-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Колодка гальмівна гребенева локомотивна тип "М" (Знам'янський регіон)
Колодка гальмівна гребенева локомотивна тип "М"(Знам'янський регіон) Джерело фінансування - власні кошти
Торги не відбулися
2 827 755.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 138.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 138.78 UAH
Період оскарження:
24.12.2019 11:42 - 14.03.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Внесення змін в проект Договору поставки
Номер:
584bebe27cfc4b6fb6f99b46ae476806
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-24-000359-c.c2
Назва:
Внесення змін в проект Договору поставки
Вимога:
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши тендерну документацію та проект Договору Поставки, бажає прийняти участь в даних торгах на закупівлю просить Вас внести зміни в проект Договору поставки, а саме:
Розділ 2. ЯКІСТЬ ТОВАРУ:
- доповнити п.п. 2.2. Підтвердженням якості з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є сертифікат якості (етикетка) та сертифікат відповідності;
п.п. 2.7. викласти в новій редакції:
для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати документи чи їх копії, завірені виробником вказаної продукції:
а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
або
б) копію витягу з вказаного договору;
або
в) акт обстеження виробництва фахівцями АТ «Укрзалізниця»;
або
г) копію документу уповноваженої організації АТ «Укрзалізниця», щодо визнання результатів проведення інспекторського контролю уповноваженими органами з інспектування країн-учасниць Співдружності (для продукції, щодо якої інспекторський контроль здійснюється такими органами з інспектування).
Розділ 5. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ
Видалити п. п. 5. 3. ЗАМОВНИК не несе відповідальності та обов’язку оплати за поставлений Товар за рознарядкою, що підписана іншими особами, ніж тими, що визначені у п.п. 5. 1. цього Договору.
Тому що виходить наступне: - ЗАМОВНИК відправивши зареєстровану заявку зі своєї адреси, знімає з себе відповідальність та зобов’язання по оплаті Товару, який був поставлений ПОСТАЧАЛЬНИКОМ і прийнятий ЗАМОВНИКОМ належним чином, відповідно до необхідного переліку документів і який він експлуатує, і з якого отримує прибуток з дати поставки.
Для ясності повідомляємо, що перевірка справжності підписів ЗАМОВНИКА чи компетенції підписантів заявки, не входить до повноважень ПОСТАЧАЛЬНИКА, це повноваження зовсім інших органів…!!!
П.п. 5.6. доповнити і викласти в новій редакції :
- представник ЗАМОВНИКА в день отримання (прийняття) товару на склад, зобов’язаний звірити відповідність кількості і асортименту товару, вказаному в рахунку - фактурі і накладній, розписатися за отримання товару та видати представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА довіреність, що підтверджує право представника на отримання даної партії товару.
Розділ 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
- п.п. 11.2. викласти в новій редакції, так як викладена редакція ставить ПОСТАЧАЛЬНИКА у нерівне становище з ПОКУПЦЕМ та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором, а саме:
- у разі порушення строків оплати ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент прострочення грошового зобов’язання, за кожен день прострочення.
П.п. 11.3. викласти в новій редакції:
- при невиконанні п.п. 4.3. та п.п. 9.4. ПОСТАЧАЛЬНИК має сплатити штраф у розмірі 20% від вартості поставленого товару неналежної якості;
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь М Знам'янка.pdf 05.02.2020 08:52
Дата подачі:
02.02.2020 08:57
Вирішення:
Доброго дня Шановний учасник.
Ваше звернення розглянуто у разі необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні умови для потенційних учасників
Номер:
bf470a06a36d4a438381d4390555816e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-24-000359-c.a1
Назва:
Дискримінаційні умови для потенційних учасників
Скарга:
Дискримінаційні умови для потенційних учасників
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна документація 11.01.2020 18:04
- Скарга АМКУ 11.01.2020 18:04
- Скан-копія платіжного доручення 11.01.2020 18:04
- Рішення від 14.01.2020 № 679.pdf 15.01.2020 09:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.01.2020 № 1617.pdf 28.01.2020 19:30
- рішення від 27.01.2020 № 1617.pdf 30.01.2020 17:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.01.2020 18:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.01.2020 17:52
Дата виконання рішення Замовником:
10.03.2020 15:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесені зміни до тендерної документації згідно рішення № 1617-р/пк-пз від 27.01.2020 постійно діючої Адміністративніої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель