• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сир сичужний, сир кисломолочний

Торги відмінено

873 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 365.00 UAH
Період оскарження: 26.12.2019 16:03 - 12.01.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА від 27.02.2020 року про відхилення пропозиції та від 11.03.2020 року про визначення переможця

Номер: aa870053f83d44eb9497771f4a2c9f9f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-26-002118-b.b4
Назва: СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА від 27.02.2020 року про відхилення пропозиції та від 11.03.2020 року про визначення переможця
Скарга:
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІТРЕЙД» 49033, Україна, м. Дніпро, вул. Казакевича, буд.3, кв.50 засоби зв’язку: +380504202804 адреса електронної пошти: optitrade1@gmail.com, код в ЄДРПОУ 32298653 ЗАМОВНИК: Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради 53304, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, вул. Центральна, 7 код ЄДРПОУ 02142388 засоби зв’язку: (05667) 4-28-05 адреса електронної пошти: osvita0108@gmail.com Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: Ідентифікатор закупівлі : 26.12.2019 р. UA-2019-12-26-002118-b СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА від 27.02.2020 року про відхилення пропозиції та від 11.03.2020 року про визначення переможця 26.12.2019 року на сайті Prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-26-002118-b) опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (Сир сичужний, сир кисломолочний) зі строком поставки - до 31.12.2020 року, у кількості – Сир сичужний жирністю не меньше 50% - 1500кг. , сир кисломолочний жирністю не меньше 9% - 6700 кг відповідно ДСТУ, загальна кількість 11200 кг., на очікувану вартість 873`000.00 грн (з ПДВ), Замовником якої є Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради. До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги на закупівлю товару: Код ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (Сир сичужний, сир кисломолочний), (надалі «Тендерна документація»). Відповідно до інформації, що розміщена на електронному майданчику у зазначені закупівлі прийняли участь наступні учасники: - ТОВ «ОПТІТРЕЙД»; - ТОВ «ПОСТАЧАННЯ ГОТОВИХ СТРАВ»; - ФОП Борисовська І.Л.; - ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»; - ФОП Лісовий Олексій Григорович; - НАУМЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ. За наслідками проведеного аукціону найнижча ціна визначена у учасника ФОП Лісовий Олексій Григорович у розмірі 622 990,00 грн. з ПДВ. 22.01.2020 року Замовник розмістив Протокол № 31 засідання тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради за яким визначив «Визнати переможцем ФОП Лісовий О.Г. у закупівлі за предметом ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (Сир сичужний, сир кисломолочний).» Крім того 22.01.2020 року було опубліковано повідомлення про намір укласти договір із ФОП Лісовий Олексій Григорович. 25.02.2020 року за наслідками прийнятого рішення Антимонопольним комітетом України тендерну пропозицію ФОП Лісовий О.Г. було дискваліфіковано. 27.02.2020 року Замовником оприлюднено ПРОТОКОЛ № 69 засідання тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради від 27.02.2020 року, згідно із яким тендерну пропозицію ТОВ «ОПТІТРЕЙД» було відхилено. Ознайомившись із змістом завантаженого протоколу Замовника, наше Товариство не погоджується із підставами, які стали причиною відхилення нашої тендерної пропозиції з огляду на наступне. Замовник зазначає, що у поданій ТОВ «Оптітрейд» інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.01.2020р. № 15/01-02 відсутня інформація про наявність у товариства вантажника та експедитора. Також, ТОВ «Оптітрейд» не було подано копії особистих медичних книжок на вантажника та експедитора, а так само і копії трудових книжок/трудових договорів на них. ТОВ «Оптітрейд» не було подано будь-якого пояснення щодо відсутності експедитора. У записах особистих медичних книжок працівників товариства відсутні відомості щодо можливості виконання ними обов’язків експедитора та вантажника, тому ТОВ «Оптітрейд» не виконано вимоги тендерної документації щодо надання особистих медичних книжок на вантажника та експедитора, що не відповідає вимогам документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Оптітрейд» не відповідає кваліфікаційним критеріям Тендерної документації в цій частині. Але Замовник взагалі не звернув увагу на наступні факти. Так, в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.01.2020р. № 15/01-02 нашого Товариства під таблицею з переліком працівників зазначена наступна інформація: всі заходи з разгрузки/порузки/доставки товару згідно із посадової інструкції здійснюють водії автотранспортного засобу. Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПТІТРЕЙД» не має потреби у вантажниках та експедиторах. Медичний огляд проходять працівники, які безпосередньо здійснюють разгрузку/погрузку/доставку товару. Згідно із роз.1 Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні експедитор транспортний - працівник, який забезпечує виконання комплексу операцій транспортно-експедиторського обслуговування під час перевезення вантажів. У складі тендерної пропозиції надано «Посадову інструкцію водія автотранспортних засобів ТОВ «ОПТІТРЕЙД», за змістом якої передбачено, що водій зобов’язаний приймати (завантажувати) товари зі складу підприємства відповідно до супровідних документів; перевіряти відповідність кількості прийнятого (завантаженого) і відпущеного (розвантаженого) товару згідно видаткових та товарно-транспортних накладних; забезпечувати збереження товарів під час їх транспортування; передавати (розвантажувати) товари покупцям відповідно до супровідних документів; оформляти видаткові та товарно-транспортні накладні, а також при необхідності акти на недостачу, псування та інші документи. Таким чином, всі обов’язки вантажника та експедитора детально розписані у посадовій інструкції водія, які він виконує під час своєї трудової функції в Товаристві. Можливість покладення обов’язків експедитора на водія автотранспортного засобу також передбачена і пп. 10.9,10.10, 11.4, 11.5, 12.4 Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні, які затверджені Наказом Міністерства транспорту України № 363 від 14.10.1997 року. Крім того необхідно звернути увагу, що у відповідності до рішення Антимонопольного комітету України №3132-р/пк-пз від 18.02.2020 року у цій же процедурі закупівлі під час оцінки тендерної пропозиції іншого учасника ФОП Лісовий О.Г., який взагалі не надав інформацію про жодного свого працівника, а зазначив, що він буде здійснювати все самостійно, АМКУ прийшов до висновку, що в цій частині цей учасник не порушив вимоги Тендерної документації. ТОВ «ОПТІТРЕЙД» має у своєму штаті всіх необхідних працівників, які можуть забезпечити належне виконання обов’язків по постачанню продуктів харчування Замовнику, в тому числі і працівників, які забезпечать навантаження та розвантаження товару, його належний транспортний супровід, оформлення всіх необхідних товарно-транспортних документів під час поставки товару та повний комплекс операцій транспортно-експедиторського обслуговування під час доставки товару Замовнику, про що передбачено у зазначених документах тендерної пропозиції нашого Товариства. З огляду на зазначене, Замовник безпідставно та неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОПТІТРЕЙД», порушивши при цьому ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником 11.03.2020 року було прийнято рішення про визначення переможцем цієї процедури закупівлі ФОП Борисовська І.Л., оприлюднивши протокол № 76 засідання тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради. Але ознайомившись із документами тендерної пропозиції переможця, наше Товариство не погоджується із таким рішенням Замовника з огляду на наступне. 1. Відповідно до пункту 2 додатку 3 Документації учасник повинен надати, зокрема, документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару [копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва)]. Окремо необхідно надати письмове підтвердження (у довільній формі) про те, що транспортний засіб/засоби учасника не буде задіяний в інших роботах протягом періоду безпосереднього виконання учасником договору. Документи, які згідно положень Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" підтверджують відповідність транспортного (транспортних) засобу вимогам, що висуваються до потужностей, якими здійснюється перевезення харчових продуктів (зокрема, рішення про державну реєстрацію потужностей або інший встановлений чинним законодавством документ). Учаснику необхідно подати: - завірену копію довідки Держпродспоживслужби про відповідність транспортного засобу для перевезення харчових продуктів та сировини; - документи про профілактичну дезінфекцію автотранспорту (дійсні на дату проведення закупівлі). За таких умов, Документація передбачає можливість наявності в учасника саме власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу. У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема: - договір про транспортні послуги від 01.12.2019, відповідно до якого виконавець зобов'язується надати транспортні послуги з перевезень продуктів харчування з дотриманням санітарних норм; - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу № 08387АН, відповідно до якого власник фургону – Левченко М.О; - лист від 08.01.2020, яким Переможець повідомляє, що під час виконання договору транспортний засіб не буде задіяно в інших роботах. Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутня інформація та документи на підтвердження наявності саме власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам Тендерної документації та повинна була бути відхилена Замовником згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 05.03.2020 року АМКУ у своєму рішенні № 4295-р/пк-пз від 05.03.2020 року за ідентичною закупівлею (Замовник Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради) та повністю ідентичною Тендерною документацією, прийшов до аналогічного висновку про невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Борисовська І.Л. в частині невідповідності зазначеного учасника кваліфікаційному критерію – наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу, але Замовник не звернув увагу на таке рішення АМКУ, та прийняв знов неправомірне рішення про визнання переможцем вже за цією процедурою закупівлі цього учасника при наявності зовсім аналогічних порушень документів тендерної пропозиції (копія рішення додається). Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція переможця ФОП Борисовська І.Л. не відповідала вимогам Тендерної документації та повинна була бути відхилена Замовником згідно із ст. 30 Закону. Неправомірні дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІТРЕЙД» та визначення переможцем ФОП Борисовська І.Л. істотним чином порушують права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ОПТІТРЕЙД». Тендерна пропозиція ТОВ «ОПТІТРЕЙД» оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства та Тендерної документації а тому наше Товариство повинне бути визначено Замовником в якості переможця цієї процедури закупівлі. На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.18, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради скасувати рішення оформлене Протоколом № 69 від 27.02.2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІТРЕЙД» та скасувати рішення, оформлене протоколом № 76 від 11.03.2020 року про визначення переможцем цієї закупівлі ФОП Борисовська І.Л. Додатки: 1. Платіжне доручення про сплату збору за розгляд цієї скарги 2. Рішення АМКУ № 4295-р/пк-пз від 05.03.2020 року.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.04.2020 19:45
Дата виконання рішення Замовником: 17.04.2020 09:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Учасників повернено на кваліфікацію
Автор: ТОВ "ОПТІТРЕЙД", Ірина Сафронова +380504202804 optitrade1@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога до Замовника щодо відхилення пропозиції Переможця

Номер: 65aaec2bb60842e8bd8e055fcd1acb58
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-26-002118-b.b2
Назва: Вимога до Замовника щодо відхилення пропозиції Переможця
Вимога:
Відповідно до п. 2.1. Додатку 3 Тендерної документації Замовник вимагав від Учасників зокрема надати документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва). Переможцем не підтверджено документально наявність власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу (засобів). Проаналізувавши зміст пропозиції Переможця можна дійти висновку, що Переможцем планується залучати до постачання товару послуги з перевезення, про що свідчить Договір на транспортні послуги від 01 грудня 2019 року укладений з ФОП Левченко М.О. Даний договір не підтверджує наявність у Переможця власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу. Також переможцем надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ГАЗ 33021реєстраційний номер 08387АН, в якому зазначено, що власником даного ТЗ є Левченко М.О., що також не підтверджує наявність у учасника власного або орендованого транспортного засобу З урахуванням вище викладеного пропозиція Переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам, викладеним у Тендерній документації та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Аналогічне рішення по Вашій закупівлі вже було прийняти Антимонопольним комітетом, а саме - РІШЕННЯ № 4295-р/пк-пз від 05.03.2020 Просимо ретельно вивчите вище зазначене рішення та не порушувати ЗУ "Про публічні закупівлі", а також не порушувати законні права та інтереси інших Учасників. Відповідно до вище викладеного та відповідно до статті 18 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо, - 1. Скасувати рішення протокол засідання тендерного комітету №76 від 11 березня 2020 року. 2. Відхилити пропозицію ФОП Борисовська І.Л. та перейти до розгляду наступної пропозиції
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За результатом розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. Відповідно ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Враховуючи зміст Вашої вимоги, зазначаємо про неможливість надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності поданої Вами тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА від 27.02.2020 року про відхилення пропозиції та від 11.03.2020 року про визначення переможця

Номер: 3efb367ed7214f8eb7c1e907f95f3209
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-26-002118-b.b3
Назва: ВИМОГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА від 27.02.2020 року про відхилення пропозиції та від 11.03.2020 року про визначення переможця
Вимога:
СКАРЖНИК: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІТРЕЙД» 49033, Україна, м. Дніпро, вул. Казакевича, буд.3, кв.50 засоби зв’язку: +380504202804 адреса електронної пошти: optitrade1@gmail.com, код в ЄДРПОУ 32298653 ЗАМОВНИК: Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради 53304, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, вул. Центральна, 7 код ЄДРПОУ 02142388 засоби зв’язку: (05667) 4-28-05 адреса електронної пошти: osvita0108@gmail.com Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: Ідентифікатор закупівлі : 26.12.2019 р. UA-2019-12-26-002118-b ВИМОГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА від 27.02.2020 року про відхилення пропозиції та від 11.03.2020 року про визначення переможця 26.12.2019 року на сайті Prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-26-002118-b) опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (Сир сичужний, сир кисломолочний) зі строком поставки - до 31.12.2020 року, у кількості – Сир сичужний жирністю не меньше 50% - 1500кг. , сир кисломолочний жирністю не меньше 9% - 6700 кг відповідно ДСТУ, загальна кількість 11200 кг., на очікувану вартість 873`000.00 грн (з ПДВ), Замовником якої є Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради. До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги на закупівлю товару: Код ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (Сир сичужний, сир кисломолочний), (надалі «Тендерна документація»). Відповідно до інформації, що розміщена на електронному майданчику у зазначені закупівлі прийняли участь наступні учасники: - ТОВ «ОПТІТРЕЙД»; - ТОВ «ПОСТАЧАННЯ ГОТОВИХ СТРАВ»; - ФОП Борисовська І.Л.; - ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»; - ФОП Лісовий Олексій Григорович; - НАУМЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ. За наслідками проведеного аукціону найнижча ціна визначена у учасника ФОП Лісовий Олексій Григорович у розмірі 622 990,00 грн. з ПДВ. 22.01.2020 року Замовник розмістив Протокол № 31 засідання тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради за яким визначив «Визнати переможцем ФОП Лісовий О.Г. у закупівлі за предметом ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (Сир сичужний, сир кисломолочний).» Крім того 22.01.2020 року було опубліковано повідомлення про намір укласти договір із ФОП Лісовий Олексій Григорович. 25.02.2020 року за наслідками прийнятого рішення Антимонопольним комітетом України тендерну пропозицію ФОП Лісовий О.Г. було дискваліфіковано. 27.02.2020 року Замовником оприлюднено ПРОТОКОЛ № 69 засідання тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради від 27.02.2020 року, згідно із яким тендерну пропозицію ТОВ «ОПТІТРЕЙД» було відхилено. Ознайомившись із змістом завантаженого протоколу Замовника, наше Товариство не погоджується із підставами, які стали причиною відхилення нашої тендерної пропозиції з огляду на наступне. Замовник зазначає, що у поданій ТОВ «Оптітрейд» інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.01.2020р. № 15/01-02 відсутня інформація про наявність у товариства вантажника та експедитора. Також, ТОВ «Оптітрейд» не було подано копії особистих медичних книжок на вантажника та експедитора, а так само і копії трудових книжок/трудових договорів на них. ТОВ «Оптітрейд» не було подано будь-якого пояснення щодо відсутності експедитора. У записах особистих медичних книжок працівників товариства відсутні відомості щодо можливості виконання ними обов’язків експедитора та вантажника, тому ТОВ «Оптітрейд» не виконано вимоги тендерної документації щодо надання особистих медичних книжок на вантажника та експедитора, що не відповідає вимогам документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Оптітрейд» не відповідає кваліфікаційним критеріям Тендерної документації в цій частині. Але Замовник взагалі не звернув увагу на наступні факти. Так, в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.01.2020р. № 15/01-02 нашого Товариства під таблицею з переліком працівників зазначена наступна інформація: всі заходи з разгрузки/порузки/доставки товару згідно із посадової інструкції здійснюють водії автотранспортного засобу. Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПТІТРЕЙД» не має потреби у вантажниках та експедиторах. Медичний огляд проходять працівники, які безпосередньо здійснюють разгрузку/погрузку/доставку товару. Згідно із роз.1 Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні експедитор транспортний - працівник, який забезпечує виконання комплексу операцій транспортно-експедиторського обслуговування під час перевезення вантажів. У складі тендерної пропозиції надано «Посадову інструкцію водія автотранспортних засобів ТОВ «ОПТІТРЕЙД», за змістом якої передбачено, що водій зобов’язаний приймати (завантажувати) товари зі складу підприємства відповідно до супровідних документів; перевіряти відповідність кількості прийнятого (завантаженого) і відпущеного (розвантаженого) товару згідно видаткових та товарно-транспортних накладних; забезпечувати збереження товарів під час їх транспортування; передавати (розвантажувати) товари покупцям відповідно до супровідних документів; оформляти видаткові та товарно-транспортні накладні, а також при необхідності акти на недостачу, псування та інші документи. Таким чином, всі обов’язки вантажника та експедитора детально розписані у посадовій інструкції водія, які він виконує під час своєї трудової функції в Товаристві. Можливість покладення обов’язків експедитора на водія автотранспортного засобу також передбачена і пп. 10.9,10.10, 11.4, 11.5, 12.4 Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні, які затверджені Наказом Міністерства транспорту України № 363 від 14.10.1997 року. Крім того необхідно звернути увагу, що у відповідності до рішення Антимонопольного комітету України №3132-р/пк-пз від 18.02.2020 року у цій же процедурі закупівлі під час оцінки тендерної пропозиції іншого учасника ФОП Лісовий О.Г., який взагалі не надав інформацію про жодного свого працівника, а зазначив, що він буде здійснювати все самостійно, АМКУ прийшов до висновку, що в цій частині цей учасник не порушив вимоги Тендерної документації. ТОВ «ОПТІТРЕЙД» має у своєму штаті всіх необхідних працівників, які можуть забезпечити належне виконання обов’язків по постачанню продуктів харчування Замовнику, в тому числі і працівників, які забезпечать навантаження та розвантаження товару, його належний транспортний супровід, оформлення всіх необхідних товарно-транспортних документів під час поставки товару та повний комплекс операцій транспортно-експедиторського обслуговування під час доставки товару Замовнику, про що передбачено у зазначених документах тендерної пропозиції нашого Товариства. З огляду на зазначене, Замовник безпідставно та неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОПТІТРЕЙД», порушивши при цьому ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником 11.03.2020 року було прийнято рішення про визначення переможцем цієї процедури закупівлі ФОП Борисовська І.Л., оприлюднивши протокол № 76 засідання тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради. Але ознайомившись із документами тендерної пропозиції переможця, наше Товариство не погоджується із таким рішенням Замовника з огляду на наступне. 1. Відповідно до пункту 2 додатку 3 Документації учасник повинен надати, зокрема, документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару [копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва)]. У складі Пропозиції Переможця відсутня інформація та документи на підтвердження наявності саме власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам Тендерної документації та повинна була бути відхилена Замовником згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 05.03.2020 року АМКУ у своєму рішенні № 4295-р/пк-пз від 05.03.2020 року за ідентичною закупівлею (Замовник Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради) та повністю ідентичною Тендерною документацією, прийшов до аналогічного висновку про невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Борисовська І.Л. в частині невідповідності зазначеного учасника кваліфікаційному критерію – наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу, але Замовник не звернув увагу на таке рішення АМКУ, та прийняв знов неправомірне рішення про визнання переможцем вже за цією процедурою закупівлі цього учасника при наявності зовсім аналогічних порушень документів тендерної пропозиції (копія рішення додається). Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція переможця ФОП Борисовська І.Л. не відповідала вимогам Тендерної документації та повинна була бути відхилена Замовником згідно із ст. 30 Закону. Неправомірні дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІТРЕЙД» та визначення переможцем ФОП Борисовська І.Л. істотним чином порушують права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ОПТІТРЕЙД». Тендерна пропозиція ТОВ «ОПТІТРЕЙД» оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства та Тендерної документації а тому наше Товариство повинне бути визначено Замовником в якості переможця цієї процедури закупівлі. На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.18, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення оформлене Протоколом № 69 від 27.02.2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІТРЕЙД» та скасувати рішення, оформлене протоколом № 76 від 11.03.2020 року про визначення переможцем цієї закупівлі ФОП Борисовська І.Л. Додаток: 1. Рішення АМКУ № 4295-р/пк-пз від 05.03.2020 року.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: За результатом розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. Відповідно ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Враховуючи зміст Вашої вимоги, зазначаємо про неможливість надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності поданої Вами тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА від 22.01.2020 року про визначення переможця

Номер: d71501e2ba724059b90e21e71b53362e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-26-002118-b.a1
Назва: СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА від 22.01.2020 року про визначення переможця
Скарга:
Вих.№ 31/01-01 від 31 січня 2020 року Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІТРЕЙД» 49033, Україна, м. Дніпро, вул. Казакевича, буд.3, кв.50 засоби зв’язку: +380504202804 адреса електронної пошти: optitrade1@gmail.com, код в ЄДРПОУ 32298653 ЗАМОВНИК: Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради 53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, вул. Центральна, 7 код ЄДРПОУ 02142388 засоби зв’язку: (05667) 4-28-05 адреса електронної пошти: osvita0108@gmail.com Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: Ідентифікатор закупівлі : 26.12.2019 р. UA-2019-12-26-002118-b СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА від 22.01.2020 року про визначення переможця 26.12.2019 року на сайті Prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-26-002118-b) опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (Сир сичужний, сир кисломолочний) зі строком поставки - до 31.12.2020 року, у кількості – Сир сичужний жирністю не меньше 50% - 1500кг. , сир кисломолочний жирністю не меньше 9% - 6700 кг відповідно ДСТУ, загальна кількість 11200 кг., на очікувану вартість 873`000.00 грн (з ПДВ), Замовником якої є Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради. До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги на закупівлю товару: Код ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (Сир сичужний, сир кисломолочний), (надалі «Тендерна документація»). Відповідно до інформації, що розміщена на електронному майданчику у зазначені закупівлі прийняли участь наступні учасники: - ТОВ «ОПТІТРЕЙД»; - ТОВ «ПОСТАЧАННЯ ГОТОВИХ СТРАВ»; - ФОП Борисовська І.Л.; - ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»; - ФОП Лісовий Олексій Григорович; - НАУМЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ. За наслідками проведеного аукціону найнижча ціна визначена у учасника ФОП Лісовий Олексій Григорович у розмірі 622 990,00 грн. з ПДВ. 22.01.2020 року Замовник розмістив Протокол № 31 засідання тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради за яким визначив «Визнати переможцем ФОП Лісовий О.Г. у закупівлі за предметом ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (Сир сичужний, сир кисломолочний).» Крім того 22.01.2020 року було опубліковано повідомлення про намір укласти договір із ФОП Лісовий Олексій Григорович. Ознайомившись із змістом тендерної пропозиції учасника цієї закупівлі ФОП Лісовий Олексій Григорович, вважаємо, що подана тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а рішення Замовника від 22.01.2020 року незаконним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступне. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон). 1. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Згідно із Розділом ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» передбачено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну (власне «Тендерна пропозиція» за формою, яка наведена у Додатку № 1 цієї тендерної документації) та завантаження файлів з: 1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; (відповідно з вимогами ст. 16 Закону )(згідно Додатку № 3 цієї тендерної документації)… Згідно із ДОДАТОК 3 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ІНШІ ВИМОГИ (З ПЕРЕЛІКОМ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ) передбачено п. 1., що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію -Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен подати: Інформаційна довідка у довільній формі, дійсна на момент розкриття, що підтверджує наявність кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, та проходження працівниками медичного огляду у порядку та згідно з вимогами чинного законодавства (копії особистих медичних книжок (за формою №1-ОМК), водія – обов’язково, експедитора – обов’язково, вантажника – за наявності, працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі - обов’язково). Тобто Замовник визначив обов’язковою умовою надання довідки про наявність кваліфікованих працівників та надання копії медичних книжок для таких категорій працівників – водій та експедитор. У складі тендерної пропозиції ФОП Лісовий Олексій Григорович надав «Довідка за даними станом на 15.01.2020 року» за змістом якої повідомив, що він найманих працівників не має, та постачанням товарів буде займатися самостійно. Також у складі тендерної пропозиції надав медичну книжку тільки на Лісового Олексія Григоровича та водійське посвідчення на Лісового Олексія Григоровича. Тобто вказана довідка ФОП Лісовий О.Г. не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме не містить інформацію про наявність кваліфікованих працівників. Вказану умову Тендерної документації учасник не оскаржував, а тому повинен її виконати у повному обсязі. (Аналогічної позиції додержується АМКУ у п. 1.2. рішення 1577-р/пк/пз від 18.11.2016р.) Але жодних документів про залучення експедитора під час своєї підприємницької діяльності, як цього вимагав Замовник, учасником не надано. Жодних пояснень щодо причин ненадання документів, які вимагалися Замовником (медична книжка на експедитора) учасником також у складі тендерної пропозиції не надано, як це передбачено п. г) Примітки Додатку 4 до Тендерної документації (якщо учасник торгів відповідно до норм чинного Законодавства або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам, то такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою у разі наявності, в якому визначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів, в якому вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути). Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП Лісовий Олексія Григорович не відповідає в цій частині кваліфікаційному критерію Замовника «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та повинна була бути відхилена Замовником згідно із ст. 30 Закону. 2. В якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» п. 2.2. Замовник вимагав надати Документи, що підтверджують наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується. В якості підтвердження наявності складського приміщення зазначеним учасником було надано «Витяг про державну реєстрацію прав» № 34547952 від 19.06.2012 року в якому зазначено, що власником об’єкту: Будівля АПК, що розташована за адресою: Дніпропетровська область, м. Орджонікідзе, вулиця Зонова, будинок 3 є Лісовий Олексій Григорович. Але, згідно із п. 3.11. ТИМЧАСОВОГО ПОЛОЖЕННЯ про порядок державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно, (в редакції чинній на момент винесення документу) після внесення запису до відповідного розділу Реєстру прав реєстратор БТІ видає витяг про державну реєстрацію прав, який є невід'ємною частиною правовстановлювального документа. Таким чином, Витяг про державну реєстрацію прав є складовою правовстановлюючого документу, та не може використовуватися окремо. Таким чином, документами, які підтверджують наявність у учасника власних складських приміщень може бути тільки правовстановлювальний документ до якого додається документ, що підтверджує реєстрацію права власності на такий об’єкт. Правовстановлючого документу на складське приміщення, що розташоване за адресою: Дніпропетровська область, м. Орджонікідзе, вулиця Зонова, будинок 3 ФОП Лісовий Олексій Григорович у складі тендерної пропозиції не надав. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП Лісовий Олексія Григорович не відповідає в цій частині кваліфікаційному критерію Замовника «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та повинна була бути відхилена Замовником згідно із ст. 30 Закону. 3. Згідно із ДОДАТКОМ 4 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ІНШІ ВИМОГИ (З ПЕРЕЛІКОМ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ) Кваліфікаційні критерії до учасників згідно з пунктом 3 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в розділі «Інші документи» Замовником вимагалося надати від учасника - засвідчені копії чи оригінали сертифікатів якості, відповідності товару, який запропоновано учасником. Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» інформацією про харчовий продукт є інформація, що стосується харчового продукту, яка надається кінцевому споживачеві шляхом зазначення у маркуванні, інших супровідних документах та матеріалах або в інший спосіб (у доступній наочній формі), встановлений для окремих видів продукції або в окремих сферах обслуговування, у тому числі з використанням сучасних засобів дистанційного зв’язку або усних повідомлень. Згідно з частиною 1 статті 4 цього Закону, будь-який харчовий продукт, призначений для кінцевого споживача або закладу громадського харчування, має супроводжуватися інформацією про харчовий продукт відповідно до вимог цього Закону. Частиною 1 статті 5 вказаного Закону регламентовано, що оператор ринку харчових продуктів, відповідальний за інформацію про харчовий продукт, зобов’язаний забезпечити наявність і точність інформації про харчовий продукт відповідно до цього Закону. Частиною 4 цієї ж статті Закону вказано, що з урахуванням положень частин першої - третьої цієї статті оператори ринку харчових продуктів у межах своєї діяльності зобов’язані забезпечити дотримання вимог законодавства щодо надання інформації про харчові продукти, дія якого поширюється на їхню діяльність, а також перевіряти дотримання цих вимог. Згідно з частиною 1 статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» підтвердження відповідності – це видача документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене. При цьому, положеннями статті 28 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» закріплено, що виробник або уповноважений представник (від імені та під відповідальність виробника) повинен складати декларацію про відповідність. У випадках та відповідно до вимог, визначених у певних технічних регламентах, продукція при наданні на ринку або введенні в експлуатацію (експлуатації) повинна супроводжуватися декларацією про відповідність, її копією чи спрощеною декларацією про відповідність. Положеннями частин 1-2 статті 6 Закону України «Про захист прав споживачів» визначено, що продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції. Статтею 15 цього Закону регламентовано, що споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Інформація про продукцію не вважається рекламою. При цьому, інформація про продукцію повинна містити, зокрема, назву товару, найменування або відтворення знаку для товарів і послуг, за якими вони реалізуються; дані про основні властивості продукції, номінальну кількість (масу, об’єм тощо), умови використання; відомості про умови зберігання; найменування та місцезнаходження виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування тощо. У складі тендерної пропозиції учасник ФОП Лісовий Олексій Григорович надав «Посвідчення про якість сиру» б/н від 06.08.2019 року, виробник ТОВ «ОМПК Славія», яке за своїм змістом не відповідає вимогам ЗУ «Про захист прав споживачів» щодо повноти наявності інформації про продукцію, а саме відсутня інформація про номінальну кількість (масу), місцезнаходження виробника і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача. Наданий інший документ на товар «Сир сичужний» «Посвідчення про якість сиру» № 8 від 01.09.2019 року взагалі не відповідає технічним вимогам Замовника щодо складу продукту (Замовник вимагав сир із жирністю не менше ніж 50%, а учасник за цим документом запропонував товар із жирністю 49,6%). Перевірка якості харчових продуктів є дуже важливим чинником для Замовника під час відбору постачальників продуктів харчування для дитячих закладів та саме Замовник повинен ретельно та уважно контролювати якість таких продуктів, що впливає на життя та здоров’я дітей. З огляду на зазначене, документи, які запропоновані учасником ФОП Лісовий О.Г. в якості «сертифікатів якості та відповідності товару» не відповідають вимогам чинного законодавства та не повинні прийматися до уваги Замовником. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція учасника ФОП Лісовий О.Г. не відповідала в цій частині вимогам Тендерної документації та повинна була бути відхилена Замовником згідно із ст. 30 Закону. Неправомірні дії Замовника щодо визначення переможця ФОП Лісовий О.Г. істотним чином порушують права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ОПТІТРЕЙД», оскіль
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.02.2020 20:49
Дата виконання рішення Замовником: 25.02.2020 15:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконане, учасника повернено на кваліфікацію
Автор: ТОВ "ОПТІТРЕЙД", Ірина Сафронова +380504202804 optitrade1@gmail.com