-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня», по вул. Кульпарківській, 95 у м. Львів
Торги не відбулися
1 131 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 656.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 656.50 UAH
Період оскарження:
26.12.2019 15:48 - 09.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції
Номер:
d4d75c12ed3246d397c23ffdac1116f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-001259-c.b2
Назва:
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції
Вимога:
Учасник, приватне підприємство «Скорпіон-Безпека», не погоджується з рішенням тендерного комітету КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня» від 20.01.2020 р. за процедурою закупівлі UA-2019-12-26-001259-c (ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги), яка відбулась 14 січня 2020р. о 12:48, відхилити пропозицію учасника ПП «Скорпіон-Безпека» через невідповідність пропозиції вимогам документації.
Так, на вимогу п.4 ч.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасники повинні подати у складі пропозиції на підтвердження інформації про наявність транспорту швидкого реагування (Постанова КМУ №960 від 18.11.2015р.) копії реєстраційних документів...; копії дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспорті реагування суб’єктів охоронної діяльності; копії довідок про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17.06.2015 р.№ 405). У тендерній документації не зазначено, на яку саме кількість транспорту реагування учасник повинен надати перелічені документи, на один, два або іншу кількість. Тому вважаємо, що надавши копії документів на один з наявних транспортних засобів реагування, учасник підтвердив наявність такого транспорту та виконав вимоги п.4 ч.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації.
Також, згідно п.8 ч.2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації «Учасник повинен мати досвід тісної співпраці з громадськими формуваннями, та/чи поліцією та/чи муніципальною дружиною та/чи іншими громадськими організаціями, іншими охоронними підприємствами (не менше як з 2 (двома). Такий досвід підтверджується листами–відгуками/рекомендаціями від відповідної організації про позитивний досвід співпраці». Учасником ПП «Скорпіон-Безпека» у складі пропозиції надані 2 листи-відгуки про співпрацю з іншими охоронними підприємствами (ТОВ «Явір ДНІПРО-1», ПП «Гуард-Січ»), чим виконані вимоги п.8 ч.2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації.
З урахуванням викладеного, вважаємо що пропозиція приватного підприємства «Скорпіон-Безпека» відповідає вимогам тендерної документації. На підставі наданої інформації, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника приватного підприємства «Скорпіон-Безпека».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.01.2020 16:24
Вирішення:
Тендерним комітетом було розглянуте Ваше звернення. При повторному розгляді пропозиції учасника було встановлено, що дійсно листи відгуки наявні, просимо вибачення за допущену помилку. Проте, решта підстав для відхилення залишаються актуальними, так як вимога тендерної документації про надання копій реєстраційних посвідчень, довідок про облік та дозволів прописана в множині, це по-перше, та по-друге, вона прописана у контексті єдиної вимоги про матеріально-технічну базу як підтвердження наявності транспортних засобів швидкого реагування. Відтак, Вами не підтверджено інформацію про 8 із 9 автомобілів, що слугує підставою відхилення, згідно Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
наявність офісного приміщення у м. Львів та наявність досвіду
Номер:
5fc320440cc24b67966d23acc108ad05
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-001259-c.a1
Назва:
наявність офісного приміщення у м. Львів та наявність досвіду
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно Додатку № 1 до тендерної документації (далі - ТД) учасник повинен надати документальне підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази і наявність аналогічного досвіду (тісної співпраці): (1) Довідку про наявність офісного приміщення у м. Львів з можливістю відвідування представниками Замовника (копія документу щодо права власності або найму (оренди) офісного приміщення м. Львів) та (2) мати досвід тісної співпраці з громадськими формуваннями, та/чи поліцією та/чи муніципальною дружиною та/чи іншими громадськими організаціями, іншими охоронними підприємствами (не менше як з 2 (двома). Такий досвід підтверджується листами–відгуками/рекомендаціями від відповідної організації про позитивний досвід співпраці.
Вважаємо, що умови, які наявні в ТД є дискримінаційними виходячи з наступного:
1). Довідка про наявність офісного приміщення у м. Львів з можливістю відвідування представниками Замовника (копія документу щодо права власності або найму (оренди) офісного приміщення м. Львів) Вимога щодо місцезнаходження офісу в конкретному регіоні (м.Львів), тобто територіальне чи географічне обмеження - є дискримінаційною стосовно учасників з інших регіонів, окрім Львівського. Обов’язкове місцезнаходження офісу Учасника в іншому місті не означає відсутність можливості надати якісно та в повному обсязі послуги, які закуповуються, Таким чином дана вимога порушує наші права та інтереси, що охороняються законом, так як ми не можемо взяти участь у даній закупівлі через відсутність наявного офісного приміщення у м. Львів. Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (зі змінами та доповненнями), а також Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, якими у своїй діяльності керуються Учасники, не встановлені вимоги для суб’єктів охоронної діяльності, щодо обов’язкової наявності «представництв (офісного приміщення у кожному регіоні, де розташовані об’єкти охорони)», оскільки учасник може мати офіс чи регіональне представництво в сусідньому місті, селі або в іншій області, і при цьому надати якісно послуги. Ліцензія про надання охоронних послуг, на підставі якої Учасник здійснює охоронну діяльність, діє на всій території України та не має обмежень ні по регіонам, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Ця вимога є дискримінаційною, тому що Ви зможете обрати Переможця, який має офіс в м. Львів, а інших Учасників, які не підтвердять дану вимогу - просто дисквиліфікувати.
