-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточне обслуговування обладнання
Згідно доданної документації
Завершена
23 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 230.00 UAH
мін. крок: 1% або 230.00 UAH
Період оскарження:
25.11.2016 09:17 - 28.11.2016 10:50
Скарга
Відхилено
Порушення Законодательніх і норматівніх актів України, що стосується закупівель і тендерних процедур
Номер:
91abf32b112547e8a164d7b9271a9697
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-25-000085-a.b6
Назва:
Порушення Законодательніх і норматівніх актів України, що стосується закупівель і тендерних процедур
Скарга:
Стосується: закупівлі UA-2016-11-25-000085-a (Допорогові закупівлі), предмет закупівлі за класифікатора, відповідно до класифікації обраної Замовником:
1. ДКПП: 33.12.2 «Ремонтування та технічне обслуговування машин и устатковання спеціальної прізначеності»
2. ДК 016: 2010 CPV: 50421000-2 «Послуги з ремонту и технічного обслуговування медичного обладнання»,
Вважаємо, що Замовником (Маріупольської міської лікарнею № 2) були допущені грубі порушення під час проходження процедури закупівлі в системі «PROZORRO», і в дотриманні норм, вимог і правил тендерного законодавства (Закону України «Про здійснення державних закупівель» та ін)., А саме:
При розгляді «Технічного завдання», умов викладених в «Оголошенні», форме «Ціновий пропозіціі», «Додатка до договору», видно, що Замовник (маріупольська міська лікарня № 2) грубо порушив Законодавство України, нормативні документи міністерств і відомств України, і т.д. зокрема були порушені вимоги і положення про визначення предмета закупівлі за «Державна КЛАСІФІКАТОРУ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 016: 2010», який є в цьому році основним і визначальним, а також:
1) ЗАКОН УКРАЇНИ «Про здійснення державних закупівель»;
2) НАКАЗ МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ № 1782 від 28.12.2015г. «Про погодження матеріалів Змін до порядку визначення предмета закупівлі»
3) НАКАЗ МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ № 454 від 17.3.2016г. «Про погодження матеріалів Порядку визначення предмета закупівлі»
та інші.
Незважаючи на те, що раніше (з січня 2016р.) Цей же Замовник перераховане в «Технічному завданні» і «Ціновий пропозіціі» обладнання, при укладанні договорів з ТОВ «Еліттехмедсервіс» розбив за кількома кодами «ДЕРЖАВНОГО КЛАСІФІКАТОРА ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 016: 2010 »(код 33.13.1 Дог.2Р від 04.01.16р, Дог.3ХО від 04.01.16р, Дог.4М від 04.01.16р, Дог.5Ф від 04.01.16р; код 33.12.1 Дог.6В від 04.01.16р, Дог.7ХШ від 04.01.16р; код 95.22.1 Дог.8БХ від 04.01.16р; код 43.22.2 Дог.9К від 04.01.16р; код 33.14.1 Дог.10Е від 04.01.16р; код 33.11.1 Дог. 11П від 04.01.16р; код 33.12.2 Дог.12С від 04.01.16р), (копії договорів додаються), відповідним їх функціональних характеристик, зараз він відносить все своє обладнання тільки до одного коду:
33.12.2 «Ремонтування та технічне обслуговування машин и устатковання спеціальної прізначеності», що не відповідає визначенню виставленого на обслуговування обладнання що є грубим порушенням вимог Українського Законодавства і нормативних документів.
Оскільки дане обладнання, в основній своїй частині, відноситься до медичного обладнання (навіть згідно зазначеного в «Оголошення Замовника» коду 50421000-2 «Послуги з ремонту и технічного обслуговування медичного обладнання» за класифікатором ДК 021 до: 2015 (CPV),
Раз по «Державна КЛАСІФІКАТОРУ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 016: 2010» воно повинно відноситься, згідно укладених раніше договорів (зазначених вище), до такими кодами:
1) Код 33.13.1. «Ремонтування та технічне обслуговування електронного й оптичні устатковання», лоти: 33.13.12 «Ремонтування та технічне обслуговування радіологічного, електромедічного й електротерапевтічного устатковання» і 33.13.13 «Ремонтування та технічне обслуговування оптичних приладів и фотографічного устатковання професійної прізначеності» (сюди відносилося: рентгенографическое і флюорографічних обладнання, апарати штучної вентиляції легенів, електрокардіографи, електрокардіографи, мікроскопи, фотоколориметри, фізіотерапевтичне обладнання (електрофорез, промінь, дарсанваль і інші), хірургічні відсмоктувачі, електроножі, наркозно-дихальні апарати і т.д.)
2) Код 95.22.1 «Ремонтування господарсько-побутових приладів и устатковання домашнього та садового вжитку», (сюди відносилося: побутові холодильники «Снайге», «Норд» електропечі і т.д.)
3) Код 33.14.1 «Ремонтування та технічне обслуговування Іншого електричного устатковання», (сюди відносилося: аквадистилятор, термостати, стерилізатори сухоповітряні і т.д.)
4) Код 33.11.1 «Ремонтування та технічне обслуговування металевих виробів», лот: 33.11.13 «Ремонтування та технічне обслуговування парогенераторів (кроме водогрійніх котлів центрального опалення)» (сюди відносилося: стерилізатори парові / автоклави і т.д.)
5) Код 33.12.1 «Ремонтування та технічне обслуговування машин Загальної прізначеності», лот: 33.12.18 «Ремонтування та технічне обслуговування непобутового холодильного та вентіляційного устатковання» (сюди відносилося: вентиляційні системи і установки, холодильні шафи і камери, і т.д .)
Дивитися Додатки до договорів.
Вважаємо, що Замовник навмисно в даному випадку змінив коди закупівель за ДК 016: 2010, грубо порушивши Законодавство, так як:
Цього року Замовник (маріупольська міська лікарня № 2) уже укладала з ТОВ «Еліттехмедсервіс» договору по Коду 33.13.1. «Ремонтування та технічне обслуговування електронного й оптичні устатковання» чотири договори, з наступними сумами на 01.08.2016г., А саме:
№№ Договору Код Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 Сума за договором з Додатками та Пріложеніямі на 01.08.2016р. (грн.)
Дог.2Р від 04.01.16р 33-13-1 80410,00
Дог.3ХО від 04.01.16р 33-13-1 33590,00
Дог.4М від 04.01.16р 33-13-1 133196,00
Дог.5Ф от 04.01.16р 33-13-1 28640,00
РАЗОМ: По коду 33.13.1 275836,00
Як видно з таблиці загальна сума договорів по даному коду 33.13.1 перевищує 200 000 грн., На 75 836 грн., Що без проходження тендерної процедури відкритих торгів є порушенням ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про здійснення державних закупівель», Розділ 1, стаття 2 де сказано , що: «Цей Закон застосовується до всіх замовніків та закупівель товарів, робіт та послуг за умови, что ВАРТІСТЬ закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевіщує 200 тисяч гривень ...»
Тому вважаємо, що, для того щоб уникнути процедури відкритих торгів за кодом 33.13.1. Замовник в порушення всіх норм, і вимог Законодавства України замість однозначно покладеного коду по «Державна КЛАСІФІКАТОРУ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 016: 2010» 33.13.1, для основної частини опублікованого переліку обладнання, призначає процедуру закупівель по даному устаткуванню за кодом 33.12.2.
Хоча навіть в своєму ж оголошенні по «Державна КЛАСІФІКАТОРУ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 021 до: 2015 (CPV)» визначає це обладнання як відноситься до коду 50421000-2 «Послуги з ремонту и технічного обслуговування медичного обладнання».
Не проведення міськлікарні №2 тендерної процедури «Відкритих торгів" на суму понад 200 000 грн., А саме суму в розмірі 75 836 грн. є порушенням тендерного законодавства України і класифікується як відхід від тендерних процедур.
Вважаємо, що в даному випадку необхідно:
1) Скасувати закупівлю UA-2016-11-25-000085-a (Допорогові закупівлі), предмет закупкі по Класіфікатору ДКПП: 33.12.2 «Ремонтування та технічне обслуговування машин и устатковання спеціальної прізначеності», по ДК 016: 2010 CPV: 50421000- 2 «Послуги з ремонту и технічного обслуговування медичного обладнання».
2) Зобов'язати Замовника (маріупольську міську лікарню № 2) привести свої вимоги і розбивку обладнання за кодами згідно з вимогами Закону та «ДЕРЖАВНОГО КЛАСІФІКАТОРА ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 016: 2010», і тільки потім виходити на тендерні процедури в системі «Prozorro».
Додаток: Дог.2Р від 04.01.16р - 11 листів; Дог.3ХО від 04.01.16р - 10 листів; Дог.4М від 04.01.16р - 13 листів; Дог.5Ф від 04.01.16р - 9 листів; Дог.6В від 04.01.16р - 11 листів; Дог.9К від 04.01.16р - 8 листів; Дог.12С від 04.01.16р - 8 листів, всі договори до Додатків і Додатками.
З повагою,
Директор ТОВ «Медтехніка-Маріуполь» Мудрий І.В.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу № 6..pdf 05.12.2016 14:27
- Скарга и Договора по Заказчику 06.12.2016 10:20
- R_UA-2016-11-25-000085-a.b6.pdf 20.12.2016 14:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.12.2016 09:53
Вирішення:
Згідно доданого листа.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.12.2016 14:56
Задовільнена:
Ні
Скарга
Відхилено
Несоответствие условий техзадания требованиям нормативной документации
Номер:
2feaa9cd6c304cfc8591481baa069715
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-25-000085-a.c3
Назва:
Несоответствие условий техзадания требованиям нормативной документации
Скарга:
В техзадании сказано, что "Техническое обслуживание проводится независимоо т технического состояния оборудования на момент начала обслуживания". Это утверждение противоречит требованиям нормативных документов по техобслуживанию любого оборудования. В нормативных документах сказано, что "Оборудование на техобслуживание должно ставиться в рабочем исправном состоянии", так как "Техобслуживание изделий предназначено для выявления и предупреждения отказов и неисправностей изделий путём своевременного выполнения работ, обеспечивающего их работоспособность". Неработающее оборудование обслуживать нельзя, это несентенция т.к. теряется смысл самого обслуживания. "Перед постановкой на обслуживание неработающего оборудования его необходимо предварительно отремонтировать и довести его состояние до работоспособного".
Пов'язані документи:
Замовник
- Ответ по тех. заданию..pdf 28.11.2016 09:15
- Жолоба 2 28.11.2016 10:24
- UA-2016-11-25-000085-a.c3.pdf 15.12.2016 23:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.11.2016 12:47
Вирішення:
Согласно прикрепленного файла.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.12.2016 23:46
Задовільнена:
Ні
Скарга
Відхилено
Дискриминация участников
Номер:
1cf2bfefb7bb434a9876443177c78b1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-25-000085-a.a4
Назва:
Дискриминация участников
Скарга:
Считаем, что требование изложенное в "Оголошенні, а именно: "- Гарантійний лист про те, що учасник буде виконувати послуги без залучення субпідрядника" является дискриминационным по отношению к участникам тендера и подлежит исключению из требований по предоставлению необходимой документации от участников.
Пов'язані документи:
Замовник
- Ответ на требование № 15718.pdf 28.11.2016 09:16
- .docx UA-2016-11-25-000085-a.a4.pdf 14.12.2016 22:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.11.2016 14:08
Вирішення:
Согласно прикрепленного файла.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.12.2016 22:44
Задовільнена:
Ні
Скарга
Відхилено
Нарушение тендереного законодательства
Номер:
c43868db7cbe43749e81cfebaac57f3c
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-25-000085-a.c5
Назва:
Нарушение тендереного законодательства
Скарга:
Стосуеться: закупівлі UA-2016-11-25-000085-a (Допорогові закупівлі), предмет закупкі по Класіфікатору ДКПП: 33.12.2 «Ремонтування та технічне обслуговування машин и устатковання спеціальної прізначеності»
При розгляді «Технічного завдання», умов викладених в «Оголошенні», форме «Ціновий пропозіціі», «Додатка до договору», вважаємо, що Замовник грубо порушив Законодавство України, нормативні документи міністерств і відомств України, і т.д. зокрема були порушені вимоги і положення про визначення предмета закупівлі за «Державна КЛАСІФІКАТОРУ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 016: 2010», який є в цьому році основним і визначальним, наступних законодавчих актів:
1) ЗАКОН УКРАЇНИ «Про здійснення державних закупівель»;
2) НАКАЗ МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ № 1782 від 28.12.2015г. «Про погодження матеріалів Змін до порядку визначення предмета закупівлі»
3) НАКАЗ МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ № 454 від 17.3.2016г. «Про погодження матеріалів Порядку визначення предмета закупівлі»
та інші.
Незважаючи на те, що раніше (з січня 2016р.) Цей же Замовник перераховане в техзавданні обладнання, при укладанні договорів з ТОВ «Еліттехмедсервіс» розбив за кількома кодами «ДЕРЖАВНОГО КЛАСІФІКАТОРА ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 016: 2010» (33.13.1; 33.12. 1; 95.22.1; 43.22.2; 33.14.1; 33.11.1; 33.12.2) і уклав з цією ж фірмою 11-ть договорів на їх обслуговування (розбивши один код 33.13.1 на 4 різних договору), зараз він відносить все своє обладнання тільки до одного коду:
33.12.2 «Ремонтування та технічне обслуговування машин и устатковання спеціальної прізначеності», що не відповідає визначенню виставленого на обслуговування обладнання що є грубим порушенням вимог Українського Законодавства і нормативних документів.
Зокрема раніше у Замовника була наступна розбивка його обладнання за кодами «ДЕРЖАВНОГО КЛАСІФІКАТОРА ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 016: 2010»:
1) Код 33.13.1. «Ремонтування та технічне обслуговування електронного й оптичні устатковання», лоти: 33.13.12 «Ремонтування та технічне обслуговування радіологічного, електромедічного й електротерапевтічного устатковання» і 33.13.13 «Ремонтування та технічне обслуговування оптичних приладів и фотографічного устатковання професійної прізначеності» (сюди відносилося: рентгенографическое і флюорографічних обладнання, електрокардіографи, мікроскопи, фотоколориметри, фізіотерапевтичне обладнання (електрофорез, промінь, дарсанваль і інші), хірургічні відсмоктувачі, електроножі, наркозно-дихальні апарати і т.д.)
2) Код 95.22.1 «Ремонтування господарсько-побутових приладів и устатковання домашнього та садового вжитку», (сюди відносилося: побутові холодильники «Снайге», «Норд» електропечі і т.д.)
3) Код 33.14.1 «Ремонтування та технічне обслуговування Іншого електричного устатковання», (сюди відносилося: аквадистилятор, термостати, стерилізатори сухоповітряні і т.д.)
4) Код 33.11.1 «Ремонтування та технічне обслуговування металевих виробів», лот: 33.11.13 «Ремонтування та технічне обслуговування парогенераторів (кроме водогрійніх котлів центрального опалення)» (сюди відносилося: стерилізатори парові / автоклави і т.д.)
Думаємо, що Замовник навмисно в даному випадку застосував дискримінаційні умови по відношенню до інших учасників тендерних процедур, створивши умови закупівлі конкретно тільки під одного учасника, грубо порушивши Законодавство.
Крім того В «техзавдання» сказано, що "Технічне обслуговування проводиться незавісімоо т технічного стану обладнання на момент початку обслуговування".
Це твердження суперечить вимогам нормативних документів з технічного обслуговування будь-якого обладнання.
У нормативних документах сказано, що "Обладнання на техобслуговування повинно ставитися в робочому справному стані", так як "Техобслуговування виробів призначене для виявлення та попередження відмов і несправностей виробів шляхом своєчасного виконання робіт, забезпечує їх працездатність".
Непрацююче обладнання обслуговувати не можна, це несентенція тому втрачається сенс самого обслуговування. "Перед постановкою на обслуговування непрацюючого обладнання його необхідно попередньо відремонтувати і довести його стан до працездатного"
Вважаємо, що в даному випадку необхідно скасувати закупівлю UA-2016-11-25-000085-a зобов'язати Замовника привести свої вимоги і розбивку обладнання за кодами згідно з вимогами Закону та «ДЕРЖАВНОГО КЛАСІФІКАТОРА ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 016: 2010», і тільки потім виходити на тендерні процедури.
З повагою,
Директор ТОВ «Медтехніка-Маріуполь» Мудрий І.В.
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- Ответ на требование № 15769.pdf 28.11.2016 10:49
- .docx UA-2016-11-25-000085-a.c5.pdf 14.12.2016 22:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.11.2016 10:08
Вирішення:
Согласно прикрепленному файлу.
P.s. Данная закупка является не тендерной процедурой, а допороговой закупкой.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.12.2016 22:41
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Дискриминация участников
Номер:
d7e6ff4edb1b44a091d87544bf13724a
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-25-000085-a.c2
Назва:
Дискриминация участников
Вимога:
Считаем, что данный тендер объявлен под одного участника - ООО "Элиттехмедсервис", так как период уточнений по тендеру и техзаданию был специально выбран так, чтобы он попадал на выходные нерабочие дни, когда уже невозможно что-то уточнить по оборудованию. И только ООО "Элиттехмедсервис", которая ранее обслуживает это оборудование в больнице знает его, не нуждается в каких-либо уточнений по нему, и стоимость коммерческого предложения у него давно готова. Считаем, что период уточнений, исходя из такого большого перечня и требований техзадания необходимо продлить. Также необходимо продлить сроки подачи коммерческих предложений чтобы и другие участники могли по ним подготовиться дать свои предложения.
Пов'язані документи:
Замовник
- Ответ сроки..pdf 28.11.2016 09:14
Дата подачі:
26.11.2016 12:23
Вирішення:
Согласно прикрепленного файла.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Дискриминация участников
Номер:
ec91c03776c04a98ac70534edc32851b
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-25-000085-a.a1
Назва:
Дискриминация участников
Вимога:
Считаем, что требование изложенное в оголошенни, а именно: "- Гарантійний лист про те, що учасник буде виконувати послуги без залучення субпідрядника" является дискриминационным по отношению кучастникам тендера и подлежит исключению из требований необходимой документации от участников
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2016 12:00
Опис причини скасування:
Доработка
Дата скасування:
26.11.2016 14:07