• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп'ютери в комплекті (системний блок, операційна система)

Завершена

53 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 265.00 UAH
Період оскарження: 24.11.2016 09:15 - 29.11.2016 09:20
Вимога
Відкликано скаржником

ЛИСТ ОСКАРЖЕННЯ

Номер: f76d41194f2d4b838d29c3f3b60b4cb0
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-24-000050-b.c1
Назва: ЛИСТ ОСКАРЖЕННЯ
Вимога:
ТОВ «Фолгат ФТК», що є учасником допорогових закупівель на придбання «персональні комп'ютери в комплексі (системний блок, операційна система) 5 шт. Ідентифікатор закупівлі UA-2016-11-24-000050-b. Ознайомившись з протоколом відхилення №3 від 09.12.2016р. Повідомляємо що незгодні з деякими придметами відхилення а саме: 1- В довідці про взяття на облік платника податку на додану вартість зазначена адреса Товариства, що не відповідає іншим реєстраційним документам. Відповідно до оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель замовник вимагає довідку про взяття на облік платника податків. Повідомляємо, що довідка про взяття на облік платника податків - видається тільки раз і не надається у зв’язку зі зміною юридичної адреси. На момент отримання документу у нас була інша юридична адреса, тому вона відрізняється від інших документів. Тому що в нести зміни у даний документ не передбачено чинним законодавством. Юридичну адресу змінено не що давно. 2- Відсутній термін дії ТУ у висновку державної санітарно-епідеміологічної служби на модель (або лінійку моделей) персонального комп’ютера або системного блока. Повідомляємо що у нашому висновку державної санітарно-епідеміологічної служби на модель (або лінійку моделей) персонального комп’ютера або системного блока, зазначено: висновок дійсний до : на термін дії ТУ У30.0-30114318-002:2008 «Блоки системні FTC» зі зміною. А термін дії ТУ У30.0-30114318-002:2008 «Блоки системні FTC» зі зміною дійсні до 04.04.2018р. На момент видачи висновку, не було передбачено вказання кінцевого терміну дії, а оскільки видача цього документу базується зокрема, наявністю дійсних ТУ У30.0-30114318-002:2008 «Блоки системні FTC», то замовник повинен був запросити копії даних ТУ у учасника і запевнитись, що ТУ У30.0-30114318-002:2008 «Блоки системні FTC», та висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на персональний комп’ютер або системний блок є дійсними. У зв’язку з цим, просимо повернутися до розгляду нашої пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ПРОТОКОЛ №4 розгляду вимоги учасника електронних торгів Управління Пенсійного фонду України в Мар’їнському районі Донецької області “14” грудня 2016 року м. Мар’їнка ПРИСУТНІ: Відповідальні за проведення допорогової закупівлі: Начальник бюджетно-фінансового відділу-головний бухгалтер Пащенко Лілія Миколаївна Завідувач юридичного сектору Литвиненко Юлія Петрівна Завідувач сектору адміністрування і захисту інформаційно-аналітичних систем Бунак Павло Сергійович ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про розгляд вимоги учасника про усунення порушення у процесі проведення закупівлі. ПО ПЕРШОМУ ПИТАННЮ СЛУХАЛИ: Литвиненко Ю.П., яка зазначила, що 24.11.2016 року в управлінні Пенсійного фонду України в Мар’їнському районі Донецької області була оголошена закупівля №UA-2016-11-24-000050-b через систему «PROZORRO», на суму 53 000,00 гривень (п’ятдесят три тисячі гривень 00 копійок): Предмет закупівлі – Персональні комп’ютери в комплексі (системний блок, операційна система). Код предмету закупівлі за ДК 016:2010: 26.20.1 – Машини обчислювальні, частини та приладдя до них. Код предмету закупівлі за ДК 021:2015: 30213000-5 – Персональні комп’ютери (системні блоки). Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів): 3110. Кількість товарів: 5 одиниць. 05 грудня 2016 року управлінням отримало тендерну пропозицію від Товариства з обмеженою відповідальністю “Фолгат ФТК” на суму 52 800,00 гривень. Проте, 09.12.2016 року пропозицію ТОВ “Фолгат-ФТК” було відхилено на підставі п.9 Наказу Державного підприємства “Зовнішторгвидав України” вiд 13.04.2016 №35, а саме: у зв'язку з ненаданням повного пакету необхідних документів та виявленням недоліків. 12.12.2016 року учасником подано вимогу про усунення порушення у процесі проведення закупівлі (далі – Вимога). У Вимозі учасником надано роз’яснення щодо зауважень управління до поданих документів, які стали причиною для відхилення пропозиції. Відповідно до п.14.2. Наказу Державного підприємства “Зовнішторгвидав України” вiд 13.04.2016 №35 при розгляді Вимоги замовник має право переглянути рішення про дискваліфікацію учасника. З огляду на наведене, враховуючи, що виявлені в документах учасника недоліки є формальними, існують передбачені чинним законодавством підстави для відміни рішення про дискваліфікацію ТОВ “Фолгат ФТК” та визнання його переможцем за результатами проведеної закупівлі. Зауважень щодо наданої інформації не надійшло. УХВАЛИЛИ: 1. Змінити рішення про дискваліфікацію ТОВ “Фолгат ФТК”. 2. Визнати учасника ТОВ “Фолгат ФТК” переможцем процедури закупівлі та прийняти його пропозицію у сумі 52 800,00 гривень. 3. У встановленому порядку повідомити про дане рішення учасника закупівлі та оприлюднити відповідну інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу. Л.М. Пащенко Ю.П. Литвиненко П.С. Бунак Погоджено: Заступник начальника управління Н.М. Шапочка
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 16.12.2016 14:32