• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони відділення №14 психіатричне з посиленим наглядом лікування хворих Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги" Хмельницької обласної ради

Торги не відбулися

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 360.00 UAH
Період оскарження: 23.12.2019 16:47 - 03.01.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

наявність офісу в м. Хмельницькому та не менше 35 осіб.

Номер: a70a91a257b74b798052adf980bf9d96
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-23-001100-a.c1
Назва: наявність офісу в м. Хмельницькому та не менше 35 осіб.
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно тендерної документації (далі - ТД) учасник повинен надати документальне підтвердження матеріально-технічної бази: (1) наявність діючого територіального підрозділу охорони (з офісом) в м. Хмельницькому із наданням підтверджуючих документів (витяг з права власності або договір оренди) та (2) середньоспискова (облікова) чисельність працівників станом на останній звітній період в учасника повинна бути не менше 35 осіб, без урахуванням працюючих по цивільно-правових угодах (договорах). Вважаємо, що умови, які наявні в ТД є дискримінаційними виходячи з наступного: 1). Наявність діючого територіального підрозділу охорони (з офісом) в м. Хмельницькому із наданням підтверджуючих документів (витяг з права власності або договір оренди). Вимога щодо місцезнаходження офісу в конкретному регіоні (м. Хмельницькому), тобто територіальне чи географічне обмеження - є дискримінаційною стосовно учасників з інших регіонів, окрім Хмельницького. Обов’язкове місцезнаходження офісу Учасника в іншому місті не означає відсутність можливості надати якісно та в повному обсязі послуги, які закуповуються, Таким чином дана вимога порушує наші права та інтереси, що охороняються законом, так як ми не можемо взяти участь у даній закупівлі через відсутності наявності та місцезнаходження офісу у м. Хмельницькому. Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (зі змінами та доповненнями), а також Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, якими у своїй діяльності керуються Учасники, не встановлені вимоги для суб’єктів охоронної діяльності, щодо обов’язкової наявності «представництв (територіального підрозділу охорони (з офісом) у кожному регіоні, де розташовані об’єкти охорони», оскільки учасник може мати офіс чи регіональне представництво в сусідньому місті, селі або в іншій області, і при цьому надати якісно послуги. Ліцензія про надання охоронних послуг, на підставі якої Учасник здійснює охоронну діяльність, діє на всій території України та не має обмежень ні по регіонам, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Ця вимога є дискримінаційною, тому що Ви зможете обрати Переможця, який має офіс в м. Хмельницькому, а інших Учасників, які не підтвердять дану вимогу - просто дисквиліфікувати; 2). Середньоспискова (облікова) чисельність працівників станом на останній звітній період в учасника повинна бути не менше 35 осіб, без урахуванням працюючих по цивільно-правових угодах (договорах). Згідно Додатку 2 до ТД «Технічне завдання» Вами вказано, що послуга з охорони надаються одним охоронником на цілодобовому посту. Підтвердження наявності саме не менше 35 осіб - є перебільшенням. Відповідно до Наказу Міністерства праці та соціальної політики України «Міжгалузеві норми чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації) від 11.05.2004 № 105 в розділі НОРМАТИВНА ЧАСТИНА проводиться розрахунок чисельності охорони на один цілодобовий пост – 5 осіб. Враховуючи режим чергування охоронників на лише одному цілодобовому посту, доцільність залучення не менше 35 осіб – відсутня, і залучення 5 осіб на один цілодобовий пост буде достатнім для ефективного надання охоронних послуг Учасником. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. Також, раніше Ви вже організовували торги по даній закупівлі (UA-2018-11-26-002135-b), і від вас вимагали, щоб такі самі умови були виключені. Але ви їх навмисно проігнорували. Цим ви надаєте підстави вважати, що наявна ЗМОВА між Замовником та ПП «Коммандо Барс-Н», офіс якого наявний в м. Хмельницькому і був Переможцем. Це все викликає сумнів в проведенні тендеру, який не містить ознаки ПРОЗОРОСТІ та ЧЕСНОСТІ. Таким чином, Вимагаємо, вимогу «наявність діючого територіального підрозділу охорони (з офісом) в м. Хмельницькому із наданням підтверджуючих документів (витяг з права власності або договір оренди) та (2) середньоспискова (облікова) чисельність працівників станом на останній звітній період в учасника повинна бути не менше 35 осіб, без урахуванням працюючих по цивільно-правових угодах (договорах)» виключити з тендерної документації. З повагою!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Частиною 3 ст. 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності мінімальної кількості працівників. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальну кількість працівників, що повинен мати Учасник. Така вимога встановлена тендерним комітетом для відбору найкращих виконавців послуг, які мають можливість здійснити надання послуг на якісному рівні та повинні забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 2. Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Частиною 3 ст. 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника надання підтвердження щодо наявності матеріально технічної бази, зокрема наявності територіального підрозділу охорони (з офісом) в м. Хмельницькому. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює вимоги до наявності матеріально – технічної бази в Учасника. Така вимога встановлена тендерним комітетом для відбору найкращих виконавців послуг, які мають можливість здійснити надання послуг на якісному рівні та повинні забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин. Відсутність територіального підрозділу охорони (з офісом) в м. Хмельницькому не забезпечить належну якість надання послуг. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази»
Статус вимоги: Не задоволено