-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Персональний комп’ютер
Завершена
37 582 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 11 274.60 UAH
мін. крок: 0% або 11 274.60 UAH
Період оскарження:
23.12.2019 16:20 - 19.01.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Щодо визначення тендерної пропозиції Учасника як такої, що відповідає технічним вимогам та відповідає кваліфікаційним критеріям і допущення Учасника до аукціону
Номер:
57a19b4b50e14c6e99d6dfbb826aea6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-23-004146-b.a4
Назва:
Щодо визначення тендерної пропозиції Учасника як такої, що відповідає технічним вимогам та відповідає кваліфікаційним критеріям і допущення Учасника до аукціону
Скарга:
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 14.02.2020 року пропозицію ТОВ «Фірма Солті» на етапі розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам та відповідність кваліфікаційним критеріям допущено до аукціону.
У пункті 6 Розділу ІІ Додатку 1 Тендерної документації зазначена інформація про надання документів для підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», далі за текстом – «Закон», а саме: довідка/інформація у довільній формі про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи.
Учасником ТОВ «Фірма Солті» надано довідку, в якій зазначено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи.
До того ж Учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в якому наявна інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи.
Тобто Учасником ТОВ «Фірма Солті» у тендерні пропозиції надано недостовірну інформацію.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо наявні підстави, зазначені у статті 17 Закону і частині 7 статті 28 Закону, то Замовник відхиляє таку тендерну пропозицію.
Таким чином, Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР» з прийнятим рішенням Комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня № 28" Харківської міської ради щодо визначення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Фірма Солті» як такої, що відповідає технічним вимогам та відповідає кваліфікаційним критеріям і допущення Учасника ТОВ «Фірма Солті» до аукціону не погоджується.
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «АЛТАЮР»
ВИМАГАЄ:
1. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня № 28" Харківської міської ради скасувати рішення тендерного комітету щодо визначення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Фірма Солті» як такої, що відповідає технічним вимогам та відповідає кваліфікаційним критеріям і допущення Учасника ТОВ «Фірма Солті» до аукціону на закупівлю Код ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер).
2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня № 28" Харківської міської ради вжити заходи для усунення допущених порушень Закону України «Про публічні закупівлі» щодо відкритих торгів на закупівлю Код ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер)
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне дорученя.pdf 19.02.2020 15:32
- Скарга Солті.pdf 19.02.2020 15:32
- Рішення від 21.02.2020 № 3322 + лист Замовнику.pdf 21.02.2020 17:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.03.2020 № 4422.pdf 10.03.2020 20:43
- рішення від 06.03.202 0№ 4422.pdf 12.03.2020 18:15
- Відповіді на скаргу по UA-2019-12-23-004146-b 3.pdf 28.02.2020 14:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2020 15:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.03.2020 18:15
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Щодо причин відхилення тендерної пропозиції
Номер:
5fb76989247c4d23bc56f6dacb17b576
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-23-004146-b.a3
Назва:
Щодо причин відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Тендерну пропозицію ТОВ «АЛТАЮР» було відхилено на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», так як тендерна пропозиція не відповідає умовам ТД.Ознайомившись з протоколом відхилення нашої тендерної пропозиції щодо невідповідності умовам Тендерної документації маємо наступні зауваження:1) ТОВ «АЛТАЮР» надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу у відповідності до ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Статтею 5 Закону України про «Про електронні документи та електронний документообіг» закріплено, що електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа (QR-код, № документа, запиту тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів. Автентичність кожного електронного документу підтверджується його номером, завдяки можливості повторного завантаження сформованого документу: Витяг з ЄДРПОУ, наданий ТОВ «АЛТАЮР» від 10.01.2020 р. за № 1006174074 станом на 10.01.2020 р. Причина відхилення є законодавчо необґрунтованою, так як нами надано документ в електронному вигляді, який вимагався Замовником, а формат файлів, їхній розмір, найменування файлів, порядок розташування тощо зовсім не впливають на зміст поданої тендерної пропозиції. До того ж Замовник має можливість перевірити автентичність наданого електронного документу за його номером, крім того навіть має можливість повторного завантаження сформованого документу. 2) ТОВ «АЛТАЮР» є виробником і нами надано лист виробника у формі Довідки про те, що учасник є виробником товару (комплекти базові персональних комп’ютерів). Авторизаційний лист, ми, як виробник, самі собі апріорі не можемо надати, і відповідно надати його Замовнику з усіма вимогами, які стосуються авторизації виробника, також не можемо. Також, ТОВ «АЛТАЮР» має власну торгову марку – ТМ «ALLTA» (свідоцтво на знак для товарів і послуг в тендерній пропозиції надається), під якою виробляються Комплекти базові персональних комп’ютерів ТМ «АLLTA» в різній комплектації і модифікації, що відображено у документах, які підтверджують відповідність технічних характеристик комплектів базових персональних комп’ютерів тієї чи іншої комплектації з відповідного переліку комплектацій – Комплект 1 ….. Комплект 10. В даній закупівлі нами запропоновано до постачання Персональний комп’ютер, найменування якого ALLTA-X-03, де відповідно ALLTA – торгова марка (бренд), якою іменується вся продукція нашого виробництва, а 03 – комплектація), тобто запропоновано до постачання персональний комп’ютер, що відповідає Комплекту 3, що підтверджується сертифікатом відповідності, декларацією відповідності технічному регламенту з електромагнітної сумісності, технічному регламенту безпеки низьковольтного електричного обладнання, висновком санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікатами ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, які надані в тендерній пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 18.02.2020 18:06
- Скарга.pdf 18.02.2020 18:06
- рішення від 20.02.2020 № 3270 + лист Замовнику.pdf 20.02.2020 18:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.03.2020 № 4424.pdf 10.03.2020 20:41
- рішення від 06.03.2020 № 4424.pdf 12.03.2020 17:09
- Відповіді на скаргу по UA-2019-12-23-004146-b 2.pdf 28.02.2020 14:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.02.2020 18:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.03.2020 17:09
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Оскарження дискримінаційних вимог Тендерної документації
Номер:
93ff30a3c6514a0984e5d07e52a3a566
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-23-004146-b.a2
Назва:
Оскарження дискримінаційних вимог Тендерної документації
Скарга:
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Специфікація Замовника дійсно містить вираз "або еквівалент", проте технічні вимоги до предмету закупівлі, визначені таким чином, що загальній сукупності технічних вимог повністю відповідає лише обладнання виробництва компанії Dell Inc., а саме Dell OptiPlex 3070. Оскільки обладнання, що є предметом закупівлі, (Персональні комп’ютери – 1634 шт.) має в Україні сталий та достатній ринок пропозицій, технічні вимоги до предмету закупівлі тендерної документації, є необґрунтованими та такими, що штучно обмежують конкуренцію. В статті 3 Закону зазначено, що основними принципами здійснення закупівель є, зокрема, максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників. Натомість надмірна необґрунтована деталізація вимог до предмету закупівлі призводить до обмеження конкуренції та надмірному використанню бюджетних коштів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 17.01.2020 19:46
- Платіжне доручення.pdf 17.01.2020 19:46
- Лист-пояснення АЛТАЮР.pdf 06.02.2020 15:40
- Лист LENOVO щодо підтвердження технічних характеристик.pdf 06.02.2020 15:40
- рішення від 21.01.2020№1166+лист замовнику.pdf 21.01.2020 19:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.02.2020№2398.pdf 10.02.2020 16:50
- рішення від 07.02.2020№2398.pdf 12.02.2020 20:53
- Відповіді АМКУ на скаргу по UA-2019-12-23-004146-b + Додатки.pdf 05.02.2020 16:56
- Оскарження листа ТОВ «Алтаюр» від 06.02.2020 № 10-2020.pdf 06.02.2020 20:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.01.2020 19:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.02.2020 20:53
Вимога
Відхилено
Вимога зміни Технічної спеціфікації
Номер:
4342d70c82e044239c46892b2750bf1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-23-004146-b.c1
Назва:
Вимога зміни Технічної спеціфікації
Вимога:
Шановний замовник. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена у Додатку №2 до Тендерної документації містить дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію, звужують коло потенційних учасників закупівлі та порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», беручи до уваги наступне.
