• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо свіже чи охолоджене: свинина, яловичина, печінка свиняча, печінка яловича, філе куряче сухого заморозку

Торги відмінено

3 109 277.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 550.00 UAH
Період оскарження: 21.12.2019 13:58 - 07.01.2020 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду

СКАРГА на дії Замовника

Номер: 6e098de0f4864e7d8c08ce46a4160caa
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-21-002863-b.c3
Назва: СКАРГА на дії Замовника
Скарга:
Додається
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Автор: Приватне підприємство «Никольтрейд», Чередниченко Микола 380501752397 cherednichenko.nv@ukr.net
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА на незаконні вимоги тендерної документації

Номер: 1c1621fdbda4408186c4c8766fe7db26
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-21-002863-b.a2
Назва: СКАРГА на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга:
Додається
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.01.2020 21:50
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД", ЧЕРЕДНИЧЕНКО МИКОЛА ВЯЧЕСЛАВОВИЧ +380501752397 nikoltradepe@gmail.com
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА на незаконні вимоги тендерної документації

Номер: 3dfadffce91b4d6d9a572e44c856757e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-21-002863-b.a1
Назва: СКАРГА на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга:
Відповідно до оголошення UA-2019-12-21-002863-b, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 21 грудня 2019 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-21-002863-b) Замовником - Управлінням освіти Каховської міської ради було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю м’яса (М'ясо свіже чи охолоджене: свинина, яловичина, печінка свиняча, печінка яловича, філе куряче сухого заморозку). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 07 січня 2020 14:03. На нашу думку, умови, викладені у тендерний документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного. 1. Згідно з вимогами пункту 3 «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасників подати: 1.1. Характеристика учасника чи лист відгук від контрагента про виконання аналогічного договору в частині своєчасного виконання графіку поставки, завезення якісних продуктів харчування з супровідними документами, які свідчать про їх походження та безпечність (сертифікат якості з посиланням лабораторних випробувань, відміткою офіційного ветеринарного лікаря (в залежності від групи товару). Примітка Аналогічним договором цієї документації є договір на постачання молочної продукції, який був виконаним в повному обсязі постачальником. Предметом цієї закупівлі відповідно до п.4.1загальних положень тендерної документації є М'ясо свіже чи охолоджене: свинина, яловичина, печінка свиняча, печінка яловича, філе куряче сухого заморозку. Тому дана вимога є дискримінаційною. Оскільки визначення аналогічним договором договору з постачання молочної продукції, ніяк не може служити підтвердженням здатності учасника постачати предмет закупівлі, яким є м'ясо. К тому ж дана вимога не дозволить прийняти участь у закупівлі учасникам які займаються лише діяльністю з постачання м’яса та не мають досвіду з постачання молочної продукції. 1.2. Додаток 2 містить вимогу Замовника, що предмет закупівлі має відповідати наступним вимогам «М'ясо яловичини (телятини) охолоджене, М'ясо свинини охолоджене, Печінка свиняча охолоджена повинні бути Терміном зберігання, згідно вимог нормативних документів 48 годин. (2 доби).» Звертаємо увагу Колегії, що вказані обмеження терміну зберігання значно звужує коло потенційних учасників, адже більшість виробників м’ясний продукції виготовляє предмет закупівлі з терміном зберігання від 3 до 7 діб. 1.3. Додаток 2 містить вимогу Замовника, що предмет закупівлі має відповідати наступним вимогам «Філе куряче-бр., сухого заморозкуза ТУ У 15-1-31398117 1-2003 без шкірки і кісточки.» Звертаємо увагу Колегії, що вказані конкретні ТУ У тотожні зазначенню конкретних виробників, адже кожен виробник розробляє власні ТУ У згідно яких виготовляє свою продукцію. Наприклад за продукцію ТУ У 15-1-31398117 1-2003 виробляє лише група компаній ПАТ «Миронівській хлібокомбінат» під торговою маркою «Наша Ряба». Таким чином у разі якщо учасник, як наприклад ми не має договірних стосунків з ПАТ «Миронівській хлібокомбінат», то він не зможе прийняти участі у закупівлі. 1.4. Додаток 2 містить вимогу Замовника, що «в складі пропозиції учасника повинно бути: - документи підтверджуючі виробництво товару (експлуатаційні документи на потужність виробника щодо виробництва товару), договір між учасником та виробником товару (у разі, якщо учасник є не виробник), умовою якого є зобов’язання виконання договору з боку учасника (у разі переможця процедури закупівлі у замовника); сертифікат впровадження ХАСП (виробника) на систему управління безпечністю харчових продуктів виданий органом з сертифікації систем управління стандартизації, метрології та сертифікації на потужність виробника відповідно вимог ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів.» Наведені вище умови Документації обмежують коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними взаємовідносинами з виробниками. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, у тому числі Скаржника, тому що ми не маємо прямих відносин з виробниками, а закуповуємо продукцію у посередників, тому не маємо можливості виконати цей пункт тендерної документації. Разом з тим встановлення вимоги надати договір між учасником та виробником товару (у разі, якщо учасник є не виробник), умовою якого є зобов’язання виконання договору з боку учасника (у разі переможця процедури закупівлі у замовника) є неправомірним, оскільки Замовник вимагає зобов’язання від виробника гарантувати виконання договору з боку учасника, але виробник може лише гарантувати відвантаження товару учаснику, при цьому він не має ніякого відношення до виконання договору між учасником та замовником тому не може гарантувати його виконання. Окремо зауважимо, щодо надання документа «сертифікат впровадження ХАСП (виробника) на систему управління безпечністю харчових продуктів виданий органом з сертифікації систем управління стандартизації, метрології та сертифікації на потужність виробника відповідно вимог ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів.»», що відповідно до п.7 статі 21 Закону «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Таким чином виробник маючи Систему управління безпечністю харчових продуктів може не мати вищевказаного сертифікату. Таким чином, якщо учасник не є безпосередньо виробником або купує предмет закупівлі не у виробника, а у посередників (як наприклад ми), то він не може виконати ці вимоги Документації. Ми можемо надати договори на поставку та інші документи лише від свого постачальника, а надати вищевказані документи від виробника не маємо можливості, оскільки не маємо з ним договірних відносин. Тому ці вимоги значно обмежують кількість потенційних учасників торгів лише виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про публічні закупівлі. Тому вищевказані вимоги замовника про надання договору на поставку з виробником та/або інших документів від виробника, є дискримінаційними та обмежують коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками, що суперечить ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, Скаржник має всі підстави вважати, що його права як учасника публічних закупівель та законні інтереси порушені внаслідок неправомірних дій та протиправних прийнятих рішень Замовника щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, які перешкоджають участі нашої компанії у цій закупівлі та унеможливлюють запропонування якісних товарів за найвигіднішою ціною, та тим самим обмежують коло потенційних учасників. У зв’язку з чим, Скаржник змушений звернутися до органу оскарження з метою захисту своїх прав та законних інтересі. Враховуючі викладене та керуючись статею 3, 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ПП «Никольтрейд» до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови, привести документацію у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення наступних змін до тендерної документації, а саме: а. Видалити з Додатку 1, що Аналогічним договором цієї документації є договір на постачання молочної продукції, який був виконаним в повному обсязі постачальником. б. Викласти у Додатку 2 вимогу щодо строку придатності у наступній редакції «Терміном зберігання, згідно вимог нормативних документів не менше 48 годин.» в. Викласти у Додатку 2 вимогу щодо предмету закупівлі у наступній редакції «Філе куряче-бр., сухого заморозку за ТУ У виробника без шкірки і кісточки.» г. Видалити з Додатку 2 вимогу надати «документи підтверджуючі виробництво товару (експлуатаційні документи на потужність виробника щодо виробництва товару), договір між учасником та виробником товару (у разі, якщо учасник є не виробник), умовою якого є зобов’язання виконання договору з боку учасника (у разі переможця процедури закупівлі у замовника); сертифікат впровадження ХАСП (виробника) на систему управління безпечністю харчових продуктів виданий органом з сертифікації систем управління стандартизації, метрології та сертифікації на потужність виробника відповідно вимог ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів.»
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.01.2020 20:05
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД", ЧЕРЕДНИЧЕНКО МИКОЛА ВЯЧЕСЛАВОВИЧ +380501752397 nikoltradepe@gmail.com