• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

природний газ

Завершена

2 585 385.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 23.12.2019 16:40 - 21.01.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 2b3c18dbb68e4998ae4e917ff765d079
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-23-001069-a.c3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.03.2020 20:22
Дата виконання рішення Замовником: 06.03.2020 15:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМК України буде виконано.
Автор: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Насташенко Виктор +380442247773 tender.ugr@gmail.com
Вимога
Вирішена

Щодо усунення дискримінаціної вимоги

Номер: c1e52edcb4f34d96a205ecbb53f2bc5e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-23-001069-a.c2
Назва: Щодо усунення дискримінаціної вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику звертаємо увагу що ТД наявна дискримінаційна вимога до учасників, а саме «5.3.1. довідка (складена в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника; Довідка обов’язково повинна містити інформацію щодо договору(ів) на поставку товару для потреб організацій, які фінансуються з державного чи місцевого бюджетів, протягом 2015-2017 років (не менше 3 споживачів що знаходяться в межах Вінницької області, або не менше 10 споживачів, що знаходяться за межами Вінницької області).» Слід звернути увагу, що ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу, які затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг № 201 від 16.02.2017 року не встановлено вимоги щодо виду аналогічного договору. Відповідно до ч. 2 ст. 17 Законом України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тому дана вимога ТД є дискримінаційною, порушує основні принципи здійснення закупівель та звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, обмежуючи їх лише тими, які мають досвід постачання аналогічних договору(ів) на поставку товару для потреб організацій, які фінансуються з державного чи місцевого бюджетів, протягом 2015-2017 років (не менше 3 споживачів що знаходяться в межах Вінницької області, або не менше 10 споживачів, що знаходяться за межами Вінницької області), що унеможливлює участь інших учасників, які мають наявний досвід у відкритих торгах. Тому, вважаємо, що Замовник повинен внести зміни до тендерної документації в цій частині, а саме: виключити з умов ТД надання будь - яких відомостей (інформації) та договору(ів) на поставку товару для потреб організацій, які фінансуються з державного чи місцевого бюджетів, протягом 2015-2017 років (не менше 3 споживачів що знаходяться в межах Вінницької області, або не менше 10 споживачів, що знаходяться за межами Вінницької області).» Зауважимо, що ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЄЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ неодноразово ухвалювала скарги щодо аналогічних дискримінаційних вимог Замовника у тендерних документаціях. У разі незадоволення даної вимоги ми скористаємося своїм законним правом та будемо змушенні звернутися до АМКУ щодо вищевикладеного, що призведе до призупинення даної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за зауваження (вимогу). Відповідні зміни було розглянуто тендерним комітетом та внесено до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Невідповідність чинному законодавству

Номер: 797a333afcbe4a9693730a90c7c612de
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-23-001069-a.a1
Назва: Невідповідність чинному законодавству
Вимога:
Шановний Замовнику, у п.6 Розділу ІІІ наявна вимога до учасників щодо надання копії договору на транспортування природного газу природного газу магістральними трубопроводами укладеного між учасником та підприємством яке здійснює транспортування природного газу та у проекті договору зазначено що до ціна складається з тарифу на транспортування ПАТ “Укртрансгаз” Згідно Постанови 21.12.2018 № 2001 Про встановлення тимчасових тарифів для АТ «УКРТРАНСГАЗ» на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на перший рік другого регуляторного періоду та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов НКРЕКП, Постанова НКРЕКП від 29 грудня 2015 року № 3159 «Про встановлення загального тарифу на транспортування природного газу, тарифів на транспортування природного газу магістральними та розподільними трубопроводами» (із змінами), втратила чинність, тим самим договір транспортування природного газу магістральними трубопроводами також втратив свою чинність. Статтями 9, 10 Директиви 2009/73/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 13 липня 2009 року про спільні правила внутрішнього ринку природного газу та про скасування Директиви 2003/55/ЄС (далі – Директива) та статтею 3 Регламенту 715/2009 Європейського Парламенту та Ради від 13 липня 2009 року про умови доступу до мереж транспортування природного газу та про скасування Регламенту (ЄС) № 1775/2005 (далі – Регламент ЄС) визначено вимоги щодо призначення оператором газотранспортної системи суб’єкта господарювання, який отримав рішення про сертифікацію відповідно до вимог Директиви та Регламенту ЄС. Імплементація зазначених вимог Директиви та Регламенту ЄС у національному законодавстві передбачена міжнародними зобов’язаннями України, узятими в рамках Договору про заснування Енергетичного Співтовариства, що був підписаний 24 вересня 2010 року в місті Скоп’є (Македонія) та ратифікований Законом України «Про ратифікацію Протоколу про приєднання України до Договору про заснування Енергетичного Співтовариства», а також Законом України «Про ринок природного газу». Враховуючи зміни до законодавства в частині набрання чинності окремих нормативно-правових актів, у тому числі відповідно до постанови НКРЕКП від 24.12.2019 № 3013 «Про встановлення тарифів для ТОВ «ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ» на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на регуляторний період 2020 – 2024 роки» послуги транспортування природного газу надає ТОВ «ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ». Отже, просимо внести зміни до тендерної документації та проекту договору в частині транспортування газу магістральними трубопроводами та тарифу на транспортування ПАТ “Укртрансгаз”та включити послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу ТОВ «ОПЕРАТОРА ГТС УКРАЇНИ» згідно чинному законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за зауваження (вимогу). Відповідні зміни було розглянуто тендерним комітетом та внесено до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено