-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)
Торги відмінено
2 158 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 580.00 UAH
мін. крок: 1% або 21 580.00 UAH
Період оскарження:
25.12.2019 13:54 - 05.01.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
неправомірне відхилення учасника ТОВ "Покровськ-вугілля" та невідповідність переможця вимогам тендерної документації Замовника
Номер:
597cb8266fc6451eb38db8a76fc7b3b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-25-000139-b.c5
Назва:
неправомірне відхилення учасника ТОВ "Покровськ-вугілля" та невідповідність переможця вимогам тендерної документації Замовника
Скарга:
неправомірне відхилення учасника ТОВ "Покровськ-вугілля" та невідповідність переможця ТОВ "ФЕМЕЛІ ГРУП "СПЕЦ ПОСТАВКА" вимогам тендерної документації Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна_документація_2020р.zip 14.02.2020 13:27
- АМКУ_скарга_13022020 (2).docx 14.02.2020 13:27
- АМКУ_скарга_14022020.pdf 14.02.2020 13:27
- протокол розгляду ТОВ ПОКРОВСЬК ВУГІЛЛЯ.pdf 14.02.2020 13:27
- 1_Лист_Яворському.pdf 14.02.2020 13:27
- ДОДАТОК_1_2020рік.pdf 14.02.2020 13:27
- Квитанція_банк.jpg 14.02.2020 13:27
- оплата_банк_скарга.jpg 14.02.2020 13:27
- Рішення від 18.02.2020 №3034+лист замовнику.pdf 18.02.2020 18:57
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 14.02.2020 № UA-2019-12-25-000139-b.c5.pdf 03.03.2020 22:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.03.2020 №4407.pdf 10.03.2020 20:23
- Рішення від 06.03.2020 №4407.pdf 12.03.2020 23:29
- АМКУ Вугілля.pdf 26.02.2020 17:15
- Протокол № 101 від 31.03.2020.pdf 31.03.2020 16:10
- №31 від 31.03.2020.pdf 31.03.2020 16:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.02.2020 13:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.03.2020 23:29
Дата виконання рішення Замовником:
31.03.2020 16:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На рішення АМКУ № 4407-р/пк-пз від 06.03.2020 повідомляємо, що тендерним комітетом Станично-Луганської РДА було прийнято рішення, щодо скасування Протоколу засідання тендерного комітету № 70 від 05.02.2020 р. в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" (код ЄДРПОУ 41264504) за процедурою відкриті торги на закупівлю: ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо у відповідності до оголошеного аукціону UA-2019-12-25-000139-b.
Скарга
Виконана замовником
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Номер:
5db2947b66684696825817c8febcd9d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-25-000139-b.b7
Назва:
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Скарга:
СКАРГА на дії Замовника - Відділ освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області
Пов'язані документи:
Учасник
- зарах.pdf 21.02.2020 18:52
- пд.pdf 21.02.2020 18:52
- Скарга.pdf 21.02.2020 18:52
- Рішення від 25.02.2020 № 3554 (+лист Замовнику).pdf 25.02.2020 20:15
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 21.02.2020 № UA-2019-12-25-000139-b.b7.pdf 13.03.2020 20:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.03.2020 № 4991.pdf 17.03.2020 15:35
- Рішення від 16.03.2020 № 4991.pdf 19.03.2020 19:06
- Протокол № 101 від 31.03.2020.pdf 31.03.2020 14:28
- №31 від 31.03.2020.pdf 31.03.2020 16:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.02.2020 18:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.03.2020 19:07
Дата виконання рішення Замовником:
31.03.2020 16:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На рішення АМКУ № 4991-р/пк-пз від 16.03.2020р. повідомляємо, що тендерним комітетом Станично-Луганської РДА було прийнято рішення, щодо скасування Протоколу засідання тендерного комітету № 71 від 11.02.2020 р. в частині визначення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕМЕЛІ ГРУП "СПЕЦ ПОСТАВКА" (код ЄДРПОУ 40958183) переможцем за процедурою відкриті торги на закупівлю: ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо у відповідності до оголошеного аукціону UA-2019-12-25-000139-b.
Вимога
Є відповідь
Незаконні дії тендерного комітету
Номер:
68b7d9f6c61f47aebd57c31316660a0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-25-000139-b.b6
Назва:
Незаконні дії тендерного комітету
Вимога:
Голові тендерного комітету
Відділу освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області
Талалаєву С.В.
93600, Луганська область, смт. Станиця Луганська,
вул. Центральна, 17а
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-25-000139-b
Відділу освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області оголошено проведення закупівлі «Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)» у кількості 539,5 тон.
Нашим підприємством встановлено незаконність дій тендерного комітету вищевказаної закупівлі, які відбулись після розкриття тендерних пропозицій за результатами торгів, під час визначення переможцем підприємства ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕМЕЛІ ГРУП "СПЕЦ ПОСТАВКА" (ЄДРПОУ 40958183), та як наслідок оприлюднення повідомлення про намір укладення договору на веб-порталі Уповноваженого органу.
Незаконність дій тендерного комітету Відділу освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області при проведенні закупівлі UA-2019-12-25-000139-b полягає у нижчезазначеному.
За результатами оцінки тендерної пропозиції ТОВ "ФЕМЕЛІ ГРУП "СПЕЦ ПОСТАВКА", тендерним комітетом Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області по закупівлі UA-2019-12-25-000139-b складено протокол №71 від 11.02.2020 року щодо відповідності тендерної пропозиції вказаного учасника вимогам тендерної документації, який у свою чергу підписано усіма членами комітету та опубліковано 11 лютого 2020 о 10 год. 47 хв. на веб-порталі Уповноваженого органу.
Пунктом 7 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Під час проведення оцінки тендерних пропозицій ТОВ "ФЕМЕЛІ ГРУП "СПЕЦ ПОСТАВКА" та іншого учасника закупівлі, а саме ПРИВАТНОГО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВО "НИРТ" (ЄДРПОУ 32656453) тендерним комітетом не враховано те, що ці учасники є пов’язаними особами, та як наслідок – не відхилено такі пропозиції з урахуванням вимог п.7 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до даних, які містяться у Єдиному державного реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України відносно ТОВ "ФЕМЕЛІ ГРУП "СПЕЦ ПОСТАВКА":
- зареєстровано 14.11.2016 (номер запису: 1 074 102 0000 063184);
- має юридичну адресу: 04071, м.Київ, вулиця Щекавицька, будинок 37/48, офіс 1;
- перебуває на податковому обліку у ДПІ у Подільському районі м. Києва;
- основний вид діяльності: код КВЕД 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами;
- Засновник - Забірник Софья Віталіївна (Адреса засновника: 64305, Харківська обл., місто Ізюм, вулиця Степова, будинок 33. Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 1000.00;
- Керівник - Забірник Софья Віталіївна.
Водночас з цим, відповідно до даних, які містяться у Єдиному державного реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України відносно ПРИВАТНОГО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВО "НИРТ"
- зареєстровано 24.09.2003 (номер запису: 1 384 120 0000 001091);
- має юридичну адресу: 64309, Харківська обл., місто Ізюм, вулиця Маршала Федоренко, будинок 1, кімната 3;
- перебуває на податковому обліку у ГУ ДПС у Харківській області (Ізюмська ДПІ(м.Ізюм):;
- основний вид діяльності: код КВЕД 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами;
- Керівник/підписант - Забірник Софья Віталіївна (приступила до виконання обов'язків з 24.10.2018 р.);
- Засновник/кінцевий бенефіціарний власник (контролер) - Алексєєва Олександра Анатоліївна, 94220 Україна, Луганська обл., м.Алчевськ, вул.Леніна, буд.60,кв.118.
Тобто, виходячи із реєстраційних даних ПВКП "НИРТ" та ТОВ "ФЕМЕЛІ ГРУП "СПЕЦ ПОСТАВКА" можна зробити висновок, що зазначені підприємства мають одного й того самого керівника, тим самим є пов’язаними особами у розумінні ст. 14.1.159 Податкового кодексу України, а також розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зазначені факти, окрім порушення п.7 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» з боку тендерного комітету, можуть свідчити про можливе порушення з боку наведених учасників законодавства про захист економічної конкуренції, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, проведених Відділом освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області (ідентифікатор закупівлі в системі «Prozorro» UA-2019-12-25-000139-b).
Як передбачено ч. 1 ст. 38 Закону від 25.12.15 р № 922-VIII «Про державні закупівлі» (далі - Закон № 922), за порушення вимог, встановлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
При цьому за порушення вимог, встановлених цим Законом, в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально (ч. 2 ст. 38 Закону № 922). Адміністративна відповідальність за порушення законодавства про закупівлі передбачена ст. 16414 КУпАП.
Так, згідно з ч. 1 даної статті порушення, передбачені у цієї частини, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб в розмірі від 700 до 1000 НМДГ.
Отже, враховуючи вищевикладене, визнання переможцем ТОВ "ФЕМЕЛІ ГРУП "СПЕЦ ПОСТАВКА" та публікація наміру про укладання договору із ним є грубим порушенням з боку тендерного комітету, у зв’язку із чим, Замовником повинно бути прийнято рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилено його тендерну пропозицію учасника згідно п.7 ч. 1 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2020 17:22
Вирішення:
Шановний Учаснику! Питання що до правомірності визначення переможцем підприємства ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕМЕЛІ ГРУП "СПЕЦ ПОСТАВКА" буде розглянуто Антимонопольним комітетом України (АМКУ). Згідно Закону України про публічні закупівлі АМКУ прийме законне та обґрунтоване рішення стосовно даного питання.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ
Номер:
6be243bec6c345d0a52b8fbd76810159
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-25-000139-b.b4
Назва:
НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ
Вимога:
Шановний замовнику!
Ознайомившись із протоколом №48 від 21 січня 2020 року повідомляємо, ми, ТОВ «Промтопресурс» не погоджуємось із відхиленням нашої тендерної пропозиції з огляду на наступне.
1. Відповідно до умов тендерної документації нами було надано договір про надання послуг зі зважування №939АА від 17.12.2020 р. Окрім цього, було надано паспорт на ваги із зазначенням відмітки про повірку. Інформація про особу, чиїми послугами зі зважування вугілля було нами надано у довідці про наявність матеріально-технічної бази. Водночас, жодним пунктом Тендерної документації не вимагалось від нас зазначення конкретної марки вагів у договорі зі зважування вугілля. Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд тендерної пропозиції здійснюється на її відповідність тендерній документації. Наша тендерна пропозиція в цій частині цілком і повністю відповідає умовам тендерної документації. Якщо ні, то вкажіть яким пунктом тендерної документації чи статтею нормативно-правового акту вказана необхідність зазначення конкретної марки та моделі вагів у договорі зі зважування вугілля.
У протоколі ви посилаєтесь на те, що завантажений нами гарантійний лист від виробника та декларація постачальника складені із порушенням вимог Наказу Мін’юст №1000/5 від 18.06.2015 року. Рекомендуємо вам уважно читати нормативні документи, на які ви посилаєтесь, оскільки даний акт поширюється на управлінські та службові документи. Наданий лист та декларація постачальника є не одним, ні іншим. Крім того, ми не є підприємством, ми є Товариством з обмеженою відповідальністю. Також, ані ЦК України, ГК України, ані ті нормативні акти на які ви посилаєтесь не вказують на те, що відсутність ПІП та посади на документі який підписала особа є підставою для визнання його недійсним.
2. Вкажіть будь-ласка якою статтею ЦК чи ГК України вказано, що договір повинен містити номер. Номер не передбачено даними актами. Крім того, відсутність номеру договору не призводить до його недійсності. Будь ласка читайте уважно тендерну документацію та законодавство України перед тим, як за такими дивними підставами відхиляти тендерні пропозиції, оскільки із введенням нового закону Про публічні закупівлі, посилання на подібні підстави для відхилення будуть мати наслідком накладання штрафу на тендерний комітет, через явну незаконність відхилення тендерної пропозиції.
3. Договір поставки із виробником було підписано у той час, коли Директором був Шостак І.С. Зміна директору не має наслідком обов’язку сторін укласти додаткову угоду. Це дійсний договір. Більш того, чинним законодавством не передбачено те, що зміна директора має наслідком недійсність договору. Шановний тендерний комітет, якщо ви іншої думки, то обґрунтуйте її із посиланням на чинне законодавство України.
4. Шановний тендерний комітет, яким пунктом тендерної документації передбачалось надання акту звірки? Жодним. Тож її надання чи ненадання, чи хибні відомості у ньому (на вашу думку) не можуть призвести до відхилення нашої пропозиції. Крім того, в тендерній документації не містилась вимога ані щодо надання видаткової накладної, ані щодо надання акту звіряння. Водночас, ТОВ «Промтопресурс», з метою підтвердження того, що договір є повністю виконаним, надало такі документи.
Враховуючи вказане, ТОВ «Промтопресурс» не порушило умов тендерної документації та підстав для відхилення немає.
Подання же оригіналу договору замість копії не є підставою для відхилення пропозиції. Підтвердженням цього є рішення АМКУ № 12930-р/пк-пз від 13.09.2019.
Реальність даного договору підтверджується тим, що звіт про його укладання та виконання було виставлено на прозорро: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-14-000594-a.
Акт звіряння складається вже після здійснення остаточної оплати, у зв’язку з цим дата на ньому відмінна від тієї дати, що стоїть у видатковій накладній.
Ще раз наголошуємо, акт звірки не вимагався, то ж ви взагалі не повинні його оцінювати.
Відхилення нашої тендерної пропозиції є явно незаконним. З цього приводу виникає цілком логічне запитання, або тендерний комітет є зовсім некомпетентним в питаннях публічних закупівель, або йде до оголошення переможця того учасника, який повинен стати переможцем за певною домовленістю.
Будемо вимушені повідомляти про таке незаконне відхилення на Дозорро, оскаржувати його, та підключати громадські організації до розгляду цього питання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2020 11:23
Вирішення:
Шановний учаснику! Керуючись п.27 ч.1 ст.1 та ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має право подати скаргу до органу оскарження Антимонопольний комітет України (АКУ). Якщо ви вважаєте, що право на законний інтерес порушено внаслідок рішення, дії чи бездіяльності Замовника, які суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
Під час розгляду скарги органом оскарження буде встановлено, що Замовник дійсно неправомірно відхилив Учасника та прийміть рішення про зобов’язання Замовника відмінити рішення про відхилення рішення протокол №42 від 21.01.2019 року.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Невідповідність учасника ТОВ «Промтопресурс» вимогам тендерної документації
Номер:
d81ce1c2921c4eab9249fde7f30917d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-25-000139-b.c3
Назва:
Невідповідність учасника ТОВ «Промтопресурс» вимогам тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми ретельно проаналізували тендерну пропозицію ТОВ «Промтопресурс», та вважаємо її такою, що не відповідає вимогам тендерної документації з наступних причин:
1.Замовник вимагає: у розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції надати:
«5.3.1. Копію аналогічного до предмету цієї закупівлі договору;
5.3.3. Позитивний відгук від замовника, з ким був укладений аналогічний до предмету закупівлі договір. Відгук має містити інформацію про найменування товару, який постачався учасником, а також загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору.
Копія позитивного відгука виданого 2018 році або в 2019 році (від організації, яка надала аналогічний договір)».
ТОВ «Промтопресурс» надає:
По-перше: Оригінал договору замість копії. Дія договору до 31.12.2018р.
По-друге: Надає акт звіряння та видаткову накладну для підтвердження виконання учасником своїх обов’язків згідно договору. Проте ці два документи містять протилежну інформацію: видаткова накладна № 14/12/18 датована 14.12.2018р., тобто факт відвантаження – 14.12.2018р., проте в акті звіряння від 05.08.2019р. вказано, що відвантаження – квітень 2019р. і на 01.01.2019р. сальдо по заборгованості відсутнє. Дія договору до 31.12.2018р. Це наводить на думку про підробку документів.
По-третє: З 03.01.17 р. набули чинності змінені норми Закону про бухоблік, завдяки яким «знизився» статус первинного документа. Зміни були внесені Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо усунення адміністративних бар’єрів для експорту послуг» від 03.11.16 р. № 1724-VIII.
З наведеного в ст. 1 Закону про бухоблік дано нове визначення первинного документа. Згідно з новим визначенням первинний документ — це документ, який містить відомості про господарську операцію. Також, згідно з абз. 1 п. 44.1 ПКУ для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачене законодавством.
Тобто, первинний документ (видаткова накладна) складено з порушення законодавства України і не може свідчити про належне виконання аналогічного договору.
2. Замовник вимагає надати у Додатку 1:
« 7.5. Якість вугілля повинна відповідати технологічним показникам замовленого вугілля і підтверджуватися посвідченнями про якість вугілля», або
7.8. Для підтвердження відповідності вугілля зазначеним вимогам учасник надає у складі тендерної пропозиції:
копія посвідчень про якість вугілля відвантаженого учаснику на марку згідно діючим ДСТУ з обов’язковим зазначенням теплоти згорання, у разі відсутності надати сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вище зазначені марки вугілля завірені виробником».
ТОВ «Промтопресурс» надає: Посвідчення якості № 5, завірене Хімічною лабораторією «Південнодонбаська», проте договір з лабораторією (Договір № 23/01) надано з іншою лабораторією, а саме з ДП «Держвуглепостач», який діє до 31.12.2019р.
Тобто, ТОВ «Промтопресурс» не підтвердило можливість надати у 2020р. посвідчення якості щодо предмету закупівлі, бо відсутні договірні стосунки з будь якою лабораторією.
3. Замовник вимагає надати у Додатку 1:
«7.8. Для підтвердження відповідності вугілля зазначеним вимогам учасник надає у складі тендерної пропозиції:
гарантійний лист від виробника вугілля на право користування сертифікатами та на гарантію відвантаження товару учаснику для потреб замовника».
ТОВ «Промтопресурс» надає гарантійний лист № 1/5 від 25.12.2019 від ТОВ «Збагачувальна фабрика «Вугільний енергетичний комплекс». Проте даний документ не має юридичної сили, бо складений з порушенням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлювання документів» Держспоживстандарт України, дія якого поширюється на підприємства, установи, організації та їх об’єднання усіх форм власності.
Стандарт установлює обов’язковий склад реквізитів документів, які оформлюються у всіх уніфікованих системах документації, а саме п.5.23:
«Підпис, який складається з назви посади особи, яка підписує документ, особистого підпису, ініціалу та прізвища».
На наданому гарантійному листі відсутні посада особи, яка підписала гарантійний лист, ініціали та прізвище. Ідентифікувати по підпису особу, яка створила цей документ не можливо.
Документи набирають юридичної сили, якщо їх складено в установленому порядку.
Тобто, ТОВ «Промтопресурс» не надало гарантійний лист від виробника.
4. Замовник вимагає у розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції надати:
«5.1.2. Споруди для зберігання вугілля належать Учаснику на праві власності, він повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копії документів, які підтверджують можливість учасника зважувати вугілля (паспорт на ваги, тощо), в іншому випадку – копії договорів оренди об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової, або договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля, тощо. Разом з договорами учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель або майданчиків на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту та/або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання, які належать орендодавцю або надавачу послуг».
ТОВ «Промтопресурс» надає:
-По-перше: у файлі «договір суборенди майна » Договір № 3 суборенди не житлового приміщення з ТОВ «Красногорівське ремонтно-будівельне підприємство»- суборендодавець, хоча замовник вимагає тільки договори оренди.
-По-друге: Договір № 3 підписаний суборендодавцем (ТОВ «Красногорівське ремонтно-будівельне підприємство») - та орендатором(ТОВ «Промтопресурс»). Проте, згідно ст. 774 ГКУ Передання наймачем речі у користування іншій особі (піднайм) можливе лише за згодою наймодавця, якщо інше не встановлено договором або законом.
-По третє: ТОВ «Промтопресурс» надає у файлі «договір орендодавця майна» нотаріальний договір оренди нежитлового приміщення:орендодавець Щетинін Дмитро Дмитрович та орендар ТОВ «Красногорівське ремонтно-будівельне підприємство», проте в ньому відсутнє право передачі майна в суборенду.
Згідно п. 2 Постанови КМУ від 7 грудня 2016 р. № 922 «Деякі питання набуття права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності за декларативним принципом» надано визначення МТБ, а саме:
«матеріально-технічна база суб’єкта господарювання - земельні ділянки, будівлі, приміщення, матеріальні ресурси, засоби виробництва та документи, необхідні для провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності».
Відповідно до ст.317 Цивільного кодексу права України володіння, користування та розпорядження майном належать виключно власникові майна. Право користування майном можна набути за плату на визначений строк на підставі договору найму (оренди) згідно ст.759 Цивільного кодексу. Істотними умовами договору оренди згідно ст.284 Господарського кодексу є: об'єкт оренди ; строк, на який укладається договір оренди; орендна плата з урахуванням її індексації; порядок використання амортизаційних відрахувань; відновлення орендованого майна та умови його повернення або викупу.
Відсутність згоди власника приміщення(склада) на суборенду та підпису на договору суборенди, вказує на відсутність виконання вимоги замовника ТОВ «Промтопресурс».
Тобто, ТОВ «Промтопресурс» не надало копію договору оренди об’єкту нерухомості для зберігання вугілля і не підтвердило наявність МТБ ( у частині наявності складу)для виконання предмету закупівлі.
5. Замовник вимагає у розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції надати:
« 5.1.3.2.У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим автотранспортом та навантажувачем, він повинен надати:
- копію договору оренди або копію договору про надання відповідних послуг транспортних засобів та технічних засобів для навантаження/розвантаження вугілля (завірену підписами та печаткою (у разі її наявності) всіх сторін)».
ТОВ «Промтопресурс» надає замість копій договорів, завірених з двох сторін учасниками оригінали договорів про надання послуг перевезення. Слід зауважити, що у період уточнення замовником була надана чітка відповідь стосовно цього пункту:
Шановний Замовник! Прошу дати відповідь на наступне: У п. 5.1.3.2. як разуміти висловлення: "всіх сторін"? Копію договору завірену з двух сторін учасників чи всіх сторінок копії договору? Дякую. 5.1.3.2. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим автотранспортом та навантажувачем, він повинен надати: - копію договору оренди або копію договору про надання відповідних послуг транспортних засобів та технічних засобів для навантаження/розвантаження вугілля (завірену підписами та печаткою (у разі її наявності) всіх сторін)
Відповідь:
02.01.20, 09:04
Доброго дня, дякуємо за запитання. У п. 5.1.3.2. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим автотранспортом та навантажувачем, він повинен надати: - копію договору оренди або копію договору про надання відповідних послуг транспортних засобів та технічних засобів для навантаження/розвантаження вугілля (завірену підписами та печаткою (у разі її наявності) всіх сторін), мається на увазі, що потрібно надати копію договору завірену з двух сторін учасників.
Тобто, ТОВ «Промтопресурс» не підтвердило наявність МТБ ( у частині наявності автотранспорту та навантажувача) для виконання предмету закупівлі.
На основі вищенаведеного та керуючись ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» пропозиція ТОВ «Промтопресурс» повинно бути відхилена, як така що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1_Вимога_Промтопресурс.docx 15.01.2020 09:37
Дата подачі:
15.01.2020 09:37
Вирішення:
Шановний учаснику, розглянувши Вашу вимогу відповідаємо, що пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" знаходиться на етапі розгляду. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону про публічні закупівлі строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Протягом зазначеного строку тендерним комітетом буде прийнято рішення, щодо пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" та опубліковано Замовником через систему електронних торгів ProZorro.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Договір про співпрацю
Номер:
96ec826ca63d42efbcbf9c169ed387c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-25-000139-b.c2
Назва:
Договір про співпрацю
Вимога:
Шановний замовнику, п. 7.8 Додатку 1 Тендерної документ наголошує, що учасник повинен надати у складі пропозиції : 7.8 Для підтвердження відповідності вугілля зазначеним вимогам учасник надає у складі тендерної пропозиції:
- гарантійний лист від виробника вугілля на право користування сертифікатами та на гарантію відвантаження товару учаснику для потреб замовника.
- довідку в довільній формі про наявність або відсутність на складі вугілля.
- копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля кам’яного, що є предметом даної закупівлі, завірену печаткою особи на ім’я якої такий сертифікат виданий.
- учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробником вугілля або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля до кінця 2020 року, шляхом подання у складі пропозиції оригіналу або копії договору щодо відвантаження вугілля кам’яного (купівлі-продажу, поставки, тощо) на користь такого учасника (господарський договір, що за своєю формою відповідає вимогам частини першої статті 181 Господарського кодексу України), в тому числі вугілля, вказаного в даній документації марки, а також гарантійного листа від виробника (іншого суб’єкта господарювання, що здійснює відвантаження вугілля згідно договору) щодо готовності на відвантаження вугілля відповідної марки на користь учасника протягом 2020 року в кількості та з якісними показниками, передбаченими цією тендерною документацією, в разі укладення договору про закупівлю з таким учасником за результатами торгів.
пункт 7.9 наголошує. що учасник повинен ще надати договір про співпрацю з виробником(його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором,) та ще гарантійний лист від виробника стосовно гарантії постачання вугілля на користь учасника в адресу замовника .
Тобто п.7.9 дублює п.7.8 в частині надання гарантійних листів.
З пункту 7.8 зрозуміло, що учасник надає договор постачання з виробником або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором та гарантійний лист щодо поставки, навіщо учаснику заключати договір про співпрацю з виробником? якщо є договір постачання з виробником та гарантійний лист від нього, які відповідають вимогам п.7.8 Додатку 1 ТД. Договір про співпрацю виключно справа учасника, потрібен він йому чи ні вирішує учасник, і з ким вести господарьскі стосунки вирішує виключно учасник.
У вашої відповіді від 28.12.2019 на таку ж вимогу ви наголошуєте наступне: "... Учасник просить надати гарантії постачання вугілля потрібної якості, в потрібних Замовнику обсягах та у визначені терміни. На думку Замовника, якщо Учасник не є безпосередньо виробником, гарантувати постачання будь якого товару можна або вже маючи його у своїй власності, або маючи гарантії постачальника, який в свою чергу є виробником чи гарантує постачання товару від виробника." Але ж такі самі вимоги є в п. 7.8. Додатку 1 - є договір постачання , є лист гарантія поставки, тому незрозуміло ваші вимоги щодо наявності ще й договору про співпрацю.
Вимагаємо видалити дану вимогу з Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.12.2019 11:02
Вирішення:
Шановний учаснику, для підтвердження договірних відносин з виробником вугілля учасник повинен надати копію діючого договору про співпрацю учасника із безпосереднім виробником вугілля (якщо учасник не являється виробником), його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем марок, що становлять предмет закупівлі за даними торгами та оригінал гарантійного листа, наданого учаснику процедури закупівлі безпосереднім виробником вугілля (якщо учасник не являється виробником), його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем марок, що становлять предмет закупівлі за даними торгами, адресований на ім’я замовника торгів про гарантію відвантаження учаснику для потреб замовника вказаної в пропозиції кількості та якості вугілля. Копія договору про співпрацю має бути завірена підписом та печаткою обох сторін. У випадку придбання вугілля безпосередньо не у виробника, а у посередника, за відсутності договірних відносин із виробником, надати вищевказані документи між посередником та виробником.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Додаток 1
Номер:
f200fc33d67d482d8ce9cf511b45a736
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-25-000139-b.b1
Назва:
Додаток 1
Вимога:
Шановний замовнику, в Додатку 1 ТД пункт 7.9. ви вимагаєте наступне: "... п. 7.9. Для підтвердження договірних відносин з виробником вугілля учасник повинен надати копію діючого договору про співпрацю учасника із безпосереднім виробником вугілля (якщо учасник не являється виробником), його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем марок, що становлять предмет закупівлі за даними торгами та оригінал гарантійного листа, наданого учаснику процедури закупівлі безпосереднім виробником вугілля (якщо учасник не являється виробником), його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем марок, що становлять предмет закупівлі за даними торгами, адресований на ім’я замовника торгів про гарантію відвантаження учаснику для потреб замовника вказаної в пропозиції кількості та якості вугілля. Копія договору про співпрацю має бути завірена підписом та печаткою обох сторін..." Даним пунктом ви перевищуєте ваші повноваження стосовно оформлення вимог до учасників в тендерній документації. Це виключно справа учасника - заключати йому договір про співпрацю з виробником або ні, є договір постачання(купівлі-продажу), який відповідає п. 7.8 Додатку 1 до ТД, а ВИМАГАТИ від учасника заключати договір про співпрацю з виробником ви не маєте права. Договір про співпрацю - це виключно справа учасника, хоче він бути представником виробника чи ні, і які господарські відносини йому і з ким вести вирішує виключно учасник, без втручання третіх сторін!!! Вимагаємо видалити дану вимогу з Додатку 1, яка не відповідає законодавству
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.12.2019 15:05
Вирішення:
Шановний учаснику, для підтвердження договірних відносин з виробником вугілля учасник повинен надати копію діючого договору про співпрацю учасника із безпосереднім виробником вугілля (якщо учасник не являється виробником), його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем марок, що становлять предмет закупівлі за даними торгами та оригінал гарантійного листа, наданого учаснику процедури закупівлі безпосереднім виробником вугілля (якщо учасник не являється виробником), його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем марок, що становлять предмет закупівлі за даними торгами, адресований на ім’я замовника торгів про гарантію відвантаження учаснику для потреб замовника вказаної в пропозиції кількості та якості вугілля. Копія договору про співпрацю має бути завірена підписом та печаткою обох сторін. У випадку придбання вугілля безпосередньо не у виробника, а у посередника, за відсутності договірних відносин із виробником, надати вищевказані документи між посередником та виробником. Замовник не вимагає від учасника заключати договір про співпрацю з виробником, Учасник вільний в виборі з ким співпрацювати ( виробником, його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем марок, що становлять предмет закупівлі за даними торгами), Учасник просить надати гарантії постачання вугілля потрібної якості, в потрібних Замовнику обсягах та у визначені терміни. На думку Замовника, якщо Учасник не є безпосередньо виробником, гарантувати постачання будь якого товару можна або вже маючи його у своїй власності, або маючи гарантії постачальника, який в свою чергу є виробником чи гарантує постачання товару від виробника.
Статус вимоги:
Відхилено