• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації харчування

Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на території радіоактивного забруднення, Зарічненського району Рівненської області

Завершена

20 815 265.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 208.15 UAH
Період оскарження: 24.12.2019 18:32 - 20.01.2020 00:00
Скарга
Відхилено

невідповідність пропозиції тендерній документації

Номер: 99dbbb5e8578482b80083d3fbe79c87c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-24-001602-c.c3
Назва: невідповідність пропозиції тендерній документації
Скарга:
невідповідність пропозиції тендерній документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.03.2020 20:02
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.04.2020 16:37
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ АТОМСЕРВІС, Гнатенко Сергій Сергійович +380994899219 atomservis.tov@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: 8c96ded64609479f9e74a6b7394aeb03
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-24-001602-c.b2
Назва: СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Управлінням соціального захисту населення Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області (далі – Замовник) згідно оголошення UA-2019-12-24-001602-c про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) з публікацією англійською мовою, було оголошено про проведення відкритих торгів з закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 – 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (далі – Процедура закупівлі, Закупівля). Товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» (далі – Скаржник) прийняло участь у Закупівлі та подало відповідну тендерну пропозицію. За результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника в порядку ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» вона була відхилена згідно оприлюдненої 13.02.2020р. на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та відповідно до розміщеного Протоколу розгляду тендерних пропозицій (далі – Протокол), згідно якого тендерну пропозицію Скаржника було відхилено як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Вважаємо вищезазначене рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника необґрунтованим й протиправним та таким, що порушує інтереси та права Скаржника, з огляду на наступне. Згідно вищезгаданого Протоколу в розділі підстав відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України “Про публічні закупівлі” відносно Скаржника зазначено наступне: «Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до п.п 4.2.2 п. 4.2. частини 4 Розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, а саме: перспективне двотижневе меню має бути підписане Учасником із прикладанням печатки* та погоджене згідно вимог чинного законодавства. У складі пропозиції ТОВ ,,РАМЕДАС УКРАЇНА” наявне перспективне двотижневе меню з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області, яке не відповідає предмету закупівлі, а саме предметом закупівлі є «Послуги з організації харчування (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на території радіоактивного забруднення, Зарічненського району Рівненської області)». Однак з такими висновками Замовника про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам тендерної документації та з самим рішенням Замовника про відхилення пропозиції Скаржника погодитись не можна, з огляду на наступне. Тендерна документація в ч. 4 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить наступну умову: «4.2. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, а саме: ……………………………………………………………………….. 4.2.2. Перспективне двотижневе меню має бути підписане Учасником із прикладанням печатки* та погоджене згідно вимог чинного законодавства». При цьому, ані вищезазначений п. 4.2 ч. 4 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», ані Тендерна документація в цілому не містять жодних вимог щодо форми та/або змісту (контекстного наповнення) такого перспективного двотижневого меню. Відзначимо, що чинне законодавство також не містить вимог до форми та змісту перспективного двотижневого меню, а також відсутній нормативно-правовий акт, який би встановлював окремий регламент (окрему процедуру) складання, оформлення та погодження двотижневого меню. В той же час, в складі тендерної пропозиції Скаржника наявний файл «65. Перспективне двотижневе меню_187-191.pdf», який містить перспективне двотижневе меню, яке підписане Скаржником з прикладанням печатки, та яке погоджене шляхом проставлення відповідної відмітки з прикладанням підпису посадової особи та печатки територіального органу Держпродспоживслужби. Стосовно наведених Замовником в Протоколі міркувань про «відповідність» перспективного двотижневого меню предмету Закупівлі слід зазначити наступне. По-перше, вищезазначений пп. 4.2.2 п. 4.2 ч. 4 Розділу III не містить окремих умов чи приписів як саме (в якій формі, яким чином тощо) повинно бути забезпечена відповідність перспективного двотижневого меню предмету Закупівлі, не кажучи вже про те, що вищезгаданий пункт взагалі не містить пряму вказівку на те, що перспективне двотижневе меню повинно відповідати предмету закупівлі. А по-друге, згідно оголошення та тендерної документації предметом даної Закупівлі є Послуги з організації харчування (Catering services) згідно коду ДК 021:2015 – 55320000-9, отже в принципі не зрозуміло, в чому саме полягає невідповідність наданого Скаржником меню предмету закупівлі. Враховуючи викладене, Скаржник належним чином виконав умови Тендерної документації, зокрема пп. 4.2.2 п. 4 Розділу III, надане Скаржником в складі своєї тендерної пропозиції перспективне двотижневе меню в повній мірі відповідає вимогам Тендерної документації (підписане Скаржником з прикладанням печатки та погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби), а відтак ТОВ «Рамедас України» не порушило умови Тендерної документації в цій частині. З огляду на зазначене, відхилення тендерної пропозиції Скаржника, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації за зазначеною підставою, - є необґрунтованим та неправомірним. При цьому, додатковим підтвердженням порушення Замовником встановлених основних принципів здійснення закупівель, зокрема, щодо об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та недискримінації учасників, є та обставина, що, будучи «занадто прискіпливим» при дослідженні пропозиції Скаржника на предмет відповідності наданих ним документів предмету Закупівлі, при цьому нехтуючи доцільність та необхідність застосування в даному випадку загально прийнятого принципу розумності, при вивченні пропозиції інших учасників, яких наразі допущено до аукціону, не взяті до уваги окремі елементи невідповідності та суперечності, які в свою чергу були застосовані Замовником як підстава для відхилення. Так, учасником ТОВ «АРХІМАГІР» в складі пропозиції на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» наданий договір про надання послуг з харчування № 77 від 12.06.2019р., укладений з ПП «Праймесі». З умов зазначеного договору вбачається, що його предметом є надання послуг з організації харчування працівників ПП «Праймесі», а отже, за логікою Замовника, такий договір не відповідає предмету закупівлі та не може прийматися до уваги. Окрім того, згідно пп. 2.1 ч. 3 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством необхідно подати Інформацію у довільній формі про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей, які є достатніми для надання послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Зарічненського району, Рівненської області (оригінал довідки Учасника), та належним чином засвідчені копії документів, які підтверджують право володіння/користування Учасника вказаними ним об’єктами матеріально-технічної бази. Учасником ТОВ «АРХІМАГІР» в складі своєї пропозиції наданий файл «Мат тех база.pdf», в якому по-перше, відсутня саме інформація у довільній формі про наявність в Учасника власних виробничих потужностей, що вже в принципі не відповідає умовам Тендерної документації, а по-друге, надана Довідка про обладнання та матеріально-технічну базу № 42-Т від 22.01.2020р. не містить жодних посилань на предмет Закупівлю, чи бодай на саму Закупівлю як таку, отже, за логікою Замовника, знов-таки не відповідає предмету закупівлі та не може прийматися до уваги. Отже, керуючись застосованим при оцінці пропозиції Скаржника критерієм, тендерна пропозиція ТОВ «АРХІМАГІР» також не відповідала умовам Тендерної документації та мала бути відхилена Замовником, однак такого зроблено не було, що порушує право Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку як своєї пропозиції так і тендерних пропозицій інших учасників, як це передбачено ст. 3 Закону про закупівлі. Виходячи з наведеного вище, рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника є безпідставним та незаконним, таким що порушує права та інтереси Скаржника, зокрема на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників. У відповідності до абзацу 3 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій, при цьому в даній Процедурі закупівлі протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднено 13 лютого 2020 року.
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.02.2020 18:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.03.2020 21:28
Дата виконання рішення Замовником: 16.03.2020 16:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 10.03.2020 року № 4518-р/пк-пз тендерним комітетом управління соціального захисту населення Зарічненської райдержадміністрації схвалено: 1. Скасувати рішення від 13.02.2020 № 9 в частині, щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "РАМЕДАС УКРАЇНА" та рішення про допущення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АРХІМАГІР" до аукціону за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-24-001602-c. 2. Допустити ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" до аукціону, як таку що відповідає вимогам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст. 16 Закону України ,,Про публічні закупівлі” та вимогам установленим ст. 17 вищевказаного Закону. Відхилити тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю ,, АРХІМАГІР”, як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Ярослав Буряков +380504249424 ramedas.ukraine@gmail.com
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга щодо дискримінаційних вимог, які містяться у тендерній документації Замовника

Номер: 7be7d1b0d5e14e71a29231300e6e0a63
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-24-001602-c.b1
Назва: Скарга щодо дискримінаційних вимог, які містяться у тендерній документації Замовника
Скарга:
Статтею 3 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч. 3 ст. 5 Закону). Ознайомившись із тендерною документацією Замовника, затвердженою рішенням тендерного комітету (протокол від 24 грудня 2019 року) Скаржник вважає, що тендерна документація Замовника містить вимоги, які суперечать чинному законодавству України, зокрема ст.17 Закону та порушують його права та законні інтереси.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.01.2020 20:17
Автор: ТОВ УКРЕКСІМГРУП, Мощанецький Андрій Володимирович +380673605857 ukreximgroup.ltd@ukr.net