-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги зі збирання та перевезення побутових відходів
Місце надання послуг за адресами замовника: м. Харків: пр-т Ювілейний, 52, вул. Луї Пастера, 177, вул. Цілиноградська, 40, вул. Цілиноградська, 30, пров. Інженерний,4, вул. Клочківська, 216А, вул. Академіка Філіппова, 42, просп. Науки, 9-А, пров. Інженерний, 1, пров. Інженерний, 3, пров. Інженерний, 1/3, вул. Полтавський шлях, 1, вул. Мирна,13, пров. Інженерний, 1-А. Обсяг надання послуг: 3428 м3. Строк надання послуг: протягом строку дії договору про закупівлю, до 31 грудня 2020 року (включно)
Торги не відбулися
492 040.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 460.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 460.20 UAH
Період оскарження:
24.12.2019 18:06 - 05.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо кваліфікації Учасника
Номер:
864e75aba8bd44e08902ab68fe1c6ff0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-24-005255-b.c2
Назва:
Щодо кваліфікації Учасника
Вимога:
Провідному фахівцю з державних закупівель Харківськкого національного економічного університету імені Семена Кузнеця
Усенко Надії Миколаївні
Шановна Надіє Миколаївно !
Цим листом КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» доводить до Вашого відома, що Вами проведено процедуру закупівлі 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збирання та перевезення побутових відходів), Учасником котрої КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» виступає.
Фахівцями нашого підприємства, проведено аналіз тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Автомобілі Харків», та виявлено ряд недоліків, а саме:
Учасником ТОВ «Автомобілі Харків» не надано:
1. Довідку про наявність у учасника спеціалізованого автотранспорту із зазначенням марок, державних номерів та кількості автотранспорту, що використовується учасником для надання послуг.
2. Довідку, складену в довільній формі у табличному вигляді, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; із зазначенням кількості співробітників, прізвищ, ім’я, по батькові, посад співробітників, досвіду роботи на цих посадах, рівня освіти.
3. Довідка УЧАСНИКА ЩОДО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ НЕ МІСТИТЬ : інформацію про адресу, коду за ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось надання послуг.
4. Документи надані в складі тендерної пропозиції не доводять наявності в ТОВ «Автомобілі Харків» спеціалізованого автотранспорту для обслуговування контейнерів місткістю 8 куб. м., відповідно до Технічної специфікації - додатку 1 до тендерної документації.
5. Довідку , складену в довільній формі, про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення.
6. Довідку, складену в довільній формі, про те, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Крім того, слід зазначити, що згідно даних Регіонального сервісного центру МВС в Харківській області, автомобіль МАЗ 5151 (вантажний самоскид) д/н 157-51 ХА, який належить громадянину Удовиченко Е. А пройшов останній технічний огляд в 2018 році, автомобіля ЗИЛ 431610 КО-431, д/н АХ 75 26 НА, який належить громадянину Скабардіну А. О. – взагалі не має в базі Регіональних сервісних центрів МВС, що свідчить про надання недостовірної інформації в складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Автомобілі Харків».
В зв’язку з чим, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Автомобілі Харків» підлягає відхиленню на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Надаємо Вам цю інформацію для розгляду та прийняття рішення з вищевикладених питань.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №11 від 15.01.2020.pdf 15.01.2020 13:13
Дата подачі:
13.01.2020 09:58
Вирішення:
Доброго дня, шановний запитувач! На Ваше звернення надаємо роз’яснення на Вимогу щодо Уточнення поданих даних, (далі – вимога) про наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами), (далі - Закон), установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади (відповідно до його преамбули).
Відповідно до вимог абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону, після оцінки тендерних пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Тобто на виконання вимог абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону, саме замовник (а не учасник торгів) розглядає тендерну пропозицію учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, - тендерну пропозицію ТОВ "Автомобілі-Харків" (код згідно з ЄДРПОУ – 37458472), на відповідність вимогам тендерної документації, у строк визначений Законом.
На момент подання Вами цієї вимоги (станом на 13 січня 2020 09:58) жодних рішень щодо результатів розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Автомобілі-Харків" (код згідно з ЄДРПОУ – 37458472), на відповідність вимогам тендерної документації, замовником ще не було прийнято.
Вважаємо за необхідне зазначити, що згідно з частиною третьою статті 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
У свою чергу, абзацом другим частини першої статті 32 Закону, визначена ще одна правова підстава для звернення учасника через електронну систему закупівель з відповідною вимогою до замовника: учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
На момент подання Вами цієї вимоги, замовником ще не приймалось жодного рішення, як то: щодо результатів розгляду тендерної пропозиції, яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації, чи щодо відхилення такої тендерної пропозиції, так і щодо визнання учасника переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного, будь-яких інших підстав для звернення до замовника, у будь-якого учасника процедури закупівлі, у тому числі з вимогою щодо уточнення поданих даних під час проведення процедури закупівлі, Законом не передбачено.
Тобто у замовника не існує обов’язку згідно із Законом, для надання відповіді на подібну вимогу, у випадку отримання такої вимоги. Разом з тим, зважаючи на отримання Вашої вимоги, замовником було прийнято рішення надати роз’яснення на вимогу.
Вважаємо за доцільне навести визначення терміну: «тендерна пропозиція», що вживається в Законі, відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Також, як уже було вказано вище, згідно з абзацом першим частини четвертої статті 28 Закону, замовник розглядає тендерну пропозицію учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації.
Окрім того, норми частини першої статті 30 Закону зобов’язують замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, у тому числі, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (пункт 4 частини першої статті 30 Закону). Слід підкреслити, що під час прийняття рішень щодо проведення процедури закупівлі, зокрема, щодо результатів розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації, замовник дотримується принципів здійснення закупівель, установлених статтею 3 Закону. Цим також зазначаємо, що дії замовника під час проведення даної процедури закупівлі виконуються у чіткій відповідності до вимог Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо кваліфікації Учасника ТОВ "АВТОМОБІЛІ ХАРКІВ"
Номер:
706d10d7c7794c2c8cfbf5cd9fd5c2c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-24-005255-b.c1
Назва:
Щодо кваліфікації Учасника ТОВ "АВТОМОБІЛІ ХАРКІВ"
Вимога:
Провідному фахівцю з державних закупівель Харківськкого національного економічного університету імені Семена Кузнеця
Усенко Надії Миколаївні
Шановна Надіє Миколаївно !
Цим листом КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» доводить до Вашого відома, що Вами проведено процедуру закупівлі 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збирання та перевезення побутових відходів), Учасником котрої КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» виступає.
Фахівцями нашого підприємства, проведено аналіз тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Автомобілі Харків», та виявлено ряд недоліків, а саме:
Учасником ТОВ «Автомобілі Харків» не надано:
1. Довідку про наявність у учасника спеціалізованого автотранспорту із зазначенням марок, державних номерів та кількості автотранспорту, що використовується учасником для надання послуг.
2. Довідку, складену в довільній формі у табличному вигляді, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; із зазначенням кількості співробітників, прізвищ, ім’я, по батькові, посад співробітників, досвіду роботи на цих посадах, рівня освіти.
3. Довідка УЧАСНИКА ЩОДО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ НЕ МІСТИТЬ : інформацію про адресу, коду за ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось надання послуг.
4. Документи надані в складі тендерної пропозиції не доводять наявності в ТОВ «Автомобілі Харків» спеціалізованого автотранспорту для обслуговування контейнерів місткістю 8 куб. м., відповідно до Технічної специфікації - додатку 1 до тендерної документації.
5. Довідку , складену в довільній формі, про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення.
6. Довідку, складену в довільній формі, про те, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Крім того, слід зазначити, що згідно даних Регіонального сервісного центру МВС в Харківській області, автомобіль МАЗ 5151 д/н 157-51 ХА, який належить громадянину Удовиченко Е. А. станом на 11.01.2020 року не пройшов технічного огляду, автомобіля ЗИЛ 431610 КО-431, д/н АХ 75 26 НА, який належить громадянину Скабардіну А. О. – взагалі не має в базі Регіонального сервісного центру МВС в Харківській області., що свідчить про надання недостовірної інформації в складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Автомобілі Харків».
В зв’язку з чим, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Автомобілі Харків» підлягає відхиленню на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Надаємо Вам цю інформацію для розгляду та прийняття рішення з вищевикладених питань.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.01.2020 09:19
Опис причини скасування:
Уточнення поданих даних
Дата скасування:
13.01.2020 09:54