-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 -15420000-8 “Рафіновані олії та жири”(Олія рафінована соняшникова).
Завершена
197 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 976.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 976.00 UAH
Період оскарження:
23.12.2019 17:05 - 27.12.2019 18:00
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушення в процесі проведення закупівлі з приводу неправомірного визначення переможця
Номер:
ccba018dd7724118854d0c1025ff63eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-23-004709-b.c1
Назва:
Вимога про усунення порушення в процесі проведення
закупівлі з приводу неправомірного визначення переможця
Вимога:
Вимога про усунення порушення в процесі проведення
закупівлі з приводу неправомірного визначення переможця
Учасник: ТОВ «УКРПРОДЛОГІСТИКА»
Замовник: Комунальне підприємство “Меридіан”, 21018,м. Вінниця, вул. М.Кошки,30.Е-mail: meridian.vn.ua@gmail.com
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальне підприємство “Меридіан” було проведено закупівлю ID UA-2019-12-23-004709-b на ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВ «УКРПРОДЛОГІСТИКА»
2. ТОВ «ВІНПРОТРЕЙД»
Ціна учасника ТОВ «УКРПРОДЛОГІСТИКА» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через:
1.Відповідно до п.9 Оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних торгів. учасник повинен надати «документи, що підтверджують якість товару, встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію: в тому числі посвідчення якості в (або) декларацію виробника, протокол на відсутність ГМО».
2. Учасником ТОВ «УКРПРОДЛОГІСТИКА» в складі пропозиції не було надано лист-відгук за 2018р..
Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації. Учасником ТОВ»УКРПРДЛОГІСТИКА» у складі пропозиції було надано копію договору №11 від 02.02.2018р. укладеного з КП «Меридіан» з аналогічним предметом закупівлі за 2018р. та лист-відгук №6 від 15.01.2019р. від КП «Меридіан». Для підтвердження якості товару було надано Декларацію виробника ПП «Віктор і К» №216, в якій зазначено, що продукція не містить ГМО на підставі протоколу №573/10-19Х від 05.11.2019р. В/1 ДП Кіровоградстандарт-метрологія та СЕРТИФІКАТ РЕЄСТРАЦІЇ FSSC 22000, який включає вимоги до системи менеджменту безпечності харчових продуктів: ISO 22000:2005, ISO/TS 22002-1 2009 та додаткові вимогиFSSC 22000.
А отже, пропозиція ТОВ «УКРПРОДЛОГІСТИКА» відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених Замовником та має бути прийнята
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “ПРОЗОРРО” № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель від 19.03.2019р., яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Враховуючи обставини, викладені вище, з метою відновлення порушених охоронюваних законом прав та інтересів ТОВ «УКРПРОДЛОГІСТИКА», керуючись Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлено в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2ЗУ «про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
·1 Прийняти, зареєструвати та об’єктивно розглянути дану Вимогу про усунення порушення в процесі проведення закупівлі.
·2 Скасувати рішення про визначення ТОВ «Вінпротрейд» переможцем по даній процедурі закупівлі.
·3 Повернутись до розгляду пропозиції учасника «УКРПРОДЛОГІСТИКА», що є більш економічно вигідною.
·4 Надати відповідь на Вимогу у термін та спосіб визначенний чинним законодавством України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 14.01.2020 11:09
Дата подачі:
14.01.2020 11:09
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу, та встановлено:
- Учасником ТОВ “Укрпродлогістика” у складі пропозиції було надано копію договору №11 від 02.02.2018р. укладеного з КП «Меридіан» з аналогічним предметом закупівлі за 2018р. та лист-відгук №6 від 15.01.2019р. від КП «Меридіан», де не зазначено ні номер договору, ні дата укладання договору, ні за який період наданий лист-відгук, в той час, коли Замовник вимагав надати лист- відгук за 2018 рік, з зазначенням контрагента по договору, дати укладання договору, предмета договору, умов договору.
- Для підтвердження якості товару було надано Декларацію виробника ПП «Віктор і К» №216, в якій зазначено, що продукція не містить ГМО на підставі протоколу №573/10-19Х від 05.11.2019р, а сам протокол про відсутність ГМО відсутній, в той час коли Замовник вимагав надати документи, що підтверджують якість товару, встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію: в т.ч. посвідчення якості і ( або) декларація виробника, протокол на відсутність ГМО;
Статус вимоги:
Відхилено