-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (яблука)
Завершена
74 169.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 741.00 UAH
мін. крок: 1% або 741.00 UAH
Період оскарження:
26.12.2019 11:18 - 03.01.2020 11:23
Вимога
Вирішена
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ПОРЯДКУ ПРОВЕДЕННЯ ДОПОРОГОВОЇ ЗАКУПІВЛІ, ЩО ВСТАНОВЛЕНО НАКАЗОМ №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель”, ЗАКОНОМ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі».
Номер:
9696fc88f5bd48b9beac31f2cb5ae8c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-000219-a.c1
Назва:
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ПОРЯДКУ ПРОВЕДЕННЯ ДОПОРОГОВОЇ ЗАКУПІВЛІ, ЩО ВСТАНОВЛЕНО НАКАЗОМ №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель”, ЗАКОНОМ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Шановне керівництво Комунальної установи Шевченківський дитячий будинок-інтернат!
При оголошенні закупівель: UA-2019-12-26-000295-c, UA-2019-12-26-000191-a, UA-2019-12-26-000219-a вами грубо порушено:
1. Наказ №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель”
2. Закон України «Про публічні закупівлі»
Так, відповідно до п.6.4 Наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” при визначенні умов Закупівлі Замовник має визначити такі параметри Закупівлі:
• тривалість періоду уточнень, що має становити не менше 1-го робочого дня, якщо очікувана вартість Закупівлі становить від 3 000 гривень до 50 000 гривень, та не менше 3-х робочих днів, якщо очікувана вартість Закупівлі перевищує 50 000 гривень;
• тривалість періоду подання пропозицій, що має становити не менше 1-го робочого дня, якщо очікувана вартість Закупівлі становить від 3 000 гривень до 50 000 гривень, та не менше 2-х робочих днів, якщо очікувана вартість Закупівлі перевищує 50 000 гривень;
У вищезазначених закупівлях розмір очікуваної вартості становить більше 50 000,00 грн., отже Замовник має (повинен) становити не менше 3-х робочих днів на період уточнення та не менше 2-х робочих днів на період подання.
Відповідно до розпорядження Кабміну від 23.10.2019 № 995-р "Про перенесення робочих днів у 2020 році" 1, 4- 6 січня 2020 року – вихідні дні. Відповідно до розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про перенесення робочих днів у 2019 році» 30 та 31 грудня 2019 року – вихідні дні.
Таким чином, при оголошенні вищезазначених процедур, Комунальна установа Шевченківський дитячий будинок-інтернат замість 5 робочих днів, в системі врахувала лише 2 робочих дні, а саме 27 та 28 грудня 2019 року.
Грунуючись на вищезазначеному, Замовник порушив ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином Замовник зловживає наданими йому правами та спотворює добросовісну конкуренцію, ефективність закупівлі , спотворює відкритість та прозорість закупівлі.
Пропонуємо вжити належних заходів задля приведення закупівлі до законного регламенту з додержанням принципів закупівель за публічні кошти.
Вищезазначену інформацію направлено до dozorro , Державної аудиторської служби України.
За умови невжиття відповідних заходів, вищезазначена інформація буде направлена до Департаменту соціального захисту населення, як до третьої сторони, що може бути відповідачем за порушення.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 31.12.2019 14:10
Дата подачі:
30.12.2019 14:50
Вирішення:
ЗАТВЕДЖЕНО
рішення тендерного комітету
Комунальної установи Шевченківський дитячий будинок-інтернат
протокол №147 від 31.12.2019
Відповідь на скаргу щодо закупівлі ДК 021-2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (яблука) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-26-000219-a
1. В частині вимог Скаржника про усунень порушень Наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” – так як наказ №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” втратив чинність (підстава - Наказ Державного Підприємства “ПРОЗОРРО” № 10 від 19.03.2019 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”) скаргу відхилити.
2. В частині вимог Скаржника про усунень порушень ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII – так як на всіх етапах закупівлі Замовник дотримувався принципів закупівлі, викладених ст. З Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі; недискримінації учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням, то Замовник не вбачає порушень принципів закупівлі, викладених ст. З Закону України «Про публічні закупівлі» і на підставі цього скаргу відхилити.
3. В частині вимог Скаржника про усунень порушень розпоряджень Кабінету Міністрів України від 10 січня 2019 р. № 7-р "Про перенесення робочих днів у 2019 році" та від 23.10.2019 № 995-р "Про перенесення робочих днів у 2020 році" – виходячи з того, що вказані Розпорядження носять рекомендаційний характер, визнати вимоги Скаржника безпідставними.
Разом з тим, з метою надати Учасникам час для якісної підготовки документації закупівлі, тендерний комітет вбачає можливим внести зміни в Оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме:
встановити тривалість періоду уточнень - до 03.01.2020 включно;
встановити тривалість періоду подання пропозицій до 10.01.2020 включно;
тим самим задовольнити скаргу частково.
Статус вимоги:
Задоволено