-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сало-шпик солоне
Завершена
225 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 125.00 UAH
Період оскарження:
21.12.2019 11:05 - 18.01.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога (скарга)
Номер:
f5d22c23a8d3441898342447fecfd819
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-21-001071-b.a4
Назва:
Вимога (скарга)
Вимога:
Щодо вимог тендерної документації
1.
Відповідно до п.2 «Інша інформація» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції», Учасник в складі тендерної пропозиції також надає: «лист, складений у довільній формі (на фірмовому бланку учасника), про можливість вчасної та якісної поставки товару, на умовах, викладених в тендерній документації.»
Звертаємо увагу Замовника, що чинним законодавством України не передбачено обов’язку юридичним особам та фізичним особам – підприємцям мати фірмовий бланк. З огляду на це, просимо виключити вимогу щодо складання листа обов’язково на фірмовому бланку учасника. Також, просимо внести зміни до Додатку 2, 3 тендерної документації, де надання усіх довідок Учасниками вимагається саме на фірмовому бланку Учасника.
2.
Відповідно до п.2 «Інша інформація» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції», Учасник в складі тендерної пропозиції також надає: «- Сертифікат системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) Учасника;
- Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Учасника;
- Сертифікат на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Учасника;»
Звертаємо увагу Замовника, що чинним законодавством України не передбачена обов’язкова сертифікація Учасників публічних закупівель за різними системами ISO. Форми таких сертифікатів не визначені на законодавчому рівні. Також, строки отримання таких сертифікатів сягають більше одного місяця. З огляду на це, а також на те, що на період подання цінових пропозицій припадають святкові дні – потенційні Учасники закупівлі не мають можливості отримати такі сертифікати та прийняти участь в закупівлі.
Встановлення вимоги щодо обов’язкової сертифікації за вищевказаними системами ISO є дискримінаційними, про що неодноразово наголошував АМКУ у своїх рішеннях.
Вимагаємо виключити вимоги щодо обов’язкової сертифікації за системами ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) з тендерної документації. В іншому випадку, ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до уповноваженого органу.
3.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Учасник на виконання вимог статті 16 Закону повинен надати «не менше 2-х відгуків про виконання аналогічного договору….» та «копії договорів, зазначених в відгуках…». Звертаємо увагу Замовника, що статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційну вимогу: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Тобто, положення цієї статті вказують на те, що аналогічний договір має бути один, а не 2 чи більше. Також, про це неодноразово наголошував АМКУ у своїх рішеннях.
До того ж, від Учасників вимагається надання аналогічного договору за аналогічним предметом закупівлі (сало-шпик солоне ). Звертаємо увагу Замовника, що предмет закупівлі визначається до коду CPV і в даній закупівлі таким кодом є 15410000-5 – Сирі олії та тваринні і рослинні жири. Тобто і аналогічним договором буде вважатися договір за кодом CPV 15410000-5 – Сирі олії та тваринні і рослинні жири і це не обов’язково повинне бути сало-шпик солоне. Встановлення такої вимоги є дискримінаційними та такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо виключити вимогу щодо надання Учасниками «не менше 2-х відгуків про виконання аналогічного договору….» та «копії договорів, зазначених в відгуках…» та зазначити вимогу відповідно до чинного законодавства України: «надати копію аналогічного договору за кодом 15410000-5 – Сирі олії та тваринні і рослинні жири, та копію відгуку до нього».
4.
У додатку №4 тендерної документації надано зразок довідки про відповідність товару вимогам встановленим у ТД до предмету закупівлі «картопля свіжа продуктова».
Просимо надати роз’яснення, яким конкретно вимогам до предмету закупівлі «картопля свіжа продуктова» повинен відповідати запропонований товар.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.01.2020 19:51
Вирішення:
Зауваження прийняі до уваги, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації та Додатків до неї.
Відповідно подачі Учасниками в складі ТД : Сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT); Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT);Сертифікат на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) , повідомляємо наступне:
Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів, порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються), регулюються відповідно до Закону України від 23.12.1997 № 771/97 – ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який набрав чинності 20.09.2015., ( далі Закон про безпечність)
20 вересня 2016 року набув чинності розділ VII Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», де зазначено, що у всіх операторів ринку харчових продуктів мають бути обов’язково впровадженні програми-передумови системи НАССР протягом наступних 3-х років. При цьому мораторій на перевірки бізнесу закінчився 31.12.2018 року, а кінцевий термін впровадження вимог законодавства – 20 вересня 2019 року.
