• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне ДГ (13-70), вугілля кам’яне АО (25-70).

Завершена

1 282 147.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 841.47 UAH
Період оскарження: 24.12.2019 14:01 - 06.01.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога про порушення процедури закупівлі

Номер: 1a2b3593128941e39c97058834674fd3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-24-002955-b.c2
Назва: Вимога про порушення процедури закупівлі
Вимога:
щодо невідповідості вимог тендерної документаці
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Тендерним комітетом 24 грудня 2019 року було розглянуто й затверджено тендерну документацію на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 09110000-3 — Тверде паливо (вугілля кам’яне ДГ (13-70), вугілля кам’яне АО (25-70) у відповідності до оголошеного аукціону UA-2019-12-24-002955-b. Тендерна документація складена у відповідності до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі - Закон). Затверджена тендерна документація включає в себе невід’ємні частини до неї, зокрема додаток №3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». По суті вимоги тендерний комітет зазначає, що на даний час на території України по відношенню до типу споживання (споживачів) вугільної продукції діють два нормативні документи (Національні Стандарти України), а саме: 1) ДСТУ 4083-2002 Вугілля кам’яне та антрацит для пиловидного спалювання на теплових електростанціях; 2) ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. І саме цей Стандарт поширюється на кам’яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення, що використовується для потреб побутових споживачів. Національним стандартом України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010 передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242-73. Національний стандарт містить посилання на ГОСТ 19242 щодо розміру кусків згідно таблиці № 1 ДСТУ 7146:2010, де вказується розмір лише в числовому виражені. У зв’язку з втратою чинності ГОСТу 19242-73 з 01.01.2019 згідно з Наказом від 14.12.2015 № 185 ДП "УкрНДНЦ", позначення літерами класу по розміру кусків не передбачається. На даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за розміром кусків відсутній. З огляду на викладені обставини, Замовник зазначає, що марка та розмір кусків вугілля, що закуповується Замовником визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідну. Відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації тендерна пропозиція подається Учасниками в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з додатком 3 тендерної документації. Відповідно до пункту 6 розділу III тендерної документації учасники Процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником у додатку Документації. У додатку 3 тендерної документації наведена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Разом з тим, Скаржник не зазначає, на користь саме виробника прописані умови Документації. Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині. Щодо вимоги встановленої у додатку №3 до тендерної документації стосовно гарантійного листа, з зобов’язанням забезпечити за власний рахунок зважування вугілля в Бериславському району Херсонської області, за присутності представника Замовника та представника Учасника, при кожній поставці товару. У свою чергу, виходячи з вимог тендерної документації встановлено вимогу про надання у якості документального підтвердження наявності обладнання та іншої матеріально-технічної бази інформації про ваги. При цьому, обов’язковим є наявність в учасника можливості забезпечити при поставці вугілля його зважування в Бериславському районі (не стосується учасників у яких наявні у власності, оренді чи користуванні мобільні автоваги). Таким чином, за умови використання Вами як потенційно можливим учасником стаціонарної вагової Вам необхідно зазначити інформацію її місцезнаходження. В іншому випадку, у разі залучення мобільної авто ваги зважування товару, яке є предметом закупівлі буде відбуватися за місцем постачання товару, зазначеним у пункті 4.3 розділу І затвердженої тендерної документації. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Про усунення порушень вимог тендерної документації

Номер: c7981f7ae2b541568e96d104dce43908
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-24-002955-b.c1
Назва: Про усунення порушень вимог тендерної документації
Вимога:
невідповідність вимог тендерної документації в частині визначення розміру фракцій
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: редагування
Дата скасування: 30.12.2019 19:26