-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко
Завершена
266 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 660.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 660.00 UAH
Період оскарження:
26.12.2019 11:36 - 09.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
f91b46d8d8d948eebeea32d714c3da75
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-000678-b.c8
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Шановний Замовник. Перш ніж тлумачити тендерну документацію учасникам уважно прочитайте її самі. Так от, відповідно до вимог інструкції з підготовки тендерної пропозиції ВАШОЇ ТД додаток 1 з назвою "Форма тендерної пропозиції" у складі документів пропозиції подавати взагалі не потрібно до аукціону. Сама остання строчка додатку 1 вказує на те що тендерна пропозиція за встановленою формою подається після аукціону. Дану вимогу ПП "Сімол" не виконало, як би Вам не хотілося не бачити очевидного. На майбутнє уважно, будь ласка, аналізуйте що Ви прописуєте в тендерній документації. Особливо, коли будете укладати прямі договори на масло вершкове та кисломолочні продукти в обхід системи закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.01.2020 11:49
Вирішення:
Вимога відхилена у зв'язку з необгрунтуванням та відсутністю конретизації порушених прав скаржника/порушенням вимов ЗУ "про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
df997b7e3d2c484eb918d153a8447e2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-000678-b.b7
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Просимо розглянути вимогу в приєднаному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику 28.01.2020 17:27
Дата подачі:
28.01.2020 17:27
Вирішення:
Шановний учаснику при підготовці скарги рекомендуємо звертати увагу на вимоги тендерної документації, в якої термін завантаження тендерної пропозиції з ціною за результатами аукціону відсутній. У формі цінової пропозиції зазначено звантаження або надання, відтак учасник переможець надав замовнику оновлену цінову пропозицію згідно вимог документації
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
3916ac69b0d24656977293052f69b664
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-000678-b.b6
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Просимо розглянути вимогу в приєднаному файлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.01.2020 17:25
Вирішення:
Відсутній файл зі скаргою, відтак Замовником відхилено
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога замовнику
Номер:
05ff670611b1454d9067e792ce9d2dc1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-000678-b.a5
Назва:
Вимога замовнику
Вимога:
Шановний замовнику!
ПрАТ «Кагма» було подано не зауваження, а вимоги з обгрунтуванням невідповідності пропозиції ПП «Сімол» з посиланням на тендерну документацію :
1. Не подано тендерну пропозицію після дати аукціону 14.01.2020 р. як того вимагає додаток 1 тендерної документації.
2. Електронну пропозицію скріплено кваліфікованим електронним підписом особи яка не підписувала документи паперової форми тендерної пропозиції.
3. Учасником не подано документи передбачені п. 2.8 розділу ІІІ тендерної документації.
Нагадуємо що принципом закупівель закріплені у статті 3 Закону є не лише максимальна економія та ефективнівність, а й об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що пропозицію ПП «Сімол» потрібно відхилити на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» та п. 3 розділу V тендерної документації як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету від 20.01.2020 року (протокол №3) про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ПП «Сімол» та розглянути пропозицію наступного учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2020 19:42
Вирішення:
Шановний учаснику повторно наголошуємо, що згідно вимог тендерної документації тендерна пропозиція надається/завантажується учасником після аукціону. Учасник переможець завантажив оновлену цінову пропозицію в систему прозорро 14.01.2020 року. Вимоги тендерної документації та зУ «Про публічні закупівлі» дотримано в повному обсязі. Відтак, Ваше зауваження є помилковим та таким що дискредитує рішення замовника та пропозицію учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
2ecee82d80094fcba7a0bbb35a0596a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-000678-b.a4
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до Вашої відповіді на вимогу ПрАТ «Кагма» від 20.01.2020 року дозвольте звернутись з вимогою, по пунктах Вашої відповіді:
1. «Щодо надання цінової пропозиції Зауважуємо, що згідно вимог тендерної документації цінова(тендерна) пропозиція надається/завантажується замовнику, відтак документ наданий Замовнику та завантажений в систему прозорро файл «оновлена ЦП». Отже Ваша вимога в цій частині є недоцільною.»