Для підтвердження якості продукції виробники продуктів харчування повинні впровадити систему НАССР, оформити необхідні документи (зареєструвати і узгодити нормативні документи (технічні умови, технологічні конструкції та маркування), отримати добровільні сертифікати відповідності УкрСЕПРО, протоколи випробувань продукції).
В Україні вимоги щодо розробки та впровадження систем управління харчовими продуктами задекларовано ДСТУ ISO 22000 (системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга).
Стандарти ISO 22000 являють собою систему управління саме безпекою виробництва харчових продуктів. Вони охоплюють питання від контролю якістю сировини, з якої виробляється продукція, матеріалу упаковки, а також доставки готової продукції кінцевим споживачам. Вимоги стандарту НАССР забезпечують контроль на всіх стадіях виробництва харчових продукті, в будь-якому місці процесу, від виробництва і зберігання до реалізації продукції.
На виконання вимог чинного законодавства ДДУВС було здійснено необхідні заходи для впровадження системи НАССР та отримано сертифікат якості.
Варто наголосити, що ДДУВС є вищим навчальним закладом зі специфічними умовами навчання, який знаходиться в сфері управління МВС України. Нормами чинного законодавства України передбачено, що курсанти вищих навчальних закладів МВС України перебувають на державному забезпеченні, передбаченому для курсантів в період навчання (проходження служби), що включає, зокрема їх харчування за рахунок коштів державного бюджету.
У зв’язку з підвищеним рівнем відповідальності за життя та здоров’я наших курсантів та з метою уникнення будь-яких харчових отруєнь, ДДУВС особливу увагу приділяє якості продуктів харчування. На теперішній час єдиним документом, що підтверджує належну якість харчових продуктів є сертифікати систем управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та впровадження учасником системи НАССР, оскільки іншого способу впевнитися у безпечності харчового продукту ДДУВС не має.
Відповідно до пунктом 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерна документація може міститись також інша інформація відповідно до законодавства, яку Замовник вважає необхідне до неї включити.
Крім того, у своєму листі від 05.11.2019 3801-05/45742-06 Мінекономіки України щодо закупівлі послуг харчування, наголошує, що з метою поліпшення санітарно-епідеміологічної ситуації щодо групових захворювань на гострі кишкові інфекції, харчові отруєння вважає доцільне замовникам (незалежно форм власності) при складанні тендерної документації для закупівлі продуктів харчування з організації харчування для навчальних, оздоровчих та дошкільних закладів враховувати положення Закону про безпечність. З огляду на зазначене ДДУВС, як Замовник, має право вимагати надання Учасником сертифікатів, а саме: ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
Дана вимога не є дискримінаційною, та не суперечить вимогам чинного законодавства..
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога (скарга)
Номер:
bcfd8cf118ce4a7eaa1e94aeea4d3dd1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-21-001071-b.b3
Назва:
Вимога (скарга)
Вимога:
Щодо вимог тендерної документації
1.
Відповідно до п.2 «Інша інформація» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції», Учасник в складі тендерної пропозиції також надає: «лист, складений у довільній формі (на фірмовому бланку учасника), про можливість вчасної та якісної поставки товару, на умовах, викладених в тендерній документації.»
Звертаємо увагу Замовника, що чинним законодавством України не передбачено обов’язку юридичним особам та фізичним особам – підприємцям мати фірмовий бланк. З огляду на це, просимо виключити вимогу щодо складання листа обов’язково на фірмовому бланку учасника. Також, просимо внести зміни до Додатку 2, 3 тендерної документації, де надання усіх довідок Учасниками вимагається саме на фірмовому бланку Учасника.
2.
Відповідно до п.2 «Інша інформація» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції», Учасник в складі тендерної пропозиції також надає: «- Сертифікат системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) Учасника;
- Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Учасника;
- Сертифікат на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Учасника;»
Звертаємо увагу Замовника, що чинним законодавством України не передбачена обов’язкова сертифікація Учасників публічних закупівель за різними системами ISO. Форми таких сертифікатів не визначені на законодавчому рівні. Також, строки отримання таких сертифікатів сягають більше одного місяця. З огляду на це, а також на те, що на період подання цінових пропозицій припадають святкові дні – потенційні Учасники закупівлі не мають можливості отримати такі сертифікати та прийняти участь в закупівлі.
Встановлення вимоги щодо обов’язкової сертифікації за вищевказаними системами ISO є дискримінаційними, про що неодноразово наголошував АМКУ у своїх рішеннях.
Вимагаємо виключити вимоги щодо обов’язкової сертифікації за системами ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) з тендерної документації. В іншому випадку, ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до уповноваженого органу.
3.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Учасник на виконання вимог статті 16 Закону повинен надати «не менше 2-х відгуків про виконання аналогічного договору….» та «копії договорів, зазначених в відгуках…». Звертаємо увагу Замовника, що статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційну вимогу: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Тобто, положення цієї статті вказують на те, що аналогічний договір має бути один, а не 2 чи більше. Також, про це неодноразово наголошував АМКУ у своїх рішеннях.
До того ж, від Учасників вимагається надання аналогічного договору за аналогічним предметом закупівлі (сало-шпик солоне ). Звертаємо увагу Замовника, що предмет закупівлі визначається до коду CPV і в даній закупівлі таким кодом є 15410000-5 – Сирі олії та тваринні і рослинні жири. Тобто і аналогічним договором буде вважатися договір за кодом CPV 15410000-5 – Сирі олії та тваринні і рослинні жири і це не обов’язково повинне бути сало-шпик солоне. Встановлення такої вимоги є дискримінаційними та такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо виключити вимогу щодо надання Учасниками «не менше 2-х відгуків про виконання аналогічного договору….» та «копії договорів, зазначених в відгуках…» та зазначити вимогу відповідно до чинного законодавства України: «надати копію аналогічного договору за кодом 15410000-5 – Сирі олії та тваринні і рослинні жири, та копію відгуку до нього».
4.
У додатку №4 тендерної документації надано зразок довідки про відповідність товару вимогам встановленим у ТД до предмету закупівлі «картопля свіжа продуктова».
Просимо надати роз’яснення, яким конкретно вимогам до предмету закупівлі «картопля свіжа продуктова» повинен відповідати запропонований товар.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.01.2020 19:39
Опис причини скасування:
Помилка
Дата скасування:
03.01.2020 19:50
Вимога
Вирішена
Щодо вимог тендерної документації
Номер:
5913db0668a14dc08bb33cf865009746
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-21-001071-b.b2
Назва:
Щодо вимог тендерної документації
Вимога:
Доброго дня.
Згідно додатку 1 до Тендерної документації Замовником вимагається:
«Надати не менше 2-х відгуків про виконання аналогічних договорів за аналогічним предметом закупівлі із зазначенням дати укладання договору, предмету договору, найменування замовника, його адреси та контактного телефону.
Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати:
- копії договорів, зазначених в відгуках;
- копії документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю)».
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з вимогами ч. 2 ст. 17 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Виходячи з вищенаведеного, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти Додаток 1 в наступній редакції:
«Надати відгук про виконання аналогічного договору за аналогічним предметом закупівлі із зазначенням дати укладання договору, предмету договору, найменування замовника, його адреси та контактного телефону.
Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати:
- копію договору, зазначеного в відгуках;
- копії документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю)».
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.12.2019 10:48
Вирішення:
Зауваження прийнято до уваги, зміни внесені до Додатку №1 тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо вимог тендерної документації
Номер:
ab27b11b30624acd8759b980de530b27
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-21-001071-b.b1
Назва:
Щодо вимог тендерної документації
Вимога:
Доброго дня.
Згідно з п. 11 додатку 2 до Тендерної документації Замовником вимагається надання наступного документу:
«- Довідка про взяття на облік платника податків»;
Доводимо до Вашого відома, що згідно наказу Мінфіну від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» скасовуються такі документи:
- «Довідка про взяття на облік платника податків» за формою №4-ОПП»
Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо надання документу «Довідка про взяття на облік платника податків».
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.12.2019 09:40
Вирішення:
Зауваження прийнято до уваги, зміни внесені до Додатку №2 тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено