• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Масло вершкове (жирн. 72,5%-73%)

Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2020 рік

Торги відмінено

1 260 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 890.00 UAH
Період оскарження: 24.12.2019 16:30 - 06.01.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо експлуатаційного дозволу

Номер: 1c2757d055fe4ddfa11405dd8291bd4f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-24-004754-b.c2
Назва: Щодо експлуатаційного дозволу
Вимога:
У Додатку 4 до тендерної документації пункт 6. "Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи на вимогу Замовника:" підпункт 6.4. "Учасник має бути оператором ринку, на підтвердження необхідно надати скан-копію оригіналу документу експлуатаційного дозволу;" ви, поважний тендерний комітет Відділу освіти Ізмаїльскої міської ради, вимагаєте від учасника процедури закупівлі надати скан-копію оригіналу документу експлуатаційного дозволу. У 2 пункті "Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють:" статті 23 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" зазначено, "транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;". Тобто, при транспортуванні зазначеного предмету закупівлі не поширюється обов'язкове отримання експлуатаційного дозволу. Слід зазначити, що Держава, зважаючи на те, що права кожного мають бути дотримані, ставить усіх у рівні умови та забороняє дискримінувати кого б то не було. Але даною вимогою Ви обмежуєте коло учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ви, як Замовник (в частині встановлення зазначеної вище умови документації конкурсних торгів) порушуєте вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином потенційний учасник, який здійснює постачання якісних продуктів харчування безпосередньо та напряму від виробника не зможе прийняти участь у цій закупівлі із-за дискримінаційних вимог визначених тендерним комітетом Відділу освіти Ізмаїльскої міської ради. Такі вимоги є обмежуючими та дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені ЗУ "Про публічні закупівлі". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу не задоволено. Роз'яснення надані у Протоколі № 04 (2020) від 02.01.2020
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо вимог Додатку 4

Номер: 31986c9a0f8a43909875c29ccb22b474
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-24-004754-b.c1
Назва: Щодо вимог Додатку 4
Вимога:
Поважні тендерний комітет Відділу освіти Ізмаїльскої міської ради, у Додатку 4 тендерної документації у пункті 6 містяться багато підпунктів, які є обмежуючими та дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені ЗУ "Про публічні закупівлі". Слід зазначити, що Держава, зважаючи на те, що права кожного мають бути дотримані, ставить усіх у рівні умови та забороняє дискримінувати кого б то не було. Але даною вимогою Ви обмежуєте коло учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ви, як Замовник (в частині встановлення зазначеної вище умови документації конкурсних торгів) порушуєте вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином потенційний учасник, який здійснює постачання якісних продуктів харчування безпосередньо та напряму від виробника не зможе прийняти участь у цій закупівлі із-за дискримінаційних вимог. Вимагаємо внести доповнення до пункту 6 Додатку 4 тендерної документації у інтерпритації, яку Ви використовували у інших пунктах тендерної документації: "У разі якщо учасник не може надати той чи інший документ, надання якого вимагається умовами тендерної документації, учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно обов’язково надати пояснення та обґрунтування щодо причин ненадання такого документу у довільній формі."
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу не задоволено. Роз'яснення надані у Протоколі № 04 (2020) від 02.01.2020
Статус вимоги: Не задоволено