Вважаю, що Замовнику варто проаналізувати ЩЕ РАЗ ВЛАСНУ тендерну документацію. Зокрема п. 2 частини 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та вимоги додатку 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція» .Учасником ПП «СІМОЛ» не подано тендерну пропозицію за встановленою додатком 1 формою після аукціону. Додаток 1 встановлює: «Документ завантажується/надається після аукціону з відповідною ціною». Також не дотримано вимог Інструкції з підготовки тендерної пропозиції щодо подання документа одним файлом та не надано пояснення з цього приводу. Аукціон по процедурі закупівлі з ідентифікатором UA-2019-12-26-000678-b відбувся 14.01.2020 року, файл же «Оновлена ЦП» розміщено в системі прозорро 10.01.2020 р. о 16:10, тобто за майже астрономічні доби до аукціону. Після проведення аукціону учасником ПП «Сімол» до прийняття рішення про визнання його переможцем процедури закупівлі тендерна пропозиція подана не була. Чим порушено вимоги тендерної документації, і пропозиція такого учасника не відповідає її вимогам.
2. Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".» Відповідно до ст. 6 зазначеного Закону «Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Відтак ця норма не є імперативною і дає вибір вчиняти певні дії щодо користування електронним документообігом. При цьому згідно ч. 4 ст. 18 Закону «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису. З урахуванням вимог ч. 1 ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Отже, оскільки наявний підпис та печатка на самих документах від учасника то накладений електронний кваліфікований підпис не є обов’язковим. Згідно вищевказаного відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Сімол» відсутні.
Як передбачено п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі — Закон № 922), тендерна документація — це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
При цьому відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону № 922 тендерна пропозиція — це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Разом з тим відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону № 922 під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 р. № 851-IV.
При цьому, як передбачено ч. 1 ст. 14 Закону № 922, подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Водночас тендерну пропозицію подають в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подають в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначають інформацію про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформацію від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагає замовник у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подають окремими файлами.
При цьому тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки та описки. При цьому замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Так от, учасником ПП «Сімол» тендерну пропозицію в електронному вигляді скріплено кваліфікованим цифровим підписом директора підприємства, в той час як всі документи паперової форми підписано, в т.ч. і «Оновлена ЦП», що її НЕ ПОДАНО відповідно до вимог тендерної документації підписані уповноваженим представником за довіреністю. На що ми звертали увагу Замовника у вимозі від 20.01.2020 р. Не вважаємо норму ч. 3 ст. 12 Закону «Про публічні закупівлі» диспозитивною.
3. Щодо документів на особу яка підписувала тендерну пропозицію Повідомляємо, що учасником переможцем надано всі документи що відповідають вимогам тендерної документації, а саме файли «19.4. паспорт представник» «19.3. наказ Зоря» «19.2.Доручення представника Зоря» «19.1. Наказ директор Сіренко» свідчать про те, що директор через нотаріально засвідчене доручення надає право заступнику директора по закупівлі та збуту представляти інтереси та подавати документи /брати участь у торгах які стосуються ЗУ «Про публічні закупівлі».
Знову ж таки радимо Замовнику уважно ознайомитись з вимогами власної тендерної документації та вимоги ПрАТ «Кагма» щодо цього. А саме, нами не заперечувався факт подання документів що підтвреджують повноваження представник Зорі А.В. Учасником ПП «Сімол» не подано документів визначених тендерною документацією щодо керівника підприємства, знову ж таки з посиланням на тендерну документацію:
Відповідно д 2.8 розділу ІІІ тендерної документації : «Документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: документи, що підтверджують повноваження керівника, а саме: копія протоколу установчих/загальних зборів або витяг з протоколу установчих/загальних зборів або копія рішення засновника та наказ/розпорядження про призначення або про вступ на посаду (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності)» . Тобто, на підтвердження повноважень керівника потрібно надати:
а) копія протоколу установчих/загальних зборів або витяг з протоколу установчих/загальних зборів або копія рішення засновника;
б) наказ/розпорядження про призначення або про вступ на посаду.
Учасником ПП «Сімол» у складі документів пропозиції подано файл за №19.1 «Наказ директор Сіренко» що містить сканкопію наказу №1 від 06.09.2002 р. відповідно до якого за собою Сіренко М.М. залишає посаду директора за собою. Відповідно вважаємо, що учасником не виконано виконано умову тендерної документації щодо подання зазначених документів. Незрозуміло вважати поданий наказ протоколом\ рішенням засновника чи наказом про призначення чи вступ на посаду. Жодних роз’яснень учасником неподання чи тотожності вказаних документів надано не було.
Тим більше, документи передбачені даним розділом тендерної документації потрібно було надати для ідентифікації особи, кваліфікованим електронним цифровим підписом якої було скріплено електронну форму тендерної пропозиції для підтвердження правомочності її повноважень.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що пропозицію ПП «Сімол» потрібно відхилити на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» та п. 3 розділу V тендерної документації як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету від 20.01.2020 року (протокол №3) про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ПП «Сімол» та розглянути пропозицію наступного учасника.
Також повідомляємо, що у разі відхилення нашої вимоги ми будемо вбачати порушення принципів здійснення закупівель згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», мати сумніви щодо неупередженості замовника, та ОДНОЗНАЧНЕ подальше оскарження результатів закупівлі до Уповноваженого органу.
З повагою,
Директор ПрАТ «Кагма» ____________ В.О. Мірошник
МП
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.01.2020 06:03
Вирішення:
Шановний учаснику, Ваші зауваження в скарзі є аналогічним попередній, відповідь на які Замовником вже надано та чітко обгрунтовано кожну позицію скарги. Позаяк наголошуємо що учасником переможцем в складі тендерної пропозиції подано всі документи, що відповідають вимогам Замовника та чинного законодавства в сфері публічних закупівель. ПП "СІМОЛ" подав найнижчу цінову пропозицію, у зв'язку з чим є значна економія бюджету та дотримання принципів максимальної економії згідно ЗУ "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
0e0970a575c144fb925b3ea0a606c53f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-000678-b.a1
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
20 січня 2020 р.
Тендерному комітету
Ставівського психоневрологічного інтернату
Вимога про дотримання принципів та норм Закону України «Про публічні закупівлі»
Приватне акціонерне товариство «Кагма» будучи учасником процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2019-12-26-000678-b даною вимогою просить звернути увагу на наступні зауваження щодо невідповідності поданої тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство «СІМОЛ» вимогам Замовника, що були викладені в тендерній документації.
1. Всупереч вимогам п. 2 частини 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та вимогам додатку 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція» учасником ПП «СІМОЛ» не подано тендерну пропозицію за встановленою додатком 1 формою після аукціону. Додаток 1 встановлює: «Документ завантажується/надається після аукціону з відповідною ціною». Також не дотримано вимог Інструкції з підготовки тендерної пропозиції щодо подання документа одним файлом та не надано пояснення з цього приводу.
2. Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".»
Відповідно до ст. 6 зазначеного Закону «Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.
Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Відносини, пов'язані з використанням електронних цифрових підписів, регулюються законом.
Цим законом є Закон України «Про електронні довірчі послуги », відповідно до якого: --- --------- електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов'язуються і використовуються ним як підпис;
- кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
- особистий ключ - параметр алгоритму асиметричного криптографічного перетворення, який використовується як унікальні електронні дані для створення електронного підпису чи печатки, доступний тільки підписувачу чи створювачу електронної печатки, а також у цілях, визначених стандартами для кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів
Згідно ч. 4 ст. 18 Закону «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Відповідно до вказаного Закону особистий ключ кваліфікованого електронного підпису не можна передавати іншій особі. Інакше він буде вважатись скомпрометованим, тобто недійсним.
Так от, документи тендерної пропозиції, як власне, і сама невідповідна тендерній документації пропозиція учасника підписано уповноваженим за довіреністю представником Зорю А.В., а скріплено кваліфікованим електронним підписом директора підприємства Сіренка М.М. Тендерним комітетом не було здійснено перевірку підписувача електронного документу.
3. Відповідно д 2.8 розділу ІІІ тендерної документації : «Документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: документи, що підтверджують повноваження керівника, а саме: копія протоколу установчих/загальних зборів або витяг з протоколу установчих/загальних зборів або копія рішення засновника та наказ/розпорядження про призначення або про вступ на посаду (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності)» . Тобто, на підтвердження повноважень керівника потрібно надати:
а) копія протоколу установчих/загальних зборів або витяг з протоколу установчих/загальних зборів або копія рішення засновника;
б) наказ/розпорядження про призначення або про вступ на посаду.
Учасником ПП «Сімол» у складі документів пропозиції подано файл за №19.1 «Наказ директор Сіренко» що містить сканкопію наказу №1 від 06.09.2002 р. відповідно до якого за собою Сіренко М.М. залишає посаду директора за собою. Відповідно вважаємо, що учасником не виконано виконано умову тендерної документації щодо подання зазначених документів. Незрозуміло вважати поданий наказ протоколом\ рішенням засновника чи наказом про призначення чи вступ на посаду. Жодних роз’яснень учасником неподання чи тотожності вказаних документів надано не було.
Беручи до уваги усе вищезазначене вважаємо, що пропозицію ПП «Сімол» потрібно відхилити на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» та п. 3 розділу V тендерної документації як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Просимо скасувати рішення тендерного комітету від 20.01.2020 року (протокол №3) та розглянути пропозицію наступного учасника.
Також повідомляємо, що у разі відхилення нашої вимоги ми будемо вбачати порушення принципів здійснення закупівель згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», мати сумніви щодо неупередженості замовника, та ОДНОЗНАЧНЕ подальше оскарження результатів закупівлі до Уповноваженого органу.
З повагою,
Директор ПрАТ «Кагма» ____________ В.О. Мірошник
МП
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику 20.01.2020 22:19
Дата подачі:
20.01.2020 22:19
Вирішення:
Відповідь на скаргу:
1. Щодо надання цінової пропозиції
Зауважуємо, що згідно вимог тендерної документації цінова(тендерна) пропозиція надається/завантажується замовнику, відтак документ наданий Замовнику та завантажений в систему прозорро файл «оновлена ЦП». Отже Ваша вимога в цій частині є недоцільною.
2. Щодо електронного цифрового підпису
Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".»
Відповідно до ст. 6 зазначеного Закону «Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Відтак ця норма не є імперативною і дає вибір вчиняти певні дії щодо користування електронним документообігом. При цьому згідно ч. 4 ст. 18 Закону «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису. З урахуванням вимог ч. 1 ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Отже, оскільки наявний підпис та печатка на самих документах від учасника то накладений електронний кваліфікований підпис не є обов’язковим. Згідно вищевказаного відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Сімол».
3. щодо документів на особу яка підписувала тендерну пропозицію
Повідомляємо, що учасником переможцем надано всі документи що відповідають вимогам тендерної документації, а саме файли «19.4. паспорт представник» «19.3. наказ Зоря» «19.2.Доручення представника Зоря» «19.1. Наказ директор Сіренко» свідчать про те, що директор через нотаріально засвідчене доручення надає право заступнику директора по закупівлі та збуту представляти інтереси та подавати документи /брати участь у торгах які стосуються ЗУ «Про публічні закупівлі». Відтак, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції в частині п.4 ч.1 розділу ІІІ тендерної документації
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Тенндерна пропозиція
Номер:
29dd65d1edf94bed8f61d2eeb49cb235
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-000678-b.a3
Назва:
Тенндерна пропозиція
Вимога:
У зв"язку з тим, що пропозиція ПрАТ "Кагма" не розглядалась, учасник надає тендерну пропозицію відповідно до Додатку 1 тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна пропозиція 20.01.2020 22:26
Дата подачі:
20.01.2020 22:26
Вирішення:
Учасник завантажив документ не по темі скарги
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Тендерна пропозиція
Номер:
10734d85247b46c292146dba34d4071e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-26-000678-b.a2
Назва:
Тендерна пропозиція
Вимога:
У зв"язку з тим, що пропоозиція учасника ПрАТ "Кагма" не розглядалась, учасник не мав технічної змоги завантажити тендерну пропозицію після аукціону як того вимагає додаток 1 тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.01.2020 22:21
Опис причини скасування:
Дублює наступну вимогу з приєднаною тендерною пропозицією
Дата скасування:
20.01.2020 22:27