-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт першого поверху приймально-діагностичного відділення головного корпусу літера 3 В Комунального підприємства «Саратська центральна районна лікарня Саратської районної ради Одеської області» за адресою: Одеська обл., смт. Сарата, вул. Соборна 2/1
Завершена
6 699 419.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 66 994.19 UAH
мін. крок: 1% або 66 994.19 UAH
Період оскарження:
24.12.2019 20:50 - 05.01.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення Замовника щодо визнання переможця
Номер:
3038afb260234377819b57f3b0501fd4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-24-001489-a.b2
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо визнання переможця
Скарга:
Вих. №31 від 14.02.2020 р. Орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, Україна,
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю
«ВАО РЕМСТРОЙ»
Код ЄДРПОУ:42478878
68211, Одеська обл., Саратський район,
с. Петропавлівка, вул. Центральна, 150-А,
Засоби зв’язку: +38067-4850-598
e-mail: fffff.vl@ukr.net
Замовник: Комунальне підприємство «Саратська центральна районна лікарня Саратської районної району Одеської області
код ЄДРПОУ: 01998880
68200, Україна, Одеська обл., Саратський р-н., селище міського типу Сарата, вул. Соборна, 2
Засоби зв’язку: +380484821731
e-mail: sarata_crl@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-12-24-001489-a
Назва предмету закупівлі: «Капітальний ремонт першого поверху приймально-діагностичного відділення головного корпусу літера 3 В Комунального підприємства «Саратська центральна районна лікарня Саратської районної ради Одеської області» за адресою : Одеська обл., смт. Сарата, вул. Соборна 2/1»
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника:
10 лютого 2020 року
Плата за подання скарги: 15 000,00 грн. Без ПДВ
СКАРГА
(Скарга подається відповідно до положень ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
24.12.2019 р. Комунальним підприємством «Саратська центральна районна лікарня Саратської районної ради Одеської області» (далі — Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднило оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-12-24-001489-а про закупівлю послуг з «Капітального ремонту першого поверху приймально-діагностичного відділення головного корпусу літера 3 В Комунального підприємства «Саратська центральна районна лікарня Саратської районної ради Одеської області» за адресою: Одеська обл., смт. Сарата, вул. Соборна 2/1 (ДК 021:2015 – 45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація».
Рішенням Замовника від 05.02.2020 р. ПП "ВАСОЛЬБУДСТРОЙ" визнано переможцем торгів та повідомлено про намір укласти договір.
07.02.2020 р. учасник закупівлі ТОВ «ВАО РЕМСТРОЙ» надіслало на адресу Замовника вимогу щодо невідповідності пропозиції учасника-переможця та скасування рішення про визнання ПП "ВАСОЛЬБУДСТРОЙ" переможцем закупівлі.
Рішенням замовника від 07.02.2020 р. вимога ТОВ «ВАО РЕМСТРОЙ» була відхилена Замовником у зв’язку з її безпідставності.
З огляду на вказані обставини, керуючись положеннями Закону ТОВ «ВАО РЕМСТРОЙ», як учасник вищевказаної закупівлі, прийняло рішення про подання скарги на рішення Замовника з наступних підстав.
По-перше: Відповідно до умов Розділу ІІІ «Примітки та додаткові роз’яснення Додатку № 2 тендерної документації на учасників закупівлі покладено обов’язок надати наступне: «Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для подання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб - порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених пунктами 2,3,5,6 і 8 ч.1 ст. 17 Закону (згідно вимог зазначених у таблиці даного Додатку № 2 до тендерної документації).
Відповідно до п. 3 Розділу ІІ Додатку № 2 тендерної документації, Документ (довідка), що підтверджує відсутність підстав, визначених п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону (довідка про відсутність не знятої чи не погашеної в установленому порядку судимості за злочини, учинений з корисливих мотивів) за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом (Департаментом інформаційних технологій МВС та/або територіальними сервісними центрами МВС або будь-яким іншим уповноваженим на це органом). Документ повинен бути виданий не раніше дати виходу оголошення про проведення даних відкритих торгів.
Крім того, акцентуємо Вашу увагу, що відповідно до п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Після завантаження усіх необхідних документів/файлів до тендерної пропозиції керівник / директор або уповноважена особа* учасника процедури закупівлі повинна накласти на неї цифровий підпис (електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис - ЕЦП/КЕП).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено в оголошенні про проведення відкритих торгів. Тендерні пропозиції та/або файли, що прикріплені до пропозицій учасників процедури закупівлі, що подані з порушенням кінцевого строку подання тендерних пропозицій, який встановлено в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду не підлягають.
Отже, з зазнаного випливає, що переможець процедури закупівлі зобов’язаний протягом п’яти днів, з дати оприлюднення на веб - порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надати довідку про відсутність судимості видану Департаментом інформаційних технологій МВС та/або територіальними сервісними центрами МВС або будь-яким іншим уповноваженим на це органом, видану не раніше дати виходу оголошення про проведення закупівлі UA-2019-12-24-001489-a від 24.12.2019 р.
Відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. Згідно статті 254 Цивільного кодексу України, якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, то днем закінчення строку є перший за ним робочий день.
Відповідно до інформації що міститься на веб - порталі Уповноваженого органу, повідомлення про намір укласти договір з переможцем оприлюднене 05.02.2020 р о 20:41.
Отже, з 06.02.2020 р. для переможця розпочався відлік строку для подання підтверджуючих документів та сплив 10.02.2020 р.
На виконання вимог тендерної документації, 10.02.2020 року о 23:41:57 ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» завантажено на веб-портал Уповноваженого органу Довідку про відсутність не знятої чи не погашеної в установленому порядку судимості за злочин, учинений з корисливих мотивів яка була отримана через ТСЦ № 5152 РЦС МВС в Одеській області видану 27.11.2019 р.
Отже, ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» порушило вимоги зазначені у п. 4 Розділу ІІ Додатку № 2 до тендерної документації, а саме: Документ повинен бути виданий не раніше дати виходу оголошення про проведення даних відкритих торгів.
Дата виходу оголошення про проведення даних відкритих торгів –24.12.2019 р., а отже, довідка повинна бути видана не раніше 24.12.2019 р., що не відповідає вимогам ТД Замовника.
На підставі зазначеного вище, надана переможцем Довідка не відповідає вимогам ТД Замовника оскільки строк її дії на момент завантаження сплив.
Крім того, відповідно до інформації що міститься на веб - порталі Уповноваженого органу, вказана довідка, строк якої сплив на момент завантаження, підписана ЄЦП лише 11.02.2020 р., отже, на останній день подання документів (на 10.02.2020 р.) вказана Довідка фактично не надана переможцем.
Крім того, відповідно до інформації що міститься на веб - порталі Уповноваженого органу, 11.02.2020 р. о 19:38 Переможець закупівлі, розуміючи що надана 10.02.2020 р. та підписана 11.02.2020 р. Довідка про відсутність судимості не відповідає вимогам Тендерної документації надав 11.02.2020 р. підписану ЄЦП 13.02.2020 р. Довідку, що відповідає вимогам ТД.
Акцентуємо увагу Колегії АМК, що коректна Довідка про відсутність судимості надана переможцем лише 13.02.2020 р., хоча Тендерною документацією встановлений строк до 10.02.2020 р. (прострочено 3 (три) календарні дні!).
Вказаний факт прострочення був проігнорований (упущений) Замовником, хоча Тендерна документація не відносить порушення строків подання документів до несуттєвих помилок, а отже, Скаржник у вказаних діях замовника вбачає дискримінацію прав учасників по відношенню до Переможця.
На підставі вище викладеного, до 10.02.2020 р. - протягом передбаченого строку подання документів переможцем, останнім не надано Довідку про відсутність судимості.
Щодо обізнаності Переможця та Замовника про факт неподання вказаної Довідки про відсутність судимості.
11.02.2020р. о 11:53:40 на веб-порталі Уповноваженого органу Переможцем надано лист без вихідного номеру та дати, наступного характеру «В зв’язку з надзвичайними погодними умовами, які склалися в Південному регіоні Одеської області, довідка, що підтверджує відсутність підстав, визначених у п.6 ч. 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», по отриманні буде одразу надана Замовнику. Ще раз підтверджуємо відсутність підстав, визначених у п, 6 ч.1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, вказаним листом Переможця чітко зазначено, що Довідка Переможцем протягом строку встановленого Тендерною документацією та Законом – надана не була.
Крім того, звертаємо увагу Колегії АМК, що тендерною документацією не передбачено випадків подовження строків подання документів з підстав як погіршення погодних умов, так і у зв’язку з поданням певних довідок, що не відповідають за своєю формою та змістом вимогам ТД.
Щодо посилання на погодні умови неможливості подання Довідки про відсутність судимості, звертаю Вашу увагу, що відповідно до інформації розміщеної на сайті Головного сервісного центру МВС (електронний ресурс: http://hsc.gov.ua/kontakti/kontakti-gsts-pidrozdiliv/), з 22.09.2017 р. Довідка про відсутність судимості замовляється онлайн, а видається в оригіналі в одному із чотирнадцятьох сервісних центрів МВС, що розташовані в Одеському регіоні та не припиняли свою роботу з 05.02.2020 р. по 11.02.2020 р., що ставить під сумнів інформацію викладену в листі Переможцем закупівлі.
По-друге, відповідно до ч.3 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказано, що тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Частиною четвертою ст.28 Закону передбачено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Разом з тим, нормою п.4 ч.1 ст.30 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до вимог п. 6 Додатку №1 тендерної документації, зазначено, що Замовником на виконання рекомендації Мінекономрозвитку України від 05.08.2016 № 3302-06/24782-06 «Щодо здійснення закупівлі робіт» та з метою уникнення після проведення аукціону невідповідності кінцевої загальної вартості тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі кошторису (договірної ціни), Учасники надають у складі своєї тендерної пропозиції перелік та обсяги запропонованих до виконання робіт відповідно до технічної специфікації, встановленої у тендерній документації, без зазначення вартості окремих складових робіт. Договірна ціна (кошторис) буде погоджуватися Сторонами під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Цивільного кодексу України.
Однак, учасником закупівлі ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надано документи (локальний кошторис на будівельні роботи та договірна ціна) які містять кошторис, перелік та обсяги робіт відповідно до технічної специфікації, встановленої у тендерній документації, із зазначення вартості окремих складових робіт.
Отже, на момент подання тендерних пропозицій учасник закупівлі визначив вартість робіт які будуть надаватися на виконання вимог Тендерної пропозиції не маючи інформації щодо кінцевої вартості робіт за результатами закупівлі
На підставі зазначеного вище, вказані дії призвели до порушення вимог/умов п.6 Додатку №1 до тендерної документації.
Окрім цього, слід зауважити, що згідно умов п.7 Додатку № 1 ТД, встановлено, що невідповідність запропонованих учасником процедури закупівлі робіт встановлених технічним, якісним та кількісним характеристикам або будь-яким іншим вимогам цього додатку до тендерної документації, розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
З огляду на зазначене, Замовник зобов’язаний відхилити ТП ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ», як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації.
Згідно з ч. 1 ст. 1 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», АМКУ є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері державних закупівель.
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», АМКУ, як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії приймаються від імені АМКУ.
Порядок оскарження процедур закупівлі визначений ст. 18 Закону України «Про публічні закупівель».
Так, в ч. 9 ст. 18 Закону визначено, що за результатами розгляду скарги орган оскарження (АМКУ) має право, прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Відповідно до ч.11 ст. 18 Закону, Орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає обґрунтоване рішення, у якому зазначаються: висновок органу оскарження про наявність або відсутність порушення процедури закупівлі; висновок органу оскарження про задоволення скарги повністю чи частково або про відмову в її задоволенні; підстави та обґрунтування прийняття рішення; у разі якщо скаргу задоволено повністю або частково - зобов’язання усунення замовником порушення процедури закупівлі та/або відновлення процедури закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника.
Наведені правові норми свідчать, що орган оскарження перевіряє оскаржувані рішення, дії чи бездіяльності замовника на предмет їх відповідності законодавству у сфері публічних закупівель, зокрема принципам, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», і, встановивши порушення процедури закупівлі, може зобов'язати замовника вчинити дії щодо усунення виявлених порушень.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
П Р О Ш У:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зупинити Процедуру закупівлі послуг з «Капітального ремонту першого поверху приймально-діагностичного відділення головного корпусу літера 3 В Комунального підприємства «Саратська центральна районна лікарня Саратської районної ради Одеської області» за адресою : Одеська обл., смт. Сарата, вул. Соборна 2/1» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-24-001489-a);
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» та прийнятого рішення про намір укласти договір з ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» з закупівлі послуг «Капітального ремонту першого поверху приймально-діагностичного відділення головного корпусу літера 3 В Комунального підприємства «Саратська центральна районна лікарня Саратської районної ради Одеської області» за адресою : Одеська обл., смт. Сарата, вул. Соборна 2/1» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-24-001489-a);
4. Здійснити перевірку викладеної в скарзі інформації, за результатами розгляду якої прийняти рішення;
5. Розглянути інші пропозиції учасників закупівлі в порядку визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Додатки:
1. Платіжне доручення за № 303 від 13.02.2020 р. про внесення плати за подання скарги.
Директор
ТОВ «ВАО РЕМСТРОЙ» Лохматов В.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга АМКУ.pdf 15.02.2020 14:56
- платіжне доручення.pdf 15.02.2020 14:56
- Рішеннч від 19.02.2020 № 3141 + лист Замовнику.pdf 19.02.2020 19:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2020 № 4310.pdf 06.03.2020 16:27
- Рішення від 05.03.2020 № 4310.pdf 11.03.2020 18:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.02.2020 15:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.03.2020 18:31
Вимога
Є відповідь
вимога щодо невідповідності пропозиції учасника-переможця та рішення про намір укласти договір та скасування рішення про визнання переможцем закупівлі
Номер:
f698be7a4906463b8783f46258985f55
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-24-001489-a.c1
Назва:
вимога щодо невідповідності пропозиції учасника-переможця та рішення про намір укласти договір та скасування рішення про визнання переможцем закупівлі
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВАО РЕМСТРОЙ» «ВАО РЕМСТРОЙ»
Код ЕДРПОУ 42478878 Код ОКПО 42478878
Юридична адреса: 68211, Одеська обл., Юридична адреса: 68211, Одеська обл.,
Саратський р-н, с. Петропавлівка, Саратський р-н, с. Петропавлівка,
вул. Центральна, 150-А вул. Центральна, 150-А
________________________________________
тел.моб. 0674850598; E-mail: fffff.vl@ukr.net
________________________________________
Вих. № 30 від 07.02.2020 р.
Голові тендерного комітету,
заступнику головного лікаря
з економічних питань КП «Саратська
центральна районна лікарня
Саратської районної ради Одеської
області»
Небозі Вікторії Іванівні
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-24-001489-а
ВИМОГА
щодо невідповідності пропозиції учасника-переможця та рішення про намір укласти договір та скасування рішення про визнання переможцем закупівлі
Ми, Товариство з обмеженою відповідальність «ВАО РЕМСТРОЙ» виявили бажання взяти участь у відповідному тендері (ідентифікатор зазначено вище) та згідно Тендерної документації (надалі – ТД) подали свою тендерну пропозицію.
Прийнявши рішення щодо обрання переможцем та намір укласти договір з Приватним Підприємством «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ», порушили наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію, через необ’єктивність та неупередженість оцінка тендерних пропозицій, оскільки тендерна пропозиція ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, в ч.3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Частиною четвертою ст.28 Закону передбачено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Разом з тим, нормою п.4 ч.1 ст.30 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, вказаних норм Закону Замовник недотримався, з огляду на таке:
1. Відповідно до Тендерної документації щодо проведення процедури закупівлі-відкриті торги «Капітальний ремонт першого поверху приймально-діагностичного відділення головного корпусу літера 3 В Комунального підприємства «Саратська центральна районна лікарня Саратської районної ради Одеської області» за адресою : Одеська обл., смт. Сарата, вул. Соборна 2/1 (ДК 021:2015- 45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація)», а саме Додатку № 2 до тендерної документації «Перелік документів щодо підтвердження відповідності учасника вимогам замовника та статті 16-17 Закону», п. 3 Кваліфікаційні критерії, згідно ст.16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, п.3.2 наявність обладнання та матеріально- технічної бази.
Так, щодо завантажених договорів оренди (23. Договор оренди2.pdf, 24.Договор оренди3.pdf):
1) Договір оренди від 02.01.2020 р. № 2 укладений між фізичною особою-підприємцем Пентійським Василем Пилиповичем та ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» щодо оренди Екскаватор Case WX , відповідно до пункту 1.4 зазначеного договору, орендодавець надає маніпулятор у справному стані по Акту прийому-передачі, на останній сторінці договору міститься підпис Орендодавця та підпис , печатка ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ».
Разом з тим, відповідно до частини третьої статті 6 Цивільного кодексу України сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд. Але сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов’язковість для сторін положень актів цивільного законодавства впливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами.
Згідно зі статтею 799 Цивільного кодексу України:
- договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі;
- договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.
Зазначений вище договір оренди від 02.01.2020 р. № 2 укладений між ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» та фізичною особою - підприємцем Пентійським Василем Пилиповичем, не посвідчений нотаріально.
Враховуючи наведене, у складі Пропозиції Учасника ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» відсутній договір оренди від 02.01.2020р. № 2, що не відповідає умовам Документації в цій частині.
Теж саме стосується і договору оренди від 02.01.2020р. № 3 укладеного
між фізичною особою-підприємцем Опря Євгеном Васильовичем та ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» щодо оренди маніпулятора марки RENAULT, модель MIDLINERMI80, тип – СПЕЦІАЛІЗІРОВАНИЙ ВАНТАЖНИЙ САМОСКИД, 1993 року випуску, номер шасі (кузова, рами) FV640ACB000002829, реєстраційний номер ВН3753НК, колір – Білий. Тобто, вищевказаний договір оренди від 02.01.2020р. № 3 не відповідає умовам Документації в цій частині.
Виходячи з вищенаведеного, ці порушення на засіданні тендерного комітету Замовника, шляхом голосування, не можливо віднести до помилок формальних (несуттєвих), технічних описок (як такі, що не пронумеровано, чи не вказана дата, номер документа та такі, що не призводять до значного спотворення інформації, допущені очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна), щодо визначення переможцем тендеру, як найбільш економічно вигідної пропозиції.
Слід зазначити, що у Вас, як Замовника процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт першого поверху приймально-діагностичного відділення головного корпусу літера 3 В Комунального підприємства «Саратська центральна районна лікарня Саратської районної ради Одеської області» за адресою : Одеська обл., смт. Сарата, вул. Соборна 2/1 (ДК 021:2015- 45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація)» було достатньо часу ( з 10 січня 2020р. по 05.02.2020р.) для проведення об’єктивного та неупередженого розгляду тендерної пропозиції ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» на предмет її відповідності умовам тендерної документації та вимогам Закону, щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, установленим замовником, згідно ст. 16 Закону, відсутності підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, зазначені у ст. 17 і частині сьомій ст. 28 Закону. По суті, в даному випадку, Учасник закупівлі ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» не відповідає вимогам ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» , щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв в наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Жодних пояснень від Учасника ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» щодо договорів найму транспортного засобу за участю ФОП (Пентійського В.П. та Опря Є.В.) надано не було.
