогам Тендерної документації, є хибним упередженим, та таким, що порушує встановлені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель, яких повинен дотримуватись замовник під час проведення торгів.
Додатково звертаємо увагу Замовника на те, що головним критерієм оцінки пропозицій учасників Замовник визначив ціну. Тендерна пропозиція Скаржника є найбільш економічно вигідною, а тому, безпідставно відхиляючи її, Замовник фактично наносить збитки місцевому бюджету та порушує встановлений ним же головний критерій оцінки тендекрних пропозицій.
Викладені вище факти підтверджують відсутність у Замовника законних підстав для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, порушення Замовником положень ст. ст. 3, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а також необгрунтованість та незаконність прийнятого ним рішення.
Враховуючи вищевикладене, з метою забезпечення дотримання вимог чинного законодавства України під час проведення даної процедури публічної закупівлі та задля недопущення зайвих витрат бюджетних коштів,
ВИМАГАЄМО:
- Прийняти дану виогу до розгляду та задовольнити її.
- Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Київдорпостач» у закупівлі UA-2019-12-26-001400-c, оформлене протоколом № 16/2 від 27 січня 2020 року скасувати.
- Провести повторну оцінку тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВДОРПОСТАЧ» за результатами якої визнати надану ним тендерну пропозицію такою, що відповідає вимогам Тендерної документації з даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 30.01.2020 16:27
Дата подачі:
30.01.2020 16:27
Вирішення:
Ознайомившись із Вашою вимогою, номер ID: UA-2019-12-26-001400-c.a4 повідомляємо наступне:
1. Вами у складі тендерної пропозиції надано документ «Гарантійний лист про дотримання вимог санкційного законодавства», яким Ви підтверджуєте дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України із зазначенням переліку законодавчих актів. Натомість, відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації Ви мали надати довідку в довільній формі щодо незастосування до Учасника персональних економічних санкцій передбачених Законом України «Про санкції» та Указом Президента від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Щодо невідповідності назви вищезазначеного документа, звертаємо увагу на те, що у протоколі № 16/2 від 27.01.2020 року зауваження щодо назви документа відсутні і це не є підставою для відхилення.
2. У складі тендерної пропозиції Ви надали документ «Довідка про дотримання вимог технічного завдання», в якій зазначили: «Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВДОРПОСТАЧ» в особі директора, Василенка А.М., який діє на підставі Статуту, зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації з публічної закупівлі «Поточний ремонт дорожніх знаків (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)» (UA-2019-12-26-001400-c)», в якій також міститься інформація про види і обсяги послуг, які ТОВ «КИЇВДОРПОСТАЧ» пропонує надати. Разом з тим, у даній довідці про дотримання вимог технічного завдання не відображено обсяги за класифікацією дорожніх знаків, а також відсутня інформація про місце надання послуг, термін надання послуг, гарантійний термін, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Щодо документу «Технічне завдання», про який Ви наголошуєте у вимозі, хочемо зауважити, що даний документ є копією технічного завдання Замовника (Додаток1). Крім того, даний документ не вимагався тендерною документацією.
3. У наданій Вами довідці № 12/01-8 від 12.01.2020 року про наявність працівників, що мають знання та досвід, необхідні для виконання умов закупівлі міститься інформація про посаду, прізвище, ім’я та по-батькові, освіту, досвід роботи за фахом та на зайнятій посаді працівників. Тендерною документацією вимагалось надання довідки в довільній формі про наявність працівників, яка містить інформацію про освіту (вища, середня, тощо) та досвід (вказати загальний стаж роботи та стаж роботи працівників у Учасника),тобто, вимагалося зазначення інформації щодо загального стажу/досвіду роботи, а не за фахом, адже працівник протягом свого трудового стажу може займати різні посади, працювати за будь-якою спеціальністю, а не лише за фахом, а також стажу роботи на підприємстві учасника загалом, а не на конкретній займаній посаді.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не може задовольнити Вашу вимогу номер ID: UA-2019-12-26-001400-c.a4, адже це суперечить пункту 1 статті 30 Закону і взагалі є порушенням закону «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
c3a2590021fa474ba91accb2ab538958
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-001400-c.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Повний текст вимоги у файлі, що додається
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.01.2020 18:16
Вирішення:
У Вашій вимозі зазначено, що повний текст вимоги у файлі, що додається. Але жодного файлу не було завантажено. Таким чином, не можливо встановити зміст даної вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога на неправомірне відхилення
Номер:
223a97154c874c71a468c7061cb07063
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-001400-c.c1
Назва:
Вимога на неправомірне відхилення
Вимога:
Вимога на неправомірне відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на неправомірне відхилення 27.01.2020 17:39
Дата подачі:
27.01.2020 17:40
Вирішення:
В складі Вашої тендерної пропозиції надано довідку вих. №17.01-32 від 17 січня 2020 року «Лист-гарантія про дотримання вимог санкційного законодавства», якою Ви підтверджуєте дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України з переліком 12-ти законодавчих актів. Зміст наданої довідки не містить інформації, що до Вашого товариства не застосовувалися персональні економічні санкції, а тим самим не підтверджено, що ТОВ «Дорожні системи» не внесено в «Перелік юридичних осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції).
Статус вимоги:
Не задоволено