2). Досвід тісної співпраці з громадськими формуваннями, та/чи поліцією та/чи муніципальною дружиною та/чи іншими громадськими організаціями, іншими охоронними підприємствами (не менше як з 2 (двома), з листами –відгуками/рекомендаціями від відповідної організації про позитивний досвід співпраці.
Пункт 8, Критерій № 2 Додатку № 1 ТД містить вимогу щодо підтвердження тісної співпраці. Не зовсім зрозумілим є - підтвердження «тісної співпраці» з одним органом із чотирьох запропонованих Вами. Оскільки, на нашу думку, Ви хочете, щоб Учасник надав копії аналогічних договорів (не менше 2 (двох) з відгуками/рекомендаціями про позитивний досвід співпраці, але в той самий час, в Критерії № 3 зазначається про надання «Довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) аналогічного(их) договору(ів) предмету закупівлі (не менше одного)». Тобто, вимоги мають схожий характер, і вони можуть ввести Учасника в непорозуміння щодо надання конкретного та правильного документа, через відсутність якого нас як Учасника зможуть дискваліфікувати. Також додатково повідомляємо, що у відповідності до ст. 18 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (зі змінами та доповненнями) Учасник (охоронна компанія) взаємодії з органами правопорядку (Національною поліцією України) «суб'єкти охоронної діяльності та правоохоронні органи можуть спільно організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку. Заходи із взаємодії з правоохоронними органами не можуть порушувати зобов'язання суб'єктів охоронної діяльності за договором щодо надання послуг з охорони», а також відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 пп.9 п. 7 суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний повідомляти негайно у будь-який можливий спосіб територіальному органу Національної поліції про: факти припинення правопорушень стосовно персоналу охорони, майна або фізичних осіб, які охороняються, застосування заходів фізичного впливу, спеціальних засобів, використання службових собак персоналом охорони, а в разі заподіяння тілесних ушкоджень правопорушнику - негайно викликати екстрену (швидку) медичну допомогу та надавати першу долікарську допомогу; виявлення ознак кримінального правопорушення, порушення громадського порядку. Тобто Закон України «Про охоронну діяльність» встановлює право, а не обов’язок.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Таким чином, Вимагаємо, вимогу «Довідку про наявність офісного приміщення у м. Львів з можливістю відвідування представниками Замовника (копія документу щодо права власності або найму (оренди) офісного приміщення м. Львів)» та (2) «мати досвід тісної співпраці з громадськими формуваннями, та/чи поліцією та/чи муніципальною дружиною та/чи іншими громадськими організаціями, іншими охоронними підприємствами (не менше як з 2 (двома). Такий досвід підтверджується листами–відгуками/рекомендаціями від відповідної організації про позитивний досвід співпраці» Виключити з тендерної документації.
З повагою!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.01.2020 15:11
Вирішення:
Відповідь на вимогу: наявність офісного приміщення у м. Львів, досвід тісної співпраці з громадськими формуваннями. Тендерна документація на проведення торгів на закупівлю охоронних послуг ДК 021:2015: 79710000-4 була розроблена та складена Замовником – КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон). Так, Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону. Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх наступним кваліфікаційним критеріям: документальне підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази і наявність аналогічного досвіду (тісної співпраці). Так, дані критерії були застосовані задля належного виконання переможцем в подальшому своїх зобов’язань, в тому числі й щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога щодо наявності у учасника офісу у м. Львів є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони об’єктів органів державної влади, що будуть включати й цілодобове супроводження заходів безпеки на об’єктах Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності. Так, враховуючи територіальне розміщення Об’єктів Замовника, де будуть безпосередньо надаватися послуги охорони, виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території адміністративної одиниці м. Львів та прилеглих районах відповідних груп швидкого реагування, а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників Виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці м. Львів та прилеглих районах, частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу Виконавця в м. Львів. Крім того, Виконавець повинен забезпечити відвідування відповідальними начальниками охорони Виконавця Об’єктів протягом робочого тижня, для здійснення організаційних заходів, для належного виконання зобов’язань за Договором, і їх погодження з керівництвом Замовника, що територіально знаходиться у м. Львів. Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників Виконавця та його керівництва в межах відповідної адміністративної одиниці з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на Об’єктах Замовника та оперативної взаємодії з керівництвом Замовника, що розташовані у м. Львів відповідно. Умова щодо досвіду тісної співпраці з громадськими формуваннями тощо жодним чином не вводить Учасників в непорозуміння, а встановлена Замовником з метою забезпечення належної якості послуги, яка закуповується за державні кошти, та дотримання принципу максимальної ефективності. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, мета включення даного кретерію-вимоги до Тендерної документації – це отримання Замовником якісних і зрозумілих послуг та відносин між суб’єктами-учасниками, що передбачає процедура. Крім того, Замовник жодним чином не обмежує коло учасників, ні за територіальним принципом, ні за яким іншим, а навпаки ми сподіваємося, що у даній процедурі закупівель приймуть участь учасники з великим досвідом надання аналогічних послуг, задля якісного надання послуг у подальшому Замовнику.
Статус вимоги:
Відхилено