Оскільки Господарський Кодекс нічого не говорить про особливості нотаріального посвідчення договору оренди транспортного засобу, укладеного за участю фізичної особи-підприємця, у вирішенні цього питання слід застосовувати правила, встановлені ЦК, зокрема в приписах ч. 1 ст. 209, ч. 1 ст. 220, ч. 3 ст. 640 та ч. 2 ст. 799, а це у свою чергу, означає, що договір оренди транспортного засобу, укладений за участю фізичної особи-підприємця в простій письмовій формі без нотаріального посвідчення, є недійсним.
Звертаємо Вашу увагу на наступне, що аналогічну скаргу було розглянуто АМКУ (рішення № 19328-р/пк-пз від 26.12.2019) номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу назва предмету закупівлі: UA-2019-11-05-001316-b «ДК 021:2015:45214000-0 – Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів» . Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження : ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ». Найменування замовника : ПРЯМОБАЛКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА АРЦИЗЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Доводимо до Вашого відома,що Учасник ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» приймав участь в вищевказаній закупівлі, але невідповідності та недоліки, встановлені АМКУ так і не усунув, згідно чого йому було відмовлено, як переможцю процедури.
Ми, ТОВ «ВАО РЕМСТРОЙ», наполягаємо ретельніше переглянути пропозицію переможця на відповідність встановлених Вами вимог, та відмінити рішення щодо встановлення переможця закупівлі, наміру укласти договір, та повернення відкритих торгів до статусу кваліфікації переможця.
У разі залишення нашої вимоги без задоволення залишаємо за собою право на подальші звернення у компетентні органи щодо порушень та зловживання владою під час прийняття завідомо неправомірних рішень щодо обрання переможця цієї закупівлі.
Також звертаємо Вашу увагу, що буде нами направлений запит на моніторинг Ваших закупівель відповідними громадськими організаціями, які спеціалізуються на пошуку фактів можливої корупції під час проведення закупівель, та до правоохоронних органів, до органів державного фінансового контролю, які відповідають за здійснення моніторингу закупівлі.
На підставі викладеного, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», приймаючи до уваги положення Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт першого поверху приймально-діагностичного відділення головного корпусу літера 3 В Комунального підприємства «Саратська центральна районна лікарня Саратської районної ради Одеської області» за адресою : Одеська обл., смт. Сарата, вул. Соборна 2/1 (ДК 021:2015- 45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація)»
ВИМАГАЄМО:
1. Розглянути дану вимогу.
2. Прийняти рішення про повернення до розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ».
3. Скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ».
4. Розглянути інші пропозиції учасників закупівлі в порядку визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Директор
ТОВ «ВАО РЕМСТРОЙ» Лохматов В.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога на рішення замовника.pdf 07.02.2020 15:37
Дата подачі:
07.02.2020 15:42
Вирішення:
Відповідно до умов п. 3.2.1 розділу І Додатку №2 тендерної документації вимагалося лише надання довідки в довільній формі, завіреної підписом та печаткою учасника процедури закупівлі, що має містити інформацію про наявність власного або орендованого відповідного обладнання та матеріально-технічної бази. Надання копій договорів оренди не передбачено умовами тендерної документації, а тому ваші вимоги є безпідставними. Враховуючи вищевикладені факти ваша скарга буде не задоволена органом оскарження та шанси на позитивне рішення органу оскарження для Вас рівні нулю (0%).
Статус вимоги:
Не задоволено