• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї.

Торги відмінено

20 728 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 700.00 UAH
Період оскарження: 23.12.2019 14:55 - 19.01.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Скасувати рішення щодо допуску до аукціону пропозиції учасників ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» та ТОВ «ЕРНЕРІНГ»

Номер: e64cb9efdbed421d912f41cf8ac75cb9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-23-000769-c.b4
Назва: Скасувати рішення щодо допуску до аукціону пропозиції учасників ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» та ТОВ «ЕРНЕРІНГ»
Вимога:
На попередні вимоги ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" UA-2019-12-23-000769-c.a3 та UA-2019-12-23-000769-c.a2 Замовник відповів 19.03.2020, що враховуючи рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі –Колегії) та виконання ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та задля дотримання добросовісної конкуренції серед Учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації Учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, - тендерний комітет Замовника вважає за доцільне відхилити пропозицію Учасника ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», як аналогічну пропозиції ТОВ «ООЕК» в частині надання балансу за ІІІ квартал 2019 року та відхилити пропозицію Учасника ТОВ «ЕРНЕРІНГ» згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону – тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації. Однак станом на 22.03.2020 року пропозиції учасників ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» та ТОВ «ЕРНЕРІНГ» не відхилені. Просимо Замовника дотримуватися недискримінаційного та неупередженого відношення до всіх Учасників та скасувати рішення щодо допуску до аукціону пропозиції учасників ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» та ТОВ «ЕРНЕРІНГ».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо відхилення тендерних пропозицій учасників