Так, згідно п. 1 Додатку №2 до Тендерної документації, передбачається, що Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним вимогам, встановленим в Технічній специфікації (опис предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до Документації. Як вбачається з Технічної специфікації (опису предмету закупівлі), предмет закупівлі: код ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер), передбачається постачання персональних комп’ютерів, які повинні відповідати наступним характеристикам, зокрема:
Висота системного блоку, мм не більш 182
Ширина системного блоку, мм не більш 36
Довжина системного блоку, мм не більш 178
Вага системного блоку, кг не більш 1,2
Зазначення при складанні Тендерної документації будь-яких розмірів вказує, на те, що Замовник при формуванні такої документації, брав приклад з конкретної торгової марки ПК, у зв’язку із чим еквівалент вказано товару вже не буде відповідати зазначеним в ТД Замовником розмірам.
Як вбачається з наведеного вище, постачання згаданих ПК можливо виключно одного виробника, що виробляє ПК з параметрами розмірів наведених в Тендерній документації. Станом на теперішній час, вказаним параметрам розмірів відповідають персональні комп’ютери лише однієї відомої торгової марки, що штучно обмежує конкуренцію та порушує принципи публічних закупівель. Згідно п. 3) ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Однак, Замовник не обґрунтовує необхідність посилання на конкретні технічні характеристики, зокрема на розміри та вагу системного блоку. У зв’язку з цим, посилання на конкретні технічні характеристики вважаємо таким, що дискримінує інших учасників. На підставі викладеного ВИМАГАЄМО від Замовника внести наступні зміни до Технічної специфікації (опису предмету закупівлі), предмет закупівлі: код ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер), наведеної в Додатку № 2 до Тендерної документації, шляхом виключення з Технічної специфікації наступних позицій:
Висота системного блоку, мм не більш 182
Ширина системного блоку, мм не більш 36
Довжина системного блоку, мм не більш 178
Вага системного блоку, кг не більш 1,2
Це не тільки розширить коло учасників та забезпечить конкуренцію, це також дозволить провести закупівлю з більшою вигодою для Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2020 09:44
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги було встановлено, що на теперішній час ринок виробників ПК налічує щонайменше двох виробників ПК, технічні характеристики якого відповідають зазначеним в тендерній документації, зокрема наступним показникам: Висота системного блоку, мм не більш 182 Ширина системного блоку, мм не більш 36 Довжина системного блоку, мм не більш 178 Вага системного блоку, кг не більш 1,2.
Наприклад:
HP EliteDesk 800 G5 Desktop Mini PC (https://www8.hp.com/h20195/v2/GetPDF.aspx/4AA7-5436EEAP.pdf);
Dell OptiPlex 3070 (https://www.dell.com/ru/business/p/optiplex-3070-micro/pd?~ck=anav).
Зважаючи на наведене вище, тендерна документація за даною закупівлею штучно не обмежує конкуренцію та не порушує принципи публічних закупівель.
Крім того слід зауважити, що дана техніка закуповується з метою впровадження медичної реформи у 2020 р. Тому ця техніка буде встановлена в багатьох медичних закладах міста Харкова. Спираючись на попередній досвід експлуатації подібної техніки, що є в наявності, було визначено необхідність закупівлі ПК саме таких розмірів та ваги, як найбільш оптимальних для існуючих умов у медичних закладах міста Харкова.
Статус вимоги:
Відхилено