-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко пастеризоване
Торги не відбулися
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження:
26.12.2019 15:54 - 12.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога до Замовника щодо скасування рішення, яким дисквалііковано нашу пропозицію
Номер:
8e03a60256c04dd29abe326113c9ac28
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-002064-b.b2
Назва:
Вимога до Замовника щодо скасування рішення, яким дисквалііковано нашу пропозицію
Вимога:
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" було розглянуто протокол засідання тенедрного комітету, яким було відхилено нашу пропозицію. Вважаємо даний протокол таким, що порушує ЗУ "Про публічні закупівлі" та наші законні права та інтереси, відповідно до чого дане рішення Замовника має бути скасоване та прийняте нове з наступних підстав.
По-перше, В своєму протоколі щодо відхилення нашої пропозиції Замовником зазначається, що відповідно п.4 Інструкції з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації передбачено, «що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Пропозиція, дійсна на коротший період, відхиляється замовником як невідповідна».
Тендерна пропозиція ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» дійсна на коротший термін, ніж вимагається Замовником, а саме: 90 днів, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
З даним ствердженням не можна погодитись, адже відповідно до нашої пропозиції №114/9 від 14.09.2019 п. 1 зазначено, що " Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 днів з дня розкриття
тендерних пропозицій. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас у будь-який час до закінчення
зазначеного терміну". Таким чином Учасником не було порушено умов Тендерної документації та Замовник незаконно та безпідставно відхилив нашу пропозицію в цій частині.
По-друге, в пропоколі відхилення нашої пропозиції зазначено, що відповідно додатку 3 Тендерної документації учасникам, необхідно подати завірену копію довідки Держпродспоживслужби про відповідність транспортного засобу для перевезення харчових продуктів та сировини.
Тендерна пропозиція ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» містить лист Головного управління Держпродспоживслужби із даними про відповідність транспортних засобів, однак цей лист не містить жодної дати, що робить неможливим визначити наскільки дані листа є актуальними. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» також не відповідає умовам Тендерної документації в частині виконання вимог щодо подання завіреної копії довідки Держпродспоживслужби про відповідність транспортного засобу для перевезення харчових продуктів та сировини.
З приводу вище зазначено слід сказати, що в листі Держпродспожив службі зазначено, що інформація вказана на дату заходу державного контролю (інспектування), тобто дана дата складання довідки відображається в акті інспектування, який також було надано в складі нашої пропозиції. До того ж довідка містить контактні дані виконавця, а тому Замовник мав змогу перевірити інформацію зателефонувавши до органу, який надав дану довідку.
Таким чином Замовником було незаконно відхилено нашу пропозицію в цій частині.
По-третє, в своєму проптоколі відхилення нашої пропозиції Замовник зазначає, що відповідно додатку 3 Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні Окремо надати письмове підтвердження (у довільній формі) про те, що транспортний засіб/засоби Учасника не буде задіяний в інших роботах протягом періоду безпосереднього виконання Учасником договору.
У тендерній пропозиції ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» міститься гарантійний лист про залучення транспортних засобів від 08.01.2020р. вих. №108/11 із якого не видно який саме транспортний засіб не буде задіяний в інших роботах протягом періоду безпосереднього виконання учасником договору. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Новопільський молокозавод» також не відповідає Тендерній документації в частині виконання вимог документального підтвердження незадіяння транспортну на період безпосереднього виконання договору.
З приводу вище викладеного слід зазначити, що умовами Тендерної документації не було зазначено форму довідки, в якій Учасники мали б викласти зазначену інформацію, будь яких критерієв щодо складання даної довідки, окрім "В довільній формі" також не було зазначено. Таким чином даний гарантійний лист складався в довільній формі і Замовник не має права відхиляти нашу пропозицію за її змістовність. До того ж в складі своєї пропозиції ми надаємо лише один транспортний засіб, а тому логічно було б здогадатися, що даний гарантійний лист стосується саме цього транспортного засобу.
Таким чином Замовник не законно відхилив нашу пропозицію в цій частині.
Вважаємо, що всі підстави щодо відхилення нашої пропозиції надумані та такі, що порушують законні права Учасника торгів, у звязку із вище викладеним та на підставі статті 18 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо, -
1. Скасувати Протокол №78, яким було відхилено нашу пропозицію від 16.03.2020 року.
2. За відсутності інших підстав для відхилення- акцептувати пропозицію ТОВ "Новопільський молокозавод"
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.pdf 20.03.2020 13:03
Дата подачі:
16.03.2020 15:52
Вирішення:
За результатом розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи зміст Вашої вимоги, зазначаємо про неможливість надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності поданої Вами тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – Протокол засідання тендерного комітету від 06.02.2020 року №54
Номер:
8f6eafd4110948aa81c3d25fb37a97e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-002064-b.a1
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА –
Протокол засідання тендерного комітету від 06.02.2020 року №54
Скарга:
вих. № 135/02-ю
Від 14.02.2020
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Новопільський молокозавод»
53003, Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Новопілля, вул.Теплична,будинок 13
ЄДРПОУ 42257917; тел.068-588-55-55,
e-mail: novopillya1@gmail.com
Замовник:
Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради
(код ЄДРПОУ 02142388)
53304УкраїнаДніпропетровська областьмісто Покроввул. Центральна. 7, тел. 05667-4-28-05
e-mail: osvita0108@gmail.com
Інформація про закупівлю
ID: 07cc4c99c16d45df80cd3f463aa38edf
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-26-002064-b
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –
06.02.2020 року
Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА –
Протокол засідання тендерного комітету від 06.02.2020 року №54
На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-26-002064-b) 26.12.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – Молоко пастеризоване (ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки) на очікувану вартість 1 100 000,00грн з ПДВ.
17 січня 2020 року на електронному майданчику було проведено аукціон.
До участі у аукціоні було допущено наступних учасників:
- ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД";
- ФОП Борисовська І.Л.;
- НАУМЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ;
- ТОВ "ОПТІТРЕЙД" ;
- ФОП Лісовий Олексій Григорович.
Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
- ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" - 1 000 000,00 грн;
- ФОП Борисовська І.Л. - 999 999,00 грн;
- НАУМЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ - 938 999,00 грн;
- ТОВ "ОПТІТРЕЙД" - 742 500,00 грн;
- ФОП Лісовий Олексій Григорович - 742 499,00 грн.
06 лютого 2020 року Замовником було опубліковано протокол засідання тендерного комітету №54, відповідно до якого Замовником було акцептовано пропозицію ФОП Борисовська І.Л. (надалі – Учасник)
Наше підприємство з даним протоколом не погоджується, вважає його таким, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», також порушує наші законні права та інтереси як Учасника процедури закупівлі.
Так, після огляду завантажених документів учасника даної процедури закупівлі нашим Товариством було виявлено грубі порушення, які містяться у тендерній пропозиції ФОП Борисовська І.Л. на які Замовник не звернув увагу.
1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція учасника повинна містити наступні документи, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); (згідно Додатку № 2 Тендерної документації).
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації учасники Процедури закупівлі повинні надати у складі Пропозиції інформацію та документи, зокрема:
- Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону. (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – згідно Додатку №2 Тендерної документації).
Додаток 2 Документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до додатку 2 Документації зазначено, зокрема, Товар повинен відповідати всім технічним вимогам та мати сертифікат відповідності (або паспорт якості тощо). Кожна окрема упаковка повинна мати відповідне маркування.
Місце поставки товару:До закладів освіти міста Покров Дніпропетровської обл. згідно дислокації. Терміни поставки товару:
Поставка товару здійснюється спеціалізованим автотранспортом з холодильним устаткуванням з дотриманням холодового ланцюга Постачальника згідно заявок Замовника кожного робочого понеділка та середи з 7.00 годин до 11.00 годин ранку безпосередньо до кожного закладу освіти за наявності всіх належних документів.
Молоко коров’яче питне пастеризоване жирність не нижче 3,2 %,фасоване в плівку об’ємом по 1,0 л. Молоко має бути білого, із злегка жовтуватим кольором, однорідної нетягучої консистенції, без осаду, без сторонніх не властивих свіжому молоку смаком і запахом, упаковане в поліетиленову упаковку, дефекти недопустимі. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства – виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Термін придатності до споживання на період поставки повинен становити не менше 85% від загального терміну придатності споживання. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), що обов’язково відображається на етикетці маркуванням «без ГМО». Товари, що постачаються повинні мати необхідні сертифікати якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість.
Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі та виконують навантажувально-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат, рукавиці). Продукція, що поставляється повинна відповідати санітарно-гігієнічним нормам.
Умови оплати:Замовник сплачує Учаснику на його розрахунковий рахунок відповідну суму за товар визначеної марки після одержання товару.
Транспортні витрати: Доставка товару здійснюється транспортом Учасника за рахунок Учасника .
Термін поставки : протягом 2020 року.
У складі Пропозиції Переможця (архівна папка "молоко пастеризоване 2(2).rar", файл "техн.вимоги.pdf") міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики закупівлі від 13.01.2020 № б/н, відповідно до якої Переможець зокрема зазначає, що Товар повинен відповідати всім технічним вимогам та мати сертифікат відповідності (або паспорт якості тощо). Кожна окрема упаковка повинна мати відповідне маркування.
Місце поставки товару:До закладів освіти міста Покров Дніпропетровської обл. згідно дислокації.
Терміни поставки товару:
Поставка товару здійснюється спеціалізованим автотранспортом з холодильним устаткуванням з дотриманням холодового ланцюга Постачальника згідно заявок Замовника кожного робочого понеділка та середи з 7.00 годин до 11.00 годин ранку безпосередньо до кожного закладу освіти за наявності всіх належних документів.
Молоко коров’яче питне пастеризоване жирність не нижче 3,2 %,фасоване в плівку об’ємом по 1,0 л. Молоко має бути білого, із злегка жовтуватим кольором, однорідної нетягучої консистенції, без осаду, без сторонніх не властивих свіжому молоку смаком і запахом, упаковане в поліетиленову упаковку, дефекти недопустимі. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства – виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Термін придатності до споживання на період поставки повинен становити не менше 85% від загального терміну придатності споживання. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), що обов’язково відображається на етикетці маркуванням «без ГМО». Товари, що постачаються повинні мати необхідні сертифікати якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість.
Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі та виконують навантажувально-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат, рукавиці). Продукція, що поставляється повинна відповідати санітарно-гігієнічним нормам.
Умови оплати:Замовник сплачує Учаснику на його розрахунковий рахунок відповідну суму за товар визначеної марки після одержання товару.
Транспортні витрати: Доставка товару здійснюється транспортом Учасника за рахунок Учасника .
Термін поставки : протягом 2020 року.
Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутні інформація в стверджувальній формі, що підтверджують відповідність технічних та якісних характеристик запропонованого товару вимогам Замовника, що не відповідає умовам Документації в цій частині.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам Документації в цій частині та його пропозиція підлягає дискваліфікації.
2. Відповідно до абзацу першого статті 1 Закону України «Про захист персональних даних» цей Закон регулює правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних.
Відповідно до абзацу 3 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» володілець персональних даних - фізична або юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом.
Відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», зокрема, зазначено, що згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
Відповідно до частини 1 статті 7 Закону України «Про захист персональних даних» забороняється обробка персональних даних про расове або етнічне походження, політичні, релігійні або світоглядні переконання, членство в політичних партіях та професійних спілках, засудження до кримінального покарання, а також даних, що стосуються здоров’я, статевого життя, біометричних або генетичних даних.
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 7 Закону України «Про захист персональних даних» Положення частини першої цієї статті не застосовується, якщо обробка персональних даних:
1) здійснюється за умови надання суб'єктом персональних даних однозначної згоди на обробку таких даних.
Відповідно до п. 1 Додатку 3 Тендерної документації зокремо зазначено, що Разом із довідкою про персонал учаснику необхідно у довільній формі надати згоду кожного працівника, зазначеного в цій довідці, на обробку його персональних даних.
В складі пропозиції Переможця (архівна папка "молоко пастеризоване 3.rar", папка все по працівникам, файли "згода на обробку даних Половець О.Є..pdf", «Згода на обробку даних Лесик М.Ю.pdf», «Згода на обробку даних Борисовська І.Л.pdf», «Згода Авраменко від 13.01.2020.pdf») містяться файли, якими працівники надають листи-згоду на обробку персональних даних. Але дані листи не містять інформацію щодо яких саме персональних даних вони надають згоду з метою обробки та забезпечення участі у закупівлі.
Згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» згода суб’єкта персональних даних на обробку персональних даних повинна містити інформацію щодо:
- мети , яка визначається володільцем бази персональних даних в залежності від виду його діяльності, при здійсненні якої виникає необхідність у обробці персональних даних у базах персональних даних, конкретних цілей обробки персональних даних, для досягнення яких володілець бази персональних даних обробляє персональні дані у цій базі (стаття 2 Закону);
- обсягу персональних даних, а саме чіткого переліку персональних даних фізичної особи (стаття 6 Закону);
- порядку використання персональних даних , який передбачає дії володільця бази щодо обробки цих даних, в тому числі використання персональних даних працівниками володільця бази персональних даних, відповідно до їхніх професійних чи службових або трудових обов’язків, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними (стаття 10 Закону);
- порядку поширення персональних даних , який передбачає дії володільця бази персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу з бази персональних даних (стаття 14 Закону);
- порядку доступу до персональних даних третіх осіб , який визначає дії володільця бази персональних даних у разі отримання запиту від третьої особи щодо доступу до персональних даних, у тому числі порядок доступу суб’єкта персональних даних до відомостей про себе (стаття 16 Закону).
У зв’язку із відсутністю чіткого переліку персональних даних фізичних осіб в листах-згоди на обробку їх персональних даних, можна вважати, що Учасником не дотримано вимог ЗУ «Про захист персональних даних» та даними особами не надано конкретного дозволу на обробку персональних даних що стосуються здоров’я (в складі пропозиції містяться медичні довідки даних осіб), а тому Учасником не виконано вимогу Тендерної документації та його пропозиція підлягає відхиленню.
3. Відповідно до 1 Додатку 3 Тендерної документації Замовник зокрема вимагає надати в складі своїх пропозицій інформаційну довідку у довільній формі, дійсну на момент розкриття, що підтверджує наявність кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, та проходження працівниками медичного огляду у порядку та згідно з вимогами чинного законодавства (копії особистих медичних книжок (за формою №1-ОМК).
В своїй діяльності тендерний комітет керується нормами чинного законодавства України. Так, Переліком професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559 віднесені працівники харчової та переробної промисловості, підприємств продовольчої торгівлі, в тому числі дрібнороздрібної, а також ті, що розташовані на території ринків, зокрема вантажники, водії, що зайняті транспортуванням харчової продукції (на всіх видах транспорту), працівники складів, експедитори.
Відповідно до чинного законодавства України, а саме Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 року № 150, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 р. за № 662/23194, що визначає порядок заповнення форми первинної облікової документації «Особиста медична книжка» № 1-ОМК (далі - фо
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ Покров (молоко).pdf 15.02.2020 16:48
- платежка 1.pdf 15.02.2020 16:48
- платежка 2.pdf 15.02.2020 16:48
- рішення від 19.02.2020 № 3138 + лист Замовнику.pdf 19.02.2020 19:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2020 № 4295.pdf 06.03.2020 16:30
- рішення від 05.03.2020 № 4295.pdf 11.03.2020 18:35
- Протокол відхилення молоко.docx 16.03.2020 10:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.02.2020 16:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.03.2020 18:36
Дата виконання рішення Замовником:
16.03.2020 10:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно рішення АМКУ було скинуто кваліфікацію та прийнято рішення скасувати рішення про визначення переможця.