Номер: e6674473200c44329ac06d668b54de18
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-23-000769-c.a2
Назва: ВИМОГА щодо відхилення тендерних пропозицій учасників
Вимога:
У зв’язку із прийнятим Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 року задля дотримання і непорушення права ТОВ «ООЕК» на об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, порівняно із тендерними пропозиціями інших учасників, на виконання вимог статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) у ТОВ «ООЕК» виникає невідкладна необхідність звернути увагу Замовника на наступне: З приводу учасника ТОВ «Укр газ ресурс» – 1. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі –Колегія) № 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 (надалі – Рішення) задоволено скаргу учасника ТОВ «Укр газ ресурс» з приводу необхідності відхилення пропозиції ТОВ «ООЕК» через порушення вимог тендерної документації в частині відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «ООЕК» балансу за попередній квартал. «У складі Пропозиції ТОВ "ООЕК" (файл "Фін звітність 9 мес 2019.pdf") міститься баланс станом на 30.09.2019. Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутній баланс за попередній квартал, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи викладене, Пропозиція ТОВ "ООЕК" не відповідала умовам Документації в цій частині.» – з тексту Рішення. Враховуючи такий висновок Колегії у мотивувальній частині Рішення з цього випливає, що тендерна позиція учасника ТОВ «Укр газ ресурс» аналогічно не була дотримана вимогам тендерної документації в цій же частині та підлягає відхиленню з огляду на аналогічні обставини. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «…Згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. Згідно ПСБО (Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку) 19, чисті активи – активи підприємства за вирахуванням його зобов'язань. Отже, у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника…». У складі документів тендерної пропозиції ТОВ "Укр газ ресурс" завантажено файл «6 ст. 44 ч.2 Фін звіт Баланс 3_квартал_2019 (копія).pdf», в якому міститься його фінансова звітність, а саме Баланс на 30 вересня 2019 року і Звіт про фінансові результати за 9 місяців 2019 року. Документи тендерної пропозиції ТОВ "Укр газ ресурс" завантажені у систему аналогічно 22.01.2020 року. Разом з тим, у складі пропозиції Учасника відсутні фінансовий баланс та звіт про фінансові результати саме за попередній квартал, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Повторимось, що зазначений висновок про невідповідність пропозиції Учасника умовам тендерної документації у випадку ненадання балансу саме за попередній квартал підтверджується, зокрема, Рішенням саме по цій закупівлі Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-23-000769-c). 2. Крім цього, оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 27 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Відповідно до частини 5 статті 28 Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Після проведеного аукціону цінові пропозиції учасників (тендерні пропозиції) відкриваються для розгляду Замовнику та іншим учасникам процедури. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укр газ ресурс» міститься документ «Цінова пропозиція з ціною скрита.pdf», який визначено, як конфіденційний документ. По-перше, відповідно до частини 2 статті 27 конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Вищенаведене є прямим порушенням законодавства у сфері закупівель. По-друге, Замовнику на етапі перекваліфікації до проведення аукціону вже відома початкова цінова пропозиція ТОВ «Укр газ ресурс», що суперечить статтям 27, 28 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації Замовника «Завантажені файли (скановані копії документів, довідки тощо) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки (крім учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). Документи тендерної пропозиції учасника подаються у форматі .pdf у вигляді кольорових сканкопій.». Документи, надані ТОВ «Укр газ ресурс», не відповідають вказаним вище вимогам тендерної документації, а саме всі визначені документи тендерної пропозиції подані ТОВ «Укр газ ресурс», не є сканованими копіями з оригіналів документів, оскільки документи, що були надані учасником були створені шляхом накладання сканованої копії печатки підприємства та підпису директора на документ у форматі .dос з наступним збереженням документу у форматі PDF (Portable Document Format). Отже, зазначена інформація викладена в даних документах не містить обов’язкового реквізиту документа – власноручного підпису, уповноваженої особи, що свідчить про відсутність волевиявлення уповноваженої особи на підписання документа. Створення "документів" таким чином, взагалі виключає можливість існування документа у паперовому вигляді, який власноручно підписує уповноважена особа, засвідчує печаткою, та потім робить з нього сканкопію. Для перевірки наведених вище фактів можна завантажити будь-який файл, що був поданий учасником ТОВ «Укр газ ресурс», (окрім засвідчених копій) у програму для проведення конвертації з формату pdf в doc, після конвертації такий файл буде містити сканований підпис та печатку учасника, які були накладені на документи. Таку перевірку можна здійснити онлайн, за посиланням: https://www.ilovepdf.com/pdf_to_word. Враховуючи вищевказане, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та має бути відхилена у встановленому Замовником і чинним Законодавством порядку. Відповідно документи надані в складі пропозиції ТОВ «Укр газ ресурс» не є сканованими копіями оригіналів документів, оскільки, очевидно створювались шляхом графічно-комп’ютерного редагування. Файли, які були надані учасником були створені шляхом накладання картинки з підписом та печаткою на файл у форматі .doc, з послідуючим збереженням у форматі .pdf, що нівелює правомірність акцепту такої пропозиції. Для прикладу закупівлі за ідентифікаторами, де замовники відхиляли пропозиції учасників із тотожніми порушеннями: UA-2019-12-09-003241-b.c1, UA-2019-10-30-001771-b.c1 та інші Просимо врахувати викладені вимоги та прийняти законне та обґрунтоване рішення за результатом їх вирішення в частині відхилення пропозицій учасників, які не відповідають вимогам тендерної документації зважаючи на вищенаведені обставини та керуючись також прийнятим Рішенням Колегії АМКУ № 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 року. Відтак допуск до аукціону учасників із такими невідповідностями тендерної пропозиції вимогам тендерної документації свідчитиме про порушення принципів публічних закупівель та порушення прав та законних інтересів ТОВ «ООЕК» та упереджене ставлення у даній закупівлі. У випадку невиконання Замовником наших законних вимог ТОВ «ООЕК» буде змушене звернутися до органу оскарження з вимогою про скасування рішення Замовника щодо визначення переможцем учасника, яке не ґрунтуватиметься на вимогах закону. А у разі укладання договору в подальшому до відповідних судових органів про визнання його нікчемним, як такого, що укладений з порушенням законодавства із покладенням всіх витрат на винну сторону, які виникнуть в результаті такого звернення. Вбачаємо за необхідне наголосити, що вищезазначені вимоги не є тиском на Замовника, а подаються задля дотримання законності недискримінаційного та неупередженого відношення Замовника до всіх учасників без виключення, з огляду на нововиявлені обставини та позицію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладену в рішенні№ 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 року та спрямовані з метою запобігання порушення законодавства у даній закупівлі, та недопущення порушення прав та законних інтересів ТОВ «ООЕК» відповідно.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Враховуючи рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі –Колегії) та виконання ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та за для дотримання добросовісної конкуренції серед Учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації Учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, - тендерний комітет Замовника вважає за доцільне відхилити пропозицію Учасника ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», як аналогічну пропозиції ТОВ «ООЕК» в частині надання балансу за ІІІ квартал 2019 року. Тендерний комітет Замовника буде і в подальшому дотримуватися недискримінаційного та неупередженого відношення до всіх Учасників.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо відхилення тендерних пропозицій учасників

Номер: dcc8d12c41ea4897a48f81aa60aaab7a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-23-000769-c.a3
Назва: ВИМОГА щодо відхилення тендерних пропозицій учасників
Вимога:
У зв’язку із прийнятим Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 року задля дотримання і непорушення права ТОВ «ООЕК» на об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, порівняно із тендерними пропозиціями інших учасників, на виконання вимог статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) у ТОВ «ООЕК» виникає невідкладна необхідність звернути увагу Замовника на наступне: З приводу учасника ТОВ «Ернерінг» – 1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «…Згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. Згідно ПСБО (Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку) 19, чисті активи – активи підприємства за вирахуванням його зобов'язань. Отже, у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника…». Також, відповідно пункту 2.11 Додатку 2 до тендерної документації, учасники у складі тендерної документації повинні надати «документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника, а у випадку, якщо очікувана вартість предмету закупівлі перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу додатково надати рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі». У складі документів тендерної пропозиції ТОВ «Ернерінг» відсутній баланс на кінець попереднього періоду, на підставі якого Замовник мав би можливість визначити вартість чистих активів (баланс) учасника. Замовник відхилив пропозиції учасників ТОВ Теплоенерго Груп, ТОВ "Криворізька Енергетична Компанія", ТОВ "Веракс Енерджі" за відсутність документу, який визначає вартість чистих активів (баланс), однак пропозиція ТОВ «Ернерінг» була допущена до аукціону з відсутнім балансом. Вищенаведене є порушення принципу публічних закупівель відповідно до ст 3. Закону та є недопустимим. Повторимось, що зазначений висновок про невідповідність пропозиції Учасника умовам тендерної документації у випадку ненадання балансу саме за попередній квартал підтверджується, зокрема, Рішенням саме по цій закупівлі Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-23-000769-c). 2. Відповідно до підпункту 2.5 пункту 2 «Інші документи» Додатку № 2 до тендерної Документації містилась беззастережна вимога щодо надання учасником у складі пропозиції проект договору, завірений печаткою та скріплений підписом уповноваженої особи учасника (у разі наявності печатки). Відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації: «* проект договору повинен бути заповнений: - відомості про суб’єкта господарської діяльності; - реквізити; - додаток № 2». У складі документів тендерної пропозиції ТОВ «Ернерінг» наданий проект договору не заповнений, а саме, відсутні відомості про суб’єкта господарської діяльності та реквізити учасника. Просимо врахувати викладені вимоги та прийняти законне та обґрунтоване рішення за результатом їх вирішення в частині відхилення пропозицій учасників, які не відповідають вимогам тендерної документації зважаючи на вищенаведені обставини та керуючись також прийнятим Рішенням Колегії АМКУ № 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 року. Відтак допуск до аукціону учасників із такими невідповідностями тендерної пропозиції вимогам тендерної документації свідчитиме про порушення принципів публічних закупівель та порушення прав та законних інтересів ТОВ «ООЕК» та упереджене ставлення у даній закупівлі. У випадку невиконання Замовником наших законних вимог ТОВ «ООЕК» буде змушене звернутися до органу оскарження з вимогою про скасування рішення Замовника щодо визначення переможцем учасника, яке не ґрунтуватиметься на вимогах закону. А у разі укладання договору в подальшому до відповідних судових органів про визнання його нікчемним, як такого, що укладений з порушенням законодавства із покладенням всіх витрат на винну сторону, які виникнуть в результаті такого звернення. Вбачаємо за необхідне наголосити, що вищезазначені вимоги не є тиском на Замовника, а подаються задля дотримання законності недискримінаційного та неупередженого відношення Замовника до всіх учасників без виключення, з огляду на нововиявлені обставини та позицію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладену в рішенні№ 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 року та спрямовані з метою запобігання порушення законодавства у даній закупівлі, та недопущення порушення прав та законних інтересів ТОВ «ООЕК» відповідно.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За для дотримання добросовісної конкуренції серед Учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації Учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, - тендерний комітет Замовника вважає за доцільне відхилити пропозицію Учасника ТОВ «ЕРНЕРІНГ» згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) – тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тендерний комітет Замовника буде в подальшому дотримуватися недискримінаційного та неупередженого відношення до всіх Учасників.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 8b7bb1e741ae4b49ae0553b95a553b6e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-23-000769-c.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.03.2020 20:20
Дата виконання рішення Замовником: 17.03.2020 14:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Результат розгляду тендерної пропозиції: відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ООЕК». Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі": п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (відповідно рішення №4625-р/пк-пз від 11.03.2020 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Насташенко Виктор +380442247773 tender.ugr@gmail.com