-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги вивезення та знешкодження небезпечних відходів
Торги відмінено
49 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 245.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 245.00 UAH
Період оскарження:
26.12.2019 13:17 - 27.12.2019 13:50
Вимога
Без відповіді
попередня вимога - це узгоджені антиконкурентні дії учасника ТОВ "УКРЕКОСЕРВІС", який такими вимогами зриває всі закупівлі та намагається усувати конкурентів, при цьому права даного учасника не порушені і підстав для вимог немає
Номер:
8ce2ec81cb714078927ee7ee94e04dd5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-001141-b.a4
Назва:
попередня вимога - це узгоджені антиконкурентні дії учасника ТОВ "УКРЕКОСЕРВІС", який такими вимогами зриває всі закупівлі та намагається усувати конкурентів, при цьому права даного учасника не порушені і підстав для вимог немає
Вимога:
Вимоги, що подані по даній закупівлі пише ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС», яке має ліцензію на клінічні та подібні їм відходи (збирання, зберігання, знешкодження, видалення). Права даного Учасника ніяким чином не порушені. Даний учасник вчиняє систематично в кожній закупівлі по коду 90520000-8 такі дії, які направлені на усунення конкурента, що може трактуватись як узгоджені антиконкурентні дії. ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС» взяло на себе повноваження уповноваженого органу і трактує чинне законодавство, як їм заманеться. Законом «Про відходи» передбачені операції знешкодження, Уповноважений орган видає ліцензії, якими передбачені операції збирання, зберігання, знешкодження. Згідно даних з ліцензійного реєстру на поводження з небезпечними відходами, розміщеного на офіційному сайті Міністерства енергетики та захисту довкілля України, ліцензію на поводження з Клінічними та подібними їм відходами, до яких відносяться відходи згідно предмету закупівлі, має велика кількість ліцензіатів. Ліцензії на поводження з небезпечними відходами на збирання, зберігання, знешкодження видані Уповноваженим органом у відповідності до Закону України «Про відходи» та не порушують його.
Статтею 5 Закону України «Про відходи» визначено «Основні принципи і напрями державної політики у сфері поводження з відходами»:
Основними принципами державної політики у сфері поводження з відходами є пріоритетний захист навколишнього природного середовища та здоров'я людини від негативного впливу відходів, забезпечення ощадливого використання матеріально-сировинних та енергетичних ресурсів, науково обґрунтоване узгодження екологічних, економічних та соціальних інтересів суспільства щодо утворення та використання відходів з метою забезпечення його сталого розвитку.
До основних напрямів державної політики щодо реалізації зазначених принципів належить:
а) забезпечення повного збирання і своєчасного знешкодження та видалення відходів, а також дотримання правил екологічної безпеки при поводженні з ними...
Крім того, небезпечні медичні відходи підлягають термічному знешкодженню, а не утилізації (не використовуються як вторинні матеріальні чи енергетичні ресурси), що визначено вимогами Наказу МОЗ №325 від 08.06.2015.
Наявні підстави для оскарження дій ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС» в судовому порядку, дії якого направлені на порушення основних принципів закупівель – добросовісна конкуренція серед учасників, яке систематично здійснює тиск на замовників, а з посадовими особами деяких замовників, як Центр нефрології та діалізу м. Києва, вступає в домовленість (по закупівлі даного замовника наявні ознаки корупційної складової, де даний замовник відкрито лобіював інтереси ТОВ «Укрекосервіс», але рішенням АМКУ закупівлю відмінено), зриває закупівлі та вчиняє антиконкурентні дії.
Просимо замовника діяти з дотриманням основних принципів закупівель, передбачених в Ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а Статтею 2 даного Закону вимагається дотримання основних принципів закупівель при здійсненні допорогових закупівель.
Учасник не довів чим порушені його права, а тому його вимоги трактуються як антиконкурентні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.12.2019 10:46
Вимога
Без відповіді
дискримінація висновок СЕС
Номер:
af41f63ce4994d70bcde666869b715d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-001141-b.c3
Назва:
дискримінація висновок СЕС
Вимога:
1.Замовник: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ УКРАЇНИ
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2019-12-26-001141-b
3. Підстави подання вимоги: Порушення Наказу №10 від 19.03.19 та №11 від20.03.19
4. Обґрунтування вимоги:
Замовником Вимагається висновок СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію)
Зазначаємо, що Наказами №10 від 19.03.19 та №11 від20.03.19 не передбачається надання висновку СЕС саме на операції. Прописавши дану вимогу Замовник звузив коло потенційних учасників до одного – ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який не відповідає вимогам діючого законодавства (п. «е», ст. 32, ЗУ «Про відходи»)
Вимагаємо:
Вимогу надання висновку СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію) викласти в наступній редакції висновок СЕС на операції або документи в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію)
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога СЕС.docx 27.12.2019 09:54
Дата подачі:
27.12.2019 09:54
Вимога
Без відповіді
порушення ЗУ "Про відходи"
Номер:
a500f7d4e7054dd785113269dee9554c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-001141-b.b2
Назва:
порушення ЗУ "Про відходи"
Вимога:
1.Замовник: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ УКРАЇНИ
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2019-12-26-001141-b
3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи»
4. Обґрунтування вимоги:
Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом»
Додатково зазначаємо, що даний Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я («Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно.
Вимагаємо:
наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії)
ВИКЛАСТИ В НАСТУПНІЙ РЕДАКЦІЇ «наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії)»
Просимо Вас, шановний Замовник, звернути увагу на наступну інформацію:
Організатором «Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр нефрології та діалізу» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» проводилось дві закупівлі( UA-2019-08-30-000944-b та UA-2019-07-22-001025-b) з аналогічним предметом закупівлі. Ці закупівлі містили аналогічну вимогу (як вимагаємо ми в вашій закупівлі – наявність операцій збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) в тендерній документації. Потенційний учасник, ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який не відповідає кваліфікації, нормам діючого законодавства - двічі ці закупівлі оскаржував, проте безуспішно і двічі колегія АМКУ йому відмовляла у задоволені даних скарг.(надалі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» буде вам надавати інформацію про некомпетентність колегії, пізній час розгляду скарг, та те що вони оскаржують дії АМКУ у суді , без підтверджуючих на те документів )
Звідси випливає що правильна редакція тендерної документації має містити «вимогу збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення»
Копію невдалих скарг та рішення колегії АМКУ надаємо для ознайомлення
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога видалення або утилізація.docx 27.12.2019 09:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2019 № 14206.pdf 27.12.2019 09:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.08.2019 № 11652.pdf 27.12.2019 09:39
- Скарга АМКУ_Київський ЦНтаД_умови закупівлі (2).pdf 27.12.2019 09:39
- Скарга АМКУ_Київський ЦНтаД_умови закупівлі_ (1).pdf 27.12.2019 09:39
Дата подачі:
27.12.2019 09:39
Вимога
Без відповіді
неправомірна вимога атестат
Номер:
4b108fb3137e407b88f2a49c261248ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-001141-b.b1
Назва:
неправомірна вимога атестат
Вимога:
1.Замовник: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ УКРАЇНИ
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2019-12-26-001141-b
3. Підстави подання вимоги: Порушення Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999
4. Обґрунтування вимоги:
Замовником Вимагається надання в складі свої пропозиції Атестат виробництва
Зазначаємо, що Наказ № 571 від 25.09.2000 який передбачав обов’язкову наявність атестату виробництва - втратив чинність (Наказ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999), тому прописавши даний пункт діючої документації Замовник порушив Наказ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999
Вимагаємо:
Видалити вимогу надання атестату Виробництва
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога атестат.docx 27.12.2019 09:36
Дата подачі:
27.12.2019 09:36